Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. clavdivs

    [rower] do 3000zl

    Kross wypada najlepiej, Unibike Mission, ma napęd bardziej gravelowy niż MTB, ale bardzo odpowiedni jak na płaskopolskę.
  3. A o jakiej kwocie mówimy? Te z dwoma trybami?
  4. Ciekawe ,że korba taka nie Cues. Mam nadzieje że nie będzie odlatywała cenowo jak GRX silver. @smw44199 Właśnie odwrotnie, na czarnym wszystko widać. zrób sobie łazienkę w czerni :).
  5. Dzisiaj
  6. Ja bym poszukał albo systemowych kół DT, lub coś np na Lemonbike - można samemu skonfigurować zestaw. Dwa sezony temu kupiłem u nich koła, kręcą się do dziś. Kolega zamawiał od nich Stansy Crest na piastach 350, bardzo dobre koła w dobrej cenie. @RafalGCo do Mavica: jak koledzy pisali, szajs totalny...
  7. marco_wloch

    [rower] do 3000zl

    Witam, chce kupic nowy rower na kolo 2000-2500 zl. Musi byc z Allegro, Decathlon albo Kross bo mam vouchera z pracy tam taka zasada Do teraz patrzylem na: Corratec X Vert 29 Elite Trek Marlin 5 Gen 3 Cube AIM PRO Kross Level 4.0 Scott Aspect 970 Jaki myslicie ze jest lepsze model? Corratec dobrze wyglada..tez mial byc najdrozsza ale na strona Decathlon jest tylko za 1800 zl. A moze jest lepsza opcja ktora jeszcze nie znalazlem Dziekuje wszysckich
  8. @Buberto nie jest tak że ja nie czuję swojego wieku. Ale staram się o tym nie myśleć, i wyciskam z siebie ile jeszcze da radę. Też mnie boli tu, i boli tam - całe życie fizyczna praca. Ale póki jest jeszcze jakaś chęć i są siły, to staram się cisnąć a nawet jeszcze jakoś progresować. Poza tym rodzina mnie jeszcze motywuje jak i dopinguje, a to jest dodatkowy bodziec 😁 To by było na tyle bo widzę że wątek tematu jakoś się rozjechał 🙃
  9. Hmm.. SL-M8100 wg producenta może podobno 4 na raz, ale tak daleko nie liczyłem. Przy mocnym wyciśnięciu zrobi te 3, jak dla mnie wystarczy po dwa, i górę i dół, bez problemu @szamysz83 co do wieku.. no.. też tak myślałem.. dopóki ta piątka z przodu nie wyskoczyła i pierwszy raz w zimno w plecy wlazło. No jednak strzałka czasu zawsze w jedną stronę skierowana. Ale może inaczej - nawet jeżeli są ograniczenia fizyczne, to nie ograniczajmy się, jakby to powiedzieć, umysłowo tzn, bycie booomerem jako stan umysłu to jest właśnie starość. Choć czasem wyniki na km czy na wysokość już nie te ....
  10. Jeśli nowy kokpit ma kształt dopasowany do okrągłych podkładek to można zostawić aluminiowe.
  11. @michalr75co Ty wypisujesz ! Jeździ ze mną kolega w wieku 59 lat - cholernie mnie motywuje do walki, żeby go gonić 😆Wiek to tylko liczba ! @JWOw GXie da radę w stronę twardych tyle podciągnąć, na ile Ci ruchu kciuka starczy...
  12. problemem nie była długość, a wysokość/szerokość, ale tak jak piszesz, bez koła pewnie łatwiej
  13. A czy w watku nie chodzilo o zmiane w strone twardzych biegow? Manetki zrzucaja kilka biegow, ale w druga strone. Na twarde trzeba pojedynczo. U mnie (M8000) na mikkie jest trzy na ray, na twarde tylko jeden. PS. Ja zmieniam bez odpuszczania. Przejechalem ponad 10000km, w gorach (u mnie statystycnie to 100m przewyzszenia na 1km) i nic sie nie dzieje z napedem.
  14. @Buber Ostatnie zdanie Twojego wywodu potwierdza moje obserwacje - kiedyś z żona i dzieckiem wjeżdżaliśmy na Skrzyczne, oni jechali na elektrykach - wystarczył im tryb Eco żeby podjechać na lajcie to co ja ledwo wjechałem analogiem :) To może gdyby mi się chciało jeździć i upalać to byśmy się w tym sektorze 3 spotkali, bo ostatni wynik punktowo był właśnie na ten sektor. Odpuściłem, stary już jestem (od przyszłego sezonu M5) i nie chce mi się szarpać do wyrzygu
  15. Wczoraj odkryłem, że w sofcie Flow pojawiła się nowa aktualizacja silnika. Nie wiem co nowego powoduje, ponieważ w internecie nie ma nic na ten temat. Oczywiście zaktualizowałem, ale nie widzę żadnej różnicy. Nowa wersja to 17.19.0
