chopmaz Napisano 20 Września Napisano 20 Września W dniu 10.09.2025 o 20:57, chopmaz napisał: Mam regularne samoistne resety. Kontaktowałem się w tej sprawie z Garminem. Jedyne czego się doiwedziałem to że analizują mój problem. I ostatnia wiadomość, że nowa aktualizacja powinna to naprawić. I g...o naprawili. Dalej się resetuje. Dzisiaj na trasie 180km trzy razy Cytuj
Eathan Napisano 20 Września Napisano 20 Września U mnie 1040 na najnowszej becie dzisiaj łącznie 8h pracy w trybie navi. Zero problemów. @chopmaz może powinieneś reklamować? Cytuj
chrismel Napisano 20 Września Napisano 20 Września W dniu 10.09.2025 o 20:57, chopmaz napisał: Jedyne czego się doiwedziałem to że analizują mój problem. I ostatnia wiadomość, że nowa aktualizacja powinna to naprawić. Też miałem niedawno problemy z samoistnym resetowaniem po przedostatniej aktualizacji. Wcześniej tego problemu nie było. Przed chwilą ściągnąłem najnowszą. Przekonamy się w najbliższych dniach czy pomogło. Cytuj
chopmaz Napisano 20 Września Napisano 20 Września (edytowane) 1 godzinę temu, Eathan napisał: U mnie 1040 na najnowszej becie dzisiaj łącznie 8h pracy w trybie navi. Zero problemów. @chopmaz może powinieneś reklamować? Zastanawiam się nad tym, ale dwie sprawy: - na dawniejszych aktualizacjach tego nie było, - Garmina kupiłem przez neta z Niemiec, sklep legitny, muszę odsyłać do Niemiec czy mogę reklamować w Polsce? @chrismel daj znać za jakiś czas jak sytuacja u Ciebie wygląda edit: mam model 840 Edytowane 20 Września przez chopmaz Cytuj
Eathan Napisano 21 Września Napisano 21 Września @chopmaz dzwonisz na infolinię Garmina w PL. Pewnie poproszą najpierw o pełen reset urządzenia (dostaniesz instrukcję jak to zrobić) i sprawdzenie. Następnie dzwonisz raz jeszcze, odsyłasz (dostaniesz etykietę do nadania). Czekasz kilka dni na efekty ich testów. Potem jest decyzja. Nie naprawiają i zapewne dostaniesz nowe urządzenia. Może to być refub (u nie wyglądał jak nówka sztuka) a jak akurat nie mają to dostaniesz boxa. Nie potrzeba dowodu zakupu. Będą pytać o numer urządzenia. Dla nowego urządzenia masz nową pełną gwarancję. Przynajmniej tak to wyglądało u mnie, jak reklamowałem EDGE 820, które zjadało ponad grubo ponad 10% na godzinę jazdy w trybie rejestracji aktywności (bez navi). Cały proces od wysłania do otrzymania wymienionego urządzenia trwał ~tydzień. 1 Cytuj
chopmaz Napisano 21 Września Napisano 21 Września @Eathan Dzięki! Pod koniec paździenika im odeślę, akurat będę miał wtedy przymusowy, kilkutygodniowy odpoczynek od roweru. Cytuj
pecio Napisano 22 Września Napisano 22 Września (edytowane) Za co kocham 🤮 Garmina ........ przez ponad dwa lata wszystko z łącznością pięknie działało . Obecnie kilka razy trzeba wymuszać synchronizację po BT . W trybie WiFi nic nie działa . Po ostatniej "modernizacji" oprogramowania włos "postawił " się z przerażenia - wpadł w niekończącą się pętlę aktualizacyjną . Czy u "schyłku bytności rynkowej" danego modelu można coś skutecznie naprawić .......... TAK !!!!! Orły z Garmina to potrafią . Edytowane 22 Września przez pecio Cytuj
Eathan Napisano 22 Września Napisano 22 Września @pecio z tym synchro po WiFi... U mnie już jakiś czas temu był problem i wyłączyłem. Wtedy myślałem, że winna leży po stronie tego, że: - podjeżdżam pod budynek, - kończę aktywność, - leci synchro a ja w tym czasie wchodzę do siebie do mieszkania i łapię wi-fi. No i ta zmiana w łączności skutkowała tym, że aktywność już nigdy nie wskakiwała do connecta. Musiałem używać kabla i robić synchro przez Garmin Express. Wyłączenie wi-fi rozwiązało problem. Cytuj
