velbon Napisano 7 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2016 Witajcie, Korzystajac z wolnych chwil, zdziergalem jakis czas temu nietypowe ostre kolo na bazie starego Rometa. Prosba o opinie, jak wam sie podoba/niepodoba :-). Zdjecie stanu wyjsciowego: http://www.cbike.pl/photo/przed.jpg . Zdjecie po przerobkach: http://www.cbike.pl/photo/po.jpg . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafal310 Napisano 7 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2016 Zdjęcie po przeróbkach 404 Not Found przynajmniej u mnie:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
velbon Napisano 7 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2016 juz powinno byc ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seraph Napisano 7 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2016 Ostre w teren? Spawałeś pivoty do V-ek? Dużo zostało miejsca wokół opon? Grubo to wygląda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
velbon Napisano 7 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2016 Dokladnie, ostre na lesne sciezki i szutry. Wczoraj testowalem na sniegu - wrazenia niezapomiane :-). Same piwoty wkrecane, ale mocowanie do nich spawalem. Miejsca w tylnych widelkach jeszcze troche zostalo, pomimo opon 29x2,25. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MD11 Napisano 7 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2016 Wow, ale różnica. Fajnie wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ychu Napisano 7 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2016 Bardzo ciekawy i nietypowy projekt. Przedni hamulec widzę , że jeszcze nie podłączony. Jeździłbym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SovaLTD Napisano 7 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2016 Mi też się podoba, chociaż ostre to nie moja dziedzina. Jak widać nawet z roweru, który pewnie nie jeden wyrzucił by na złom, można zrobić bardzo fajny sprzęcik. Gratulacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siimon Napisano 7 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2016 biorąc pod uwagę, że to "terenowe ostre" to czy przy tej geometrii nie lepiej było by zastosować krótszy mostek? Pewnie lepiej by skręcał i jarzemko siodełka może nie musiało by być ustawione na minus Czy dobrze myślę, że obręcze są całe pomalowane na biało? Ale ogólnie to muszę przyznać, że całkiem fajnie wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woojj Napisano 7 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2016 Ja tam jestem przeciwny takim projektom. Wolałbym odbudowę w stylu retro ;-))) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafal310 Napisano 7 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2016 Spoko to wyszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
porcelanowy Napisano 7 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2016 Powitoł Ostre to nie moja brosza, ale napraw przyjemnie po przeróbkach wygląda. Nie próbowałeś starego siodła adaptować? Mogłoby wyglądać ciekawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hetman Napisano 8 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2016 Mnie też te v-ki z tyłu, hmm, frapują. Poproszę o zbliżenia. Dlaczego w ogóle hamulce w ostrym...? Jak już musiałeś, to załóż booster, bo ta rama długo nie pożyje. Aha, i podeprzyj bagażnik albo zdejmij. Nie zostawiaj hipsterskiej atrapy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team IvanMTB Napisano 10 Grudnia 2016 Mod Team Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2016 Dlaczego w ogóle hamulce w ostrym...? Bo to ostre na teren jest... Rozumiem, że nigdy nie próbowałeś ostrzyć w terenie Mnie zasie przygodziło się nieco ostrych przełajów i uwierz, nieraz i nie dwa i nie dziesięć razów chwaliłem sobie hebel. Poza tym hamulec w ostrym to poprostu rozsądny wybór, kwestia komfortu i bezpieczeństwa. Szacunek... I. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
itr Napisano 10 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2016 Moje trzy grosze, bez offencji Do tych opon na oko za twardy napęd w teren. Do lasu 32/16 i jest dość twardo, z spdami.Ale przelotowo podmiejsko to i 40/ 16 da się podgonić, ważne żeby nie katować się offroad. Inne siodło na sprężynach albo chociaż coś szerszego retro świetny pomysł,tylny hamulec SREBRNY cantilever z lat 90, ale trzeba uważać(przymierzyć) na ramiona i linkę wieszaka bo może łapać za bieżnik tej grubej opony, z przodu może pasowałby archaiczny ubrake, były takie dziwne w stareńkich mtb i nie potrzebowały pivotów, widzialem w jakim retrobiku na allegro u któregoś z kolekcjonerów retro. Jeśli canti ro zemsztywnymi klamkami, np srebrne shimano z literką A fajnie wyszo Ciekawe ja się jeździ Canti ktore znam i sa mocne ale nie wiem czy mieszcza 2,25 http://www.velospace.org/files/56uyjhgr4t5yjh.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team IvanMTB Napisano 10 Grudnia 2016 Mod Team Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2016 Canti (...) i sa mocne LOL!!! To taki oksymoron. Canti i mocne Szacunek... I. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
itr Napisano 10 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2016 widziałeś żebym ..... hamował w Jurze ? Tak na poważnie te hamulce naprawdę działają. Oczywiście w prawdziwym MtB ciąg należy ustawić hydr, mech,Vbra,cant,szczęki ale jeśli hamulce są wraz z ramą sztywne to bolą co najwyżej palce,dłonie, warunkiem działania jest też dobry pancerz i klocki. Albo ham działa albo nie, ale prześkiczne oldkuloe shimanowskie takie ażurowe bliskie zabim udkom oczywiście Cantii nawet ja nie byłem wstanie ich nastawić na nic poza ładnym wyglądem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team IvanMTB Napisano 11 Grudnia 2016 Mod Team Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2016 Tak na poważnie te hamulce naprawdę działają. Tak poważnie, to zgodnie z Twoja własna klasyfikacją Canti to conajwyżej spowalniacze. Nawet jesli posiadasz uścisk średniej wielkości prasy hydraulicznej Szacunek... I. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wxp Napisano 17 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2016 Ta geometria Straszny jamnik, skręca to wogole? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
J67 Napisano 19 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2016 Witaj w klubie . Mój przechodził podobną metamorfozę, z tym że na jej końcu - bliżej mu do szosy. Za to punkt wyjścia był o krok odważniejszy: damska rama pod koła 26" (szosowe wchodzą - bez błotników). Damska rama ułatwia wsiadanie przy załadowanym bagażniku i można mieć kolana bliżej siebie (aerodynamika). Ale w Twoim przypadku - raczej - nie dotyczy. Prawdą jest, że póki miał opony 1 i 3/4" - w terenie lepiej spisywał się od marketowego górala, a więc koncepcja - moim zdaniem - słuszna. Nie wiem, jakie masz korby, ale polecam jak najkrótsze. Ja mam 165 mm. O.k. lubi wysokie kadencje i na takich jest łatwiej. Przydały by się noski (lub zatrzaski). Podjeżdżasz pod tę samą górkę na przełożeniu o 2 ząbki twardszym (z tyłu), a na zjazdach nogi nie spadną z pedałów. Na ostrym - bywa to przykre. Hamulec z przodu - jak najbardziej, ale z tyłu? Przy takim przełożeniu zatrzymasz koło bez wstawania z siodełka. Siodła retro - nie polecam. Miałem. Ładnie wygląda i na tym kończą się jego zalety. Pozdrowionka. Długich skidów . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JPK Napisano 14 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2017 Bardzo fajny i oryginalny projekt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
borsooq Napisano 19 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2017 Super wygląda! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.