Skocz do zawartości

Ranking

  1. zajonc

    zajonc

    Użytkownik


    • Punkty

      14

    • Liczba zawartości

      944


  2. marvelo

    marvelo

    Użytkownik


    • Punkty

      3

    • Liczba zawartości

      3 427


  3. WaGiant

    WaGiant

    Użytkownik


    • Punkty

      3

    • Liczba zawartości

      2 460


  4. niuti

    niuti

    Użytkownik


    • Punkty

      2

    • Liczba zawartości

      591


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 25.09.2020 uwzględniając wszystkie działy

  1. 5 punktów
  2. Bo akurat były loty szkoleniowe (Bezmiechowa Górna):
    3 punkty
  3. Gdzie jest napisane ,że to do szosy napęd? Wg Campy Ekar jest do graveli, więc dyskusja o sensowności tego typu napędu w szosie jest trochę bez sensu.
    2 punkty
  4. To jakieś szaleństwo ! Komu przeszkadza przednia przerzutka ? Moim zdaniem przy napędzie 1x ... trzeba się więcej naklikać niż przy 3x9 , a żeby mieć podobny zakres przełożeń trzeba wydać małą fortunę .
    2 punkty
  5. Chciałem przedstawić Wam ciekawą lampkę, stosunkowo nową i jeszcze mało znaną. Enfitnix Navi800  Koszt zakupu w moim przypadku to 30$ co przełożyło się na 115zł, dostawa w 8 dni poprzez Aliexpress Standard Shipping. W zestawie otrzymujemy lampkę, akumulator 18650 Enfitnix (produkcja LG) o sprawdzonej i realnej pojemności 3350mAh, uchwyt do kierownicy skręcany + docisk na końcu, dwie gumki pod uchwyt gruba i cieńka, adapter do uchwytu GoPro, kabel USB-C, instrukcja. Zestaw kompletny, przyzwoicie wykonany, na pochwałę zasługuje uchwyt, który jest skrecany, a na końcu dociskany przez "motylek", lampka siedzi stabilnie, nie przesuwa się i nie wpada w wibracje. Lampka dysponuje mocą 800lm, producent nie przekłamuje ani z mocą, ani z czasem działania za co duży plus. Jest to produkt typowo rowerowy, przeznaczony raczej na szosę, miasto, tereny górskie również oświetli, jednak na typowo las i góry wybrałbym coś innego. Posiada odcięcie, nie oślepia i równomiernie rozprasza światło plus tryb automatyczny, który po wykryciu ruchu załącza lampkę, a przy bezruchu po 10 sekundach wyłącza ją. Tryb auto można włączyć i wyłączyć kiedy się chce poprzez szybkie dwukrotne kliknięcie. Mocno oświetla drogę efektywnie na 25 - 30 metrów do przodu, a szerokość światła kawałek przed kołem to około 3 - 4 metry, dalej jest to około 8 metrów szerokości, uśredniając mamy zawsze minimum 5 metrów oświetloną na szerokość drogę. Pierwszy tryb 200lm na całkowicie ciemnej ścieżce, szerokość drogi 4 m, śmietnik na końcu linii światła oddalony o 25 metrów. ISO1250, shutter 1/10 Drugi tryb 374lm ta sama sytuacja co powyżej. ISO1250, shutter 1/10 W ruchu miejskim całkowicie wystarcza drugi tryb 374lm, tak prezentuje się w częściowo oświetlonym terenie, ISO800, shutter 1/33 Linia odcięcie przy najsłabszym trybie 200lm w mieście: Lampkę możemy zamontować na i pod kierownicą za pomocą dołączonego uchwytu, lampka jest odwracalna, rozczepiamy ją w połowie (jak przy ewentualnym wyciąganiu akumulatora) i możemy przekręcić o 180 stopni, przez co odcięcie światła i przycisk zostanie zawsze na górze. Mamy do dyspozycji 4 poziomy jasności i piąty tryb dzienny migający strobo, około 2 i pół bardzo mocnego błysku na sekundę. Najsłabszy tryb 200lm jest juz w porządku do miasta, a tego się nie spodziewałem, drugi 374lm jest całkowicie wystarczający na większość sytuacji. Jasność i czas świecenia: 800lm - 1.5 godziny 572lm - 2.2 godziny 374lm - 3.7 godziny 200lm - 8.4 godziny Tryb dzienny flash - 15.2 godziny Porównanie trybów i mocy, zdjęcia z ręki, wszędzie te same ustawienia aparatu, ISO800, shutter 1/20, całkowita ciemność kawałek parku bez lamp. Pierwszy tryb 200lm (8.4 godziny) Drugi tryb 374lm (3.7 godziny) Trzeci tryb 572lm (2.2 godziny) Czwarty tryb 800lm (1.5 godziny) Lampkę włączamy krótkim przyciśnięciem, przełączamy tryby kolejnymi krótkimi klikami, tryb auto w każdym momencie dwa razy szybki klik, wyłączamy całkowicie przytrzymując około sekundy przycisk. Lampka posiada pamięć ostatniego trybu, włączy się ponownie na ostatnim ustawieniu. Wymiary 105x31x34mm, waga samej lampki z aku to 110gr, widoczność 170 stopni, z boku będziemy zauważalni, IPx6. Korpus gdzie znajduje sie dioda wykonany jest z aluminium, druga część gdzie znajduje się akumulator to