Skocz do zawartości

Ranking

  1. Sobek82

    Sobek82

    Użytkownik


    • Punkty

      23

    • Liczba zawartości

      7 662


  2. Strek

    Strek

    Użytkownik


    • Punkty

      19

    • Liczba zawartości

      902


  3. bazzz

    bazzz

    Użytkownik


    • Punkty

      14

    • Liczba zawartości

      769


  4. Pantadeusz57

    Pantadeusz57

    Użytkownik


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      191


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 02.06.2021 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bo przy 3'' omijam drogi leśne i lecę na azymut Pozdrow'er
    17 punktów
  2. 11 punktów
  3. Bo,u mnie ciężko o truskawki ,ale mam marchewkę leśną 😄
    7 punktów
  4. Bo nie wawelski ale też miał kaca i dobierał mi się do bidonów
    7 punktów
  5. Bo to idealne miejsce na odpoczynek.
    7 punktów
  6. Bo armata też może złapać kapcia.
    5 punktów
  7. 3 punkty
  8. Bo paczę jak paczy, a on/-a paczy, jak paczę. (na powiększeniu jest lepsza jakość, nie wiem co się stało)
    2 punkty
  9. 2 punkty
  10. Ja sobie nie wyobrażam korzystania z telefonu podczas jazdy. Nawet jak koś do mnie dzwoni to zjeżdżam na bok i odbieram jak się zatrzymam. A jak akurat nie mogę się zatrzymać to nie odbieram, i oddzwaniam dopiero jak się zdarzy okazja do zjazdu. Zdrowy rozsadek podpowiada że korzystanie z fona, w szczególności gapienie się w ekran, jest niebezpieczne. Co poradzić jak dookoła pełno idiotów?
    1 punkt
  11. https://allegro.pl/oferta/sztyca-amoeba-vitra-26-8-26-8-400mm-248g-xc-mtb-8424467834 Mostek to pod jaką kierownicę (średnica) i jaka długość docelowa? Tanio można czasem kupić lekkie mostki pod kierownice 25,4 mm, np. jakiś Pro XLT, KCNC, Ritchey. Proste, cieniowane kierownice w tym rozmiarze też się trafiają, takie 58-60 cm (o wadze poniżej 200 g). https://allegro.pl/oferta/mostek-pro-xlt-25-4mm-110mm-wspornik-mtb-szosa-9660753575 Te opony Maxxis Larsen (Mimo?) to są dość lekkie, nawet drutówki, ale są wąskie (miałem jedną taką i realnie miała 32-33 mm. Pod taką oponę można nawet założyć dętkę szosową o wadze 70-80 g i wytrzyma, a standardowa waży pewnie ze 120-150g. Widelec też bym założył sztywny. Nawet stalowy to już z kilogram mniej, a takie jeszcze można znaleźć nawet poniżej 100 zł. Po zmianie widelca na sztywny raczej dałbym opony nieco grubsze (no i tu już raczej bez oszczędności wagowych), np. Continental Speed Ride 700x42 (zwijane kupisz za 100 zł/szt). Za takie lżejsze, przełajowe (Speed King CX 700x32) w topowych wersjach to już trzeba dać po 200 zł/szt. lub więcej. No i można się kiedyś pokusić o nowe koła, np. składane, zwłaszcza gdy któryś z elementów wymaga wymiany. Jeśli masz ciężkie obręcze (600 g) to spokojnie można urwać po 100 g na jednej. Szprychy cieniowane 2-1.5-2 też dadzą prawie 100 g na kole (z nyplami alu nawet trochę więcej). Piasta przednia typu Novatec, z aluminiową osią na maszynowych łożyskach też dość tanio, a kilkadziesiąt gramów w dół (jeśli masz jakąś tanią, z zaciskiem stalowym). https://allegro.pl/oferta/novatec-a171sb-32ot-32h-113g-szosa-szosowa-6999542179
    1 punkt
  12. Dużo niezbyt 😀. Jakieś mechaniczne tarczówki + tylna przerzutka Tourney (przednia też, ale przednia jest w wielu w tej cenie).
    1 punkt
  13. Miało nie być już truskawek, no ale popatrzcie sami, co mi tu niebo narobiło.
    1 punkt
  14. 1 punkt
  15. Bo zamczysko Czy taka forma jest zakazana? A tak na serio. Raz nie zawsze
    1 punkt
  16. Zabawne jest to, że to Trek właśnie wprowadził offset 51mm w 29erach i dorobił do tego grubą teorię, określając to mianem "G2", a teraz poszli z prądem i wszędzie ładują 42mm
    1 punkt
  17. Fajne ale niepraktyczne bo się piwa nie da przewieść
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...