Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. @nielka Tutaj jest ST2 w twoim budżecie i zdaje się nawet rozmiar ten https://allegro.pl/oferta/rower-miejski-marin-kentfield-st-2-rozmiar-s-oliwkowy-1x10-2025-17732314530 Pozycja bardzo komfortowa to jest taki kanapowiec, na postojach można opierać się nogami nie ściągając tyłka z siodełka.
  3. Marin ten z damska ramą
  4. Pytanie brzmi: Czy kupujesz nowoczesny rower MTB do jazdy MTB i sporadycznie jakieś rundki po mieście, czy może ma to być rower do tańca i różańca? Jeśli wariant pierwszy - każdy rower nadaje się do tego żeby w mieście przejechać z A do B lub ewentualnie się pokręcić w koło komina Natomiast jeżeli kupujesz MTB bo wygląda solidnie i ma służyć do wszystkiego - na dłuższą metę jazda na nim po mieście może być męcząca z powodu pozycji. Tak jak wspominał przedmówca wyżej - to nie te czasy, gdzie rowery dzielono na szosy, górale, składaki i góral był najlepszy bo do wszystkiego
  5. Witam, szukam roweru szosowego do około 10tyś. złotych. Zobaczyłem już sporo ofert ale nie jestem pewny czy wszystko przejrzałem dokładnie. A więc tak, szukam roweru szosowego który musi być osadzony na ramie karbonowej na napędzie Shimano 105 Di2, hamulce tarczowe hydrauliczne i wadze poniżej 9kg. Czy jest to możliwe żeby znaleźć dobry rower z takimi wymaganiami w takiej cenie? Na chwilę obecną znalazłem takie modele: -https://szybkierowery.pl/produkt/sensa-giulia-gf-space-gem-limited-105-di2-2025/ -https://www.olx.pl/d/oferta/orbea-orca-m30i-2024-CID767-ID16fhtG.html?reason=observed_ad -https://www.olx.pl/d/oferta/przebieg-15km-trek-domane-sl5-gen4-60-endurance-105-2x12-carbon-komfor-CID767-ID16ioox.html?reason=observed_ad Mogą być nowe jak i używane ale na chwilę obecną chciałbym być w miarę rozeznany w jakim modelu i kierunku będę szedł. Co według was byłoby najlepszym wyborem? Czekam na wasze propozycje, oferty i rady :))
  6. Widzę, że trudno po wklejeniu zdjęcia odczytać wagę, więc podaję: 12,52 kg (tu z błotnikiem pod ramą, którego wcześniej nie było). Łącznie na wymianie amortyzatora zyskałem około 1100 g. Obcięty kawałek rury sterowej ważył około 40 g, ale doszedł stalowy stożek sterów na dole i gwiazdka (około 50 g). No i za manetkę blokady robi na razie manetka od przedniej przerzutki (tania, nieindeksowana, marki Olpran). Myślałem, że taka od Suntorura będzie działać, ale tamte mają chyba zbyt mały ciąg linki. Tu potrzeba około 15 mm, by obrócić pokrętło blokady o 90st. Ktoś wie, co mogłoby pasować? Przejechałem dopiero około 60 km. Mniejszą wagę czuć od razu, ale sam widelec nie jest najwyższych lotów i to jednak jest ewidentne. Duże luzy na goleniach już od nowości, mała sztywność, wyraźne stukanie tłumika odbicia gdy ustawi się go na więcej niż 2-3 kliknięcia. Wyraźnie pompuje, choć dałem na razie maksymalne ciśnienie (jak dla chłopa 100 kg, czyli 100PSI). No ale w miarę płynnie się ugina, tarcie jest wyraźnie mniejsze niż w starym. Ile sagu ustawić? Dla mojej wagi zalecają chyba coś koło 60-70 PSI.
  7. A moze trek FX 4 sport ? Cena mniejsza i chyba lepsza pozycja do jazdy
  8. Trochę piasku i korzeni się zdarza, ale wyczytałam się i jestem w stanie zrezygnować z amortyzatora kosztem wagi. Potrzebuję jednak typowo damskiego roweru. Czy w tym lazaro pozycja jest bardziej siedząca czy pochylona? Czy rower Marin konfield 1 jest warty uwagi?
