Skocz do zawartości

Ranking

  1. elkaziorro

    elkaziorro

    Użytkownik


    • Punkty

      17

    • Liczba zawartości

      2 030


  2. dominikpl72

    dominikpl72

    Użytkownik


    • Punkty

      12

    • Liczba zawartości

      238


  3. hanus

    hanus

    Użytkownik


    • Punkty

      12

    • Liczba zawartości

      362


  4. zajonc

    zajonc

    Użytkownik


    • Punkty

      8

    • Liczba zawartości

      944


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 15.05.2018 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bo takimi drogami to można śmigać.
    14 punktów
  2. Bo wiosna, niemieckie asfalty i krajobrazy krainy Meklemburgia-Pomorze Przednie (Mecklenburg-Vorpommern)
    12 punktów
  3. bo zielono jest fajnie Baba i Pilsko
    8 punktów
  4. Bo bardzo lubię takie klimaty rezerwaty, nowa ścieżka przy super pogodzie.
    7 punktów
  5. Brzydal dostał smart samy 1,6 bo 1,75 ocierały o tylny wideł ;). Komfort na duży plus. Nowa wersja SS jest znacznie cichsza od poprzedniej.
    2 punkty
  6. @Jurek63 To biegacz gładki (Carabus glabratus) ; ) Bo pisowska masakra piłą mechaniczną jeszcze tu nie dotarła ...w przeciwieństwie do komarów.
    2 punkty
  7. 2 punkty
  8. Gienek aka Dziedzic Pruski po małych upgread'ach - nowy napęd, kapcie i widelec (jeszcze raz wielkie dzięki Kaziu za ogarnięcie tematu ze sztućccem ).
    2 punkty
  9. Kłaniam się, Od kilku lat przekładaliśmy tą wycieczkę ale w końcu się udało. Pamiętnego trzeciego maja docieramy PKP do Wielunia, skąd rozpoczynamy bardzo fajną wycieczkę. Ogólnie szlak jest niejako kontynuacją Szlaku Orlich Gniazd, ale całokowicie się od tego szlau różni. Na pewno nie ma tyle piachu, co nei znaczy że nei ma go wcale. jest ale zdecydowanie mniej. Szlak wije się przez łódzkie wsie, pola i lasy. Ma to niebywały urok. Największą atrakcją jest oczywiście rzeka Warta z licznymi starorzeczami. Na szlaku jest mnóstwo wiat przystankowych w których można odpocząć. Spokojnym tempem zajęło nam to siedem i pół godziny. Mimo wysokiej temperatury jechało się bardzo przyjemnie. Od przekroczenia DK1 w kierunku Częstochowy, szlak już traci na uroku, niemniej jednak od Wielunia do właśnie DK1 jest bardzo przyjemny. Wyszło przepisowe 114 km. Nie ma żadnego problemu z nawigacją na szlaku - wszystko bardzo dobrze oznakowane. Zapraszam do obejrzenia pozostałych zdjęć: LINK DO GALERII
    1 punkt
  10. a to mój bulls copperhead 3 RS plus lekkie modyfikacje :-)
    1 punkt
  11. Jak na razie jestem bardzo zadowolony. Prędkość max przy kadencji ok 100 rpm to coś w okolicach 40 km/h i to mi wystarcza, raczej rzadko się tak rozpędzam. Natomiast kaseta 11-46 to nawet za dużo, spokojnie starczyło by mi 11-42. Na drogach po których będę jeździł tym rowerem nie mam takich podjazdów, żeby używać największej zębatki.
    1 punkt
  12. Gratuluję i mam nadzieje na krótki raport z trwałości anody po jakimś większym przebiegu. na razie wygląda to bardzo obiecująco. :-) Jak wszystko będzie działało to zakładaj usługi regeneracji górnych goleni. Klientów na pewno na to znajdziesz.
    1 punkt
