Skocz do zawartości

Ranking

  1. Accent_Szaj

    Accent_Szaj

    Użytkownik


    • Punkty

      9

    • Liczba zawartości

      449


  2. Strek

    Strek

    Użytkownik


    • Punkty

      7

    • Liczba zawartości

      902


  3. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      6

    • Liczba zawartości

      4 763


  4. zekker

    zekker

    Użytkownik


    • Punkty

      5

    • Liczba zawartości

      8 029


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 10.02.2021 w Odpowiedzi

  1. Bo u mnie właśnie nie pozamiatane tak, że aż nie widać gdzie się stawik, a gdzie wyspa zaczyna ale jest stała świeża dosypka i pięknie jest.
    5 punktów
  2. 2 punkty
  3. Bo klasyczne ujęcie: Widok na Zatokę Gdańską z orłowskiego klifu. Na pierwszym planie molo w Orłowie, dalej Sopot, Olivia Star w Gdańsku, dymi elektrociepłownia w Gdańsku.
    2 punkty
  4. Zależy od przekroku. Jak masz długie nogi i będziesz jeździł bardziej "płasko", to może się okazać, że L-ka będzie lepsza. Do jazdy w stylu XC i przy normalnych proporcjach ciała raczej M, chociaż na Twoim miejscu nie szedłbym w ciemno w żaden z rozmiarów i szukał możliwości przymiarki.
    1 punkt
  5. Jak napisał już @Dokumosa - wlanie przypadkiem oleju do szaftów spowoduje, że najwyżej wycieknie przez regulator tłumienia odbicia. Ew. w niektórych przypadkach Solo Air (w tych, w których u dołu są zaworki) nie jest wskazane, aby olej znalazł się wewnątrz ale i tak byłaby to zbyt mała ilość aby w ogóle była zauważalna. Gdyby wlać go za dużo do goleni - j/w, zmniejszy się skok i to już jest objaw nieciekawy. Przy czym powiedzmy "przepisowe" 5 ml na goleń SIDa czy Reby (podobnie jak z innymi widelcami RS gdzie leje się więcej) to IMHO za mało i osobiście leję ok. 10-15 ml co jest optymalne. Uszczelka jest wypychana najczęściej wtedy, gdy powietrze z komory przedostaje się do goleni dolnej i wyciska ją od spodu. Pozostałe przypadki opisał Kolega w poście wyżej.
    1 punkt
  6. No to jedziemy dalej. Można wstawić coś takiego pod prostą rurę sterową. Można również zredukować z 1,5" na 1 1/8"
    1 punkt
  7. Słabo to widzę, nie widzę za wiele widłów "na stanie" po sklepach - covidziura w inwentarzach skłania raczej do nawiązania kontaktu z frejmbilderami. I sądzę że tą ścieżką @christophorus1 powinieneś podążać - dobierzesz sobie A-C, dropy, dziuple pod bagaż czy rejk dokładnie takie jak chcesz. A jak nie to opcja oferowana przez @rambolbambol ma jak najbardziej sens - 29calowa GrubaKicha na froncie - ja się tak ratowałem przed zbyt ostrym kątem główki w Cooker'ze w ten sposób:
    1 punkt
  8. @christophorus1 Zamiast wstawiać dłuższe widły, zostaw Krampusa, ale wpakuj koło 29 cali z oponą 29x3.0. Ja tak właśnie mam. Podnosi ci przód o 2cm w stosunku do 29x2.3.
    1 punkt
  9. Można wstawić coś takiego pod dolną bieżnie w standardzie pod rurę taper firmy Reverse.
    1 punkt
  10. Z tym wyskakiwaniem uszczelki to trochę mit. Zwykle wyskakują one ze względu na wiek lub używanie dziwnej chemii ale robiliśmy kiedyś testy na starym SiDzie i jakiejś rebie - zalanie goleni dolnych do 1/4 poziomu oleju powodowało jedynie zmniejszenie skoku amora przy dynamicznym ugięciu. Ślizgi dolne były skuteczną barierą i olej nie był w stanie przecisnąć się w takiej objętości aby wystrzelić górą. Z drugiej strony zdarzają się takie kwiatki, że uszczelki są zbyt luźno osadzone (palcami można wyjąć) i w skrajnych przypadkach powietrze którego ciśnienie wewnątrz gwałtownie wzrasta przy odbiciu może je wypchnąć.
    1 punkt
  11. Wlej spokojnie 10 ml na stronę. Nic się nie stanie.
    1 punkt
  12. Jak nalejesz za dużo to przy dobiciu może wyskoczyć uszczelka kurzowa. Lepiej lać tyle co zaleca RS i robić często serwisy.