  9. Trochę to trwało, ale w końcu jest:
  10. Pozwole sobie potwierdzic opinie o Centrum, i z cala odpowiedzialnoscia napisac zeby omijac ich z daleka.A jezeli ktos juz kupil to przeglad zrobic w innym serwisie [to dozwolone] Sprawdzilem czy cokolwiek robia na serwisie czy przegladzie obowiazkowym i tu tez porazka.Zgloszone problemy nie usuniete i opowiesci z mchu i paproci.Wydawalo mnie sie ze hamulce to podstawa przegladu a jednak nie dla nich. GASGAS ok w tej polce cenowej ale Centrum i ich serwisy omijac szerokim lukiem.
  11. To że się wygrywa na TdF na danych laczkach nie oznacza, że wybór.jest optymalny. Mam porównanie do szosy na 700x36 kontra 23. Szeroki lać nawet nie ma startu P.S. Normalnie jeżdżę po sekcjach brukowych na 700x23 i się nie mażę ( że taki kamień) , tylko żeby jeździć to trzeba jeździć , a nie się zastanawiać, czy zaraz UFO nie wyskoczy mi że studzienki
  12. Dzisiaj
  13. Moja żona ma lekkiego MTB na dojazdy do pracy (ok. 10,5 kg). Ostatnio na wakacjach wypożyczyła rower trekkingowy.... i teraz mam jej kupić trekkingowy na dojazdy do pracy. Jej jedyny argument - do pracy/po mieście chce jeździć wyprostowana. Dziennie robi 20km+. MTB w mojej ocenie przestało już być uniwersalnym rowerem do wszystkiego.
  14. Bo zabytki na Mazurach.
  15. TV po kablu działa, jest nawet dźwięk ale mam wrażenie, że telefon się ciepły zrobił. Moja Xperia ma ponad 3 lata ale to wciąż 8 GB RAM... No nic, będzie zagadka do rozwiązania jesienią
  16. Zastanawiam sie nad kupnem roweru mtb , ale też będę go używał do jazdy po mieście . Prosze o poradę, myślę o czymś takim https://sprint-rowery.pl/rower-gorski-trek-procaliber-9-7 Ale znalazłem go w cenie 13 000 zl nie 18 000 a jest nowy . Z góry dzięki za odpowiedzi
  17. Dzień dobry, sprzedam ramę rowerową pochodzącą z roweru Easy Active. Stan ramy oceniam na dobry. Cena to symboliczne 30 zł, trochę większa niż cena złomu. Jeżeli ktoś jest zainteresowany, to niech napisze.
  18. Dzień dobry, sprzedam ramę rowerową pochodzącą z roweru Giant Aluxx 6600 butted tubing. Sprzedaję ją wraz z innymi elementami, jak kierownica, siodełko uchwyt na bidon, czy łańcuch. Jeżeli ktoś chce bez tych elementów, to mogę zdemontować, jeśli ktoś chciałby same elementy, to również mogę zaoferować w niskiej cenie. Stan wszystkich podzespołów oceniam na dobry. Cena to 60 zł, symboliczna, trochę większa niż cena złomu. Jeżeli ktoś jest zainteresowany, niech napisze.
  19. https://www.forumrowerowe.org/topic/274643-opony-pirelli-p-zero-race-tlr-speedcore-40/#comment-2539941 https://www.bicyclerollingresistance.com/ Zobacz na czym wygrywało się Tour de France rok temu i w tym roku:
  20. Słuchajcie, potrzebuję porady! Już sam nie wiem, co wybrać. Planowałem jeździć głównie po mieście, w Warszawie, i myślałem o rowerze Sensa Modena https://szybkierowery.pl/produkt/sensa-modena-disc-tiagra-black-2024/ na tarczach z oponami 28 mm (z tego co wyczytałem, wejdą tam też 32 mm). Tylko zastanawiam się, czy takie 28 mm zapewnią wystarczający komfort na miejskich drogach – wiadomo, nie zawsze asfalt jest idealny. Coraz więcej nowszych rowerów endurance ma dużo miejsca na szersze opony, np. Canyon Endurace Allroad, który przyjmuje opony aż do 40 mm. To już całkiem uniwersalne rozwiązanie – można mieć w zasadzie szosę i lekkiego gravela w jednym. Link: Canyon Endurace Allroad Tylko że ten Canyon jest: niedostępny, i kosztuje około 1000 zł więcej, niż chciałem wydać. No i teraz pytanie do Was: Co o tym myślicie? Może są jakieś podobne modele – dostępne i w rozsądniejszym budżecie? Czy może mimo wszystko kupić klasyczną szosę i jeździć? Nie planowałem jazdy po lesie ani off-roadu, ale z drugiej strony – może lepiej mieć rower z oponami 35–40 mm i nie zwalniać za każdym razem, gdy pojawi się dziurawa nawierzchnia? I jeszcze jedno – czy na oponach 35mm faktycznie traci się dużo na prędkości na asfaltowych trasach? Chętnie posłucham opinii!
