Skocz do zawartości
Trek Emonda ALR 5
Przez parmenides, 20.12.2017
  • 1 869 wyświetleń
  • 8 komentarzy
  • Kolor czarny
  • Rocznik 2016
  • Waga 8
  • Jednostka wagi kg
  • Skradziony --
  • Numer seryjny ramy --
  • Opis Trek Emonda ALR 5 plus koła Fulcrum Racing 3 i siodełko ze starego roweru: Selle Italia Carbonio Kit. Opony sprawdzone: Conti 4000sII 23mm, korba kompakt i kaseta Ultegra 11-28. Ponadto mocowanie do garmina i czujnik Bontragera prędkości i kadencji zintegrowany z ramą.

Komentarze

Świetny sprzęt, też mam Emondę ALR 5. W związku z ty, mam do Ciebie zapytanie: czy Twoim zdaniem znacząca jest różnica w jeździe po zmianie kół z fabrycznych na takie jakie masz w tej chwili? 

Odnośnik do komentarza
W dniu 1.01.2018 o 15:29, Marcin44 napisał:

:o Dewastacja podłoża do biegania :o

W żaden sposób. Nigdy nie jechałem po bieżni stadionowej na rowerze. Rower ustawiony tylko do zdjęcia. 

To jest stadion w Piasecznie. Bardzo lubię tam biegać. Często podjeżdżam sobie tam na rowerze, zmieniam buty i śmigam. Znakomita nawierzchnia. Tam jest nawet zakaz biegania w kolcach (poza zawodami oczywiście), więc na rowerze nigdy bym tam nie wjechał. Normalne moje bieganie i odpoczynek wyglądają na tym stadionie miej więcej jak na zdjęciu poniżej. Pozdrawiam Cię serdecznie i dobrze, że martwisz się o wspólne dobro. W tym przypadku zupełnie niepotrzebnie. 

piase-trek.jpg

Odnośnik do komentarza
W dniu 25.12.2017 o 09:07, Jacam76 napisał:

Świetny sprzęt, też mam Emondę ALR 5. W związku z ty, mam do Ciebie zapytanie: czy Twoim zdaniem znacząca jest różnica w jeździe po zmianie kół z fabrycznych na takie jakie masz w tej chwili? 

Cześć, zmiana kół i opon to moim zdaniem bardzo duża zmiana. Ponieważ teraz jeżdżę na kołach firmowych Bontragera i oponach, które z tymi kołami były R1, to moge śmiało porównać. Fulcrumy są dużo lżejsze, więc łatwiej je rozpędzić. przydaje się to przy wszystkich zmianach tempa i oczywiście w górach. Na płaskim nie jest to jakoś bardzo odczuwalne. 

pozdr

Odnośnik do komentarza

Dzięki za info, na razie zamierzam zamienić oponki z R1 na Schwalbe Durano, ciekaw jestem czy różnica będzie odczuwalna. Zamieniłeś z powrotem na Bontragery z powodu zimy? 

Koła też mam w planach, ale ponieważ rower jest nowy, ze zmianą muszę trochę poczekać.  Twoje Fulcrumy ekstra wyglądają, trochę się napaliłem...

Nie mogę tylko znaleźć info jaka jest masa oryginalnych kół do mojego ALR5 (rocznik 2018), żeby porównać wagę.

Pozdrowionka i jeszcze raz dzięki. 

Odnośnik do komentarza

Tak, zmieniłem na zimę. Służą mi w terenie na mokrym i na trenażerze. 

Koła Bontragera - te podstawowe, to straszne kowadła. Ważą pewnie ok 2 kg. Opony też super ciężkie. Kup jakieś fajne lekkie i sprawdzone opony. A potem zastanawiaj się nad wymianą kół. Na płaskie i mieszane trasy coś ze stozkiem 30-35mm typu fulcrum racing quattro, fsa vision team 35, Scirocco, etc. Na bardziej pagorkowaty teren celuj w lżejsze koła o niższym profilu. pozdr i do zobaczenia gdzieś na drodze. adam

Odnośnik do komentarza

PS ja jestem jednych z tych, którzy nawet na płaskie wolą niższy profil i mniejszą wagę. Ale ja też wybrałem rower aluminiowy, lżejszy niż karbonowe aero, nie trenuję, nie ściągam się... także traktuj moje zdanie z przymrozeniem oka. 

