Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Dzisiaj
  2. Cena przekracza założony budżet ale … może https://allegro.pl/oferta/rower-elektryczny-ecobike-rx500-suv-2024-21-15ah-ubezpieczenie-gratis-16654184373
  3. Wczoraj
  4. Nawigacja w zegarku to najwyżej nadaje się do szukania samochodu na parkingu pod biedronką 😉. To jest już absolutna ostateczność jak nic innego nie mamy pod ręką ( na ręce😁). Telefon , ręczniak , Edek a na końcu zegarek.
  5. Czy to jest pewne z tymi M6000? Czy tak jest we wszystkich zaciskach z grup górskich, np w M8120 też? Bo jeśli tak, to wyp* bym te GRXy i założył M8120... Dzisiaj pól dnia to ch0lerstwo regulowałem i z przodu sukces odniosłem dopiero po tym, jak zacząłem ręką tarczę prostować. Z tyłu tarcza jest w miarę równa, ale nie udało mi się przez pół dnia ustawić tak, żeby w ogóle nie tarło. Przy dokręcaniu śrub zacisk minimalnie się przestawia i nie ma bata, żeby było bezboleśnie. Zostawiłem jak jest gdy udało mi się zrobić "trze minimalnie". Może klocek się zetrze za jakiś czas i samo przestanie... I to akurat dotyczy roweru w którym kół nie będę zmieniał Przy okazji - zaszalałem i kupiłem do niego Hope. Co było złym pomysłem, bo Hope ma centralny pałąk łączony z tarczą takimi kółkami. I te kółka są oddalone o nanomilimetr od adaptera. Po prawidłowym ustawieniu, bo lubią też o ten adapter po prostu trzeć. Czyli nie dość, że trzeba patrzeć aby tarcza o klocki nie tarła, to jeszcze o to, żeby mocowania nie tarły o adapter. Maskara. Co do drugiego roweru na którym chcę koła zmieniać - nie ma opcji na takie same tarcze i piasty. Po prostu Rower nr 1 dostał nowe koła, a jego dotychczasowe koła idą do roweru nr 2. Z kolei stare koła roweru nr2 są dość marne, ale właśnie założyłbym na nie kolcowaną oponę do sporadycznego korzystania, bo szkoda tych starych kół wyrzucać, a bawić się w zmianę opon zależnie od pogody to mi się w ogóle nie chce. Na tym drugim rowerze mam z przodu zacisk M5100, ale jazdy z ustawieniem takie same jak na GRX, także tam też chyba odległość między klockami jest na włos...
  6. A i jeszcze w zegarku Forerunner nie ma możliwości wyszukiwania adresów, nawet jeśli sama mapa zawiera dane teleadresowe. Chcesz dojechać rowerem pod adres, mając jedynie zegarek ? Nie dojedziesz, o ile palcem go nie wyszukasz na mapie.
  7. Powyższym postem pokazujesz, że jednak masz wyjątkowo podły charakter. Znów szukasz tylko zaczepki. Jak napisałem, lubię rozmawiać z ludźmi, także tymi, którzy mają odmienne zdanie. Może mnie ktoś nawet nie szanować, ale jednak od Ciebie bije wręcz diabelska agresja (tak, wyczuwam to duchowo). Tu dyskusja na argumenty nie ma sensu. Próbujesz mnie ośmieszyć, zdyskredytować, ale wystawiasz tylko sobie świadectwo. Właściwie to Twój powyższy post nadaje się do zgłoszenia, bo jego celem było wyłącznie obrażenie innego członka forum. Wprowadzasz niemiłą atmosferę na forum, nie służącą dyskusji. Ale daję Ci jeszcze szansę. W dodatku kłamiesz, manipulując moimi wypowiedziami. Albo ich dokładnie nie czytasz.