  13. Mój Mario :D. Taki tam kolega, chociaż powinienem mu zmienić czapkę na kask, bo w tej stylizacji pasuje pod kolor ;): Sprzęt który jest ze mną bo ja wiem.. ponad 12 lat? A kupiony kiedyś na tym forum. Jest mega niestandardowy a ja go jeszcze trochę"zepsułem"/zmiksowałem swoimi zmianami. Oryginalnie z tyłu było 105 z krótkim wózkiem, a na przodzie RX100 53/39. I jeździłem na tym po moich beskidach na studiach. Niestety po odstawieniu roweru na dobre 8 lat(wróciłem w zeszłym roku) okazało się że jestem zdecydowanie za słaby na takie biegi. Skutkiem czego na przodzie wylądowała kompaktowa tiagra(na której się strasznie nie potrafię odnaleźć, zbyt często muszę maglować przednią przerzutką), a z tyłu kaseta 11-32 bodaj Alivio+przerzutka z takiej samej grupy, które zostały mi po starym góralu i pozwoliły jeszcze ulżyć kolanom(z którymi też miałem mocne problemy). Zakres jest bardzo spoko i mi odpowiada, choć wolałbym mniejsze przeskoki między zębami. Klamkomanetki(2x8) i hamulce to RX100. Rama, to jest ciekawa sprawa, w zeszłym roku ktoś na forum wrzucał jakąś ofertę z OLX gdzie był dokładnie ten model - wygląda na to że to jest faktycznie noname w takim kolorze i nic w tym aspekcie nie było zmieniane :). To jest alu, przystosowana jeszcze do manetek na ramie(co widać przerobione na klamkomanetki ), oczywiście z calowymi sterami i takim też widelcem(stalowym). Nad tym wisi mostek A-head z redukcją do 1" :). Jak widać rama ma bardzo gravelowy kąt jak idzie o główkę, chyba też przez to po wskoczeniu niedawno na gianta anyroad miałem wrażenie, że jest strasznie nerwowy ;). W oryginale był mostek o jeszcze większym wzniosie(żółty tranz-x) i wtedy ta kierownica w wygodnej pozycji też wyglądała trochę lepiej i dolny chwyt był całkiem wygodny, ale że chciałem zejść niżej w pozycji na klamkach, to niedawno zmieniłem mostek i musialem skontrować kierownicą, teraz planuję go jeszcze obrócić, siłą rzeczy pewnie kiera poleci do zmiany(swoją drogą to chyba Ritchey Comp). Sztyca to ... tytan od Ritcheya. Niestety poprzedni właściciel dociął ją tak, że jest "na styk" pod mój wzrost. Piasty shimano, obręcze Mavic CXP 14. Łańcuch Rohloffa, który przeżył kasetę po poprzednim właścicielu i nie jest w ogóle wyciągnięty... Siodełko Selle Italia, które mi mega przypasowało, do tego stopnia, że szukałem po starociach i wyrwałem na allegro takie samo do górala(które jednak się tam trochę gorzej sprawdza, chyba z uwagi na pozycję, gdzie w góralu więcej masy spoczywa na 4 literach). Całość waży niecałe 10kg(nie licząc pompki, przyklejonej dętki itp. ze wszystkim 10,5 kg wyszło, aczkolwiek pomiar był chyba jeszcze na starym napędzie). Aha i kiera nie jest aż tak pod kątem jak się wydaje ze zdjęcia ;), górne rury są równolegle do siodełka. Myślę nad zmianą kiery, bo przy obecnym mostku mi niezbyt odpowiada gięcie, pewnie poleci jakiś compact, odwrócę mostek i jakoś to będzie .
    1 punkt
  14. Dawno tu nie byłem... Mimo, że zadebiutowałem w wątku pokaż 29era, mój Trance żyje i ma się dobrze. Dostał nową korbę SLX 34-24 przerobioną na 34-22 (reszta od 2x10). Z przodu ma wreszcie oponę we właściwym rozmiarze, tj. 2.4. Z tyłu też z czasem taką nabędzie. Poza tym nic się nie zmieniło. Spaceruje po górach i zerka w doliny....
    1 punkt
  15. Trochę chyba się koledzy czepiliście tego Kubka powyżej. Rzeczywiście, wideł jest trochę przerysowany, zwłaszcza w kontekście do górnych rurek tylnego trójkąta. Ale, jak nie jestem fanem Cube, tak tutaj uważam że @jaro0011 złożył jeden ze zgrabniejszych 29erów pokazanych w tym temacie. Zwłaszcza że "na dzień dobry" zaznaczył że to szutrowiec. Po co szutrowcowi opony większe niż 2.1, retorycznie pytam? Rower przemyślany, zgrabny, nie ma absurdalnej ilości podkładek pod mostkiem czy absurdalnej pozycji siodła, nic tylko używać
    1 punkt
  16. Nie tyle twardości amorka a pokrętła tłumienia powrotu i platformy. Jeśli nigdy nie rozbierałeś tłumika to pozostaje wysłanie do serwisu.
    1 punkt
  17. Gienek jest git, bo jest pomarańczowy i ma stalowy wideł!
    1 punkt
