Skocz do zawartości
Octane One Kode
Przez leejoonidas, 16.11.2023
  • 681 wyświetleń
  • 5 komentarzy

Komentarze

@leejoonidas bardzo ładnie ;)

1. widzę heble TRP SPYRE -  masz porównanie do BB5/BB7 w sile hamowania? 

2. jaka to seria klamkomanetek?

3. kaseta na oko 40T?  jaka tam przerzutka jest z tyłu?

 4. ile ta rama mieści fizycznie gumy z tyłu?

Odnośnik do komentarza

 

7 godzin temu, RafalxM napisał:

@leejoonidas bardzo ładnie ;)

1. widzę heble TRP SPYRE -  masz porównanie do BB5/BB7 w sile hamowania? 

2. jaka to seria klamkomanetek?

3. kaseta na oko 40T?  jaka tam przerzutka jest z tyłu?

 4. ile ta rama mieści fizycznie gumy z tyłu

Dzięki.

Tak to są TRP Spyre  z klamkomanetkami 105 R7000, jednakże lepsze są TRP Spyke które mam podłączone w drugim rowerze do tych samych klamkomanetek, siła hamowania jest według mnie o 50% większa. Do BB5/7 nie mam porównania. Kaseta to M8000 11-40 z zębatką 34T, dla mnie taki układ do jazdy w terenie jest optymalny. Ramka mieści oponę 47 tak z przodu jak i z tyłu. U mnie są oponki do cyklocrossu 35 bo to jest rower przełajowy. 

Odnośnik do komentarza

TRP Spyke  w połączeniu z 105 R7000 ?    I nie brakuje ciągu linki??  da się 'zablokować koło' ?

Odnośnik do komentarza

Faktem jest że zaciski do MTB Trp Spyke potrzebują więcej ciagu linki niż zaciski Trp Spyre ale nie jest to aż taka duża różnica aby nie dało się tego ustawić z klamkomanetkami szosowymi, efektem większego ciągu linki jest większa siła hamowania, dodatkowo zaciski  Trp Spyke są masywniejsze, o 4mm grubsze co może jeszcze zwiększać sztywność zacisku. Koło bez problemu da się zablokować z górnego chwytu. 

Odnośnik do komentarza


IP.Board Collections by DevFuse
×
×
  • Dodaj nową pozycję...