  21. Bliitz - 16302 km (szosa, gravel, trenażer) Zigfir - 14806 km (mtb, szosa + trenażer) [9696 km outdoor] SpinOff - 7261 km (szosa, gravel, trenażer) bashey_pl - 6803 km (cross 3.3kkm, gravel 2.3kkm trenażer 1.2kkm) michalr - 6058 (terenówka, mieszczuch) przeciętny - 6000 km (mtb,grv) provayder - 5542km (szosa, MTB) Jacekddd - 5051 km (velomobil - rower poziomy) bubulin - 4225 (mtb 26 carbon semi slick / mtb 27.5 full ciężki) wojtbike - 4059 km (cross) smw44199 - 3999km (cross) ernorator (gravel, szosa, trenażer) - 3973 km dfq - 3558 km (MTB, gravel, trenażer) Miro1970 - 3238 km (stalowe turystyk i fitness) Zbyszek.k - 3105 km. (trenażer + gravel) Lextalionis - 2680 km (gravel) thorcik - 2659 (mtb) Joker86 - 2600km( gravel , schwalbe Kojak) Grochu86-2496km(gravel,szosa) CoolBreezeOne - 2419 km (MTB) revolta - 2340 km ( MTB ) spidelli - 2085 km (szosa: 790 gravel: 1263, MTB: 32, trenażer: 1498 - nie liczę do dystansu) Sansei6 - 2001 km (MTB) JWO - 1966 km (MTB) Cross90 - 1304 km (Szosa, MTB, Cross, Trenażer) szczupak56 - 1104km (cross 1027, mtb 77) DickSteele (1096 km szosa, 1411 km trenażer) Electronite - 696km (szosa) TheJW - 573 km (MTB, dojazdowy) NeefMe - 183 (MTB) Eathan - 64 km (gravel) l2cz3k - 46 km (MTB)
  22. A może to by pasowało ? Tylko że aktualnie nie są dostępne Drop-Stop ST a inne nie będą działać poprawnie (sprawdzałem). https://www.wolftoothcomponents.com/collections/chainrings/products/96-mm-bcd-chainrings-for-shimano-xt-m8000 I pamiętaj że masz ograniczenie do 36T żebyś się nie rozpędził z kupnem za dużej. A nie możesz po prostu kupić korby MTB od Shimano na 12s ?
  23. dww3

    [składanie] Bombtrack Beyond 1

    Zacząłem to wszystko składać i wyszło kilka problemów Korba GRX nie pasuje do mufy 73mm, os jest za krotka Zakupiłem Shimano Cues U8000 ale tu z kolei zębatka jest na lancuch 11 a ja mam 12 z tego GRX. moze ktoś doradzi jaka zębatkę i gdzie dostać na rozstaw 96 pod te korbę i oś w rowerze 142 z linia lancucha 50
  24. Przede wszystkim to nie jest gravel jakby go producent nie nazwał. To jest rower turystyczny a może nawet bardziej wyprawowy dla osób dla których wygodniejszy jest chwyt na baranku niż na prostej kierownicy. Nie wiem czy ktoś w Europie w ogóle buduje takie rowery. Może jakieś manufaktury customowo ale u dużych producentów nie kojarzę. Poza tym tam wchodzi max. zębatka 36T a korba 2x tylko MTB. To bardzo specyficzny rower i trzeba być na 100% pewnym że się go chce. Na naszym rynku masz coś trochę zbliżonego czyli Marin Four Corners, np.: https://www.marinbikes.com/pl/bikes/2025-four-corners-2 do którego wchodzą opony 2".
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...