Skocz do zawartości

Ranking

  1. elkaziorro

    elkaziorro

    Użytkownik


    • Punkty

      15

    • Liczba zawartości

      2 029


  2. Sobek82

    Sobek82

    Użytkownik


    • Punkty

      6

    • Liczba zawartości

      7 662


  3. kamar59

    kamar59

    Użytkownik


    • Punkty

      6

    • Liczba zawartości

      1 446


  4. heavy_puchatek

    heavy_puchatek

    Użytkownik


    • Punkty

      4

    • Liczba zawartości

      1 348


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 13.09.2019 uwzględniając wszystkie działy

  1. 9 punktów
  2. Bo chmury lgną do słońca Pozdrower
    6 punktów
  3. To ja pochwalę się swoim Śmietnikiem. MTB stał i się kurzył bo siedzi się na tym jak na krowie, w końcu kupiłem coś co jeździ jak moja szosówka, ale da się tym wjechać w teren. Na razie okazuje się na tyle uniwersalnym rowerem, że szosa siedzi na trenażerze i jeździ na wyścigach, a na lekkie jazdy, rozjazdy i wszelkie preteksty biorę Śmietnika. Normalny mały Inflite. Wsadziłem opony 40mm, przez asymetryczne widły wiele więcej nie wejdzie. No i kaseta 11-46. Wjedzie wszędziej, zjechać gorzej
    4 punkty
  4. Rogi - relikt z 26;-)) ale jak ktoś ma problemy z drętwieniem dłoni to szuka ......szuka.... i przyciąłem kierownicę do 700mm i założyłem te małe gumowe rogi i jest super. Przy 730 było za szeroko. Po 2 miesiącach użytkowania zostają na stałe. Zmiana chwytu to komfort który jest ponad ascetyczny wygląd. Trochę jest problemów przy Karbonowej kierownicy (inserty alu trza wyszarpać i włożyć ponownie, lub je dorobić). No i ten model jest mega wygodny. Jako że galeria to Pag...........
    3 punkty
  5. Ekhm... Tu Kilece Bo z widokiem na Telegraf!
    3 punkty
  6. Tu kiedyś były widoki, a teraz zarosły krzoki
    3 punkty
  7. Dla przykładu żeby pokazać że SID i Reba to bliźniacze konstrukcje wycinek z katalogu części zamiennych... Tym samym proszę o nie powielanie zaczytanych/usłyszanych bzdur n/t np. delikatności SIDa. Golenie górne wraz z koroną i sterówką (CrownSteererUnit) 2b 11.4018.008.252 FORK CSU - SOLO AIR 27.5 ALUMINUM TAPER BLACK (WITH BLACK UPPER TUBES) - SID/REBA A2-A3 (2013-2016) 2b 11.4018.008.254 FORK CSU - SOLO AIR 27.5 ALUMINUM TAPER DIFFUSION BLACK (WITH BLACK UPPER TUBES) - SID/REBA A2-A3(2013-2016) 2a 11.4018.008.255 FORK CSU - SOLO AIR 29 46 OFF-SET ALUMINUM 11/8 BLACK (WITH BLACK UPPER TUBES) - SID/REBA A2-A3 (2013-2016) 2a 11.4018.008.257 FORK CSU - SOLO AIR 29 46 OFF-SET ALUMINUM 11/8 DIFFUSION BLACK (WITH BLACK UPPER TUBES)- SID/REBA A2-A3 (2013-2016) 2a 11.4018.008.260 FORK CSU - SOLO AIR 29 51 OFF-SET ALUMINUM 11/8 DIFFUSION BLACK (WITH BLACK UPPER TUBES) - SID/REBA A2-A3 (2013-2016) 2b 11.4018.008.261 FORK CSU - SOLO AIR 29 46 OFF-SET ALUMINUM TAPER BLACK (WITH BLACK UPPER TUBES) - SID/REBA A2-A3 (2013-2016) 2b 11.4018.008.263 FORK CSU - SOLO AIR 29 46 OFF-SET ALUMINUM