Dziękuję za komentarz i miłe słowa!
Element przy główce ramy to przelotka przewodu hamulcowego, zdjęcie robiłem tuż po wyjęciu roweru z kartonu, widocznie w fabryce ją przeoczyli, aktualnie jest już wykorzystana, przełożyłem przez nią przewód, aby był na swoim miejscu
Odnośnie zatyczki tylnego hamulca - nie jestem pewien, którą zatyczkę masz na myśli? Czy chodzi o śrubę odpowietrzającą z nałożonym kapturkiem, czy o coś innego?
Waga również mi odpowiada, co prawda producent dekl
Zacna sesja
Nietypowe detale - o ile dobrze widzę, to przy główce ramy jest coś w rodzaju odbojnika/mikro-półeczki na przewód hamulcowy, czy raczej kabel przerzutki.
Zastanawia mnie też zatyczka przy śrubce zacisku hamulca - myślałem, że będzie zwykła śrubka (chyba, że to dodatkowe zabezpieczenie, bo jest dość daleko od zacisku).
Zgrabna ta 16-tka, i do tego w miarę lekka.
Kierownica nie jest za szeroka ? Pytam, bo chyba do tej pory miałeś węższe.
PS no i musiałeś si
Rower ma swój wątek na forum, w którym regularnie opisuje modyfikacje oraz swoje odczucia.
Kilka nowych fotek z siodłem i oponami. Są też prześwity w ramie z oponami 700x45C.
@Brombosz Antidote rekomenduje EXT Storie pod tą ramę, bo dobrze pasuje do charakterystyki zawieszenia. Więc nie chciałem już aż tak ryzykować i brać coś kompletnie w ciemno. Z drugiej strony recenzje Storii są w przeważającej części bardzo pozytywne i EXT jako firma też jest ciekawa – quasi manufaktura we Włoszech. Ohlins bardzo dużo osób jeździ, więc nic specjalnego 🙂, DVO robi w Chinach (co oczywiście nie jest niczym złym, ale jak mam opcje „lokalnej” produkcji to wolałem coś „pod ręką”, mam
Ja wykorzystam moment, bo zawsze chciałem o to zapytać kogoś kto kupuje rower z takim zawieszeniem.
@KrzysiekCH Dlaczego właśnie EXT, a nie np. BOS, DVO, Ohlins czy inna jakaś egzotyka? Co kierowało tym wyborem? Bo to, że FOX i RS się znudziły, potrafię sobie wyobrazić.