Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 30.10.2025 w Odpowiedzi
-
9 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
@marcesco Dzięki, że pytasz. Tak, nadal i tak naprawdę to dopiero początek drogi. Czeka mnie co najmniej 12 miesięcy serwisowania się, choć mam nadzieję, że nie 12 miesięcy przerwy od roweru. Ale będzie dobrze.4 punkty
-
Bo jeździć teraz nie mogę, ale chodzę myśląc o rowerze, więc chyba trochę może być w temacie?4 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Gdyby kogoś interesowało wziąłem nowego Cube Attain C62 Race. Wspaniały rowerek. Po przesiadce z prawie 20letniego Kross level A4 - rower sam jedzie. Pierwsze 300km za mną. Wygoda i sama jazda rewelacja. Szosa super sprawa 😁2 punkty
-
To tu masz tak: przeglądasz mapę, wybierasz punkt, wyznaczasz do tego punktu trasę, eksportujesz gpx, synchronizujesz gpx z urządzeniem (bez przerywania bieżącej aktywności).1 punkt
-
Widelce produkcji gianta to jedne z najgorszych części na jakie można trafić, może poprawili się coś, ale moje pierwsze MTB to był XTC z widelcem własnym gianta, wytrzymał dosłownie połowę pierwszej jazdy, widelec zapadł się i z 100 mm skoku zostało ok 60mm, oddawany na gwarancji 2x i cały czas powtarzała się ta sytuacja, w końcu wymieniony na nowy ale w międzyczasie zdążyłem wymienić rower i być może bym aż tak bardzo nie negował ich widelców gdyby nie to, że na 3 rowery moich znajomych we wszystkich występował ten problem, podawali informację, że nowa partia już powinna być poprawiona, ale mimo wszystko lepiej mieć świadomość jak to potrafiło działać.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Zastanawiam się po kija Ci nawigowanie do współrzędnych, serio. Chyba zwykle wiesz gdzie chcesz jechać, stawiasz znacznik na jakiejkolwiek mapie skąd możesz wyeksportować gpx, pakujesz ten gpx do urządzenia i nawigujesz. Nie ma w tym większej filozofii. takie wymagania to trochę utrudnianie sobie życia na siłę imho, ale może czegoś nie wiem. Obsługa jakiego radaru dokładnie Cię interesuje? Dynamiczne przeliczanie trasy bez telefonu obsługuje większość nawigacji (Coros akurat tutaj ma inne podejście), pytanie natomiast o efektywność tego przeliczania. Na Garminie Edge 520 Plus działało to tragicznie, na tyle źle że miałem już tego dość i kupiłem Corosa, gdzie ta opcja działa znakomicie (jeśli jest połączenie z bazą) ;). Mapy OSM można do Garminow wrzucać. Coros też bazuje na mapach OSM, więc pokrycie ścieżek powinno być wystarczające.1 punkt
-
Ostatni zakup. Dzięki temu wynalazkowi, Panaracery Gravelkingi X1 wślizgnęły się na obręcze, jak proteza w szczękę emeryta. Wcześniej powyginałem na tych oponach niebieskie łyżki Schwalbe. Dla mnie gejmczendżer.1 punkt
-
Grawelocommuter w odsłonie jesienno-zimowej z zamontowanymi prawie pełnymi błotnikami1 punkt
-
No nie do końca... Jakoś brak mi przekonania do tych marek. Rometa miałem i sprawdzał się dobrze. Kross oszczędza często na takich elementach na które nie zwraca się uwagi w pierwszym momencie. Typu stery, piasty, dętki itd. Unibike niby przysyłają w 100% złożony, wyregulowany i gotowy do jazdy. Czyli odchodzi koszt pierwszego serwisu.1 punkt
-
Takie gadanie wariata, to forum rowerowe nie tylko Ty nastukałeś 100 tyś. Jeździsz na tym rowerze szosowym i nigdy nie uciekałeś do rowu, pobocza, bo ktoś wyprzedzał na 3? Nikt nie wyprzedzał cię na na szerokość liścia? Ja jak jeżdżę to jak widzę drogę podporządkowaną to już mam odruch trzymania ręki na klamce od hamulca, chyba z trylion razy miałem wymuszone pierwszeństwo. Dziwi mnie twoje zaufanie do kierowców, rozejrzyj się po znajomych co mają prawojazdy, ja widzę to przynajmniej 1/3 zabrał bym to uprawnienie, a jeżdżą. W którym kraju więcej ludzi jeździ na rowerze, tam gdzie jest rozbudowana sieć dróg rowerowych, czy tam gdzie ich nie ma?1 punkt
-
Biorąc pod uwagę, że TY301 można kupić obecnie nawet poniżej 50 zł (FCTY301 48/38/28T 6-8rz 170mm czarny - Biostern), do zwykłego roweru nie widzę sensu kupowania korby z wymiennymi zębatkami. Jakość korb Tourney jest w zupełności wystarczająca. Miałem je w rękach i montowałem koledze (wersja 42/34/24) i byłem zaskoczony, jak sztywne są zębatki na boki i jak ładnie zmieniają przełożenie. M311 moim zdaniem nic nie wnoszą (a nawet są nieco cięższe), a w tych z wymiennymi zębatkami średni blat kosztuje tyle co cała TY301. Zaoszczędzoną kasę lepiej włożyć w dobre opony. Bo to jest ta korba z ogłoszenia, do kupienia. FC-M311 ma blaty niewymienne. korba FC-M311 170mm 48t z osłoną czarna - Biostern1 punkt
-
Oglądam tego Kolegę czasem. No po prostu respekt.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
