Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
47 minut temu, Dokumosa napisał:

Zależy. Kiedy jeszcze jeździłem na mleku i schodziłem dosyć nisko z ciśnieniem to jednak te 5mm robiło istotną różnicę. Stopka opony miała lepsze podparcie w zakręcie i guma nie latała na boki przy każdej zmianie kierunku jazdy.

Jeżdżę na mleku na stosunkowo niskich ciśnieniach, obecnie na obręczach 25mm, wcześniej na szerszych. Nie odczuwam różnicy przy tych samych oponach (2.4 i to o zgrozo WT).

 

47 minut temu, Talrand napisał:

W przeciwieństwie do 50g wagi które kaaaaaaaażdy zauważy, jak jazda z kotwicą 🙄

Nie wiem. Nie zwracam szczególnej uwagi na wagę roweru:)

  • Mod Team
Napisano

Ja np. wizualizuję sobie, a raczej przypominam jak się zachowywała opona 2.25" na obręczy o szerokości wewnętrznej 19 mm, a jak na 25 mm, i różnica była zauważalna - w mocniejszych zakrętach potrafiło zawinąć liście pod stopkę opony, i na pewno na szerszej obręczy ryzyko podwijania opony na niskim ciśnieniu było mniejsze.

Jakby się ciąć na cyferki i procentowe różnice, to w przypadku obręczy 25 i 30 mm różnica na papierze jest mniejsza, ale jest ;)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...