Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 03.03.2022 uwzględniając wszystkie działy
-
13 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
Ostatnia wyprawa moim Giosem, miło jest polatać w lutym na krótko.3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Bo tak patrzę w stronę Ukrainy i się zastanawiam czy tam, na horyzoncie, też będzie widać rozbłyski wybuchających bomb...2 punkty
-
Aktualizacja. To nie cyganie podjumali BTR. https://dai.ly/x88frl4 Najpierw Rosjanie go skonfiskowali, bo w BTRze brakło paliwa, a potem właściciel go odzyskał z gratisem na holu. Stąd namalowane "Z" na drzwiach.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
To nie jest kłamstwo. Gravel i cross to najbardziej uniwersalne rowery i jakbyś się nie zaklinał, to tego nie zmienisz. Pojadą sprawnie i po asfalcie i w lekkim terenie, nie trzeba się zamykać wyłącznie na szosy lub las. Błędem jest uważanie, że uniwersalny rower pojedzie wszędzie i to w taki sam sposób jak wyspecjalizowane. Błędem jest też zamykanie się w definicji gravela tylko według posiadanego modelu i według własnego stylu jazdy. Są gravele wyścigowe, są po drugiej stronie gravele fulle z myk mykiem, a jeszcze obok do obładowania sakwami, od opon 32mm po 47-50mm, napędy 1x, 2x od typowo szosowych, po coś bardziej w stylu górala. Wiadomo że na tej uniwersalności się traci, nie pojedzie tak szybko jak rasową szosą, nie polata tak dobrze po korzeniach i kamieniach jak góralem. No ale chyba nie o to chodzi w uniwersalnym rowerze, żeby wyciskać go w skrajnych przypadkach. Dla mnie gravel to rower do szwendania się po drogach i bezdrożach, po asfalcie pójdzie szybciej niż mój spasiony full, czy mieszczuch, a w terenie też dawał radę całkiem nieźle (zbudowałem na bazie ramy crossowej, z przednim amortyzatorem i dosyć miękkimi przełożeniami). Mogę nim śmignąć trasę szosową, mogę pobawić się w lesie. Jest inaczej Potrzeba chwili żeby się przyzwyczaić do innego zachowania się roweru. Na początku może wydawać się niestabilny, nerwowy w prowadzeniu ale po czasie człowiek się adaptuje i jest ok. Inaczej się też hamuje, nie ma takiej siły jak na normalnych klamkach (zwłaszcza w górnym chwycie). Trochę loterii może być czy kierownica podpasuje. Jest dużo więcej zachodu, żeby ustawić pod siebie, a i tak może po prostu nie pasować ze względu na kształt (nie takie gięcie, szerokość, wysunięcie do przodu, obniżenie dolnego chwytu...).1 punkt
-
Sorry, że to napiszę... Głupota patrząc na fotki z trasy. No nie do końca. Patrząc na to w ten sposób, to mtb też można nazwać rowerem uniwersalnym. Gravelem nie pojedziesz przyjemnie żadnego maratonu MTB. Tak jak MTB nie pojedziesz żadnej szosowej pętli w sensownym tempie. I w jednym i w drugim przypadku się umęczysz. Zerwijcie z tym hasłem gravel jest rowerem uniwersalnym, bo to największe kłamstwo jakie możecie powielać. Autorze tematu, kup sobie jakiegoś używanego gravela niekoniecznie na docelowej specyfikacji, wstrzel się w rozmiar - to ważne. Pojeździj tym rowerem sezon, jeśli Ci się spodoba, to na kolejny sezon wymienisz go na coś lepszego. Inaczej może się okazać, że utopisz pieniądze na Twój wymarzony "uniwersalny" rower. No chyba że go po prostu później przerobisz na szosę i do jazdy w terenie kupisz mtb. W większości to co napisał @NieLubiePoniedzialku pokrywa się z moimi odczuciami czyt. moim zdaniem Jeśli Gravel to tylko z napędem 2x. to jeszcze pomaga jakoś sensownie zachować stopniowanie, gdyby jednak coś nie poszło i chciałoby się tym rowerem więcej jeździć po asfalcie.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Prawie 30 km w tych wietrznych warunkach - w takim g...e jeszcze nie jechałem. Przy MTP to wiatr o mało mi roweru nie porwał, gdy czekałem na zielone światło, by przeprowadzić rower na pasach. Fotka z dzisiaj, a na niej widok na dawną ewangelicką kaplicę cmentarną i Park Manitiusa, czyli właśnie dawny cmentarz ewangelicki (!).1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00