Cała aktywność
Kanał aktualizowany automatycznie
- Z ostatniej godziny
-
[2000] Rower dla kobiety 150 cm wzrostu
Spoconymanek odpowiedział Spoconymanek → na temat → Jaki rower kupić do X złotych?
Hej Padło finalnie na Dual Sport 2 Gen 5 https://www.trekbikes.com/pl/pl_PL/rowery/rowery-hybrydowe/rowery-dual-sport/dual-sport/dual-sport-2-gen-5/p/40824/?colorCode=red Udało się go kupić w rozmiarze XS za 2850 zł, Dual Sport 1 Gen 5 był w cenie ~2600, więc postanowilśmy dorzucić te 250 zł, dla niższej wagi, "lepszego" widelca i przerzutek 1x, jezdziłem na 3x, 2x, 1x, i 1x jest dla mnie świetne, łatwe w użyciu, łatwiejsze w naprawie, konserwacji itp. -
[Zdjęcia] Codziennie Jedno Zdjęcie
Jurek63 odpowiedział klon → na temat → Rowerowe forum na max - ogólna dyskusja
@kaido2 dokładnie tak 😀. - Dzisiaj
-
Zarejestrował się nowy użytkownik: xgucikx91
-
Cześć Kupiłem zestaw rapidGo 250w z bateria reactor 20ah. Mam problem z podlaczeniem wyświetlacza taki maly lcd4. Nie dostałem w zestawie żadnego kabla dodatkowego l, nawet jak porównam końcówki z "bazy baterii" to nie pasują. Czy ten wyświetlacz nie pasuje do tego zestawu. Czy po prostu coś źle robię. Dzięki za pomoc Aż głupio się przyznać wiązka spadła mi za warsztat:) jeszcze jedno pytanie czy strona montazu kolo przednie z silnikiem ma znaczenie ? W sensie po której stronie ma wystawać kabel? Aż głupio się przyznać wiązka spadła mi za warsztat:) jeszcze jedno pytanie czy strona montazu kolo przednie z silnikiem ma znaczenie ? W sensie po której stronie ma wystawać kabel?
-
33. Chwyty Dartmoor Maaze, czarno-szare, gumowe, przyjemne w dotyku, wyraźnie amortyzują, mało używane, guma jak nowa, małe otarcia na końcach, 108 gramów oba - 30 zł. 33. Mostek BBB, najnowszy model, cały czarny, mat, mimalistyczny design, tylko z góry i z przodu dyskretne loga, z przodu szczelina, 110 mm, długość horyzontalna 90 mm, realny stack 50 mm, kąt 35, wysokość mocowania 45 mm, 186 gramów, jak nowy, zrobił może 200 km, okazał się za długi - 110 zł. 34. Dekiel sterów czarny Garbaruk, 31,8, 4.9 grama, nieużywany - 40 zł. 35. Zacisk piasty Novetec 135 tylny, nieużywany, 46 gramów, 20 zł. 36. Mocowania na akcesoria na rzepy Marin, przykręca się je do otworów na koszyki bidonu, można przytroczyć pompkę, dętkę, wiatrówkę itd. Drogie i trudno dostępne. Ze śrubami ok. 38 gramów. 2 sztuki. Nieużywane, jedno nawet nie otwarte. Sprzedaję, bo nie pasuje mi jednak kolor. Za oba 70 zł. 37. Suport Token TK866CM-118, na kwadrat, wersja premium, podwójnie uszczelniany, łożyska igiełkowe 24T, carbonowa obudowa, najlepszy suport tego typu na obecnym rynku. 118 mm. Stan sklepowy. 110 zł.
-
Pytaj w sklepie e-bmx.
