Cała aktywność
Kanał aktualizowany automatycznie
- Z ostatniej godziny
-
Jest już amortyzacja do graveli z 30mm skokiem 30-40mm
-
Ciekawe kiedy pierwsze szosówki z amortyzatorem
-
[Zdjęcia] Codziennie Jedno Zdjęcie
spidelli odpowiedział klon → na temat → Rowerowe forum na max - ogólna dyskusja
-
[zrzeszenie hodowców chomika] mielenie kołowrotka
spidelli odpowiedział pecio → na temat → Trening rowerowy
Brygadóeka tylko przedłużana ma sens żeby rowery weszli 👍 -
[do 10k] szosa na zawody, treningi i wypady
kaido2 odpowiedział 1938 → na temat → Jaki rower kupić do X złotych?
No o tą, o tą -
[Zakup] pierwszego roweru szosowego
kaido2 odpowiedział Kamilkocz → na temat → Jaki rower kupić do X złotych?
Pytanie jakim terenie, jakich warunkach i o jakich predkościach mówimy Tylko zdajesz sobie sprawę, że są szersze laczki ( np 38), które pojadą tak samo jak te 32, a może nawet i szybciej po asfalcie, a zwłaszcza po kiepskim asfalcie? W terenie dadzą komfort i nie skażą na ciągłe treningi "przypominające" z przełaja, bo wiele błędów w terenie wybaczą Oj tam, oj tam Vintage -
[do 10k] szosa na zawody, treningi i wypady
hulk14 odpowiedział 1938 → na temat → Jaki rower kupić do X złotych?
https://mycols.app/pl/podjazd/sciana-harnas-rzepiska chodzi o tą? Przecież tam jest maks 14.5%, a średnie nachylenie 6.4% :O! -
@RabbitHood,raczej wypełniana jest następna luka dająca do wyboru prostą kierę, albo baranka, bo klient chce to producent daje. Do ścigania po lekkim terenie ( szutry premium, przecinki cx) dalej będą obecne road+, endurance, gravele z geometrią optymalną pod dany profil trasy , a w teren właśnie te już xc-kowe Obecne wynalazki terenowe to w sumie nic nowego, bo budując monstera na starej ponad 20-to letniej ramie trekkingowej osiągnąłem to samo co obecny gravel w teren Jedyna różnica to nowsza technologia
- Dzisiaj
-
Galvatron obserwuje zawartość → [Amory przednie] marka Gtix model k26 problem z amortyzorami
-
karczk obserwuje zawartość → [zakupy cz5] co kupiłeś ostatnio z części rowerowych
-
[zakupy cz5] co kupiłeś ostatnio z części rowerowych
karczk odpowiedział Puklus → na temat → Rowerowe forum na max - ogólna dyskusja
Niestety zapomniałem wczoraj o zważeniu, chociaż wstępnie chciałem to zrobić 😕 Brązowa według specyfikacji ma 20g mniej jak coś. Strasznie się namęczyłem, żeby założyć ją na obręcz DT Swiss-a 30 mm, mam na myśli samo przełożenie gumy do środka. Kawałek po kawałku trzeba było pomagać sobie łyżką, a i tak było ciężko. Tylną 2,25" udało się założyć bez problemów rękami, ale to już była obręcz 20 mm o innej konstrukcji. Żeby obie wskoczyły dobrze na rant pomógł trik z wodą i płynem do naczyń, oraz 35-40 PSI, wtedy się udało. -
Faktycznie to FR570 miała 27.5mm szerokości. Wszystkie 3 są pancerne.
-
@kaido2Czyli wracamy do punktu wyjścia, że gravele ewoluują prosto do XC tylko z barankiem.
-
Wg specyfikacji fr 541 ma 30 mm https://www.centrumrowerowe.pl/obrecz-dt-swiss-fr-541-pd40284/?srsltid=AfmBOoonfQa5hcsN9PP3UbZBXDVtbBpTSBaD6cJHMLaym45DxezxNIaN, kwestia wagowa jest kompletnie pomijalna u mnie, bo rower waży i tak ponad 16 kg i jeżdżę na assegaiu + dhr2 więc same opony to ponad 1kg na szt. Domyślam się, że wszystkie byłyby wystarczające ale skoro za 300 zł jestem w stanie teoretycznie najwytrzymalszą dostać to wydaje mi sie to najlepsze rozwiązanie. Swoją droga całość poniżej 1000 zł wyjdzie łącznie z piastą szprychami i obręczą wiec jak za takiego koło wydaje mi się to opłacalne przedsięwzięcie.
-
Na pewno. Ja w tamtym roku wziąłem z Decathlonu trzy sztuki i wszystkie oddałem po przymierzeniu. Teraz wziąłem, bo brakowało mi do darmowej wysyłki i zostają ze mną 🙂.
-
Wszystko zależy też od dopasowania ( albo dupy ;)). Ja mam też podobne jw. z Decathlonu tylko w wersji z ochraniaczami, i ta wkładka mnie strasznie uciska i jest nieco za wąska.
-
A to już zależy dla kogo Ścigałem się na gravelowych gonach po górach na road+ z korbą Ultegry i to samo chce zrobić temu roweru, który uzupełni braki obok karbonowego ścigacza Też zwróciłem na to uwagę, ale jako grvl do terenu z szerszym lacziem ( czyli na gonienie po Watahach po glinie i po ścianach), będzie spoko. Miałem okazję się z tym rowerem spróbować. bardzo dobra opcja w tej kasie
-
Zasadnicza to szerokość 25mm (ex471), 27.5mm (FR541), 30mm (EX511). Wagowo różnice minimalne. Wszystkie zniosą solidną rąbankę. Gdybym miał dziś składać koła to wybrałbym tą która w chwili składania zamówienia byłaby dostępna w najlepszej cenie.
-
chudzinki obserwuje zawartość → [Manetka sztycy] I-Spec II i [bokserki] z wkładką
-
Ostatnio kupiłem https://www.decathlon.pl/p/spodenki-pod-szorty-rowerowe-mtb-rockrider-comfort-900/_/R-p-336983?mc=8677509&c=Czarny Też jeszcze nie jeździłem, ale dla mnie wkładka jest wszyta idealnie, więc pewnie się polubimy, bo dla mnie to jest chyba najistotniejsze.
-
I jaka jest różnica między tymi obręczami ?
-
Po krótkich poszukiwaniach znalazłem https://allegro.pl/oferta/dzwignia-sztycy-ks-kind-shock-southpaw-i-spec-ii-17248793119, ale zapewne jest coś tańszego. Znacie może coś? A pod coś takiego https://www.aliexpress.com/p/tesla-landing/index.html zamontuję każdą manetkę ze zwykłej obejmy?
-
[do 10k] szosa na zawody, treningi i wypady
kaido2 odpowiedział 1938 → na temat → Jaki rower kupić do X złotych?
Na MPP wielokrotnie obok Lanckorony, Ochotnicy, Zachełmnej, Makowskiej , Rdzawki, Łapszanki,, Czarnej Góry, Murzasichle, mamy te podjazdy w zależności od trasy, od 950, do 990 km w nogach i mało kto to idzie z buta, zatem o czym to świadczy? Pożycz i jeszcze raz podjedź te podjazdy Wyszkolenie to podstawa, ale dobry ultralekki karbon v. kiepskie kowadła to jest przepaść. Nie żadne diajtu, a właśnie odpowiedni FS i set kół na starcie. -
[Przerzutka tył] do korby 42/34/24 i kasety z 45T
Garlock odpowiedział ancesol → na temat → Napęd rowerowy
Popatrz na stopniowanie tej kasety: 11-13-15-18-22-27-33-40 Dla porównania Sram PG-850 8-rzędów: 11-13-15-17-20-23-26-30 Trzy najmniejsze zębatki różnią się o 2 zęby w obu przerzutkach. W Sramie czwarta też jest większa od trzeciej o 2 zęby. Potem kolejne wieksze po kolei o 3 zęby. I największa o 4 zęby. W miarę gładko i równo. A w Acerze czwarta większa o 3 zęby, piąta o 4 zęby, szósta o 5 zębów, siódma o 6 zębów a ósma o 7 zębów. Liniowo to nie jest, spore przeskoki między biegami. Jak Ci to nie przeszkadza, to OK. Ale dla mnie to nie jest takie optymalne. -
Możesz też rozważyć EX471 lub EX511 zamiast FR541. Obie są używane przez zawodników w WC DH więc raczej nie masz się co martwić o wytrzymałość.
-
loswiaheros obserwuje zawartość → [Bagażnik rowerowy] Romet Aspre 2 z 2024 r., rama XL - bagażnik Crosso
-
[Bagażnik rowerowy] Romet Aspre 2 z 2024 r., rama XL - bagażnik Crosso
loswiaheros odpowiedział Ku_ba → na temat → Akcesoria rowerowe
Wg mnie będziesz potrzebował 250mm - najwyżej trochę sobie je będziesz mógł przyciąć. -
[do 10k] szosa na zawody, treningi i wypady
kaido2 odpowiedział 1938 → na temat → Jaki rower kupić do X złotych?
Bo ludzie mają zerowe pojęcie, ale pytanie które piasty, bo oni robili je na 3-ch Powerrayach,a a obecnie na dwóch, R13 i D272. Piasta na której już nie widzę tych kół miała rozwiązanie z konusami w bębenku i to się potrafiło odkręcać, ale dało się temu zaradzić , bo znajomy sobie poradził, natomiast domyślam się, ze te szybko padają dotyczy D272, gdzie piasta po prostu strzela po 100 km, bo fabrycznie producent smaruje pierścienie ratcheta olejkiem i to się szybko kończy. Wszystkim znajomym którzy zakupili te koła oraz swoje egzemplarze dogłębnie przesmarowałem i nikt się na nic nie skarży. Zabieg trwa minute, bo konstrukcja jest prosta jak budowa cepa, 2 end capy, 4 standardowe łożyska i 2 pierścienie DT-kowego ratcheta Szczerze D272 eksploatacyjnie wychodzi najlepiej, bo szybki prosty serwis, a i łożyska, pierścienie, sprężynki do tego kupisz jakie chcesz i to jeszcze po kosztach Nie ma zapadek jakiś indywidualnych konstrukcji , czy rozwiązań więc odpada rzeźbienie