Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Topeak raczej nie jest waterproof. Kwestia, co tam wożę - pompce woda nie zaszkodzi, inne drobiazgi można spakować w dodatkowy pojemnik. Tak od razu wody też nie puści, raczej dłuższy deszcz...
  3. Kluczowa jest kwestia - wodoodporna. Z mojego doświadczenia, niezależnie czy kupujemy sakwę czy coś z ubioru w tym momencie pojawia się spory problem. Bo to co producenci określają jako wodoodporne przeważnie takie nie jest. Wodoodporny jest na pewno Ortlieb i Tailfin. Prawdopodobnie Apidura ale tej nie miałem okazji testować. Coś tam by się jeszcze pewnie znalazło ale nie będzie tego dużo. Większość sakw będzie oscylowała wokół tego co po angielsku nazywa się water repellent lub water resistant. Natomiast sakw dla których realne jest określenie waterproof nie ma zbyt dużo na rynku. A dla mnie tylko to ostatnie zasługuje na tłumaczenie wodoodporny.
  4. @lewocz zapewne piszesz o tym: Zastanawiałem się, ale czy to nie będzie zbyt nudny podjazd? A może nie warto się pchać czarnym szlakiem przez Bukowinę...?
  5. Z Obidowej na Turbacz lecie wygodna stokówka ( Trasa Narciarska Śladami Olimpijczyków) więc w miarę łatwo zdobywać tam wysokość więc to dobra opcja na rower. Ta dolna część trasy to już nie pamiętam jak tam jest ale generalnie powinno być w dół
  6. to samo dostałem z csc france info - Front 6802x2, rear 63802x2, freehub 6802x2 🤣 Czyli pewnie to łożysko 2mm za niskie sprawia kłopot, ehhh ściągnięcie endcapa i odczytanie numerów w tym wypadku było złym wyborem 😅 i nie nie serio to nie błąd odczytu, 3 mi nie uciekła Swoją drogą 63802 to strasznie drogie łożysko w porównaniu do 6802
  7. Używam Topeak Midloader, są dostępne w 3 rozmiarach, u mnie pasuje akurat średnia czyli 4,5 litra. Obustronnie zamki, mocowanie górne na 3 rzepy, dolne na paski z klamrami - to akurat trochę upierdliwe, chyba że zapniesz raz na amen.
  8. Kiedy kupowałem te koła to zapytałem o łożyska i mi odpisali, że: Front 6802x2, rear 63802x2, freehub 6802x2
  9. nie to ewidentnie błąd, ogólnie łożyska z tego co się dowiedziałem miały być ceramiczne (koleś dopłacał) a są zwykłe maszynówki . Mój błąd, że uwierzyłem oznaczeniom na uszczelnieniu zamiast pomierzyć Ktoś ewidentnie kombinował z nim i próbował imitować chyba ceramikę bo był wewnątrz nich biały smar który chyba miał za nie robić. Wydaje mi się, że przy składaniu łożyska poszło po prostu uszczelnienie z przednich bo tamte wymiar mają ok i zgadza się wszystko, czekam na info jeszcze, ze sklepu co do prawidłowej specyfikacji a przy okazji zamówiłem te 7mm.
  10. No 2mm różnicy w wymiarze łożysk na 100% nie pozostaje bez wpływu. Wyciągaj, prasuj prawidłowe i będzie działało. Zdumiewa mnie natomiast niby oznaczenie 6802 na oryginalnych łożyskach, mających 7mm. Chińczycy nie przestają zaskakiwać. EDIT: A może w CSC jest 3802, które ma 7mm ale jest łożyskiem dwurzędowym?
  11. Ze sto lat nie byłem w Gorcach, ale na ile pamiętam okolice to kierunek zwiedzania bez znaczenia;)
  12. Galvatron