  8. Jeżeli potrzebujesz gwarancję to tam nie kupuj bo tylko odsyłanie poważniejszych problemów jest możliwe.
  9. Patrz, to co mam w promce jest, sporo poniżej 3k a rozmiar pasa akurat zacny https://www.decathlon.pl/p/mp/zipro/bieznia-elektryczna-do-biegania-zipro-iluzion/_/R-p-3cbe1e11-bf22-493a-aef5-ded0a6b0ec2f
  10. No ten Ralph właśnie robi takie wrażenie, w sensie opony która podjedzie. Bo mój RaceKing to tak średnio mu się chce Dzięki za podpowiedzi @KrissDeValnor
  11. Dzięki! Bike Discount znam. Dobry sklep. Tylko w przypadku rowerów elektrycznych szczególnie warto mieć gwarancje. Większość producentów wymaga wykonać u nich (u dilera / w sklepie) pierwszy przegląd który decyduje czy na rower będzie ważna gwarancja... Nie wiem, jak jest w przypadku CUBE, Focus, Radon - czy w razie czego uznają gwarancję europejską i czy nie będzie problemu z tym przeglądem?
  12. Bo łąką było bez błota 😉
  13. @szamysz83 Ray niejako zastąpił Rona, tudzież stał się alternatywą. Nowy Ralph na pewno jest lepszy od starego jako napędówka - ma podłużne poprzeczne klocki na środku (myślę, że to pomaga na podjazdach z luźniejszym podłożem), a stary miał tylko kostkę.
  14. TOPEAK Aero Wedge Pack + klamoty
  15. @KrissDeValnorRon to już taki klocek kotwica trochę. Rick XC też mam gdzieś z tyłu głowy . Za dużo tego jest, a im więcej czytam, oglądam, słucham... tym z wyborem gorzej 😅
  16. Są jeszcze Rocket Ron i Rick. Kiedyś chciałem kupić CST Beater, niektórzy jadą po bandzie i wybierają nawet B-Trail, ale to już raczej trzeba się mocno orientować
  17. Z tym ramieniem to możliwe bo cała korba ma lekki luz wzdłuż suportu. Sprawdzę jutro.
  18. Jeździłem, testowałem Garmin Forerunner 955 i kilka innych marek. Strata czasu i pieniędzy. Dowolny, najtańszy, najlichszy licznik miażdży każdy zegarek. Skupmy się na Garminie: - długi czas liczenia tras rowerowych i baaaardzo, ale to baaardzo długi czas liczenia tras pieszych, - brak możliwości dodawania punktów pośrednich i brak wytyczania tras przy braku sygnału GPS, w ogóle brak możliwości jakiegokolwiek planowania, - komunikaty o skrętach zasłaniające cały ekran i do tego kompletnie mylące - np masz informację "Skręć w lewo" tuż przed skrzyżowaniem, gdy tak naprawdę owo "Skręć w lewo" oznacza tylko tyle, że ścieżka rowerowa skręca lekko w lewo by ominąć słup ogłoszeniowy czy inny przystanek, a potem masz jechać prosto. - uparte ściąganie na trasę którą ubzdurał sobie GPS, nawet jeśli jest lepsza trasa po ścieżce rowerowej. Każe ci zawracać, nadkładać kilometrów, by ściągnąć cię na ruchliwą drogę. I tak każe cały czas, cały czas przeliczając. - no i ten maleńki ekranik. Wbrew pozorom przy jeździe na rowerze, zerkanie na mapę jest konieczne, bo ścieżki, ścieżki rowerowe i drogi przeplatają się, a tym masz raz jechać po jednej raz po drugiej nawierzchni. Komunikaty o skrętach są tu bezużyteczne i mylące, jeśli nie zerkniesz na mapę. W innych zegarkach jest jeszcze gorzej, bo wytyczane trasy są jeszcze bardziej tragiczne (o i le zegarek w ogóle potrafi wytyczyć trasę). Np Amazfit wytycza trasy rowerowe których można nie przeżyć. A najlepiej jest z ekranami AMOLED. Polecam poszukać na reddicie Garmin AMOLED burn in oraz Amazfit AMOLED burn in to sobie pooglądacie. Ogólnie miałem sporo zegarków, sporej ilości marek. Wszystkie zwróciłem lub sprzedałem. Na dzień dzisiejszy uważam to bardziej za gadżety lub elektrośmieci niż jakiekolwiek użyteczne narzędzia. A najgorsze jest to, że zegarki są nawet kilka razy droższe od dedykowanych nawigacji, a działają nieporównywalnie gorzej.