-
Wymienić kółka przerzutki
-
[Zdjęcia] Codziennie Jedno Zdjęcie
kaido2 odpowiedział klon → na temat → Rowerowe forum na max - ogólna dyskusja
-
Gdy jestem na większym blacie z przodu, to z tyłu dobiega ten dźwięk. Tylko podczas pedałowania. I co ciekawe, dźwięku nie ma na dwóch najmniejszych zębatkach z tyłu. Mam wymienioną korbę, kasetę i łańcuch, a ten dźwięk nadal występuje. Mam Tiagrę 4700, 2x10. Jak palcem docisnę wózek przerzutki, to dźwięk znika. Co z tym można zrobić?
-
[20000 +/-] Gravel na zmianę wysłużonego przełaja
domowik odpowiedział domowik → na temat → Jaki rower kupić do X złotych?
Stąd moja uwaga. Poza wymienionymi przez kolegę to jeszcze Ridley i pewnie ze 3-4 się znajdą. A dekadę temu każdy znaczący producent miał CX. Zresztą Cannon SuperSix nie jest przełajem, a gravelem. Ale mniejsza o to, bo jak CX upowszechniło się odsportowiając, że tak napiszę, tak znów gravele podzielono na te do wyścigów i turystyki. I taki bardziej agresywny mnie interesuje. -
Nie rozumiem co tutaj się wydarzyło. Chłop chce bez GPS a tu wpadają garminy, gejoidy i inne takie... Odpowiedź na pytanie brzmi: Sigma Sport i Cateye ze wskazaniem na to pierwsze. Żadne gianty, krossy i inne badziewie z aliexpress. Jak ma być na lata, to kupujesz prostą Sigmę i zapominasz o temacie licznika. Jeśli przewodowa - to prosta sprawa, jeśli bezprzewodowa - to koniecznie z STS w symbolu. https://www.mediaexpert.pl/rowery/akcesoria-do-rowerow/liczniki-rowerowe/licznik-rowerowy-sigma-bc-14-0-wl-sts?gad_source=1&gad_campaignid=21868001916&gbraid=0AAAAADoIO6_EZrnPK2EMeIr8CpphsHwTr&gclid=CjwKCAjw4efDBhATEiwAaDBpbk5QpkfN1x4jAjppxN2LcaHnJv-PPJLI9oghB5E5J4YIXAYBUh3ftRoCUJsQAvD_BwE
-
[humor] czyli brak sztywności na forum :)
spidelli odpowiedział next → na temat → NIERowerowe forum na max!
-
[zakupy cz5] co kupiłeś ostatnio z części rowerowych
Strek odpowiedział Puklus → na temat → Rowerowe forum na max - ogólna dyskusja
-
Zarejestrował się nowy użytkownik: rog4l
-
Czy łańcuch jest dobrze założony? Nie wiem, jak to wygląda w przypadku KMC, ale Shimano (CN-M7100) ma stronę zewnętrzną (z napisami) i wewnętrzną (gładką). Zdjęcie zębatki, które wrzuciłeś, nie jest do końca ostre, ale na pierwszy rzut oka nie wygląda na zużytą. Miałem podobną sytuację — napęd na osprzęcie SLX (M7100), zębatka z przodu 32T. Jeżdżone głównie po piachu i szutrach (nie w górach), plus utwardzone ścieżki rowerowe. Problem z przeskakiwaniem na najmniejszej zębatce pojawił się podczas ostatniej wyprawy, po dwóch dniach jazdy w deszczu (łańcucha nie smarowałem w trakcie wyprawy). W takich warunkach napęd przejechał ok. 150 km, wcześniej w suchych warunkach ok. 300–400 km. Co ciekawe, ta ostatnia zębatka praktycznie nie była używana — jedynie do testów po złożeniu napędu, żeby sprawdzić, czy wszystko działa. Przedostatnia zębatka również była używana bardzo rzadko. W porównaniu do tego, co opisuje Uzurpator w swoim artykule, u mnie użycie kasety przesunięte było o dwie tarcze w górę. Tak czy inaczej, problem zniknął po dokładnym wyczyszczeniu i nasmarowaniu łańcucha. Sam łańcuch nie wykazuje oznak zużycia — przymiar nie wpada.
