Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Bo ważenie przed niedzielną walką w Janowie (Maratony Kresowe):
  3. Wyciągając oryginalny dystans, czyli przechodząc z 100 na 120 mm zwiększa się, więc zakładam, że dokładając drugi dystans, czyli przechodząc z 100 na 80 mm zmniejsza się, ale ręki uciąć sobie nie dam. PS1. czytam też o możliwości przekładania podkładek w tłumiku kompresji, ale nie ABS+, a nawet Kwik Toggle. Ktoś coś kojarzy? PS2. widzę, że np. na https://www.shockcraft.co.nz/ts-air-lightweight-top-out-spring-manitou.html można zakupić bardziej miękką ujemną sprężynę. W związku z PS2. dlaczego często mówi się, że Markhor jest dobry tylko dla lekkich osób? Tylko ze względu na jego liniowy charakter, bo przy ciężkich kierownikach chętnie dobija? Myślałem, że ma to związek właśnie z ujemną sprężyną.
  4. Dzisiaj
  5. Czy w przypadku obniżenia skoku do 80mm spada także odległość oś-korona?
  6. Chilly Gonzales - Fidelio (LIVE at Montreux Jazz Festival) Muzyka trochę jak z jakiegoś horroru.
  7. Witam nowy rower gas gas eca1 i nie pokazuje zasięgu wszystko działa a cały czas jest 0 range , ktoś coś wie jak sobie z tym poradzić ???? czy tylko serwis ?
  8. Witam nowy rower gas gas silnik yamaha pw-x3 , wyświetlacz display A i nie pokazuje zasięgu wszystko działa a cały czas jest 0 range , ktoś coś wie jak sobie z tym poradzić ???? Udało się wam czy tylko serwis ?
  9. Chcę wrzucić adapter, żeby skrócić skok Markhora 29" do 80 mm. Nie chcę robić całego serwisu zerowego, bo podobno Markhor jest przyzwoicie poskładany, ale jakby znalazł się dobry powód rozebrania go do cna to ok. Czytam instrukcję serwisową i widzę, że: Podsunęło mi to dwa pytania: 1. skoro dla skoku 120 mm jest zalecany inny poziom, to dlaczego dla 80 mm jest taki sam jak dla 100 mm? 2. czy są jakieś powszechnie znane pro tipy, które nie są ujęte w instrukcji, a poprawiają pracę tego amora, jak np. jeszcze jakaś inna ilość oleju w tłumiku, może jakiś inny olej itp.? Przewinęła mi się rada, żeby zalać 2.5wt zamiast 5wt zwkłaszcza, jeśli będzie lekki kierownik (ale nie udało mi się tego potwierdzić). Może jakiś magiczny dodatek do oleju w goleniach? Na chwilę obecną wiem tylko o możliwości wymiany Kwig Toggle na ABS+. Warto szukać innych uszczelek, które poprawiły by pracę?
  10. Zobacz Focusy w Piwnicarowerowa.pl. Są na Shimano i foxach w pasującej ci cenie, jeśli trafisz rozmiar.
  11. No ale dokumentnie zajeżdził ta biedną 11T. Jak myślisz, jak tego dokonał ? Jeżdżąc wolno ? 🙄
  12. Nie mówię że jeżdżę 40km h tylko zastanawiam się nad zmianą tarczy na większą żeby nie zarzynać najmniejszej zebatki
  13. @KrissDeValnor Proponuję przestać gadać głupoty.
  14. ... a potem, osoby o małych dłoniach, odkrywają że klamkomanetki można regulować 😉. Od zawsze wiadomo że hamulce mechaniczne to porażka, ale tutaj mamy symboliczny budżet i chyba nie spodziewamy się fajerwerków.
  15. U mnie cyka korba, albo pedały - jak przełożę do drugiego roweru, to się okaże. Początkowo podejrzewałem spinkę i prowadnicę przy korbie - wykluczone po zmianie łańcucha i podniesieniu prowadnicy (ta druga się poluzowała podczas jazdy, a nie wziąłem kluczy - zresztą nie mam takiego, który by się zmieścił od strony ramy przy wewnętrznej śrubie...). Dzisiaj przeprawowy chaszczing nad Wisłą (z pieszym rekonesansem nieprzejezdności) - nie ma to jak wyczekiwanie aż się skończy dłużąca się jazda przez chwasty Potem delikatne zwiedzanie przez zamotanie w częściowo nowych miejscach - orientacja po słońcu mocno utrudniona przez zachmurzenie (mam 2 nawigacje, ale nie używam , a smartfona nie wziąłem). Wyszło 7 dych w ok. 3:40
  16. Dokładnie, osoby o małych dłoniach mają problem z hamowaniem na baranku. Napędy 2x też raczej odpadają moim zdaniem - ruch nadgarstkiem do wewnątrz żeby zmienić z małego blatu na duży też jest bardzo trudny w takim wypadku.