    [Reba] z 100mm na 80mm

    Żeby przód nie był za nisko, potrzebujesz Reby 100 mm (514 mm), która z SAG-iem ustawionym na 20% będzie mieć 494 mm, dzięki czemu nie zmieni się twoja pozycja na rowerze.
  13. Zefal Sensa - jakościowo tak jak Camelbak, tyle że zamiast przekombinowanego ustnika ma prosty silikonowy cycek i silikonowy kapturek (taki jak w Podium Dirt). Nie śmierdzi, a ustnik można łatwo rozebrać i wyczyścić.
  14. Proszę o pomoc bo na stronach rock shox jedno a poradniki drugie;-) mam boxxer ultimate 200mm 2020rok i super delux coil ultimate. Pierwszy taki zaawansowany rowerek, dobrałam sprężynę do wagi i warunków. Możecie opisać jak ustawić sag ?prosta instrukcja się przyda . Jedni pisza ze pozwala otwarta a drudzy że zamknięta. W lewo jest żółw a prawo zajac to pewne. Opiszecie to konkretnie jak dla laika ? Dziękuję z góry
  15. A ktoś jest w stanie doradzić czy taką trasę https://mapy.com/s/behotonuge przyjemniej robić zgodnie ze wskazówkami zegara czy przeciwnie? Na FB jest dziewczyna, która ma objeżdżone tamte strony, ale nie pamiętam nicku. Ktoś ją kojarzy? EDIT. Znalazłem! Anita Sięka 🙂.
  16. Dzisiaj
  17. Wykładzinę z Casto przywiozłeś ?
  18. KrissDeValnor

    [FAT Bike] Warto?

    Takie zimowe jazdy to dla zawodowców bardziej urozmaicenie i dotlenienie, niż trening - choć jak przyjąć luźniejsze, ale aktywne dni jako część grafiku, to też to można pod przygotowania do kolejnego sezonu szosowego podciągnąć. Równolegle na MTB pewnie nie startuje więcej niż w porywach kilka procent z nich. Jak ktoś dla fun'u poprawia możliwości techniczne, OK. Zawodnicy MTB trenują na szosie wydolność, wytrzymałość i szybkość, a w drugą stronę to niekoniecznie działa, i szoszoni traktują MTB raczej po macoszemu. Ja mam do dyspozycji rower spinningowy, ale nigdy go nie użyłem, i mimo kilku kontuzji w warunkach zimowych, zawsze wolałem kręcić na zewnątrz, ale ja to dziwny jestem (nie trenuję pod zawody, więc trenażer zbędny)...
  19. spidelli

    [FAT Bike] Warto?

    @KNKS Jedni trenują patrząc na słupki, inni podziwiają krajobrazy na Rouvy 4K 😉
  20. To już wolałbym zwykły (łatwy w konserwacji) ustnik i całość bidonu wykonana tak jak u camelbaka.
  21. Cześć, wymieniałem łożyska w tylnej piaście CSC, podróbka racheta - łożyska nowe, wprasowane raczej równo, reszta złożona tak jak było. Piasta ogólnie na sztywne osie z zastosowanym adapterem pod QR. Wcześniej całość działa poprawnie, po wymianie, smarowaniu w momencie gdy QR jest dość mocno zaciśnięty powoduje to, że tylne koło ciągnie korbę, pedałowanie do tyłu sprawia też że koło się napędza Użycie mniejszej siły na QR powoduje, że całość działa poprawnie. Pytanie czy szukać problemu w złożeniu racheta czy lożyska? Wyczyściłem pierścienie ze smaru bo pierwsza myśl to zbyt dużo smaru na tym elemencie ale bez zmian. Wczoraj też pomierzyłem łożyska stare vs nowe i przy tylnych wyszło mi, że oryginalne miały wysokość 7mm natomiast te wprasowane 5mm (oznaczenia 6802 mają oryginalne i nowe natomiast po wymiarach oryginalnego wychodzi że to łożysko 63802 - czy ewentualnie niższe łożysko tu powoduje ten problem?
  22. No właśnie ten ustnik zmienia wszystko. Camelbak nadaje się tylko do spożywania wody, żadnych soków czy innych izotoników.
  23. KNKS

    [FAT Bike] Warto?

    W jeździe po śniegu miało chodzić bardziej o trening techniczny, czyli wyczucie balansu i kontrolę uślizgu. Niemniej jednak szybsza jazda w warunkach zimowych często kończy się srogim upadkiem i dolegliwą kontuzją. Co oczywiście nie zmienia faktu, że po śniegu wolę jechać XC FS na niskim ciśnieniu zamiast katować się na fatbike. Nie powiesz mi, że ktokolwiek jeździ na trenażerze dla przyjemności, traktując go jako substytut rowerowej przejażdżki. Dla mnie to jedynie narzędzie do czynienia rozpaczliwych prób powstrzymania roztrenowania w sezonie zimowym.
  24. Z mojego się śmiano, a tu proszę... "Wspaniałe umysły myślą podobnie"
  25. Dzięki, na pewno jest to ciekawa propozycja, ale muszę się zagłębić w temat bo tak jak wspomniałem nie słyszałem nigdy o tym.
  26. Tak jest: https://www.bansheebikes.pl/
  27. Płatność normalnie w PLN ?
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...