TAPER DIFFUSION BLACK (WITH BLACK UPPER TUBES) - SID/REBA A2-A3 (2013-2016) 2c 11.4018.008.264 FORK CSU - SOLO AIR 29 46 OFF-SET CARBON TAPER BLACK (WITH BLACK UPPER TUBES) - SID/REBA A2-A3 (2013-2016) 2c 11.4018.008.265 FORK CSU - SOLO AIR 29 46 OFF-SET CARBON TAPER DIFFUSION BLACK (WITH BLACK UPPER TUBES) - SID/REBA A2-A3 (2013-2016) 2b 11.4018.008.266 FORK CSU - SOLO AIR 29 51 OFF-SET ALUMINUM TAPER BLACK (WITH BLACK UPPER TUBES) - SID/REBA A2-A3 (2013-2016) 2b 11.4018.008.268 FORK CSU - SOLO AIR 29 51 OFF-SET ALUMINUM TAPER DIFFUSION BLACK (WITH BLACK UPPER TUBES) - SID/REBA A2-A3 (2013-2016) 2c 11.4018.008.269 FORK CSU - SOLO AIR 29 51 OFF-SET CARBON TAPER BLACK (WITHBLACK UPPER TUBES) - SID/REBA A2-A3 (2013-2016) ns 11.4018.008.244 FORK CSU - SOLO AIR 26 ALUMINUM 11/8 BLACK (WITH BLACK UPPER TUBES) - SID/REBA A2-A3 (2013-2016) ns 11.4018.008.247 FORK CSU - SOLO AIR 26 ALUMINUM TAPER BLACK (WITH BLACK UPPER TUBES) - SID/REBA A2-A3 (2013-2016) Golenie dolne 1a 11.4018.006.160 FORK LOWER LEG - (DECALS NOT INCLUDED) 26 9X100 QR BLACK - SID A1-A4 (2011-2016), REBA A1-A5(2012-2017) 1b 11.4018.006.168 FORK LOWER LEG - (DECALS NOT INCLUDED) 27 9X100 QR DIFFUSION BLACK - SID A1-A4 (2011-2016), REBA A1-A5(2012-2017) 1b 11.4018.006.169 FORK LOWER LEG - (DECALS NOT INCLUDED) 27 15X100 BLACK - SID A1-A4 (2011-2016), REBA A1-A5(2012-2017), REBA A7+ 120MM (2018+) 1c 11.4018.006.172 FORK LOWER LEG - (DECALS NOT INCLUDED) 29 9X100 QR BLACK - SID A1-A4 (2011-2016), REBA A1-A3 (2012-2017) 1c 11.4018.006.174 FORK LOWER LEG - (DECALS NOT INCLUDED) 29 9X100 QR DIFFUSION BLACK - SID A1-A4 (2011-2016), REBA A1-A5(2012-2017) 1d 11.4018.006.175 FORK LOWER LEG - (DECALS NOT INCLUDED) 29 15X100BLACK- SID A1-A4 (2011-2016), REBA A1-A3 (2012-2017), REBA A7+ 120mm (2018+) 1d 11.4018.006.177 FORK LOWER LEG - (DECALS NOT INCLUDED) 29 15X100 DIFFUSION BLACK - SID A1-A3 (2011-2017), REBA A1-A5(2012-2017), REBA A7+ 120mm (2018+) 1d 11.4018.006.231 FORK LOWER LEG - (DECALS NOT INCLUDED) 29 15X110 BOOST™ BLACK - SID A1-A4 (2011-2016),REBA (A1-A5/2012-2017), REBA A7 120MM (2018+) SID SELECT/SELECT+ 110-120MM B4 (2020+) ns 11.4018.006.162 FORK LOWER LEG - (DECALS NOT INCLUDED) 26 9X100 QR DIFFUSION BLACK - SID A1-A4 (2011-2016), REBA A1-A5(2012-2017) ns 11.4018.006.166 FORK LOWER LEG - (DECALS NOT INCLUDED) 27 9X100 QR BLACK - SID A1-A4 (2011-2016), REBA A1-A5(2012-2017) ns 11.4018.006.233 FORK LOWER LEG - (DECALS NOT INCLUDED) 29 15X110 BOOST™ DIFFUSION BLACK - SID A1-A4 (2011-2016),REBA (A1-A5/2012-2017), REBA A7 (2018+) SID SELECT/SELECT+ 110-120MM B4 (2020+) Elementy sprężyny powietrznej 16a 11.4018.012.006 FORK SPRING AIR TOP CAP - 32MM (ALUMINUM UPPER TUBES ONLY, BOTTOMLESS TOKEN COMPATIBLE) - REBA A1-A5/SIDA1-A4/REVELATION A1-A4/RS-1 A+/BLUTO A1+/ARGYLE A1+ 16b 11.4018.032.002 FORK SPRING AIR TOP CAP - 32MM SOLO AIR/DEBONAIR (INCLUDES 5 TOKENS, INTERNALLY