witexus Napisano 15 Lutego Napisano 15 Lutego Cześć, Poszukuję pierwszego roweru szosowego na Di2. Do tej pory jezdzilem na MTB. Z moich wymagan, karbon, di2, geometria bardziej pod amatora. Rozważam model Canyon Endurance CF7 z Di2, ewentualnie bardziej agresywny Rose Xlite 04 105 Di2. Co sadzicie o tych propozycjach? Moze jednak wybrac cos innego? Cytuj
nctrns Napisano 15 Lutego Napisano 15 Lutego Co to znaczy geometria pod amatora? Zerknij na Gianta TCR i Defy. Defy bez podkładek ma podobny stack/reach jak TCR z kilkoma. W tej cenie znajdziesz na 105 Di2, jak dobra promka to mogą się trafić nawet karbonowe kołe Gianta. Rose bardzo fajny rower, geometria pośrednia więc w sumie spoko jak na początek. Cytuj
Chociemir Napisano 15 Lutego Napisano 15 Lutego Meridę Sculturę Endurance na 105 Di2 mozna znaleźć w dolnym zakresie budżetu. Cytuj
DekRek Napisano 15 Lutego Napisano 15 Lutego Godzinę temu, nctrns napisał: Rose bardzo fajny rower, geometria pośrednia więc w sumie spoko jak na początek. On ma r/s poniżej 1,40 i tylko jedną podkładkę, więc raczej ciężko geometrię określić mianem pośredniej. W budżecie jeszcze Cube Attain oraz Agree C:62 SLX oraz SLT, słabo jedynie z dostępnością. Cytuj
TheJW Napisano 15 Lutego Napisano 15 Lutego (edytowane) Orbea Orca M30i, 11000-11500 do dostania. Edytowane 15 Lutego przez TheJW Cytuj
witexus Napisano 16 Lutego Autor Napisano 16 Lutego 16 godzin temu, nctrns napisał: Co to znaczy geometria pod amatora? Zerknij na Gianta TCR i Defy. Defy bez podkładek ma podobny stack/reach jak TCR z kilkoma. W tej cenie znajdziesz na 105 Di2, jak dobra promka to mogą się trafić nawet karbonowe kołe Gianta. Rose bardzo fajny rower, geometria pośrednia więc w sumie spoko jak na początek. No właśnie zeby r/s nie bylo bardzo niskie. Zapomnialem dodac, ze chcialbym miec pochowane linki. A co sądzisz o tym canyonie? Cytuj
nctrns Napisano 16 Lutego Napisano 16 Lutego Canyon mi się po prostu nie podoba, ale technicznie nic mu nie mogę zarzucić. Jak chcesz coś wygodnego, to zdecydowanie Defy. Cytuj
witexus Napisano 18 Lutego Autor Napisano 18 Lutego Mam do wyrwania, takiego cube za 14k Warto? https://www.cube.eu/pl-pl/cube-agree-c-62-pro-polarlight-n-aquagreen/826210 Cytuj
wolf24 Napisano 27 Lutego Napisano 27 Lutego Warto poczekać z zakupami. Pary usd/pln oraz eur/pln najniższe od wielu lat. Promocje się szykują Cytuj
TheJW Napisano 27 Lutego Napisano 27 Lutego (edytowane) Nic mi nawet takiego nie mów, bo właśnie wydałem w różnych krajach Europy naście tysięcy na graty do złożenia nowej szosy... Edytowane 27 Lutego przez TheJW Cytuj
Grelo Napisano 1 Marca Napisano 1 Marca (edytowane) W dniu 27.02.2025 o 20:32, wolf24 napisał: Warto poczekać z zakupami. Pary usd/pln oraz eur/pln najniższe od wielu lat. Promocje się szykują Już chyba nie... Edytowane 1 Marca przez Grelo Cytuj
wolf24 Napisano 1 Marca Napisano 1 Marca Na jakiej podstawie tak sądzisz? Te 1 dniowe 1% wzrosty nie odwróciły tendencji ostatnich 2 miesięcy - usd 4.03 eur 4.19 /pln to bardzo niskie kursy nadal. Cytuj
zate Napisano 1 Marca Napisano 1 Marca W kontekście Di2. Czy klamkomanetki Di2 są krótsze, tzn. klamka hamulca jest bliżej kierownicy, niż zwykłe mechaniczne od Shimano? Cytuj
TheJW Napisano 1 Marca Napisano 1 Marca Chodzi Ci raczej o zasięg (reach), a nie o długość. Jeśli mówimy o tych samych seriach, to nie ma różnic. Między seriami mogą być. Reach można też regulować. Cytuj
zate Napisano 1 Marca Napisano 1 Marca Tak, zasięg. Wiem, że można regulować. U siebie mam Clarisy, w sklepie dość dobrze wymacałem całą 105. Mam w piwnicy wiekowe Campagnolo, które jest lepiej zintegrowane niż Shimano - zasięg jest krótszy i o wiele łatwiej się je łapało. Przyjmuje, że Di2 nie wpłynęło na wielkość klamkomanetek. P.S. Akurat Di2 mi się bardzo podoba we współczesnych rowerach. 😉 Cytuj