Odnośnik do komentarza


IP.Board Collections by DevFuse
  • Najwyżej oceniane

  • Najnowsze komentarze

    • Radon Jealous AL 10.0
      Przez: KrissDeValnor · 15.06.2024
      Zacna sesja   Nietypowe detale - o ile dobrze widzę, to przy główce ramy jest coś w rodzaju odbojnika/mikro-półeczki na przewód hamulcowy, czy raczej kabel przerzutki. Zastanawia mnie też zatyczka przy śrubce zacisku hamulca - myślałem, że będzie zwykła śrubka (chyba, że to dodatkowe zabezpieczenie, bo jest dość daleko od zacisku). Zgrabna ta 16-tka, i do tego w miarę lekka. Kierownica nie jest za szeroka ?  Pytam, bo chyba do tej pory miałeś węższe. PS  no i musiałeś si
    • Fixed Warsaw Gravel
      Przez: rambolbambol · 26.05.2024
      Ten rower przemawia do mnie. Jest surowo piękny.
    • Rondo Ruut AL2
      Przez: Eathan · 15.05.2024
      Rower ma swój wątek na forum, w którym regularnie opisuje modyfikacje oraz swoje odczucia.    Kilka nowych fotek z siodłem i oponami. Są też prześwity w ramie z oponami 700x45C. 
    • Antidote Woodsprite
      Przez: NerfMe · 09.05.2024
      Zacny, gratuluje zakupu.
    • Antidote Woodsprite
      Przez: KrzysiekCH · 08.05.2024
      @Brombosz Antidote rekomenduje EXT Storie pod tą ramę, bo dobrze pasuje do charakterystyki zawieszenia. Więc nie chciałem już aż tak ryzykować i brać coś kompletnie w ciemno. Z drugiej strony recenzje Storii są w przeważającej części bardzo pozytywne i EXT jako firma też jest ciekawa – quasi manufaktura we Włoszech. Ohlins bardzo dużo osób jeździ, więc nic specjalnego 🙂, DVO robi w Chinach (co oczywiście nie jest niczym złym, ale jak mam opcje „lokalnej” produkcji to wolałem coś „pod ręką”, mam
    • Antidote Woodsprite
      Przez: Brombosz · 08.05.2024
      Ja wykorzystam moment, bo zawsze chciałem o to zapytać kogoś kto kupuje rower z takim zawieszeniem. @KrzysiekCH Dlaczego właśnie EXT, a nie np. BOS, DVO, Ohlins czy inna jakaś egzotyka? Co kierowało tym wyborem? Bo to, że FOX i RS się znudziły, potrafię sobie wyobrazić.  
    • Antidote Woodsprite
      Przez: KrzysiekCH · 07.05.2024
      Tak, każda część jest taka jaką wybrałem. Generale założenie było zbudować lekką trailówkę, wyszło jak wyszło... 😉 Nie chciałem zwieszenia foxa czy RS gdyż chciałem spróbować czegoś nowego. Padło na EXT - na sprężynie z tyłu więc dlatego ma 14kg, na foxie 34 i trailowym damperze byłyby o kilo lżejszy. Wykonanie ramy idealne, chciałem tym razem czarny rower więc zostawiłem carbon raw. Co do właściwości jezdnych - to zawsze subiektywna ocena - generalnie, porównując do mojego all mountain (Evil of
    • Antidote Woodsprite
      Przez: olo850 · 07.05.2024
      Ładny rower i oryginalny. Specyfikacja pod zamówienie? Jak jeździ w porównaniu do innych? Ty masz szerokie odniesienie to napisz coś więcej jeżeli możesz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...