THREADED AIR CAP) REBA/SID/REVELATION/RS-1/BLUTO/ARGYLE RCT 17 11.4015.546.040 FORK SPRING DUAL AIR ASSEMBLY - 120mm (INCLUDES LEFT SIDE INTERNALS) (120mm CHASSIS ONLY) - 2012 REBA/SIDB 26" 17 11.4015.546.050 FORK SPRING DUAL AIR ASSEMBLY - 100mm (INCLUDES LEFT SIDE INTERNALS) (120mm CHASSIS ONLY) - 2012 REBA/SIDB 29" 18 11.4018.010.046 FORK SPRING SOLO AIR ASSEMBLY - 120MM-27.5/29 BLACK (INCLUDES TOP CAP, AIR PISTON, SHAFT BOLT) - REBA A2-A6/SIDB A2-A4 18 11.4018.010.119 FORK SPRING SOLO AIR ASSEMBLY - 110MM-29 (INCLUDES TOP CAP, 1 BOTTOMLESS TOKEN, AIR PISTON, SHAFT BOLT) - REBA A1-A5(2012- 2017)/SID A1-A4 (2011- 2016) 18 11.4018.010.120 FORK SPRING SOLO AIR ASSEMBLY - 100MM-27.5/29 (INCLUDES TOP CAP, 2 BOTTOMLESS TOKENS, SOLO AIR SPRING, SHAFT BOLT) - REBA A1-A5(2012- 2017)/SID A1-A4 (2011- 2016) 18 11.4018.010.121 FORK SPRING SOLO AIR ASSEMBLY - 95MM-29 (INCLUDES TOP CAP, 2 BOTTOMLESS TOKENS, AIR PISTON, SHAFT BOLT) - REBA A1-A5(2012- 2017)/SID A1-A4 (2011- 2016) 18 11.4018.010.122 FORK SPRING SOLO AIR ASSEMBLY - 90MM-29 (INCLUDES TOP CAP, 3 BOTTOMLESS TOKENS, AIR PISTON, SHAFT BOLT) - REBA A1-A5(2012- 2017)/SID A1-A4 (2011- 2016) 18 11.4018.010.056 FORK SPRING SOLO AIR ASSEMBLY - 120MM-26 (INCLUDES TOP CAP, AIR PISTON, SHAFT BOLT) - REBA A2-A6/SIDB A2-A4 18 11.4018.010.125 FORK SPRING SOLO AIR ASSEMBLY - 100MM-26 (INCLUDES TOP CAP, 2 BOTTOMLESS TOKENS, AIR PISTON, SHAFT BOLT) - REBA A1-A5(2012- 2017)/SID A1-A4 (2011- 2016) 19 11.4018.021.000 FORK SPRING SOLO AIR SHAFT - 120MM-27.5"/(29"A3+) NOT COMPATIBLE WITH PRE 2014/A3 29" (INCLUDES AIR SHAFT, PISTON & SEAL) - SIDB A2-A4(2013-2016)/REBA A3-A7(2013-2017) 19 11.4018.021.001 FORK SPRING SOLO AIR SHAFT - 110MM-27.5"/29" (INCLUDES AIR SHAFT, PISTON & SEAL) - SIDB A2-A4(2013-2016)/REBA A3-A7(2013-2017) 19 11.4018.021.002 FORK SPRING SOLO AIR SHAFT - 100MM-27.5"/29" (INCLUDES AIR SHAFT, PISTON & SEAL) - SIDB A2-A4(2013-2016)/REBA A3-A7(2013-2017) 19 11.4018.021.003 FORK SPRING SOLO AIR SHAFT - 90MM-27.5"/29" (INCLUDES AIR SHAFT, PISTON & SEAL) - SIDB A2-A4(2013-2016)/REBA A3-A7(2013-2017) 19 11.4018.021.004 FORK SPRING SOLO AIR SHAFT - 80MM-27.5"/29" (INCLUDES AIR SHAFT, PISTON & SEAL) - SIDB A2-A4(2013-2016)/REBA A3-A7(2013-2017) 19 11.4018.021.005 FORK SPRING SOLO AIR SHAFT - 120MM-26"/RS-1 (INCLUDES AIR SHAFT, PISTON & SEAL) - SIDB A2-A4(26")/REBA A3-A7(26")/RS-1 19 11.4018.021.006 FORK SPRING SOLO AIR SHAFT - 110MM-26"/RS-1 (INCLUDES AIR SHAFT, PISTON & SEAL) - SIDB A2-A4(26")/REBA A3-A7(26")/RS-1 19 11.4018.021.007 FORK SPRING SOLO AIR SHAFT - 100MM-26"/RS-1 (INCLUDES AIR SHAFT, PISTON & SEAL) - SIDB A2-A4(26")/REBA A3-A7(26")/RS-1 19 11.4018.021.009 FORK SPRING SOLO AIR SHAFT - 80MM-26"/RS-1 (INCLUDES AIR SHAFT, PISTON & SEAL) - SIDB A2-A4(26")/REBA A3-A7(26")/RS-1 20 11.4015.450.000 FORK SPRING TRAVEL SPACERS - ALL TRAVEL SPACER KIT (NOT COMPATIBLE WITH SID/REBA/REVELATION