-
[Narzędzia] Wolnobieg TDC - problem z kluczem
PiotrWie odpowiedział luckytheluke → na temat → Naprawa i konserwacja roweru - zrób to sam
Ja robiłem to tak - najpierw skręcić dość mocno by się nie ruszało, odkręcałem lekko by drgnęło, następnie rozkręcałem lekko klucz by odkręcić kolejne pół, cały obrót i znowu popuszczałem klucz. Gdyby nie dokręcić na początku to klucz by się nie trzymał sztywno i ciężko by było ruszyć pierwszy kawałek obrotu. Kolega ma do mnie ok 50 km i jeździ po singlach w mojej okolicy więc jutro przyjedzie i będziemy próbować. -
Zarejestrował się nowy użytkownik: Partyk
-
Witam, poszukuje łożyska do piasty sachs 7 tektro speed. Tego największego od strony napędu tj. Śr. Zewnętrzna 60 mm na 14 kulek. Części tej nie mogę znaleźć jedynie archiwum alledrogo i tyle. Na innych stronach produkt niedostępny. Ktoś doradzi co można podpasowac w tej sytuacji?
-
Jechałem ten podjazd w Bobrowem już kilkoma rowerami (góral 29", góral 26", cross), gdzie miękkich przełożeń nie brakowało, ale ostatnio zrobiłem go szosą z prostą kierownicą i napędem 53/42, 11-28. No i te 13% nachylenia już daje się we znaki. Na stojąco przepchnąłem, ale jakby był dłuższy to by było ciężko. Na oponach 700x23 po płytach i kawałku szutrówki da się przejechać, więc można tam się wybierać na szosówce. W Gliniskach też dziurawy asfalt, więc trzęsie i trzeba trochę zwolnić, ale dalej już jest dobrze. "Moja" trasa (coraz częściej będę nią jeździł) to Krasnystaw - Bobrowe - Gliniska - Majdan Krzywski - Jaślików - Krasnystaw (34,5 km). Bardzo fajny jest odcinek przez Jaślików, gdzie przez długi odcinek lekko z góry leci się 45-55 km/h (zwłaszcza jak wiatr sprzyja). Bardzo dobra nawierzchnia. Ostatnio udało mi się tym fitnessem uzyskać tam średnią równiutkie 30 km/h. Góralami i crossem było to 25-26 km/h.
-
[Narzędzia] Wolnobieg TDC - problem z kluczem
Garlock odpowiedział luckytheluke → na temat → Naprawa i konserwacja roweru - zrób to sam
Jak odkręcasz wolnobieg to on się na gwincie odsuwa od koła: Jak przyblokujesz klucz na sztywno od drugiej strony piasty, to wolnobieg nie będzie się mógł odsunąć, bo go będzie śruba trzymała. Jak mocno pociągniesz kluczem to coś się rozleci. Gwint na piaście, gwint na śrubie, łożysko oporowe, zetniesz ząbki w kluczu itp. Dlatego należy zostawić niewielki luz (który się będzie kasował w miarę odkręcania). I w miarę odkręcania stopniowo luzujesz tę śrubę od klucza, aż do momentu, gdy wolnobieg da się odkręcić ręką. Przy starych, zapieczonych wolnobiegach trzeba kluczem parę obrotów zrobić. Typowy gwint wolnobiegu to 1,375" x 24 TPI, czyli 24 zwoje na cal. Czyli każdy pełny obrót klucza przesuwa wolnobieg na gwincie o ok 1mm (ta prosta czerwona strzałka). Przy zaciśniętej śrubie klucza, coś musi puścić. -
[rower] E-bike Focus Aventura 2 6.8 low step through.
Bagno odpowiedział Bagno → na temat → Rowery i ramy rowerowe
Ogłoszenia na portalu z nową ceną. https://allegrolokalnie.pl/oferta/focus-aventura-2-68-ebike-bosch-bateria-750wh-jak-nowy -
[20000 +/-] Gravel na zmianę wysłużonego przełaja
nossy odpowiedział domowik → na temat → Jaki rower kupić do X złotych?