chopmaz Napisano 22 Września Napisano 22 Września Wywalać tyle kasy na sprzęt z górnej półki a później kląć bo co chwila coś nie działa... Trzeba będzie chyba pomyśleć przy następnej zmianie o innej firmie. Cytuj
cervandes Napisano 23 Września Napisano 23 Września Pamiętaj, że marudzenia się naczytasz a z reguły ci, którzy nie mają żadnego z opisywanych problemów - się nie odzywają. Ja np od lat nie miałem żadnego dramatu i z 530 i z 1050. Zawsze należy brać przynajmniej małą poprawkę na marudzenie. 3 Cytuj
Rybus85 Napisano 23 Września Napisano 23 Września Dziś jakaś aktualizacja wskoczyła na 1040. Wersja 28.34. Czy coś zepsuli,nie wiem. Pojawiła się jak wróciłem z trasy i zatrzymałem aktywność na liczniku 😂 Cytuj
chopmaz Napisano 23 Września Napisano 23 Września 6 godzin temu, cervandes napisał: Pamiętaj, że marudzenia się naczytasz a z reguły ci, którzy nie mają żadnego z opisywanych problemów - się nie odzywają. Ja np od lat nie miałem żadnego dramatu i z 530 i z 1050. Zawsze należy brać przynajmniej małą poprawkę na marudzenie. Miałem 830 i żadnych problemów. Nie robiłem wtedy aktualizacji, może dlatego. Z 840 byłem zadowolony tylko na początku, na jakiejś starszej wersji softu. Później zacząłem regularnie aktualizować i zaczęły się problemy. Cytuj
zekker Napisano 24 Września Napisano 24 Września Jak działa, to nie ruszać Ja niestety skusiłem się na ostatnią aktualizację jaką wypuścili do Edge Touring Plus. Myślałem, że poprawi kilka mankamentów ale w sumie to dodali tylko zbędne bajery (np. sterowanie lampkami). Czy jest stabilniej już średnio pamiętam, może rzadziej się resetuje ustawienie ekranów ale częściej potrafi zawiesić się na mapie. Uciążliwe ale zdarza się "tylko" kilka razy w roku. Cytuj
cervandes Napisano 26 Września Napisano 26 Września No to pochwaliłem Garmina, że problemów nie mam. Czujnik kadencji V2 - na 100% do ostatniej chwili wyświetlał info, że bateria OK. Aż padł. Wymiana baterii na nówkę i... po włożeniu baterii wykrywa, łączy, działa. Jak się czujnik uśpi od bezczynności przez 2 czy 3 minuty - już się nie budzi. Ja nie wiem co ja mam z tymi czujnikami, ale Magene padły mi łącznie cztery, wkurzyłem się, kupiłem kilka Garminów i co, klątwa jakaś??? Cytuj
Eathan Napisano 26 Września Napisano 26 Września @cervandes może to ten moment, że trzeba myśleć o pomiarach mocy? 😈 1 1 Cytuj
pecio Napisano 26 Września Napisano 26 Września @cervandes zrób aktualizację oprogramowania układowego czujnika do najnowszej wersji. Mnie działa bez zarzutu . Cytuj
cervandes Napisano 26 Września Napisano 26 Września To nie kwestia softu, soft zawsze był najnowszy. Wziął i się zepsuł. Na reddicie znalazłem info, że zresetowanie może pomóc. Co ciekawe - sugerują wsadzenie baterii odwrotnie. Nie rozumiem co to niby ma dać skoro styki są ułożone tak jak są i wsadzenie baterii jedyne co może spowodować to zwarcie styków. Wyjąłem baterię i sprawdzę wieczorem czy zacznie gadać. A jak nie, to pierniczę - tak jak @Eathan pisze - znak sygnał, że to czas na Assioma Favero PRO MX2... 1 Cytuj
KSikorski Napisano 26 Września Napisano 26 Września Zwarcie styków ma rozładować kondensatory. 1 Cytuj
chopmaz Napisano 2 godziny temu Napisano 2 godziny temu Dostałem mail od Garmina, chcą mi wymienić urządzenie. Ale nie na nowe, ale na odnowione. Nie miałem jeszcze z tym styczności. I teraz pytanie czy brać. Nie wiem co mi przyślą, może jakieś dziadostwo, które nie będzie się samoistnie resetować, ale będzie miało inne problemy. Zastanawiam się... Cytuj
Eathan Napisano 2 godziny temu Napisano 2 godziny temu Bierz, te urządzenia mają nową i pełną generację. Cytuj
chopmaz Napisano 1 godzinę temu Napisano 1 godzinę temu W mailu napisali, że może to nie zmienić zachowania urządzenia. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.