chopmaz Napisano Sobota o 19:51 Napisano Sobota o 19:51 W dniu 10.09.2025 o 20:57, chopmaz napisał: Mam regularne samoistne resety. Kontaktowałem się w tej sprawie z Garminem. Jedyne czego się doiwedziałem to że analizują mój problem. I ostatnia wiadomość, że nowa aktualizacja powinna to naprawić. I g...o naprawili. Dalej się resetuje. Dzisiaj na trasie 180km trzy razy Cytuj
Eathan Napisano Sobota o 19:53 Napisano Sobota o 19:53 U mnie 1040 na najnowszej becie dzisiaj łącznie 8h pracy w trybie navi. Zero problemów. @chopmaz może powinieneś reklamować? Cytuj
chrismel Napisano Sobota o 21:18 Napisano Sobota o 21:18 W dniu 10.09.2025 o 20:57, chopmaz napisał: Jedyne czego się doiwedziałem to że analizują mój problem. I ostatnia wiadomość, że nowa aktualizacja powinna to naprawić. Też miałem niedawno problemy z samoistnym resetowaniem po przedostatniej aktualizacji. Wcześniej tego problemu nie było. Przed chwilą ściągnąłem najnowszą. Przekonamy się w najbliższych dniach czy pomogło. Cytuj
chopmaz Napisano Sobota o 21:50 Napisano Sobota o 21:50 (edytowane) 1 godzinę temu, Eathan napisał: U mnie 1040 na najnowszej becie dzisiaj łącznie 8h pracy w trybie navi. Zero problemów. @chopmaz może powinieneś reklamować? Zastanawiam się nad tym, ale dwie sprawy: - na dawniejszych aktualizacjach tego nie było, - Garmina kupiłem przez neta z Niemiec, sklep legitny, muszę odsyłać do Niemiec czy mogę reklamować w Polsce? @chrismel daj znać za jakiś czas jak sytuacja u Ciebie wygląda edit: mam model 840 Edytowane Sobota o 21:51 przez chopmaz Cytuj
Eathan Napisano Niedziela o 03:36 Napisano Niedziela o 03:36 @chopmaz dzwonisz na infolinię Garmina w PL. Pewnie poproszą najpierw o pełen reset urządzenia (dostaniesz instrukcję jak to zrobić) i sprawdzenie. Następnie dzwonisz raz jeszcze, odsyłasz (dostaniesz etykietę do nadania). Czekasz kilka dni na efekty ich testów. Potem jest decyzja. Nie naprawiają i zapewne dostaniesz nowe urządzenia. Może to być refub (u nie wyglądał jak nówka sztuka) a jak akurat nie mają to dostaniesz boxa. Nie potrzeba dowodu zakupu. Będą pytać o numer urządzenia. Dla nowego urządzenia masz nową pełną gwarancję. Przynajmniej tak to wyglądało u mnie, jak reklamowałem EDGE 820, które zjadało ponad grubo ponad 10% na godzinę jazdy w trybie rejestracji aktywności (bez navi). Cały proces od wysłania do otrzymania wymienionego urządzenia trwał ~tydzień. 1 Cytuj
chopmaz Napisano Niedziela o 18:14 Napisano Niedziela o 18:14 @Eathan Dzięki! Pod koniec paździenika im odeślę, akurat będę miał wtedy przymusowy, kilkutygodniowy odpoczynek od roweru. Cytuj
pecio Napisano Poniedziałek o 07:10 Napisano Poniedziałek o 07:10 (edytowane) Za co kocham 🤮 Garmina ........ przez ponad dwa lata wszystko z łącznością pięknie działało . Obecnie kilka razy trzeba wymuszać synchronizację po BT . W trybie WiFi nic nie działa . Po ostatniej "modernizacji" oprogramowania włos "postawił " się z przerażenia - wpadł w niekończącą się pętlę aktualizacyjną . Czy u "schyłku bytności rynkowej" danego modelu można coś skutecznie naprawić .......... TAK !!!!! Orły z Garmina to potrafią . Edytowane Poniedziałek o 07:10 przez pecio Cytuj
Eathan Napisano Poniedziałek o 07:28 Napisano Poniedziałek o 07:28 @pecio z tym synchro po WiFi... U mnie już jakiś czas temu był problem i wyłączyłem. Wtedy myślałem, że winna leży po stronie tego, że: - podjeżdżam pod budynek, - kończę aktywność, - leci synchro a ja w tym czasie wchodzę do siebie do mieszkania i łapię wi-fi. No i ta zmiana w łączności skutkowała tym, że aktywność już nigdy nie wskakiwała do connecta. Musiałem używać kabla i robić synchro przez Garmin Express. Wyłączenie wi-fi rozwiązało problem. Cytuj
chopmaz Napisano Poniedziałek o 16:06 Napisano Poniedziałek o 16:06 Wywalać tyle kasy na sprzęt z górnej półki a później kląć bo co chwila coś nie działa... Trzeba będzie chyba pomyśleć przy następnej zmianie o innej firmie. Cytuj
cervandes Napisano 20 godzin temu Napisano 20 godzin temu Pamiętaj, że marudzenia się naczytasz a z reguły ci, którzy nie mają żadnego z opisywanych problemów - się nie odzywają. Ja np od lat nie miałem żadnego dramatu i z 530 i z 1050. Zawsze należy brać przynajmniej małą poprawkę na marudzenie. 2 Cytuj
Rybus85 Napisano 20 godzin temu Napisano 20 godzin temu Dziś jakaś aktualizacja wskoczyła na 1040. Wersja 28.34. Czy coś zepsuli,nie wiem. Pojawiła się jak wróciłem z trasy i zatrzymałem aktywność na liczniku 😂 Cytuj
chopmaz Napisano 13 godzin temu Napisano 13 godzin temu 6 godzin temu, cervandes napisał: Pamiętaj, że marudzenia się naczytasz a z reguły ci, którzy nie mają żadnego z opisywanych problemów - się nie odzywają. Ja np od lat nie miałem żadnego dramatu i z 530 i z 1050. Zawsze należy brać przynajmniej małą poprawkę na marudzenie. Miałem 830 i żadnych problemów. Nie robiłem wtedy aktualizacji, może dlatego. Z 840 byłem zadowolony tylko na początku, na jakiejś starszej wersji softu. Później zacząłem regularnie aktualizować i zaczęły się problemy. Cytuj
zekker Napisano 2 godziny temu Napisano 2 godziny temu Jak działa, to nie ruszać Ja niestety skusiłem się na ostatnią aktualizację jaką wypuścili do Edge Touring Plus. Myślałem, że poprawi kilka mankamentów ale w sumie to dodali tylko zbędne bajery (np. sterowanie lampkami). Czy jest stabilniej już średnio pamiętam, może rzadziej się resetuje ustawienie ekranów ale częściej potrafi zawiesić się na mapie. Uciążliwe ale zdarza się "tylko" kilka razy w roku. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.