  16. Z głową do góry to pełna racja. Na ostatniej przyjemnej nocnej eksploracji zauważyłem, że żeby docenić co jest rzeczywiście dookoła muszę się po prostu zatrzymać. Na 40mm można przelecieć właściwie po wszystkim, tylko to się robi wyłącznie dla samej jazdy. Ze stalą już kilkakrotnie się przekonałem, że ta estetyka tak pociągająca kończy się po pewnym dystansie i przychodzi chęć lekkości. Ale ta estetyka przebija wszystko.
  17. Tak, tylko karton jest krótszy ( bez przedniego koła najczęsciej rower jest pakowany ) . Z tego co pamiętam to karton rowerowy to tak max 140 cm
  18. Pisałem o tym konkretnym przypadku - napęd 2x12 w mtb jest dość niszowy i używany tylko przez koneserów Nie ma chyba nowych rowerów z tym rozwiązaniem montowanym fabrycznie. Tak więc rynek na ten konkretny produkt jest bardzo ograniczony i nakłady na wdrożenie do produkcji takiego zestawu z jedną zębatką stalową i drugą alu raczej nie mają szans się zwrócić. Zębatki do napędów 1x od tego samego sprzedawcy tak atrakcyjnych cen nie mają. Bloki do spd czy chociażby najczęściej chyba podrabiane łańcuchy to produkt masowy, uniwersalny sprzedawany w innych ilościach ...
  19. Wolę czarne, nie widać tak brudu 😁
  20. No ja propozycji żadnych nie mam dla siebie ale widziałem np za 2600 Focusa 3.9
  21. https://velomotion.pl/2025/10/kije-Shimano-polerowane-srebrne-edycja-specjalna/ Shimano wypuściło limitowanę wersję Cues w wykończenie polerowane aluminium. Trochę tęsknię za korbami w takiej wersji.. DT też niedawn wypuściło limitowaną serię piast w takiej wersji, ciekawe czy to jednorazowy wybryk czy przemysł w depresji będzie grał na nostalgii " boomerów"
  22. A te Twoje propozycje mają powietrzne amortyzatory?? Sporo wymagań na ten budżet. Poza tym dojazdy do pracy góralem z jednym blatem? Można pod warunkiem, że nie jesteś "niskokadencjowcem" albo znajdziesz takiego żeby zmieściło się co najmniej tyle żeby Ci wystarczyło 🙂.
  23. To jest bardzo proste, musisz jedynie wykreślić ze swojego słownika pojęcia takie jak "średnia prędkość" czy "dzienny dystans" i już. Drugi krok to barankowa apostazja, głowa do góry, cyc do przodu, pozycja wyprostowana, zaczynasz zauważać piękno mijanych okolic itp, itd. Potem zauważasz, że jednak nie potrzebujesz mieć czterech różnych chwytów na kierownicy, wystarczy jeden, który jest wygodny. Od tego całego rozglądania się coraz bardziej korci zjeżdżanie w nieznane zakątki okolicznego lasu, czyli szerokopojęta eksploracja - dochodzisz do wniosku, że w sumie to jednak grubsza guma byłaby fajna, bo przejedzie po wszystkim, a nie tylko po żwirze o ściśle określonej gradacji. A stal? Stal jest głównie ze względów estetycznych
  24. Czy ten parametr ma tu jakieś znaczenie? A nie liczy się linia łańcucha? Znając linię łańcucha nowej korby, znając średnicę zębatki 42t (wg Banless to 177,1 mm) i mając zamontowaną starą korbę powinno się to ogarnąć.
  25. Kupiłem na temu bloki sh-51, a raczej ich kopię. Zastanawiasz się czy komuś by chciało się coś podrabiać? Te bloki przestały "klikać" przy wpinaniu po 2-tygodniach. Po półtora miesiącu było gołym okiem widać jak szybko się zużywają. Cena - 3 razy tańsze niż shimanowskie. Koronka Ci trochę bardziej pracuje niż blok ;->
  26. Czołem, Jestem świeżak jeśli chodzi o rowery, ale zdaję się na osoby ogarnięte w temacie i chciałbym zasięgnąć porady oraz przejrzeć wasze propozycje. Mam 180 cm wzrostu i potrzebuję roweru MTB na wypady do lasu oraz dojazdy do pracy po mieście. Nie podobają mi się gravele ani szosówki — ma być terenowy, bo czasami odklei mi się i pojeżdżę po wzniesieniach i kamieniach. Z rzeczy, które chciałbym mieć w rowerze, na pewno powietrzny amortyzator oraz przerzutki tylko z tyłu, bo nie chcę się bawić w ich regulację. Dobrze byłoby też, gdyby był w miarę lekki. Dodam, że podobają mi się rowery takie jak Trek Marlin 5 czy Ghost Kato 29. Proszę o podesłanie swoich propozycji i krótkie uzasadnienie, dlaczego akurat ten. Dzięki!
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...