SpinOff Napisano 2 Marca Napisano 2 Marca @zate Klamka DI2 jest wielkością i kształtem bardzo podobna do mechanicznej z hamulcami na linkę. Mechaniczne klamki hydrauliczne są zdecydowanie większe i można je dalej łapać od kierownicy. 1 Cytuj
pierotez Napisano 2 Maja Napisano 2 Maja Ostatnio był Radon Vaillant 9. Fajna komfortowa szosa z nie endurance. Z ostrzejszych Guerciotti Eclipse S Disc 21. Lapierre XELIUS SL 7.0 - niech się ktoś wypowie. Wszystkie na ultegrze di2. Cytuj
wolf24 Napisano 2 Maja Napisano 2 Maja (edytowane) Vailant podano cenę bez vat - do zapłaty 3999 a nie 3360 eur. Znacząca różnica. Ponad 17k za taką markę- choć fakt na ultegrze .Bezpośrednia sprzedaż = kłopot z serwisem i realizacją gwarancji. Wszystkie trzy niszowe marki. Może ktoś takowe użytkuje i Ci pomoże w wyborze. półtora roku temu cena była 3000 eur ale informacji bliższych i tak nikt nie udzielił. Edytowane 2 Maja przez wolf24 Cytuj
wolf24 Napisano 2 Maja Napisano 2 Maja https://www.canyon.com/pl-pl/rowery-szosowe/rowery-wyscigowe/ultimate/cf-sl/ultimate-cf-sl-7-axs/3853.html?dwvar_3853_pv_rahmenfarbe=R101_P04 przy takim kursie waluty jest coraz więcej promocji na Di 2 tu masz na 105 ale cena coraz lepsza : https://www.canyon.com/pl-pl/rowery-szosowe/rowery-wyscigowe/ultimate/cf-sl/ultimate-cf-sl-7-axs/3853.html?dwvar_3853_pv_rahmenfarbe=R101_P04 Cytuj
Xzc Napisano 28 Maja Napisano 28 Maja za 14.5k czyli tylko 500 zł ponad budżet udało mi sie na greenbiku kupić orce aero na 105 di2, ktoś wcześniej wspominał o orce m30i za 11,5k z tym, że orca występuje w dwóch rodzajach karbonu ta wspomniana była na niższej wersji a orca aero tylko w jednym najwyższym omx, czy jest to warte dopłaty ? Nie wiem, choć fakt posiadania ramy na najbardziej zaawansowanych włóknach w ofercie na pewno jest jakimś plusem, a chyba większość się zgodzi, że rama to podstawa. Rower mimo, że ma agresywna geometrie naprawdę jest wygodny, trasy 200+ bez żadnego dyskomfortu. Kwestia wizualna, Ja akurat bardzo lubię szerokie profile w starym stylu (jak dawne propele), patrząc na stosunek cena jakoś wydaje mi się, że naprawdę można go polecić o ile uda się jeszcze go dostać. Cytuj
witexus Napisano 31 Maja Autor Napisano 31 Maja W dniu 28.05.2025 o 10:53, Xzc napisał: za 14.5k czyli tylko 500 zł ponad budżet udało mi sie na greenbiku kupić orce aero na 105 di2, ktoś wcześniej wspominał o orce m30i za 11,5k z tym, że orca występuje w dwóch rodzajach karbonu ta wspomniana była na niższej wersji a orca aero tylko w jednym najwyższym omx, czy jest to warte dopłaty ? Nie wiem, choć fakt posiadania ramy na najbardziej zaawansowanych włóknach w ofercie na pewno jest jakimś plusem, a chyba większość się zgodzi, że rama to podstawa. Rower mimo, że ma agresywna geometrie naprawdę jest wygodny, trasy 200+ bez żadnego dyskomfortu. Kwestia wizualna, Ja akurat bardzo lubię szerokie profile w starym stylu (jak dawne propele), patrząc na stosunek cena jakoś wydaje mi się, że naprawdę można go polecić o ile uda się jeszcze go dostać. Suma sumarum czekam na Cube Agree Race 2025, zamowilem 2sztuki po 15,5k (miałbyc model pro za 13,5k ale jednak w ogole ich nie bedzie) odebrany juz jest rozmiar M dla kolegi, moja Lka ma byc za tydzień. Full karbon waga 7,7kg di2. W między czasie testowalem Look 795 RS z waga około 7kg, i jesli nie doleci Cube, to doinwestuje w Looka :) Cytuj
wolf24 Napisano 31 Maja Napisano 31 Maja Look 795 RS to inna grupa cenowa - raczej nieporównywalny bo inna półka cenowa 26 k to nie 15 k. Ten Cube jest świetnie wyposażony za normalne sensowne pieniądze. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.