tworzywo. Pod włącznikiem są dwie diody sygnalizacyjne, czerwona i zielona. Podczas ładowania pali się czerwona, po naładowaniu pali sie zielona. Podczas działania zielona mruga przy włączonym trybie auto, a czerwona mruga przy słabej baterii. Kiedy nie używamy trybu auto i bateria jest naładowana to żadna z diod się nie pali. Port ładowania USB-C, w końcu coś na czasie, nie przestarzały micro. Ładowanie ok 2 -3 godzin w zależności jak mocnej ładowarki użyjemy. Lampkę można ładować także podczas jazdy kiedy jest włączona podłączając np. powerbank na kablu. Akumulatory można wymieniać. Lampka bardzo dobrze spisuję się podczas jazdy, światło w okolicach 5500K dobrze równomiernie rozproszone bez jasnych punktów, odcięcie światła, czasy pracy na akumulatorze pokrywają się z deklaracją producenta. Link do dysku Gdrive ze zdjęciami w lepszej jakości/rozdzielczości + filmik z prezentacją trybów pracy: https://drive.google.com/drive/folders/1KJJnGrwpoG8_XoGfHsRUPwVmwW0iq_E-
    1 punkt
  6. Nadal nie łapiesz o co chodzi. Po co zawodnikom jeżdżącym na SRAM "customowa", 54t korba skoro już w fabrycznym rozwiązaniu 50-10 mają ratio identyczne jak dura ace 55-11 (choć większość śmiga na 54) i wyższe niż grupy jeżdżące na super record 53-11? Odpowiem sobie sam - bo na koronce z 10 zębami nie da się efektywnie jechać i po prostu żaden z zawodników jej nie używa, stąd zastosowanie większej korby* Zresztą powieś rower na stojaku, zakręć korbą na najmniejszej i największej koronce, poczuj różnicę w płynności obrotu. *chyba, że zawodnicy treka, movistara i ccc mają najlepszych lekarzy i są w stanie uciągnąć o wiele twardsze przełożenie. Aaaaa nie, przecież jakoś nie widać, żeby na zjazdach odjeżdżali reszcie stawki
    1 punkt
  7. @kamfan to twór który ma biegun dodatni i ujemny na górze. Pewnie jakąś blaszką jest minus "podciągnięty". Nazwa to Enfitnix https://shopee.tw/product/3507213/4643715995 Nie są to akumulatory do ogólnego użytku z racji ich budowy.
    1 punkt
  8. Brzmi jak temat na pracę maturalną: "Uzurpator, i jego brak pojęcia o szosie w przykładach."
    1 punkt
  9. Chyba sobie jaja robisz... :) :D A co to za korba? Jak sobie przypomnę, że jak miałem fulla to miałem z przodu jedynie 28T :D Jak widzę "dokręcanie z górki wiecznie żywe" i nadal są osoby, których podnieca "a ja to jechałem w dół tyle i tyle!!1!!" ;) Szkoda, że w konkretnym terenie to absurd, a w końcu full temu ma służyć, a na asfalt i inne utwardzone drogi to są lepsze inne rowery.
    1 punkt
  10. Dokładnie. Najpierw przecierasz szmatką nasączoną Brunoxem, a potem suchą. Mokrych od Brunoxa goleni pod żadnym pozorem nie uginaj, żeby go nie wcisnąć do środka. A tak w ogóle, to najlepiej w ogóle dać sobie spokój z Brunoxem, bo nic nie daje, a tylko może zaszkodzić. Żeby amortyzator dobrze pracował, wystarczy regularnie go smarować, a po każdej jeździe czyścić golenie miękką, suchą szmatką.
    1 punkt
  11. last apdejt Set: Merida CC 100 Korba : Sram Apex 42 Przerzutka : Sram Apex 11 Manetka : Sram Apex 11 Flat Kaseta : SunRace 11-42 Łańcuch : KMC 11 Koła: Mavic Aksium Disc Hamulce : Shimano M615 Obręcze : Mach1 Pulse Disc Opony : Vee Rubber CX 33x700 Kierownica : Controltech One Wspornik kierownicy : Controltech Wspornik siodła : Controltech One Siodełko : Selle Royal Supro Pedały: Shimano SPD M530
    1 punkt
  12. Mieliście wątpliwości co do opon, jakie wejdą do Big Doga. Postawiłem go na obręczach 32mm wew. DHF, DHRII 29x2.6 Z tyłu dolny trójkąt jest niesymetryczny. Po stronie napędu luz ponad 1cm od najbardziej wystających klocków, po lewej ~4mm od narożnika klocka. Miejsca na błoto około 3cm. Górny trójkąt ma luz boczny około 1cm, a na błoto full miejsca. Czyli po kilku sesjach na bandach będzie 1cm luzu na kancie klocka. Jak ktoś ma lekkie koła, to lepiej założyć agressora 2.5, żeby po niedolocie nie zablokować koła. Ja wolę niezniszczalny zestaw. Dziękuję dobranoc.
    1 punkt
  13. bo za dużo chipsów jezioro Czorsztyńskie
    1 punkt
  14. 1 punkt
  15. To i mój - w końcu jest wszystko co chciałem... Przy okazji słówko o klamkomanetkach Tiagry 4700 + przerzutka 11s (u mnie Ultegra RX) - działa to pięknie. Sama przerzutka normalnie działa z kasetą 11-36, jest zapas na 40, a może i nawet 42.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...