...prawda, w giancie ostała się jedna wersja przełaja wobec paru jeszcze parę lat temu. Natomiast wobec tak dużego rozwoju graveli wcale mnie to nie dziwi. Polecam kanał roadracing.pl na yt. Jest tam parę filmów nt graveli w tym sportowych. Trochę ludzi ściga się na canyonach grail cf. -
[Zdjęcia] Codziennie Jedno Zdjęcie
Jurek63 odpowiedział klon → na temat → Rowerowe forum na max - ogólna dyskusja
-
[Narzędzia] Wolnobieg TDC - problem z kluczem
PiotrWie odpowiedział luckytheluke → na temat → Naprawa i konserwacja roweru - zrób to sam
Na moją ocenę te "co się" są elementami osi i trzeba je zdemontować. A klucz dokręcamy solidnie - by się mógł obracać ma z drugiej strony coś w rodzaju łożyska. Ząbki mają 4 mam a walec który wchodzi w wolnobieg - 19 mm średnicy -
[Narzędzia] Wolnobieg TDC - problem z kluczem
Garlock odpowiedział luckytheluke → na temat → Naprawa i konserwacja roweru - zrób to sam
Nie wiem. wypadałoby zmierzyć. Tak samo sprawdzić, czy te "cosie" pokazane strzałkami pozwolą na wsunięcie części walcowej do końca (żeby ząbki weszły w rowki) Sugerowałbym, żebyś pomierzył ten klucz (średnice, szerokość ząbków, średnica i długość części cylindrycznej - tak jak na rysunku wyżej) i wysłał wymiary do @luckytheluke aby mógł sprawdzić, czy ten klucz będzie pasował do jego wolnobiegu. Po co wysyłać narzędzie, które nie będzie pasować 😕. Drobna uwaga, nie dokręcamy mocno, bo wtedy klucz nie pozwoli na odkręcenie wolnobiegu. Dokręcamy lekko zostawiając nieduży luz. Tak, żeby wolnobieg mógł obrócić się minimalnie (zluzować się na gwincie) przy odkręcaniu. Ta śruba ma tylko zapobiec wyskoczeniu ząbków z rowków, przekoszeniu itp. przy szarpaniu się z kołem. Jak zluzujemy wolnobieg na gwincie to luzujemy mocniej tę śrubę o odkręcamy aż wolnobieg będzie można już odkręcać ręką. Wtedy wyjmujemy śrubę. -
[Narzędzia] Wolnobieg TDC - problem z kluczem
Garlock odpowiedział luckytheluke → na temat → Naprawa i konserwacja roweru - zrób to sam
Wymiary klucza VAR188: Tu jest lista typów różnych kluczy. Do tego wolnobiegu wg mnie powinny pasować CT5 (oryginalny TDC) lub CT1 (Regina) https://www.bicycleresearchtools.com/ Oczywiście trzeba sprawdzić wymiary, czy pasują do tego konkretnego wolnobiegu -
[Narzędzia] Wolnobieg TDC - problem z kluczem
PiotrWie odpowiedział luckytheluke → na temat → Naprawa i konserwacja roweru - zrób to sam
No właśnie mi się tez wydaje że mogą być dwa różne klucze, mój powinien pasować do zielonych rowków. On działa w ten sposób że demontujemy oś, wkręcamy na jej miejsce klucz tak by ząbki weszły we wcięcia na wolnobiegu ( po drugiej stronie jest drugi) mocno dokręcamy i wtedy odkręcamy wolnobieg. Garlock, uważasz że ten wolnobieg ma nietypowy wewnętrzny otwór na oś - bo ten element o który pytasz wchodzi do środka zamiast osi, -
[humor] czyli brak sztywności na forum :)
pecio odpowiedział next → na temat → NIERowerowe forum na max!