Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 07.03.2022 w Odpowiedzi
-
11 punktów
-
11 punktów
-
10 punktów
-
10 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
8 punktów
-
8 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Spróbować możesz, ale ja tam dużej szansy nie widzę. Dodatkowo musisz nauczyć się jeździć w całym zakresie kasety. Jak kupisz nową kasetę, zobacz jak wyglądają zębatki z korby ( bo możliwe, że też są do wymiany).1 punkt
-
Dzielę się linkiem. Breezer Radar dla dużego https://www.olx.pl/d/oferta/rama-widelec-frameset-cr-mo-28-wysylka-CID767-IDOcySy.html1 punkt
-
Już wcześniej chciałem wrzucić ten zaje@bisty film z rowerami z SUPER MUZYKĄ, nie wiem czy już było, także dla maniaków rowerów i psychicznie po@ebanych wariatów rowerowych na tle maniakalnej psychozy rowerowej, super film rowerowy ...1 punkt
-
1 punkt
-
Co może się przydać z roweru ze złomu? Hamulce, jakieś stare hayes'y, zacisk sztycy, kilka podkładek, mostek już dawno siedzi w romecie stery z bieżniami do innej ramy która czeka, korba, spróbuję ją rozebrać, powycinać tarcze zębatek i ponawiercać otwory bo rozstaw prawdopodobnie będzie pod 104bcd. Pozdrow'er1 punkt
-
Dzięki, nie wiedziałem nawet, że coś takiego istnieje. Zdecydowałem się w końcu na mechaniczne - kiedyś miałem gravela na takich i były dla mnie wystarczające, a do tego to zawsze mniej potrzebnych narzędzi. Uczę się ostatnio, że pierwszy poważniejszy remont roweru to w dużej mierze odkrywanie kolejnych narzędzi/rzeczy, które będą potrzebne. Dorobiłem się już kilku nowych kluczy. Teraz zapomniałem o trytkach, przez co obecnie linka hamulca swobodnie sobie powiewa. Jak z tym się uporam, to pozostanie mi już tylko sprawdzenie całej korby. Chyba będę musiał całość rozkręcić, bo pracuje płynnie, ale jedna zębatka chodzi jakoś krzywo.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Leżę i płaczę ze śmiechu, z ciebie, który nie widzisz ironii wyczuwalnej z kilometra. Wiadomo, gość, który min. dwa razy przejechał Wisłę1200, pomorską, carpatie i masę innych ultra nie ma pojęcia o ograniczeniach rowerów jakie posiada, to wszystko jest w jego głowie1 punkt
-
1 punkt
-
Odziedziczyłem bodajże 16-letniego górala i stanowi mój poligon doświadczalny w rzeźbieniu Chciałbym zrobić z niego taki uniwersalny, niezawodny rower który posłuży wszędzie od dojazdów do pracy po kilkudniowe wycieczki. Dziś dostał nowe koła żeby można było zamontować tarczówki, ale jeszcze nie wiem, czy iść w hydrauliczne, czy darować sobie i pozostać przy mechanicznych. Myślałem też o wymianie na napęd 2x10, ale jednak najpierw sprawdzę, jak sprawuje się dotychczasowy, wyczyszczony 3x8. Zależy mi żeby umieć jak najwięcej przy nim zrobić samodzielnie, ale jestem ciekaw jak będzie np. z regulacją przerzutki, póki co to dla mnie czarna magia.1 punkt
-
1 punkt
-
Przyłączę się do tematu, ponieważ ostatnio również wpadł mi do głowy pomysł na retro mtb, w planach przeróbka na napęd 1x a docelowo może na singla. Wprawdzie jeszcze swojej sztuki nie kupiłem, ale usilnie poluję ;). Na pewno będę chciał zmienić mostek na ahead a model który mnie interesuje ma hamulce z którymi nie miałem styczności, gdzie linka przechodzi przez rolkę na oryginalnym mostku (jak na zdjęciu). Nowy mostek jak wiadomo nie będzie miał rolki i co z tym fantem zrobić?1 punkt
-
To ja wrzucę na początek moją ostatnią rzeźbę. Rower złożony z myślą o mojej 12 letniej córce i wspólnych wycieczkach po okolicznych lasach. Kupiony w grudniu za całe 100zl jako dawca ramy i amortyzatora. Pozostałe części w stanie katastrofalnym trafiły na złom. Do roweru trafiły głównie części zalegające w garażu z nowych części linki i pancerze, suport, kaseta, łańcuch oraz korba która była zdemontowana z jej starego roweru w dniu zakupu . Koła Rodi Scorpion z piastami Novatec, opony Conti Race King 2,0, napęd 1x8 oparty o korbę z zablokowanym łańcuchem na blacie 32t, kaseta Sunrace 11-32, manetkę 8 rz Srama z ciągiem pod Shimano oraz przerzutkę Altus z nowymi kółkami. Kierownica Romet, mostek Uno, siodło Mongoose, sztyca Giant, klamki hamulcowe Avid. Całość kosztowała mnie 250 zł. W kolejce do prezentacji stoi w garażu Gary Fisher z 94 i Trek z 92 roku. 😋1 punkt
-
1 punkt
-
No i zaczyna się gównoburza bo ktoś ośmielił się nazwać rower z prostą kierownicą "gravelem". Macie jakieś kompleksy Panowie? I żeby nie było... W życiu bym mojego Garego nie nazwał gravelem, straszna wiocha ta nazwa jak dla mnie. @NieLubiePoniedzialku czyli trza do moderatora z petycją o zmianę nazwy działu wystąpić, bo nie ma tu żadnych " Projektów rowerów" są tu tylko rowery "złożone do kupy z mniej lub bardziej pasujących części" 🤣1 punkt
-
To może nie projekt, ale proces :). Gary Fisher Sugar 2+ z 2003. Jeździłem na nim do tej wiosny od zakupu 18 lat temu.... Z oryginału zostały: rama, sztyca, kierownica, manetki, tylny hamulec, przerzutki i damper!!! (nadal trzyma ciśnienie!). Koła trzeba było wymienić bo się przetarły. Z przodu został zmieniony widelec (Manitou Minute 3 z "platformą" oddzielną regulacją tłumienia wolnego - właściwie też już zabytek, bo 15 lat). Oczywiście wiele kaset (XT 9), łańcuchów, koronek (ostatecznie korby, bo trudno było znaleźć koronki), kółek w przerzutce, piasty. Z przodu pojawił się hamulec tarczowy (drugi już, pierwszy był AVID Juicy, teraz Shimano 500). Jak kupowałem, to miałem wątpliwości co do trwałości piwotów zawieszenia - nadal są bez luzów. Żona też ma takiego, ale z kołami Mavic na 24 szprychach i hamulcami V-brake Avid Ultimate (szczęki i klamki na łożyskach kulkowych). To już prawie historyczny sprzęt, szczególnie w kategorii full suspension. Masa ciut ponad 11 kilo (w szczycie formy było poniżej 11). Skok przód 130, tył 110mm. Wpierw myślałem, że sprzedam, ale raczej zostawię na pamiątkę i specjalne okazje. Przejechaliśmy na nich Transkarpatię.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Z dzisiejszego mołtain bajk rajdowania w Hamsterley Forest Wrzuciłbym więcej, ale jasno w tytule JEDNO!1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00