chopmaz Napisano Sobota o 19:51 Napisano Sobota o 19:51 W dniu 10.09.2025 o 20:57, chopmaz napisał: Mam regularne samoistne resety. Kontaktowałem się w tej sprawie z Garminem. Jedyne czego się doiwedziałem to że analizują mój problem. I ostatnia wiadomość, że nowa aktualizacja powinna to naprawić. I g...o naprawili. Dalej się resetuje. Dzisiaj na trasie 180km trzy razy Cytuj
Eathan Napisano Sobota o 19:53 Napisano Sobota o 19:53 U mnie 1040 na najnowszej becie dzisiaj łącznie 8h pracy w trybie navi. Zero problemów. @chopmaz może powinieneś reklamować? Cytuj
chrismel Napisano Sobota o 21:18 Napisano Sobota o 21:18 W dniu 10.09.2025 o 20:57, chopmaz napisał: Jedyne czego się doiwedziałem to że analizują mój problem. I ostatnia wiadomość, że nowa aktualizacja powinna to naprawić. Też miałem niedawno problemy z samoistnym resetowaniem po przedostatniej aktualizacji. Wcześniej tego problemu nie było. Przed chwilą ściągnąłem najnowszą. Przekonamy się w najbliższych dniach czy pomogło. Cytuj
chopmaz Napisano Sobota o 21:50 Napisano Sobota o 21:50 (edytowane) 1 godzinę temu, Eathan napisał: U mnie 1040 na najnowszej becie dzisiaj łącznie 8h pracy w trybie navi. Zero problemów. @chopmaz może powinieneś reklamować? Zastanawiam się nad tym, ale dwie sprawy: - na dawniejszych aktualizacjach tego nie było, - Garmina kupiłem przez neta z Niemiec, sklep legitny, muszę odsyłać do Niemiec czy mogę reklamować w Polsce? @chrismel daj znać za jakiś czas jak sytuacja u Ciebie wygląda edit: mam model 840 Edytowane Sobota o 21:51 przez chopmaz Cytuj
Eathan Napisano wczoraj o 03:36 Napisano wczoraj o 03:36 @chopmaz dzwonisz na infolinię Garmina w PL. Pewnie poproszą najpierw o pełen reset urządzenia (dostaniesz instrukcję jak to zrobić) i sprawdzenie. Następnie dzwonisz raz jeszcze, odsyłasz (dostaniesz etykietę do nadania). Czekasz kilka dni na efekty ich testów. Potem jest decyzja. Nie naprawiają i zapewne dostaniesz nowe urządzenia. Może to być refub (u nie wyglądał jak nówka sztuka) a jak akurat nie mają to dostaniesz boxa. Nie potrzeba dowodu zakupu. Będą pytać o numer urządzenia. Dla nowego urządzenia masz nową pełną gwarancję. Przynajmniej tak to wyglądało u mnie, jak reklamowałem EDGE 820, które zjadało ponad grubo ponad 10% na godzinę jazdy w trybie rejestracji aktywności (bez navi). Cały proces od wysłania do otrzymania wymienionego urządzenia trwał ~tydzień. 1 Cytuj
chopmaz Napisano 14 godzin temu Napisano 14 godzin temu @Eathan Dzięki! Pod koniec paździenika im odeślę, akurat będę miał wtedy przymusowy, kilkutygodniowy odpoczynek od roweru. Cytuj
pecio Napisano 1 godzinę temu Napisano 1 godzinę temu (edytowane) Za co kocham 🤮 Garmina ........ przez ponad dwa lata wszystko z łącznością pięknie działało . Obecnie kilka razy trzeba wymuszać synchronizację po BT . W trybie WiFi nic nie działa . Po ostatniej "modernizacji" oprogramowania włos "postawił " się z przerażenia - wpadł w niekończącą się pętlę aktualizacyjną . Czy u "schyłku bytności rynkowej" danego modelu można coś skutecznie naprawić .......... TAK !!!!! Orły z Garmina to potrafią . Edytowane 1 godzinę temu przez pecio Cytuj
Eathan Napisano 1 godzinę temu Napisano 1 godzinę temu @pecio z tym synchro po WiFi... U mnie już jakiś czas temu był problem i wyłączyłem. Wtedy myślałem, że winna leży po stronie tego, że: - podjeżdżam pod budynek, - kończę aktywność, - leci synchro a ja w tym czasie wchodzę do siebie do mieszkania i łapię wi-fi. No i ta zmiana w łączności skutkowała tym, że aktywność już nigdy nie wskakiwała do connecta. Musiałem używać kabla i robić synchro przez Garmin Express. Wyłączenie wi-fi rozwiązało problem. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.