Skocz do zawartości

[sklep] bike-discount.de - opinie


unqx

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś ma jakieś doświadczenia ze sklepem bike-discount.de? Planuję zakup roweru i zastanawiam się czy warto brać ich ofertę pod uwagę (najbardziej interesuje mnie obsługa klienta w razie ewentualnego problemu z zakupem). Sklep ma w internecie trochę negatywnych ocen (np. na trustpilot mają 18% ocen na poziomie "zły") i to mnie martwi.

  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z mojego doświadczenia dobry sklep, dużo tam kupowałem dopóki nie znalazłem jeszcze tańszego 🙂 To co mają pokazane "na stanie" faktycznie mają w magazynie. Mają własną markę rowerów (Radon) i sklepy stacjonarne w zachodnich Niemczech. Nie miałem nigdy sytuacji, że coś nie przyszło, albo przyszło nie to co miało być, więc w temacie zwrotów nie pomogę.

  • +1 pomógł 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobne doświadczenia z bike-discount, roweru jednak tam nigdy nie kupowałem.  
Warto zaglądać na r2- bike ,czy też na bikeinn , bywa czasami taniej niż u konkurencji 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziękuję wszystkim za pomoc. Ostatecznie kupiłem szukany rower (Puky Cyke 16) w bike-discount. Ten sam rower jest w lepszej cenie w bike24, ale sklep dolicza w tym przypadku 34,99 EUR za "bulky goods", więc finalnie wychodzi to trochę drożej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dostałem zamówiony rower z bike-discount. Niestety DHL brutalnie potraktował paczkę i w efekcie rower przyszedł pogięty - w paczce powstała spora dziura, którą pracownicy DHL... zakleili dużą ilością firmowej taśmy z logo DHL 😮. Czy to jest standard, że rower przed wysyłką zostaje po prostu luzem włożony do pudełka bez żadnego styropianu, czy innego wypełniacza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Romet pakuje rowery bardzo dobrze. W tamtym tygodniu odebrałem crosa i było tam tyle białej pianki, trytytek, że nie ma mowy aby coś w pudle się przewalało. Przyszedł w idealnym stanie a jechał całą Polskę w 4 dni ( od nadania w Pn do odbioru w Czw. - DPD ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Sklep zorganizował transport powrotny i mam dostać zwrot środków., ponieważ nie mają kolejnej sztuki na stanie. Trochę szkoda, muszę szukać gdzie indziej. Natomiast przy obecnym kursie EUR zakup w Niemczech nie będzie się już raczej opłacał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.02.2022 o 09:31, unqx napisał:

Sklep ma w internecie trochę negatywnych ocen (np. na trustpilot mają 18% ocen na poziomie "zły") i to mnie martwi.

To jest chyba jedyny sklep, który sam do mnie się odezwał jak był problem. Problem był z transportem (wina dhl) - wysłana paczka do nich wróciła po 3-ech dniach. (finalnie to i tak miałem to co zamówiłem w 7 czy 8 dni) Zaczęli mailowo od bardzo grzecznych przeprosin dopytali czy wolę zwrot pieniędzy czy mają wysyłać ponownie, porośli o numer telefonu w razie problemu. A jak już przyszła ta ponowna wysyłka to jakiś sympatyczny Hans zadzwonił spytał czy jestem zadowolony, jeszcze raz przeprosił i życzył miłego użytkowania. Ciężko mi sobie wyobrazić lepszą obsługę. Zamawiałem tam już wiele razy - ostatnio... wczoraj.

275535708_483801646756703_7722154464635024531_n.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie pakowania... dostałem wczoraj amortyzator z niemieckiego bike24. Pudełko 3x większe niż trzeba, w środku luzem wideł (w zwykłej torbie foliowej, bez żadnej folii bąbelkowej, wypełnienia itp.), pudełko pooklejane już przez pocztę polską bo widać w kilkudziecięciu miejscach zawartość wyłaziła już na zewnątrz. Cud, że wideł nie ma nawet jednego odprysku (swoją drogą tak samo pakowane widły z UK przychodziły mocno zmęczone). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.03.2022 o 14:44, abdesign napisał:

Problem był z transportem (wina dhl) - wysłana paczka do nich wróciła po 3-ech dniach.

Podobne doświadczenia z firmą DHL, jak można to unikać !  Dostawa roweru opóźniona o 3 tygodnie z winy bajzu jaki tam mają 

8 godzin temu, Dokumosa napisał:

Pudełko 3x większe niż trzeba, w środku luzem wideł (w zwykłej torbie foliowej, bez żadnej folii bąbelkowej, wypełnienia itp.)

Ładne kwiatki .. ost mój zakup amortyzatora w bikeinn , dotarł w idealnym stanie  i oryginalnym pudle RS 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
9 godzin temu, Trukas napisał:

Miał ktoś sytuacje, że pobrali podwójnie za zamówienie? Jedna transakcja wisi na bloku od tygodnia, a druga została pobrana wraz z nadaniem paczki i od razu została rozliczona

Jedno to blokada środków na koncie ( wróci do chyba 7 dni ) a drugie to opłacenie zamówienia. Tak mi się zdaje, często mam tak na amazonach różnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Jedno to blokada środków na koncie ( wróci do chyba 7 dni ) a drugie to opłacenie zamówienia. Tak mi się zdaje, często mam tak na amazonach różnych.

Jest to aburdalny system, jak już zablokowali raz to mogli tą samą transakcje rozliczyć do końca,a w momencie nadania paczki naliczyli drugi raz od razu rozliczone,a blokada sprzed złożenia zamówienia nadal wisi.

 

 

Tak, zgłosiłem do sklepu, według nich to jest ok 😛

Edytowane przez Trukas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
  • 1 rok później...

Co do gwarancji nie wiem, ale robiłem tam ostatnio zakupy, bo mieli lepszą cenę u siebie za nowy amortyzator niż u nas za używki z demontażu. Samą transakcję robił mi znajomy, bo ja nie mam PayPala - wg. niego ogólnie nie różni się niczym niż typowe zagraniczne sklepy. Towar kupiony w środę wieczorem, w czwartek spakowany, w piątek wysłany, w poniedziałek był w Polsce (kurier DHL). Koszt przesyłki 10 euro, a przy zakupach od 250 - 6 euro. Wszystkie etapy monitorowane na bieżąco mailami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
W dniu 7.10.2022 o 15:27, Pazuzu napisał:

Zdarzyło się komuś wysyłać do tego sklepu coś na gwarancję ? Mam tu na myśli cieknące zaciski Shimano.

Robiłem kilka razy zwykły zwrot. Paczka wysłana, pieniądze zwrócone. Co prawda kontakt z nimi i generalnie sposób informowania klienta jest typowo niemiecki - skromny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...