Skocz do zawartości

[Revolt 29] 17" dla ridera 185cm?


Barba

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Zastanawiam się nad tym rowerkiem z 2011r.

Tylko mam pewne wątpliwości.

Mam 185cm wzrostu.

A rama, która mi całkiem leży to 17"

 

Nie miałem możliwości porównania do ramy 19" Revolta tylko przymierzałem Tractiona 19" i wydawał mi się krowiasty. Nie mam doświadczenia z takimi rowerami 29".

 

Szosę mam 560cm,

Mtb 20".

Fula 19,5".

A tutaj dziwy takie 17" chyba pasuje.

 

Pozycja całkiem poprawna. 2-3cm do przodu ręce i wzorowa. Sztyca 2cm ponad max wyciągnięta. Jak to jest z mostkami w tych wynalazkach? Są jakieś zasady? (W tej ramie kąt widelca to 70*)

Może dam po prostu długi mostek, siodełko cofnę, sztycę 400mm i jazda?

Jak podpasuje ta rama na dłuższą metę to mam pomysł na upgrade: pełną grupę XT 2x10 z tarczami i piastami (uznaję tylko pełną grupę) oraz jakieś DT obręcze i szpryszki. No i te niewygodne siodełko na Brooksa.

 

Aha najważniejsze. Rower będzie ciągał przyczepki, woził dupsko do pracy i może się nada na wycieczki krajoznawcze. Nic do sportu.

 

Dlaczego carbon? Bo nie chce mi się po schodach nosić ciężarów :P No i będzie pierwszy carbon w domu. Inne rowery stal. Aluminium nadaje się tylko na łodzie.

 

Pozdrawiam

Barba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym powiedział, że pozycja całkiem niepoprawna. Czemu nie 19"? jest właśnie te 2-3 centymetry dłuższa, a i sztycy nie zabraknie.

 

 

Sztyca to nie problem. Są długie i dłuższe.

17" jest sprytniejszy, szybszy, da się robić bunny hopa. No po prostu mam nad nim pełną kontrolę. 19" jest jak Ukraina dla 12-sto latka. Jedzie się, ale tak jakby pod ramą. Niby to tylko ok 3cm różnicy i 0,5* kąta widelca, ale zupełnie inny rower.

 

Dobra chyba sam muszę testować, jeśli chodzi o długość mostka. Może uda się rower do testów wypożyczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach