Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. @chudzinki aleś mi przypomniał widok z mojego ostatniego wypadu. Akurat zachciało mi się pospać pół godziny dłużej bo była spora szansa, że tam bym leżał pod tym zestawem albo jeszcze lepiej Chłop przejechał cale Krowiarki pewnie na luzie bo inwersja nawet była a wyłożył się w wybitnie specyficznym miejscu przy dolnej kolei na Mosorny gdzie często na 200 metrach mrozi asfalt z racji małej polanki jaka tam jest. Przy południowym wietrze zaciąga tam od Babiej lodowate powietrze na asfalt i robi się lodowisko.
  3. Bieżnia (masz na myśli bieżnię dolnego łożyska sterów? tę osadzaną na rurze sterowej?) to rzecz do przekładki. Ściągasz ze starego amora i nabijasz na nowy, dostępnymi technologiami (śrubokręt, narzędzie proste do dolnej bieżni, narzędzie skomplikowane, itd.). Naprawdę żaden rocket science. Jeśli tego nigdy nie robiłeś, uważajtylko przy demontażu amora, żeby Ci się te stery nie porozpadały na składowe elementy, bo potem będziesz trochę główkować, która część w której kolejności (ale w internecie jest wszystko, również to, jak to poprawnie złożyć). Odkręcasz też inne przyczepione do aktualnego amora ruchomości (hamulec - jeśli tarcza o większej od 160 mm średnicy, to również adapter; błotnik, czujnik od licznika, geolokalizator, nie wiem, co jeszcze). Z pewnością jak to poprawnie złożysz, będzie Ci idealnie śmigać. Nie zapomnij o wyczyszczeniu sterów, a potem ich posmarowaniu przy składaniu całości. Zwróć uwagę na wpis @Galvatronwyżej - miej świadomość, że wymieniasz sprężynę na sprężynę. Szału nie będzie, największy może będzie w warstwie estetycznej (no bo naklejka Rock Shox daje więcej punktów lansu, niż taki SR). Też skłaniałbym się do przymierzenia do powietrza. W dowolnym sklepie musisz tylko wyfiltrować prostą rurę, powietrze jako medium ściskane, oś na QR 100 mm i np.: https://www.centrumrowerowe.pl/czesci/amortyzatory-rowerowe/widelce-amortyzowane/?attr[345]=37060&attr[383]=37214&attr[363]=67930&typ-amortyzatora[583]=powietrze-olej A już potem, kto co poleci to pytaj o konkretne modele, różni ludzie mają doświadczenia z różnymi modelami.
  4. Ceny Treków można negocjować. SL5 w standardowej konfiguracji kupisz na pewno poniżej 11k. Niedawno miałem podobny dylemat - składać coś na chińskiej ramie, czy gotowiec. Kupiłem gotowy rower, ale argumentem był też szybki zakup (poprzedni rower mi ukradli i nie chciałem zbyt długo czekać). Kupiłem finalnie Checkpointa SL6, ale to nie z uwagi na specyfikację, a również na dostępność (IMO nie warto dopłacać do SL6, ale ten był w miarę od ręki, na SL5 musiałbym wtedy czekać dłużej). Kup to, co Ci się podoba, będziesz zadowolony
  5. Cześć, Większość ceny to zawsze pokrycie procesu projektowego, marketingu, a tylko ułamek to produkcja. Liczy się także wysokość popytu. Nie oceniam czy 200 zł to wysoka cena, natomiast nie jest to produkt masowy, więc ciężko spodziewać się niskiej ceny. Gdybym miał taką sztycę, to bym kupił. W końcu to nie jest coś, co się zużywa i wymienia się co miesiąc.
  6. Oddycham głęboko, stawiam piedestały/ staję na pedały Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały.
  7. Przecież zasadniczo prawdę napisał to czemu się pieklisz? W ogóle widzę cześć osób ma jakieś problemy jak się napisze o poprawie techniki hamowania. Kupisz kobiecie coś co ma gigantyczną siłę i wyrywa z butów typu te Sainty i tak będzie musiała uczyć się to ogarnąć. Ja mam Zee i te hamulce absolutnie nie są dla każdego. Tu dopiero trzeba mieć wyćwiczoną łapę bo klamka chodzi wybitnie specyficznie. Jak już celuj w obecne wypusty 4 tłoków od Shimano a nie "stare" heble dla takich samych wyjadaczy.
  8. Dzisiaj
  9. Ja kupowałem w besmart.bike.
  10. Na ale to właśnie "stare" Sram'y, z serii Level, pracowały, że tak powiem, bardziej miękko względem Shimano.
  11. No właśnie xt czy sainty to rozwiązanie z lekka ekstremalne Patrząc na to że to trekking jest . Shimano są znane z tego że działają raczej 0:1 , co chyba nie do końca się sprawdzi w tym wypadku. Sam co prawda jeździłem z 9 lat na Saintach , ale u mnie waga zespołu to tak z 100kg , i jazda mocno grawitacyjna . Zerknąłbym na coś, co siłę dozuje naciskiem na klamkę a nie wkłada kij w szprychy . Coś w stylu magura mt5/7 , dominiony . Sramow nie polecam bo nie lubie
  12. @Maciek_Z_Mazur my to się chyba spotkaliśmy w górach 🙂 Pozdrawiam
  13. Moim zdaniem nie do końca warto, bo ta Judy też ma metalową sprężynę. Zamiast potencjalnie marnować 300 zł, odłóż je i zacznij zbierać na Raidona: https://activia.sgl.pl/cena/amortyzatory/raidon/29-cali_amortyzator-raidon-xc-lo-r-air-29-cali-czarny-mat-2024/761
  14. O ile ten uchwyt nie jest z jakiegoś "kosmicznego" materiału, to cena mimo wszystko jest ostro przesadzona. Za kawałek plastiku dać ponad 200 zł!! Dla czystej zasady bym tego nie kupił Jest też zasadnicza różnica między zarobić a dać się zrobić .
  15. Można jeszcze poprosić Was o ocenę tego roweru: https://www.pro-mstore.com/en/focus-paralane-88-bike-88988756 Co w nim jest nie tak: - dowiedziałem się, że osie do wymiany na te: https://www.bike24.pl/produkty/278760?sku=973816&gad_source=1&gad_campaignid=22379058404&gbraid=0AAAAA-9Kvr1dNZpocnLVc2goAYnyF62HR&gclid=Cj0KCQiAiqDJBhCXARIsABk2kSnrTtsckXQ4zSBEHNq0WCgJmpvG-AXADOlg4SR4ahVBbJbaKV8kSk4aAiufEALw_wcB Czy to się tyczy tylko tylnej osi, a co z przednią? Czy coś jeszcze w nim "brzydko pachnie"? Podziękował z góry Pozdrawiam
  16. Zamówiłem według formularza rozmiaru, który jest dostępny na stronie Lake'a i wyszło mi, że rozmiar większy względem letnich (które też mam z Lake) i wychodzi na to, że są w sam raz. Z początku ciasne z grubą skarpetą, ale nosiłem je przez pół dnia i ładnie się rozbiły w przedniej części. Zakładając cieńszą skarpetę jest nawet więcej luzu niż chciałbym mieć.
  17. Witam 😁 tak wiem dlugosc rury jest odpowiednia 😁 dzięki 😉 a też chodzi mi o tą bieżnie czy jest odpowiednia albo czytałem że można ją wymienic 🤔😀I czy jest to możliwe w tym właśnie modelu z ogloszenia 😃🙃 i czy po wymianie będzie to wszystko jakoś wyglądać i śmigać 😁 dzięki wielkie 😁😁
  18. Ja w takich nawet po górach chodziłem, np. w tym roku bez problemu wszedłem na Halicz w Bieszczadach (od parkingu w Mucznem w 2h30 min). Podeszwa z czasem się wyciera od pedałów (mam tylko pedały plastikowe, z ramkami lub plastikowymi pinami), ale i tak starczają na kilka sezonów. Jak się je popryska impregnatem to nawet w deszczu od razu nie przemokną, bo wierzch jest z dosyć gęstego materiału (to nie jest typowa szmatka z butów sportowych). Jest też chyba wersja powyżej kostki (nieco droższe).
  19. ........ pewnie , po cholere producent ma zarobić . Niech chińczyk zarobi .......
  20. Służbówki jedżą więcej i wtedy kiedy muszą... Standard średni na pewno też się poprawił aczkolwiek dalej skody fabie z branży chipsów, piwa czy podpasek to jedne z szybszych obiektów na drodze. SUVy jak najbardziej też się zdarzają i będą zdarzać - warto zauważyć że nie ma już w ofercie np. Forda Mondeo czy S-Maxa/Galaxy - z typowo flotowej marki zostały Focusy i Kugi...
  21. @wr81, ma to sens, duży sens. Ale wielokrotnie są to większe auta, suvy. Może ja zatrzymałem się na czasach jak służbówki to były bieda wersje skody 🙂.
  22. Jest aktualnie mega promka na Mallet Trial na sklepie Canyona - 75% https://www.canyon.com/pl-pl/rowery-wyprzedaz/akcesoria-rowerowe/crankbrothers-mallet-trail-pedals/10011916.html są też inne Cranki.
  23. Obserwuję ostatnio sporo grup na FB i YT i widzę, że po pierwszych lekkich opadach śniegu w rowach leży zdecydowanie więcej nowych samochodów (i to zarówno osobowych jak i ciężarowych) niż starszych. Ciekawi mnie czym to jest spowodowane...? 🙂
  24. @smw44199 sporo szukałem do sztycy Scotta i nie ma żadnych projektów. Zresztą pod Flare też za dużo nie ma
  25. 50euro to mój chiński radar mniej kosztował 😁, ale samo mocowanie faktycznie fajne, poczekam aż ktoś wrzuci coś podobnego do druku 3D
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...