SOLO AIR SPRING) 21 11.4018.032.003 FORK SPRING BOTTOMLESS TOKENS - 32mm SOLO AIR/DEBONAIR (QTY 5) - SID/REBA/REVELATION/RS-1/BLUTO/ARGYLE RCT SOLO AIR ns 11.4018.096.000 FORK SPRING SEALHEAD - 32mm DEBONAIR (REPLACES FLOATING SEALHEAD, BASEPLATE & WAVE WASHER) REBA/SID (A2+/2013+) Zespół tłumika 4 00.4318.002.009 REMOTE - ONELOC LEFT/ABOVE, RIGHT/BELOW 10MM, REMOTE ONLY (INCLUDES REMOTE, CABLE&HOUSING)-SID,REBA,REVELATION,BLUTO,SEKTOR,RECONGOLD(2013-2017) 4 00.4318.002.010 REMOTE - ONELOC RIGHT/ABOVE, LEFT/BELOW 10MM, REMOTE ONLY (INCLUDES REMOTE, CABLE&HOUSING)-SID,REBA,REVELATION,BLUTO,SEKTOR,RECONGOLD(2013-2017) 5 11.4015.544.010 FORK COMPRESSION DAMPER - CROWN MOCO DNA (INCLUDES COMPRESSION KNOB, GATE KNOB & BOLT) - SID/REBA RL(120mm ONLY) A1-A3 2012-2016 5 11.4015.544.050 FORK COMPRESSION DAMPER - CROWN ADJUST MOCO DNA (INCLUDES COMPRESSION KNOB, GATE KNOB & BOLT) - SIDB/REBA RLT (120mm ONLY) A1A3 (2012-2016) 6 11.4015.544.070 FORK COMPRESSION DAMPER - CROWN MOCO RCT3 DNA (INCLUDES COMPRESSION KNOB, LOW SPEED KNOB & BOLT) - SIDB RCT3 (120mm CHASSIS ONLY) A1-A2 (2012-2013) 7 11.4015.544.020 FORK COMPRESSION DAMPER - REMOTE 17mm (POPLOC, PRE-2013 PUSHLOC) MOCO DNA (INCLUDES SPOOL & CABLE STOP CLAMP) - SIDB/REBA RL (120mm ONLY) A1-A3 (2012-2016) 7 11.4015.544.210 FORK COMPRESSION DAMPER - REMOTE 10mm (2013+ PUSHLOC, ONELOC, TWISTLOC) MOCO RL DNA, SILVER (INCLUDES SPOOL & CABLE CLAMP) - SIDB/REBA A2-A3 (2013-2016) 7 11.4015.544.230 FORK COMPRESSION DAMPER - REMOTE 10mm (2013+ PUSHLOC, ONELOC, TWISTLOC) MOCO RL DNA, BLACK (INCLUDES SPOOL & CABLE CLAMP) - SIDB/REBA A2-A3 (2013-2016) 8 11.4015.544.060 FORK COMPRESSION DAMPER - REMOTE 17mm (POPLOC, PRE-2013 PUSHLOC) MOCO DNA (INCLUDES SPOOL, CLAMP & FLOODGATE KNOB) - SIDB/REBA RLT (120mm ONLY) A1-A3 (2012-2016) 8 11.4015.544.240 FORK COMPRESSION DAMPER - REMOTE 10mm (2013+ PUSHLOC, ONELOC, TWISTLOC) MOCO RTL DNA , BLACK (INCLUDES SPOOL & CABLE CLAMP) - SIDB/REBA A2-A3 (2013-2016) 9 11.4015.544.080 FORK COMPRESSION DAMPER - REMOTE MOCO XX DNA (INCLUDES BANJO RETAINING RING) - SID XX/XX WORLD CUP (120MM CHASSIS ONLY) A1-A3 (2012-2016) 10 11.4015.544.270 FORK COMPRESSION DAMPER - CROWN, MOCO DNA RCT3 (INCLUDES COMPRESSION KNOB, GATE KNOB & BOLT) - SID BLACK A3 2014-2016 11b 11.4018.025.002 FORK REBOUND DAMPER - (INCLUDES SHAFT BOLT & SEALHEAD) - SID 27.5/29 A3 (2014-2016) 12a 11.4015.353.010 FORK DAMPER SEALHEAD ASSEMBLY - MOCO 32mm - SIDA 2009-2014, SIDB 2011-2013, REBA 2009-PRESENT, REVELATION2009-2013, BLUTO RL 2015-PRESENT 12b 11.4015.353.080 FORK DAMPER SEALHEAD ASSEMBLY - MOCO 32MM 12.5 ALUMINUM SHAFT- SIDB (2014-PRESENT), REVELATION (2014-PRESENT), BLUTO RLT (2015-PRESENT), SID XX/RL B1 (2017+) ns 11.4015.294.000 FORK COMPRESSION DAMPER KNOB KIT - CROWN MOCO (INCLUDES SET SCREW, EXTERNAL FLOODGATE ADJUSTER) - SID RLT (2009-2011)/REBA RLT (2011-2012)/REVELATION RLT (2011-2012) 13 11.4018.011.003 FORK COMPRESSION DAMPER KNOB KIT - REMOTE 10mm (2013+ PUSHLOC, ONELOC, TWISTLOC) RL - SID RL/REVELATION 2013-2016 15 11.4015.293.000 FORK REBOUND DAMPER KNOB KIT - (INCLUDES ADJUSTER KNOB & BOLT) - 2008-2016 SID/2012-2016 REBA