    1 punkt
  13. Już w kamieniu łupanym rodzice zwracali się tak do swoich pociech, pociechy do swoich mężczyzn, stąd w latach '60 zrodził się pomysł. Pozdrow'er
    1 punkt
  14. Zastanawiam się, czy kobiety mają jakieś szkolenia z takich odzywek? usłyszałem to samo...
    1 punkt
  15. Możesz nalać i 2x więcej niż zaleca producent (po 10ml na goleń). Jak coś nalejesz do popychaczy (shaftów) to nic się nie stanie. Po prawej stronie będzie wyciekał przez pokrętło regulacji tłumienia odbicia.
    1 punkt
  16. Kolego, nie doczytałem się w temacie jaki masz amorek
    1 punkt
  17. Na dworze -10 Ja: Kochanie mogę iść na rower? Zona: Eche... jak se narysujesz
    1 punkt
  18. Nic się nie stanie, pamiętaj tylko żeby nie zalać oleju za dużo
    1 punkt
  19. 1 punkt
  20. Tak, dokładnie tam ma trafić olej. Z tym, że oni na nagraniu zostawili tę szparę bardzo małą - za głęboko wsunęli górne golenie. Jeśli zostawisz je bardziej rozsunięte, to mniejsza szansa, że część oleju wlejesz w gwint.
    1 punkt
  21. Nie, wlewasz go bezpośrednio do goleni. Shaft w momencie nalewania oleju (bardziej wstrzykiwania ) powinien być nieco cofnięty. Najprościej składając golenie dolne z górnymi nie wsuwać ich do pozycji, że tak to nazwę - zerowej - tylko zostawić bardziej rozsunięte. Dopiero po nalaniu oleju wsunąć górne golenie tak, żeby shafty dotknęły dna goleni dolnych i wkręcić śruby. Nie umiem tłumaczyć, wolę pokazywać, więc proszę - tutaj (4:53) jest to pokazane i wytłumaczone: Tylko szparę coś małą zostawili, ciężko będzie trafić.
    1 punkt
  22. Śpieszcie się kochać rowery tak szybko odchodzą .Znaleziony gdzieś w krzakorach Kettler Alurad 2600 a raczej to co z niego pozostało. http://zabytkowemotocykleirowery.pl/kettler_alurad/pl
    1 punkt
  23. 1 punkt
  24. Eeeeee ... Biostern to standard Sama przyjemność tam wydawać pieniądze.
    1 punkt
  25. Znany i lubiany Gienek HaeL do wzięcia https://www.olx.pl/oferta/rower-mtb-29er-genesis-high-latitude-CID767-IDGxglI.html#f4da3b2093
    1 punkt
  26. Nie rozumiem tego komentarza. Każdy kupuje na co ma ochotę. Na Mazowsze to i Wigry starczy, no w ostateczności coś na kole 26 z napędem 3x7. Mimo to ludzie kupuja wypasione zabawki za 5 tys i więcej. Koło 29, karbon i inne cuda. Rozumiem, ze Ty nie z tych i dalej bawisz się starym dobrym Rometem? Kazdy kupuje wg. swoich potrzeb i jakiś wizji. Trail spokojnie pozwoli autorowi pokonywać mazowieckie single. Dodatkowo jeżeli autor posta dwa razy w roku wyjedzie to będzie miał rower który da mu uśmiech na twarzy i powetuje wszystkie niedogodności z jazdy na trailu na Mazowszu. I dla tego banana warto zainwestować w traila. Jeżeli nie będzie jeździł w góry to starczy mu cokolwiek. Wigry lub jakikolwiek inny wybrany rower. Swoją droga ciekawy ten świat - trail to przerost formy nad treścią, a SUV z napędem na przód to hit sprzedaży, albo wypasiony iPhone, super zegarek Garmina - urządzenia, które gdyby były kupowane zgodnie z przeznaczeniem - byłyby rzadkie jak Yeti Ale co kto lubi. A kasa? Znajdzie się zawsze na spełnienie marzeń. Nawet jak nie jesteś bogaty. Swoją droga, od kiedy to wstyd mieć pieniądze? Po to człowiek tyra aby mieć pieniadze p.s zawsze można pomyśleć o sztywnym trailu np Kross Dust. A jeżeli ma to byc już full i tak zostało postanowione - znam osoby, które cenią komfort ponad wszystko to można pomyśleć o fullu XC 100/100 np Giant Anthem (chociaż w tym roku ma chyba 120 skoku), Specialized Epic, Spokojnie ogarniają całe Mazowsze, i bez problemu single w Świeradowie czy szlakowe włóczenie się po górach dwa razy w roku ogarną.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...