chopmaz Napisano 9 godzin temu Napisano 9 godzin temu W dniu 10.09.2025 o 20:57, chopmaz napisał: Mam regularne samoistne resety. Kontaktowałem się w tej sprawie z Garminem. Jedyne czego się doiwedziałem to że analizują mój problem. I ostatnia wiadomość, że nowa aktualizacja powinna to naprawić. I g...o naprawili. Dalej się resetuje. Dzisiaj na trasie 180km trzy razy Cytuj
Eathan Napisano 9 godzin temu Napisano 9 godzin temu U mnie 1040 na najnowszej becie dzisiaj łącznie 8h pracy w trybie navi. Zero problemów. @chopmaz może powinieneś reklamować? Cytuj
chrismel Napisano 8 godzin temu Napisano 8 godzin temu W dniu 10.09.2025 o 20:57, chopmaz napisał: Jedyne czego się doiwedziałem to że analizują mój problem. I ostatnia wiadomość, że nowa aktualizacja powinna to naprawić. Też miałem niedawno problemy z samoistnym resetowaniem po przedostatniej aktualizacji. Wcześniej tego problemu nie było. Przed chwilą ściągnąłem najnowszą. Przekonamy się w najbliższych dniach czy pomogło. Cytuj
chopmaz Napisano 7 godzin temu Napisano 7 godzin temu (edytowane) 1 godzinę temu, Eathan napisał: U mnie 1040 na najnowszej becie dzisiaj łącznie 8h pracy w trybie navi. Zero problemów. @chopmaz może powinieneś reklamować? Zastanawiam się nad tym, ale dwie sprawy: - na dawniejszych aktualizacjach tego nie było, - Garmina kupiłem przez neta z Niemiec, sklep legitny, muszę odsyłać do Niemiec czy mogę reklamować w Polsce? @chrismel daj znać za jakiś czas jak sytuacja u Ciebie wygląda edit: mam model 840 Edytowane 7 godzin temu przez chopmaz Cytuj
Eathan Napisano 2 godziny temu Napisano 2 godziny temu @chopmaz dzwonisz na infolinię Garmina w PL. Pewnie poproszą najpierw o pełen reset urządzenia (dostaniesz instrukcję jak to zrobić) i sprawdzenie. Następnie dzwonisz raz jeszcze, odsyłasz (dostaniesz etykietę do nadania). Czekasz kilka dni na efekty ich testów. Potem jest decyzja. Nie naprawiają i zapewne dostaniesz nowe urządzenia. Może to być refub (u nie wyglądał jak nówka sztuka) a jak akurat nie mają to dostaniesz boxa. Nie potrzeba dowodu zakupu. Będą pytać o numer urządzenia. Dla nowego urządzenia masz nową pełną gwarancję. Przynajmniej tak to wyglądało u mnie, jak reklamowałem EDGE 820, które zjadało ponad grubo ponad 10% na godzinę jazdy w trybie rejestracji aktywności (bez navi). Cały proces od wysłania do otrzymania wymienionego urządzenia trwał ~tydzień. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.