Skocz do zawartości
Merida Speeder T3-D przerobiony na szosę
Przez radm3, 03.05.2018
  • 1 957 wyświetleń
  • 2 komentarzy
  • Kolor Srebrny
  • Rocznik 2013
  • Waga 11
  • Jednostka wagi kg
  • Skradziony Nie
  • Numer seryjny ramy WC827955H
  • Opis Od paru lat ciągnęło mnie do roweru przełajowego/wytrzymałej szosy. Bardzo mi się spodobała rama Merida Speeder T-3D w kolorze srebrnym, przez kilka miesięcy widziałem ją na allegro i się wahałem aż ją kupiłem :). Po około roku kompletowania części wreszcie go złożyłem. Rama którą kupiłem była przeznaczona do roweru typu fitness. Dla mnie okazała się prawie idealna: (wolałbym główkę ramy niższą), mieszczą się opony 700x35, można zamontować błotniki, mieści się korba 53/39 i zmieści się jeszcze większa :). Jest dosyć ciężka ale myślę że dzięki temu będzie też wytrzymała. Hamulce które mam są nietypowe bo zaciski mam Shimano Saint BR-M820 i klamkomanetki szosowe Shimano Ultegra ST-R8020 do tego tarcza z przodu 180mm i 160mm z tyłu (tarcze z aliexpress). Z hamulców jestem bardzo zadowolony nie są w pełni odpowietrzone a hamują dobrze i łatwo je wyczuć. Rower miał być przełajowy z szosowymi przełożeniami ale będę szedł bardziej w stronę szosy. W przyszłości planuje wymienić owijkę (mam jakąś za 1,5$ z aliexpress :)) na jakąś porządną, oraz opony bezdętkowe 700x28 lub 700x32 i lżejsze koła. Wagę roweru mocno podnoszą ciężkie koła ale takie zamówiłem u daveo.pl (miały iść do trekkinga i być pancerne) :), siodełko na WTB Volt Pro 142mm. Waga roweru 11,5kg jest bez: pompki, uchwytu na telefon, latarki, torby podsiodłowej, czujnika kadencji, prędkości. Rama obklejona naklejkami ochronnymi, błyszczącymi od bike-protection z allegro. Opony trekkingowe kupione z myślą o innym rowerze ale są nowe i muszę je zajeździć, producent podaje max ciśnienie 5,2bara ja pompuję na 6.0 ;). Rower kosztował około 5500zł +-100zł. Jest na pełnej Ultegrze hydraulicznej poza (korbą - bardziej mi się podobała srebrna 105 niż Ultegra, łańcuchem 105 - nie widziałem sensu dopłacać, zaciskami - wolałem zaciski do downhillu :) Saint BR-M820 ). Dzwonek z aliexpress. Oświetlenie to Convoy C8 + AUTHOR Duplex. Uchwyt na telefon firmy Roswheel.
  • +1 pomógł 1

Komentarze

Swietna robota. Budowanie roweru jest super sprawą. Lakier pewno zostawisz oryginalny już? To byłby miły akcent na koniec, ale w sumie tylko dla próżności chyba :D

Odnośnik do komentarza

Witam, lubię kolor srebrny :), więc na razie zostanie tak jak jest. Na razie chcę po kilku miesiącach bez roweru jak najwięcej jeździć :).

Odnośnik do komentarza


IP.Board Collections by DevFuse
×
×
  • Dodaj nową pozycję...