  18. Hhmmm, że tak się wtrącę... Panowie, spokojnie - to taka ogólna uwaga. Zastanawiałem się czy nie napisać tego wcześniej, ale jakoś się powstrzymałem, a że nie mam żadnej mocy sprawczej, to co najwyżej mógłbym prosić moda o posprzątanie, ale tego nie zrobię, więc prośba do Was o powstrzymanie się od jakichś przepychanek, a także od tych bardziej kąśliwych uwag pod adresem Rometa, bo jak wcześniej zaznaczałem - obawiałem się trochę, że w tym temacie może być nieco kontrowersji, ale z drugiej strony nie chciałbym, żeby zrobił się z tego wątek wyłącznie z wylewanymi pomyjami lub księga skarg i zażaleń ( jak kto woli ). Zdaję sobie sprawę z "frustracji" jaką może wywołać sytuacja ograniczonej dostępności danych modeli lub wręcz ich brak, ale mimo tego proszę o powstrzymanie się od prześmiewczego tonu, bo jednak nie jest to klub satyryków. Słuszna jest uwaga kolegi maciej83 kilka postów wyżej, a i motory robią swoje - wystarczy zerknąć na yt, gdzie chyba jest ich więcej niż rowerów, ale co zrobić... A Ty gocu, skoro Romet lata Ci koło pióra, to może nie pisz w takim tonie, bo i tak nic to nie zmieni, a tematów masz mnóstwo...
    1 punkt
  19. Będę jeszcze prowadził serię testów już w bardziej kontrolowanych warunkach, da się uzyskać czarną powłokę, jednak muszę nad tym popracować i bardziej się w to zagłębić.
    1 punkt
  20. Poskładany z używanych używek (tylko opony świeże - Marathon Cross), żeby się przekonać czy na pewno chcę 'żwirka'. Już wiem, że chcę Pewnie się skończy na sprzęcie z napędem 1x10, mechaniczne tarcze, <10kg i tyle mi do szczęścia wystarczy. I tu pytanie do Was, na jakie modele zwrócić uwagę, gdy interesuje mnie rama dłuższa, ale nie za 'wysoka'. W tym Tribanie podsiodłowa ma tylko 52cm, do tego górna rura opadająca i w sumie przekrok jest na granicy. Centymetr - półtora wyżej i już bym się nie czuł komfortowo... But mija koło też na styk, przy ciut krótszej ramie mógłbym mieć już problem z ocieraniem przy skręcaniu. No i czułbym się 'ściśnięty', długość obecnej ramy mi pasuje. Czyli krótko - chciałbym ramę wysokości S/M, ale długości L - znajdę coś ciekawego w PL?
    1 punkt
  21. Podczas anodowania zaślepilem goleń od góry i od dołu, ale potem już robiłem bez niczego i w niczym to nie przeszkadza. Uszczelki od sprężyny powietrznej chodzą prawidłowo.
    1 punkt
  22. Powitoł Znalazłem jakiś czas temu silikony z porowatą powierzchnią, jeszcze ich nie testowałem: https://www.aliexpress.com/item/1-Pair-Bike-Girps-Silicone-Foam-Sponge-Handlebar-Girps-High-Density-MTB-Bicycle-Handlebar-Lightweight-Super/32740740621.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27be4c4dakCIEq Jak przyjdą do dam znać, czy to coś posobnego w miękkości jak te ze śliską powierzchnią, czy zwykła pianka.
    1 punkt
  23. Bo po lewej jaskinia smoka, a w tle pałac księżniczki.
    1 punkt
  24. Bo poranne mgły Wyjechałem o 4.30 i było warto
    1 punkt
  25. Dzisiaj wykonałem ponowną anode a efekt końcowy wyszedł rewelacyjny, wszystko gładko chodzi, żadnych otarć czy luzow. Goleń przygotowana do anodowania już bez powłoki, gole aluminium : Po anodowaniu : Wszystko już razem złożone i pokazanie miejsca gdzie kiedyś było przetarcie nad uszczelka : Pewnie zapytanie jak to się stało, że anoda jest złota jak oryginał, powiem tyle, że sam do końca nie wiem prawdopodobnie jest to spowodowane tym, że goleń posiada jakieś domieszki, które powodują takie zabarwienie anody. Na goleni najpierw tworzyła się przezroczysta anoda, ale po pewnym czasie zrobiła się ona złota -nie barwiłem jej.
    1 punkt
  26. Bo nie tyko ja wybrałem się na wieczorne kręcenie.
    1 punkt
  27. Bo schody, schody, schody a później mooooostek.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...