  17. Nie polecam klamkomanetek szosowych w połączeniu z mechanicznymi hamulcami tarczowymi. To słabe rozwiązanie a dla dziewczyn wręcz bardzo niebezpieczne. Trzeba używać dużej siły a tej przy drobnych dłoniach zwyczajnie brakuje. Jeżeli w ogóle chcecie myśleć o gravelu to trzeba zwiększyć budżet i celować w coś dostosowanego dla Pań - np. Liv (Giant w wersji damskiej). Z drugiej strony to wydatek na lata więc raz się wydaje a korzysta długo.
  18. Proponuję zacząć jeździć z wyższą kadencją, bo w to, że cały czas jeździsz z prędkością 40 -45 km/h nie uwierzę
  19. Nadal szukaj w Treku albo jak już musi być na silniku Shimano to Dartmoora E-Thunderbird CF.
  20. Temat został usunięty.Prawdopodobna przyczyna usunięcia: - Przedmiot/y, których dotyczył temat został/y sprzedane/kupione - Autor tematu poprosił o zamknięcie tematuJeżeli masz jakieś wątpliwości dotyczące usunięcia tematu, skontaktuj się z moderatorem, którego nick widnieje przy tym poście.
  21. Ten Bafang H710 mógłbym kupić i potestować- ale nie ma go w sprzedaży, nie wiem po co w ogóle jest w katalogu..
  22. Moja przyjaciółka ma 153 i znam ten ból. Jeśli ma być gravel, to parametr TT absolutnie maks 52 cm i kąt główki 70 stopni. Wtedy możesz dać mostek nawet 4 cm bez ryzyka nerwowego kierowania. Do tego dokupujesz przedłużkę rury sterowej np. marki BBB, żeby można było dać kilka podkładek. Kiera z krótkim reachem, czyli około. 60 mm lub mniej. Można też pomyśleć o kierownicy z podniesieniem, są takie baranki. Absolutnie nie polecam z przesuwaniem siodła mocnego do przodu, bo takie małe ramy mają ostry kat rury podsiodłowej, więc siodło już jest do przodu względem osi korby. Jak jeszcze przesuniesz, to fatalnie dla kolan i pedałowania. Weź pod uwagę moje rady, bo już trzeci rower ustawiam przyjaciółce i mam pewne doświadczenie w tym problemie. Gravela teraz mi się udało tak ustawić, że jest git. A to jest rozmiar S, niby od 151, a bez zmniejszenia go tymi zabiegami o grubo ponad rozmiar dziewczyna by była wyciągnięta jak struna... PS. Pisząc ostry kat podsiodłowej, miałem na myśli stromy, zazwyczaj w takich ramach jest 74.5-75, to bardzo dużo, jak na rowery nie sportowe.
  23. Na pierwszy to i Tier będzie ok.
  24. Sprzedana. Można zamknąć.
  25. Witam. Chciałem się tylko podpytać jakie maksymalnie można wcisnąć opony do kółek montowanych fabrycznie w rowerze? Producent nie daje w ogóle informacji jakie konkretnie można obsadzić opony w jego kole.. Standardowo, oryginalnie zamontowane miałem 29" 2.20 Ikon od Maxxis. Chciałbym docelowo 2.40 max 2.50 jeśli w ogóle byłaby taka możłiwość. Rama 21" Koła 29"
  26. Może kiedyś... Na razie są inne priorytety. Chyba rodglądnę się za jakimś dedykowanym ustrojstwem.
  27. Z ilością jeżdżenia bardziej chodzi o pracę, wolny czas itp., ja mam go po prostu dużo, a narzeczona bardzo mało, więc jedyne jej jeżdżenie to ewentualne weekendy jak nie mamy nic zaplanowane, wiec to będzie 3-4 razy w miesiącu max. Czyli celować w ogóle w rowery młodzieżowe i zrzucić opcje rowerów dla dorosłych?
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...