Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Dzisiaj
  2. Zębatki są na wymianę, jedne tańsze a drugie droższe. Kasety są droższe do microspline i jest mniejszy wybór. Ale to żaden problem, najważniejsze to dobry łańcuch. Uważam że Shimano 8000 (?) są fenomenalne i powodują brak potrzeby wymiany którychkolwiek zębatek przez długie tysiące kilometrów.
  3. Jak to jest włoszczyzna, to może bębenek Campagnolo będzie pasował.
  4. Panowie, jednak dalej jest problem... Kupiłem nowy bębenek wraz z end capem. Założyłem koło na rower i dalej jest to samo. Czy ta gumowa "uszczelka" w end capie ma blokować jego położenie na osi piasty? Bo u mnie nawet jak zakładam kasetę na oś to wyczuwam dwa opory. Pierwszy kiedy bębenek wchodzi na oś, a drugi jak chyba end cap wskakuje poza gumową uszczelkę i opiera się na swoim zakończeniu. I wtedy właśnie kaseta obraca się z większym oporem. Nagrałem film, na którym widać, ze na niedokręconym kole wszystko pracuje super, a po dokręceniu śruby pojawia się opór i koło "zabiera" łańcuch, kręci się z trudem. Możliwe, że drugi - nowy - end cap jest też uszkodzony? Założyłem nawet na próbę samą kasetę i tulejkę (bez sprężynek i pierścieni), i po przykręceniu koło także kręci się z dużym oporem.
  5. @XC100S mam pytanie o napęd w Meridzie, bo wszystko jest super poza NX przynajmniej tak mi się wydaje. Mam już elektrycznego trekkinga z 1x12 i używam tylko 18t i 20t. W shimano mogę zębatki aż do 18t wymienić a w NX tylko 11-13-15. Dlaczego microspline nie polecasz i czy da się ten napęd tanio użytkować czy jak ktoś dużo jeździ to szukać coś innego / wymienić na cuesa?
  6. Stan tego roweru wydaje się być dobry. Amor działa blokada również, brak wycieków z zacisków hamulcowych, brak luzów na suporcie, przednia piasta bez luzów, zmiana przełożenia ok, jedynie wychwyciłem mały luz na tylnej ośce oraz lekkie bicie koła ale to do ogarnięcia. Drobne dorycki i zarysowania na ramie.
  7. Kuśka mać .....Garmin idzie w stronę szpeju " łikendowego" ....tfuu 🤮. Pojedziesz w sobotę na cały dzień i taki Edge leeeeedwo dożyje do wieczorka. Ale ekran będzie oczy wypalał zebranej gawiedzi. I z tego co widać nie będzie modeli dla ortodoksów. Jak w przyszłym roku w Edge 1060 zrobią takie samo la'gufno jak w 1050 i nie będzie alternatywy " długodystansowej" to żegnam się z tą pokićkaną firmą raz na zawsze.
  8. To samo miałem napisać odnośnie cen 😂 W sumie co daje to tylko lepszy ekran w porównaniu do 540,840 i 1040. No i głośnik w 850 może być ciekawy. Pytanie czy tylko jako "dzwonek" czy komunikaty np treningowe,nawigacyjne itp też będą.
  9. Czemu jazda Krossem miałaby być obciachem? Ja mam Kellysa, też raczej budżetowa marka ze Słowacji i mam gdzieś, że inni na Specach ubrani w Assosy patrzą na mnie z góry, ważne, że ja mam frajdę z jazdy, że z radością na niego wsiadam i z radością zsiadam po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów
  10. Z cenami z d...y, że o czasie działania nawet nie wspomnę. Co ciekawe w nowej wersji softu dla 540/840/1040 i 1050 dodano obsługę dla nowych pedałów Rally 110/210.
  11. Zadebiutowały nowe Edge 550 / 850 .
  12. Wyszła nowa wersja oprogramowania dla 1040. Mam nadzieję, że w tej wersji restarty nie będą występowały.
  13. Ja też 90% na kursie. I nigdy nic. A jeżdżę od lipca. Zero problemów z 1040. Ale nie mam bety wrzuconej. Forek 955 mi taki numer odwalił. A tam też bety nie ma. Raz z młodym jechałem i nie chciało mi się brać licznika. Wrzuciłem trasę na zegarek. Odpalam trasę i się zresetował 😂
  14. @FigoiFago regularnie jeżdżę po kursie.
  15. Canyon fajny, ale widzę, że najtańszy Grizl z outletu jednak nadal dużo kosztuje 😁 Zapominałem dodać, że uprawiam okazjonalny bikepacking, więc bardziej interesują mnie gravele tego typu niż racingowe. Co do osprzętu to właśnie mimo tego, że Orbea bardziej mi się podoba, to bardziej skłaniam się do Krossa i 2x12. Słyszałem jednak wiele negatywnych opinii o Krossie, że to "obciach" jeździć Krossem, mają problemy ze spasowaniem i reklamacjami. Wiecie może czy to nadal aktualne czy to bardziej pieśń przeszłości?
  16. Bo na szosie, na takim asfalcie, z wiaterkiem w plecy to się nie jedzie lecz po prostu leci:
  17. @spidelli, stara 5- ka z 2012r. Z oryginału niewiele zostało, mimo to w tej cenie Decathlon tym rowerem pozamiatał konkurencję.W obecnej odsłonie ifealny rower na szosową walkę i zabawę na dystansie ultra 1000 km i więcej
  18. No takie paści plus szeroko, sporo kamerdolców. Czarny widokowo też super a bardziej klimatyczny z super końcówką do jazdy.
  19. A ja, głupi, myślałem, że tarcze służą skuteczniejszemu zatrzymaniu się w nieprzewidzianej i niebezpiecznej sytuacji.... Strasznie duży ten przekrok w stosunku do wzrostu. Sprawdź jeszcze raz dla pewności
  20. Pojawil sie kod na 10% rabatu https://www.canyon.com/pl-pl/rowery-wyprzedaz/rowery-gravel/?prefn1=pc_condition_bike&prefv1=Nowy&srule=sort_price_descending
  21. Bo jak ktoś kupił wygodne siodełko, to już nie musi się martwić montażem (dziś pod biurem).
  22. @kaido2 Co to za Tribanek?
  23. Poczytaj forum Garmina. Problem pojawia się przy jeździe po kursie.
  24. Cześć, szukam nowej kierownicy do szosy – najchętniej z ergonomicznym, lekko spłaszczonym (flat) górnym chwytem, żeby było wygodniej na dłuższych trasach. Zastanawiam się nad chińskimi kierownicami z AliExpress – macie jakieś doświadczenia z nimi? Na ile Waszym zdaniem karbon w kierownicy szosowej faktycznie daje coś w komforcie albo tłumieniu drgań, a na ile to tylko marketing? Druga sprawa – myślę też o sztycy karbonowej. Tu już jestem bardziej zdecydowany, bo mam chińskiego gravela (składałem sam, rama i podzespoły SP Cycle, karbonowa kierownica i sztyca) i widzę, że sztyca faktycznie fajnie pracuje. Jakie są Wasze doświadczenia i rekomendacje w tym temacie? Z góry dzięki za opinie!
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...