Skocz do zawartości

[+/-1000zł] trekking dla początkującej kobiety


AsiaBDV

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

od pewnego czasu zastanawiam się nad kupnem roweru, dodam że jestem zupełnym laikiem, ostatnio na rowerze jeździłam z 5 lat temu, na komunijnym;P Chciałabym poprawić kondycję fizyczną i odciążyć trochę kolana od intensywnych ćwiczeń aerobikowych. Planuję krótkie a intensywne przejażdżki rowerowe, głównie ścieżki rowerowe, jakieś parki, lasy itp. Stwierdziłam, że najlepszy będzie dla mnie trekking, którego plusem jest pełne wyposażenie, w przeciwieństwie do crossa. Nie chciałabym przekroczyć kwoty 1000zł, ponieważ nie jest mi potrzebny aż tak dobrze wyposażony rower.  Po przejrzeniu różnych sklepów i forów internetowych, zastanawiam się nad tymi oto modelami (wszystkie w wersji damskiej):

1) ROMET GAZELA 

 

2) MAXIM MT 2.1 

 

3) GRAND TIVANO 

 

4) RALEIGH DISCOVERY 

 

5) LAZARO LIBERTY 

 

oraz ostatnio zaczęłam się zastanawiać nad polecanym przez Was Lazaro Integral V3, mimo że nie ma wyposażenia, ale widzę, że możliwość przypięcia błotników istnieje.

Najbardziej skłaniam się do Grand Tivano lub Lazaro Liberty, aczkolwiek nie znalazłam żadnych opinii na temat tych modeli, więc nie wiem, czy ryzykować. Jeśli polecacie jakieś inne firmy lub modele, bardzo proszę o radę, gdyż kompletnie się na tym nie znam;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Askia nie proponowalem ci tego modelu, tlatego wlasnie ze to jest na wolnobiegu 7 rzedowym ( to juz przerzytek, takie rozwazanie) , dlatego zaproponowalem ci nieco drozszy model, ale juz na kasecie 8 rzedowej i z pradnica w przedniej piascie, co sie bardzo przydaje, jest praktyczne. W kazdej chwili masz mozliwosc wlaczenia oswietlenia, nie martwiac sie o baterie, czy tez akumulatorki .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej byłoby przymierzyć, ale obawiam się, że we Wrocławiu nie dostanę tego modelu.Dzięki za pomoc;)