Skocz do zawartości

Ranking

  1. forscher

    forscher

    Użytkownik


    • Punkty

      19

    • Liczba zawartości

      344


  2. elkaziorro

    elkaziorro

    Użytkownik


    • Punkty

      13

    • Liczba zawartości

      2 052


  3. Strek

    Strek

    Użytkownik


    • Punkty

      12

    • Liczba zawartości

      902


  4. siemalysy

    siemalysy

    Użytkownik


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      2 485


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 28.01.2023 w Odpowiedzi

  1. Nieśmiałe jeden powyżej zera, ale takiego w miarę pogodnego, styczniowego dnia się nie odpuszcza.
    12 punktów
  2. 11 punktów
  3. 8 punktów
  4. Bo kłody jeszcze leżą i śnieg też
    7 punktów
  5. 6 punktów
  6. 6 punktów
  7. 4 punkty
  8. Bo wracając do domu umyłem rower, przejeżdżając po kałużach i bunny hop w kałużę. Trochę pomogło to wstępne mycie roweru, jak już wyjechałem z lasu, zawsze troszku mniej brudny rower ...
    3 punkty
  9. Dzisiaj dzień serwisowy. Na warsztat Skociszcze oddał Ninjadzki suport. Ostatnio zaglądał tam serwisant przy zmianie blatów i dał cyne, że jedno łożysko coś nie domaga. Było wykręcanie, czyszczenie i wymiana łożysk, smarowanko i wkręcanie. Fajna zabawa. Praska Bitul'a robi robotę. Wyciskanie łożysk to przyjemność. Gorzej z wciśnięciem łożysk. Na pewno poszło by tak samo przyjemnie jak ich wyciągnięcie, ale tuleja suportu skompilowała sprawę - śruba z zestawu niestety jest zdecydowanie za krótka na Ninje. Na warsztacie nie znalazłem dłuższej. W ruch poszła prasa to pressfita. Zadziałało. W kolejce czekają pancerze i linki przerzutek.
    2 punkty
  10. Pomyślałem, że mam tak dużo do napisania, że jeszcze trochę czasu zmarnuję malując rowery na pociągach Czyli jakby mogły wyglądać pociągi w Polsce, gdyby polscy przewoźnicy traktowali rowerzystów tak samo poważnie, jak chociażby niemieckie ODEG czy DB (na końcu) - po kolei nowe impulsy Kolei Mazowieckich, wagon combo PKP Intercity, Koleje Małopolskie i Łódzka Kolej Aglomeracyjna: I wspomniane inspiracje z Niemiec - pociągi ODEG (kursujące we wschodniej Brandenburgii, od tego sezonu także Frankfurt-Berlin nowym kissami) i DB: Szy.
    2 punkty
  11. AD 2021 robiłem u niego piaskownie dla żony. Lakierownie to już ręka teścia. Korund mogę polecić, konkretny facet, zrobione na czas, żadnych uwag.
    2 punkty
  12. Od kilku tygodni nie nudzę się w tematach rowerowych. 1) Kross Lea (małżonki) Pełen serwis, czyszczenie i smarowanie wszystkiego co się da, piasty, suport, hamulce, stery i inne detale. 2) Kross Lea Jr (młodej) Pełen serwis, czyszczenia i smarowanie wszystkiego co się da. Przygotowanie pod sprzedaż, bo młoda wyrosła. 3) Marin Rift Zone Carbon 2 Tutaj na grubo. Amor i damper oddane do serwisu. Pełen serwis całego zawieszenia z tyłu. Wymiana wszystkich łożysk. Serwis hamulców - odpowietrzenie razem z wymianą klocków, odtłuszczenie tarcz. Wymiana łożysk sterów. Serwis suportu (Token jednak ssie i wymaga dużo uwagi). Serwis piast i rachetu. Został serwis sztycy Manic - pewnie uda się dzisiaj. Potem już tylko montaż amora i dampera jak tylko ogarną w serwisie zewnętrznym. Niestety sam nie potrafię ogarnąć Foxów. 4) Merida Matts (nowa karoca młodej) Jak tylko Marin zwolni miejsce na stojaku, to Merida wpada na przegląd całości. Niby nówka, niby sklep trzymał nas z odbiorem, bo musiał rower przygotować. Jednak praktyka pokazuje, że warto zajrzeć do sterów, piast, suportu. Poza tym gołym okiem widać, że hamulce wymagają odpowietrzenia. Trzeba też wymienić pedały na ulubione platformy Dartmoora i zamontować kilka akcesoriów, które powinny na dniach się pojawić. I taki serwis to ja rozumiem! Flex + większy/cięższy młotek i nie ma, że się nie da
    2 punkty
  13. ..bo jak ktoś tam był to z pewnością powróci... /Hanysowo/
    2 punkty
  14. 2 punkty
  15. O taką zimę nic nie robiłem, ale wdzięczny jestem. 😁
    2 punkty
  16. Bo kawka przy kurhanie z czasów Brązu Najgorsze, że nawaliło nowego śniegu w nocy na nasz standardowy szlak, i byliśmy na nim pierwsi, w zasadzie nie dało się jechać, trzeba było wypychać.... No ale i tak było spoko
    2 punkty
  17. ..bo jak ktoś tam był to z pewnością powróci... /Rajd Doliną Dunajca/
    2 punkty
  18. Pozdrawiam z Kanady. Dzisiaj 3 godzinny trening, niezwykle cieplo -1 jak na ta pore roku. Pozdrawiam I zapraszam na moj kanal na YouTube kolarzZkanady 😀
    2 punkty
  19. Bo trzepak zasypało i nie ma gdzie siedzieć
