Skocz do zawartości

Mandoleran

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    854
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Skąd
    Ruda Śląska

Ostatnie wizyty

2 913 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Mandoleran

Mentor

Mentor (11/13)

  • Automat Rzadka
  • Conversation Starter
  • Bardzo popularny Rzadka
  • Collaborator
  • Pierwszy post

Ostatnio zdobyte

1,2tys.

Reputacja

  1. No właśnie ten ustnik zmienia wszystko. Camelbak nadaje się tylko do spożywania wody, żadnych soków czy innych izotoników.
  2. Przecież świat nie kręci się tylko wokół Garmina. Wypuszczają pierdylion urządzeń a potem co chwile jakiś płacz bo coś się krzaczy coś nie działa, to mi przypomina trochę smartfona chińskiego pochodzenia na litere X. Może kolega spidelli chciał czegoś innego zakosztować, czegoś co nie trzeba się doktoryzować, czegoś prostego w użyciu, czegoś co po prostu działa, a to że są tam jakieś ograniczenia... To mogę jedynie powiedzieć że nie ma rzeczy idealnych . A najlepszym testerem jesteśmy my 😉.
  3. U mnie to wygląda tak, że w sytuacji gdzie mleko nie uszczelniło dziury ratuje się knotem, ale w domu dla własnego spokoju serwisuje sobie tą oponę i wtedy wyciągam tego knota i wulkanizuje oponę od środka. Ten rant i miejsce klejenia łatki należy jak najbardziej wyczyścić, nie ma za bardzo z tym roboty choć pewnie to zależy od tego ile się już nawarstwiło i jakie to było mleko. Więc o ile jak nie masz potrzeby do zaglądania co się w środku dzieje, to tylko dolewaj i wsio. Kiedyś regularnie po sezonie czyściłem opony ze starego Stansa całe i o ile tak robimy co sezon to z tym roboty za bardzo nie ma ( ależ znowu to wszystko zależy od mleka ) to tak jak jeden sezon olejemy to już znacznie więcej zabawy z tym jest. Może przy jakiś dziwnych mlekach nawarstwi się tego, ale np. przy zwykłym Stansie normalnie tego aż tyle nie ma by robić z tego problem. Raz przez ponad sezon nie zaglądałem do opony, a jak w końcu tam zajrzałem to nie było tam jakieś skorupy żółwia by dało się to odczuć, wiec proszę bez przesadyzmu .
  4. Nie ma problemów z zakładaniem. Dodam jeszcze od siebie że opona nie jest "tępa" nawet jeśli trochę więcej nabijemy ciśnienia to łap nam nie urwie, bardzo komfortowa opona. U mnie też w wersji H były 2 kapcie, trzeba było ratować się knotem.
  5. Naprawdę jest aż tak niewygodnie, a może jesteś jednym z tych co jeżdżą z kamiennym ciśnieniem . Nie wiem jaka do tej ramy wejdzie szeroka opona, ale taka 45 do tego odpowiednie ciśnienie i problem raczej powinien zniknąć, chyba że masz jakieś dolegliwości? No tak czy owak, wjeżdżając okazjonalnie na polną czy leśną drogę nie widzę absolutnie potrzeby amora.
  6. Teren mocno mieszany, piach też często widziany i o dziwo nie narzekam na jakieś niekontrolowane uślizgi, znacznie bardziej przyczepne niż G-one bity, ale to pewnie z racji że opona realnie wychodzi o 3 mm szersza. No ale należy wspomnieć że glebę też zaliczyłem ale tutaj bardziej z mojej winy, za agresywnie w dość ciasny zakręt wszedłem który w dodatku miał niespodziankę w postaci wysypanego luźnego żwiru i gleba była, na szczęście ucierpiałem tylko ja a nie rower 🙃. Może to kwestia ustawienia ciśnienia, na przodzie jeżdżę w okolicach 2 bar i jest wygodnie, przewidywalnie i sporo komfortu w terenie, a i na asfalcie nie czuję zamulania, jestem generalnie bardzo zadowolony ale też wiem że już do wersji H nie powrócę. W przyszłym sezonie postawie też na wersje M na przód i też w 45 rozmiarze ( ciekawe ile tym razem mi wyjdzie realnej szerokości ) a z tyłu pójdę w coś szybszego i nieco węższego, może w Tufo albo Caracal Race, taki mix ale na moje powinno się sprawdzić
  7. U mnie Cinturato Gravel H w 45 rozmiarze ma realne 48, a producent mojej ramy deklaruje że do 50mm pomieści ale mam tam jeszcze zapas i to większy niż 2 mm. Często producenci deklarują że max 42,45,50 bo robią sobie furtkę na widełki i pewnie sam zapas będzie większy. Sporo zależy od opon i obręczy, na fabrycznych oponach Schwalbe G-one bite 45c było dokładne 45, a w tych Pirelli jest 3mm szerzej i to też daje się odczuć w szczególności w jeździe po piachu. Jak jest możliwość wsadzenia szerszej opony, to jak najbardziej warto, dla mnie między 40 a 45 jest kolosalna różnica w komforcie, osobiście poniżej 45,44 nigdy nie zejdę, Warto też jak już wspomniano mixować przód-tył, sam obecnie teraz ( bo musiałem tylna oponę wywalić ) na przodzie użytkuje Cinturato H a na tyle siedzi G-one bite.
  8. I dodać jeszcze brak trymowania, czy brak wymiany samych linek/pancerzy, tym bardziej teraz w modzie jest wszystko pochowane w sterach. Kultura przerzucania biegów nawet najmniejszym paluszkiem bez wysiłku jest bardzo wygodne Moje zdanie jest takie, że jak ktoś chce dołożyć trochę do elektroniki to warto to zrobić, ale jakbym miał wybierać między elektroniką a dobrymi kołami, to raczej tutaj na koła bym postawił. Tyle że też nie mam pojęcia jak jest w innych elektronicznych grupach niż GRX 😀
  9. Co to masz za maszynę o takiej zacnej wadze?
  10. Bo to Polska, oni lubią dupę o byle co zawracać 🙃.
  11. 1. Magicshine allty 1200 U. Całkiem przyzwoita i dla mnie wystarczająca moc, a jeździłem już w totalnej ciemnicy, czas pracy też dobry i oczywiście da się ładować i świecić nawet w najmocniejszym trybie. Ma też pilota co nawet jest wygodne, tyle że budżet to już ponad 300 zł. 2.Rockbros RHL800, jak sama nazwa wskazuje 800 lm, ta lampka akurat jest w moim 2 rowerze który służy do jazdy miejskiej. Dobrze wykonana, odcięcie, oczywiście zapamiętuje ostatni tryb, ciężko się tak naprawdę do czegoś przyczepić, tym bardziej za taką cenę. Oby dwie lampki bezpośrednio z chin zamówione. Te dwie propozycje są tylko do montażu pod kierownikiem, więc oczywiście da się je zamontować na uchwycie od komputerka i oczywiście można je ładować i używać.
  12. Faktycznie najlepiej wypożyczyć. No ale przy takiej jeździe za bardzo nie widzę sensu, amortyzowany zic i wideł nawet o takim małym skoku zapewne wystarcza. Mniej sam rower ma też do tachania, wiec dalej zajedziemy, no i pewno serwis bardziej problematyczny i kosztowniejszy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...