Maciorra Napisano 13 godzin temu Napisano 13 godzin temu 47 minut temu, Dokumosa napisał: Zależy. Kiedy jeszcze jeździłem na mleku i schodziłem dosyć nisko z ciśnieniem to jednak te 5mm robiło istotną różnicę. Stopka opony miała lepsze podparcie w zakręcie i guma nie latała na boki przy każdej zmianie kierunku jazdy. Jeżdżę na mleku na stosunkowo niskich ciśnieniach, obecnie na obręczach 25mm, wcześniej na szerszych. Nie odczuwam różnicy przy tych samych oponach (2.4 i to o zgrozo WT). 47 minut temu, Talrand napisał: W przeciwieństwie do 50g wagi które kaaaaaaaażdy zauważy, jak jazda z kotwicą 🙄 Nie wiem. Nie zwracam szczególnej uwagi na wagę roweru:) Cytuj
Mod Team KrissDeValnor Napisano 12 godzin temu Mod Team Napisano 12 godzin temu Ja np. wizualizuję sobie, a raczej przypominam jak się zachowywała opona 2.25" na obręczy o szerokości wewnętrznej 19 mm, a jak na 25 mm, i różnica była zauważalna - w mocniejszych zakrętach potrafiło zawinąć liście pod stopkę opony, i na pewno na szerszej obręczy ryzyko podwijania opony na niskim ciśnieniu było mniejsze. Jakby się ciąć na cyferki i procentowe różnice, to w przypadku obręczy 25 i 30 mm różnica na papierze jest mniejsza, ale jest Cytuj
cervandes Napisano 12 godzin temu Napisano 12 godzin temu Też jeździłem na oponach 2.25 i wewnętrznej 19, potem 22,5, obecnie 25mm i jestem zdania, że kładąc się w zakręcie na niskim ciśnieniu czułem pływanie koła, zwłaszcza przedniego. Cytuj
kudizc Napisano 1 godzinę temu Napisano 1 godzinę temu Czyli 28-szprych/ 30mm wewnętrznej, bez hooklesa a pomiędzy szprychami j-bend a straight pull jest jakaś większa różnica? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.