    2 punkty
  20. Bo zdjęcie zrobione kiedy było dużo śniegu, potem śnieg znikł i znowu śnieg się pojawił ...
    2 punkty
  21. Bo przestało wiać, napadało, to się pojechać udało. Zaskakując dobrze się jeździło, ale tył latał sakramencko.
    2 punkty
  22. Troszkę znowu sypnęło - mokre i się lepi. Po 10km czułem się jak po 30...
    2 punkty
  23. ..bo jak ktoś tam był to z pewnością powróci... /Rajd Doliną Dunajca/
    2 punkty
  24. Bo... śniegu nie ma a pola zmrożone.
    2 punkty
  25. 2 punkty
  26. Jak suport jest pod 68mm to przecież nie założę pod 73mm żeby lipy nie odwalić, tak więc jest trochę roszad 🙃 Pozdrow'er Jeszcze jedno, czym próbowałem odbić korbę, bezskutecznie. 😉
    1 punkt
  27. Swoją drogą rzesze domorosłych serwisantów radzą sobie z korkami za pomocą klucza nastawnego z całkiem zadowalającym rezultatem
    1 punkt
  28. Tarcza ma być przykręona do korby na sztywno bez względy czy korba leży na stole czy zamontowa w rowerze - żadnego luzu być nie może. Korby shimano włażą ciężko w suporty. Jeśli udało się założyć lewe ramię poprawnie to weszła na swoje miejsce. Te plastikowe adaptery w miskach w temp. niższych niż 20 stopni strasznie twarde się robią i znacznie trudniej wtedy montować korbę.
    1 punkt
  29. A jak zegarek radzi sobie w lesie, czy w ogóle w miejscach gdzie np. smartfony tracą sygnał? Ja mam Venu, bardzo go lubię, między innymi z powodu podanego wyżej - drobne zakupy na rowerze, komunikacja miejska, itd. Ale jak trzeba mogę nosić na zmianę z innym. Myślę że zegarek to dobry pomysł na codzienne wycieczki, a ręczniak do pracy w terenie czy na zimę, błoto itd. Także, z serii Edge raczej się wyleczyłem na rzecz Fenixa, czy tam innego cuda. Po części z racji wyjazdów z żoną - jak szwendamy się po różnych miejscowościach, nawigację trzeba było ściągać z roweru podczas każdego parkowania, albo wciąż wyciągać telefon żeby się odnaleźć. Zegarek nie ma sobie równych - mapę można podglądać na nadgarstku. @spidelli a co się tyczy mojego podejścia sprzed 10 lat - chwaliłem 62s za płynność działania, za fizyczne klawisze i pisałem że używam go do przeglądania mapy właśnie. Na Dakocie zapisywałem punkty, z racji tego że na dotykowym ekranie było to znacznie szybsze. I myślę że od tego czasu nic się nie zmieniło - lepszej turystycznej mapy na każde warunki niż GPSMap nie wymyślono. Najgorsze jest że sentyment kieruje mnie w stronę 65 a wszelkie argumenty na niebie i ziemi ku 66. Bo kiedyś (czasu studenckie) marzyłem o tym 62s (czyli o takim samym kształtem jak 65). A teraz? Mogę go mieć za pół wypłaty.
    1 punkt
  30. Przód zamula, ale po którymś tam wyciągnięciu z opresji, przestaje to przeszkadzać. Tyłu na razie nie ocenię. Na pewno zetrze się szybko bo dosyć miękki.
    1 punkt
  31. Wg mnie wystarczy. Jakieś 2 czy 3 tygodnie temu moja żona wrzuciła do suszarki moje ubrania rowerowe po praniu i kurtka rowerowa poszła na śmietnik 🤬 Więc używam wiatrówki do biegania i dodatkową warstwę pod nią. Ostatnio temperatury były od +2 do -1°C jak przez 3 kolejne dni po pracy robiłem powrót do domu "okrężną drogą", tak 30 km i 1,5 godz. w wiatrówce właśnie jako wierzchniej warstwie i spoko dawało radę. Ostatnio było -1°C i naprawdę silny, zimny wiatr i też spoko. Pod spodem tylko dodatkowo jako pierwsza warstwa potówka bez rękawów, na to koszulka termoaktywna z długim rękawem, cieplejsza bluza (zresztą też do biegania) albo cieniutki polarek i na to wiatrówka. Tak około +5°C do +7°C jeżdżę bez potówki
    1 punkt
  32. Jeśli jest ZIMOWA to z założenia nie pada deszcz. Więc membrany są w ogóle niepotrzebne. Jeśli jeździsz w zimie ale nie wychodzisz gdy pada to również membrana jest niepotrzebna. W warunkach bez opadu deszczu najlepsze warstwy zewnętrzne są bez membran. Wiatrówki, najlepiej bez impregnacji.
    1 punkt
  33. 1 punkt
  34. Będzie dużo "bo" zaczynam: bo warszafka, bo malo już śniegu, bo kija szukałem, bo kij był daleko, bo udało sie postawić rower na kiju, bo zawsze chciałem tam zajechać i strzelić fotkę, ale jechałem dalej i mialem to w "pamięci", bo w końcu tam zajechałem i zrobiłem fotkę, bo od nowa wyliczanka, bo warszaf.... bo zdjęcie w końcu:
    1 punkt
  35. Bo -2*C więc na szczęście błota nie było.
    1 punkt
  36. ..bo jak ktoś tam był to z pewnością powróci... /Karvina, Czechy/
    1 punkt
  37. Bo resztki śniegu uchowały się tylko na stoku.
    1 punkt
  38. 1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...