  19. @KrissDeValnor Wolfpacki brałem pod uwagę, ale jakoś mi przeszło. CST JJR2 kuszą wagą ale z odpornością na przebicie, pęknięcie podejrzewam też łatwiej. Pirelli Scorpion - myślałem nad nimi również, R na tył a M na przód. Rekony? Hmm... tego wariantu w ogóle nie brałem pod uwagę. Natomiast wracając do Schwalbe, to dość popularna kombinacja na maratonach. Wciąż często widywana, jak kiedyś RaceKing z CrossKingiem w zestawie. Póki co najbliżej jestem Schwalbe, myślę że najbardziej zbliżony wariant do moich oczekiwań.
  20. Napiszę tylko że opony zostały wybrane ze względu na opory toczenia a ta konkretna wersja ze względu na domniemaną większą żywotność "na twardym" niż black chilli oraz korzystną cenę (18EUR/szt na bike-discount).
  21. Nie zaprzeczam (zwłaszcza słowom Moderatora ) - ostrzeżenia i disclaimery jak najbardziej pozozstają w mocy (pokrótce: jak karta to wirtualna/jednorazowa, wysyłka długa, zdarzają się anulowania zamówień, pakowanie losowe - raz super raz jeży włosy na głowie, zwrotów i reklamacji na szczęście nie ćwiczyłem ale nie chciałbym, zdarzają si pomyłki typu wysyłka, są to części OEMowe więc trafiają się np. jakieś customowe kolory/naklejki, droga wysyłka do PL i brak możliwości łączenia zamówień z różnych kodów itp itd ). Kody do północy (+ wysyłka 40 EUR )
  22. @szamysz83 Nie ścigam się, ale nie mam powodów do narzekania, bo jeździły we wszystkich porach roku, i jakoś dawały radę (co prawda ostatnia zima była łagodna). MPK to mój ulubiony okoliczny teren (na Góraszce mam tempo 20 km/h, i dla mnie jest to dość żwawo - jakby ktoś nie wiedział, to nie jest płaski i prosty DDR ). Mam też w nowym rowerze Rekon Race, i na razie jakichś wielkich różnic w przyczepności nie dostrzegam. W tłumieniu plus dla Rekona, tyle że to 2.35", a Ray i Ralph 2.25". Poza tym Rekony są w lepiej pracującej/mniej sztywnej w okolicy tylnego trójkąta ramie (też HT), więc porównanie nie jest zbyt miarodajne. W pudełkach mam jeszcze Pirelli Scorpion M, oraz Goodyear'y Escape i Peak Ultimate, ale nie testowałem. Ludzie używają np. Wolfpack Race, Speed i Cross (sam je brałem pod uwagę). Jeździłem na CST Jack Rabbit, ale starszej wersji, i WTB Ranger, ale to przeciętne opony. Najgorsze były Vredestein Black Panther Xtreme i Xtrack, ale to było kilka lat temu (może poprawili ?).
  23. To info od producenta i nic w tym tym dziwnego. Tańsza wersja jest w kierunku trakcji, a droższa mieszanka to możliwie najlepszy kompromis pomiędzy trakcją, a prędkością.
  24. Może pancerz pod owijką się źle ułożył... a może lewe ramie korby (jeśli masz sztywną oś) zaczyna się zsuwać i korba z osią wędruje na prawo.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...