    2 punkty
  8. 3500km rocznie po płaskich szutrach i zastanawianie się nad wyborem miedzy SIDem i Rebą - oto jest esencja tego forum :))) Oba te amortyzatory do twojej jazdy to przerost formy nad treścią, do takiej jazdy to kup po prostu sztywny widelec, wyjdzie tanio, lekko i odpada przejmowanie się "wymienianiem ślizgów"i "luzami" (LOL :))) Ale jeśli już musisz mieć amortyzator to kup tańszy.
    2 punkty
  9. Panie na prawo ( na słodko …. kąpiel ), panowie na lewo ( na słono …. kąpiel ). Ale w kupie weselej.
    2 punkty
  10. A potem czytam w internecie, żeby nie wchodzić na forumrowerowe.org bo to po prostu kolejna elektroda ze wszechwiedzącymi użytkownikami, mądralińskimi twierdzącymi, że rower za 3k to szrot, bez sztywnych osi to nie pojeździsz i oczywiście całą zgrają osób, które lepiej od Ciebie wiedzą jak powinieneś wydać pieniądze, na czym, gdzie i ile jeździć i że to co właśnie kupiłeś jest g...o warte. Masz rację, że amerykańskie fora (nawet sekcja komantarzy na pinkbike) to jakiś inny świat.
    1 punkt
  11. Przy 32mm goleniach to nie jest już podstawowa część, te ślizgi jak nie zaniedbasz serwisu są wieczne.
    1 punkt
  12. "Nam strzelać nie kazano" Włącz autokorektę bo trochę obciach..
    1 punkt
  13. SID to lansu? To tak popularnym amortyzatorem można jeszcze zaszpanować? No może, gdyby to był German:A to tak, ale SIDem chyba niekoniecznie ;-) Osobiście brałbym SIDa - koszt serwisu właściwie ten sam (mowa o wersjach pod koło 26"), trwałość jak się dba również. To tak jak z samochodami na innym forum: stojąc przed wyborem V6 czy V8 niektórzy kupują słabsze jednostki bo niby tańsze w eksploatacji, a później ogłoszenie o sprzedaży, bo jednak V8 to to nie jest i ludzie żałują. Przykład oczywiście przejaskrawiony ale chodzi o kontekst. Dostępność części do "starych" Rock Shoxów? U siebie wszystko mam od ręki. Ideałem były wersje z goleniami 28mm, bo ślizgów jest tyle, że mógłbym wymieniać codziennie. A do 32mm jest już problem, Amerykanie wycofali się przecież ze sprzedaży. Szukałbym wersji z Dual Air - przy odrobinie wiedzy widelec da się ustawić perfekcyjnie.
    1 punkt
  14. Zdrowo! A co tam, tez dorzuce swoj z 2012. Wgniecenie w przednij czesci kasu to efekt uderzenia w krawedz scietego pnia po niekontrolowanym opuszczeniu asfaltowej drogi przy duzej predkosci. Uderzenie na tyle silne, ze (zdjecia moze tego tak nie oddaja) kask mial spore odksztalcenia w czolowej czesci, pekniecia w srodkowej i prawie oderwany caly tyl. https://get.google.com/albumarchive/101675571523053400933/album/AF1QipMEfNGvj74V5OMy0CUaj4ayZtWwOKJKlEpe5GEI?feat=directlink
    1 punkt
  15. 10 lat jazdy w kasku i dopiero jakiś miesiąc temu faktycznie mi się przydał. Szlif na równym asfalcie, ok 40-41km/h, kilkucentymetrowa kupka piachu której nie zauważyłem + górny, wąski chwyt = trochę szlifów i wstrząśnienie mózgu :p Czy kask uratował mi zdrowie/życie - nie wiem, ale na pewno cieszę się że mogłem "wywalić" kilkaset złotych akurat w taki sposób
    1 punkt
  16. @Sabarolus Jeśli jest możliwość zakupu nowego DA to jasne, że brać.
    1 punkt
  17. Tak jak pisałem wyżej, współczesne szytki pasują np: https://www.decathlon.pl/szytka-rally-700x23-id_8328782.html Trochę ciasne ale wchodzą. Dobrze jest przed założeniem nadmuchać oponę i zostawić na jakiś czas. Trochę się rozciągnie i łatwiej będzie naciągnąć na obręcz. To juz zależy od ciebie. Nie. Chyba, że jakaś totalna egzotyka z małej manufaktury produkująca części do rowerów retro (w USA istnieją takie). Ceny takich zabawek zwykle znacznie przewyższają wartość twojego roweru. Ew eBay i jakies piasty campagnollo (były stosowane w Jaguarach specach i superach) ze starych zapasów magazynowych (nówki choć stare) Albo coś takiego (126mm na tył): http://www.velobase.com/ViewComponent.aspx?ID=13F952BE-BAEB-414A-B114-C0DCF12411D1&Enum=110&AbsPos=2
    1 punkt
  18. Wybór reby/sida jest dobrym wyborem. Czy można mieć obawy przy twojej wadze wobec sida? Nie. Dokumosa słusznie zauważył że DA już nie ma 8 lat, więc dostępność pewnie ograniczona.
    1 punkt
  19. Musisz sam przefiltrować porady od dywagacji akademickich. Nie poradzisz, że u ludzi włącza się tryb mentorski.
    1 punkt
  20. Owszem, ale czy to cokolwiek przeszkadza o ile amortyzator jest nowy? W razie czego wymienić uszczelki, nasmarować i można śmigać. @Punkxtr śmiga na znacznie starszym widelcu
    1 punkt
  21. To i mój - w końcu jest wszystko co chciałem... Przy okazji słówko o klamkomanetkach Tiagry 4700 + przerzutka 11s (u mnie Ultegra RX) - działa to pięknie. Sama przerzutka normalnie działa z kasetą 11-36, jest zapas na 40, a może i nawet 42.
    1 punkt
  22. Ja byłem bez roweru, ale sporo samochodem objechaliśmy szukając fajnych odludnych miejscówek. I wystarczy wyjechać z Pagu parę km w stronę tych plaż co wymieniłem, tą szutrówką własnie żeby pozbyć się tłoku i zaznać błogiego spokoju Bo Pag...
    1 punkt
  23. @Wax - jestem z Łodzi i wydaje mi sie, że kojarze te miejsca... Mógłbyś napisać gdzie robione te fotografie? tak pi razy oko, chodzi mi o okolice o ile pamiętasz
    1 punkt
  24. Grunt, żeby się nie zniechęciły Bo dla takich chwil zmieniłem aparat: W końcu się udało coś sensownego złapać. Było pod ręką czym przycelować, no i po początkowym spłoszeniu ciekawość wygrała Gdzieś na granicy z Czechami, między Lewinem Kłodzkim a Olešnice v Orlických horách.
    1 punkt
  25. Najlepsze miesce dla 29era duzo podjazdow i szybkich singli
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...