Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Kuśka mać .....Garmin idzie w stronę szpeju " łikendowego" ....tfuu 🤮. Pojedziesz w sobotę na cały dzień i taki Edge leeeeedwo dożyje do wieczorka. Ale ekran będzie oczy wypalał zebranej gawiedzi. I z tego co widać nie będzie modeli dla ortodoksów. Jak w przyszłym roku w Edge 1060 zrobią takie samo la'gufno jak w 1050 i nie będzie alternatywy " długodystansowej" to żegnam się z tą pokićkaną firmą raz na zawsze.
  3. To samo miałem napisać odnośnie cen 😂 W sumie co daje to tylko lepszy ekran w porównaniu do 540,840 i 1040. No i głośnik w 850 może być ciekawy. Pytanie czy tylko jako "dzwonek" czy komunikaty np treningowe,nawigacyjne itp też będą.
  4. Czemu jazda Krossem miałaby być obciachem? Ja mam Kellysa, też raczej budżetowa marka ze Słowacji i mam gdzieś, że inni na Specach ubrani w Assosy patrzą na mnie z góry, ważne, że ja mam frajdę z jazdy, że z radością na niego wsiadam i z radością zsiadam po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów
  5. Dzisiaj
  6. Z cenami z d...y, że o czasie działania nawet nie wspomnę. Co ciekawe w nowej wersji softu dla 540/840/1040 i 1050 dodano obsługę dla nowych pedałów Rally 110/210.
  7. Zadebiutowały nowe Edge 550 / 850 .
  8. Wyszła nowa wersja oprogramowania dla 1040. Mam nadzieję, że w tej wersji restarty nie będą występowały.
  9. Ja też 90% na kursie. I nigdy nic. A jeżdżę od lipca. Zero problemów z 1040. Ale nie mam bety wrzuconej. Forek 955 mi taki numer odwalił. A tam też bety nie ma. Raz z młodym jechałem i nie chciało mi się brać licznika. Wrzuciłem trasę na zegarek. Odpalam trasę i się zresetował 😂
  10. @FigoiFago regularnie jeżdżę po kursie.
  11. Canyon fajny, ale widzę, że najtańszy Grizl z outletu jednak nadal dużo kosztuje 😁 Zapominałem dodać, że uprawiam okazjonalny bikepacking, więc bardziej interesują mnie gravele tego typu niż racingowe. Co do osprzętu to właśnie mimo tego, że Orbea bardziej mi się podoba, to bardziej skłaniam się do Krossa i 2x12. Słyszałem jednak wiele negatywnych opinii o Krossie, że to "obciach" jeździć Krossem, mają problemy ze spasowaniem i reklamacjami. Wiecie może czy to nadal aktualne czy to bardziej pieśń przeszłości?
  12. Bo na szosie, na takim asfalcie, z wiaterkiem w plecy to się nie jedzie lecz po prostu leci:
  13. @spidelli, stara 5- ka z 2012r. Z oryginału niewiele zostało, mimo to w tej cenie Decathlon tym rowerem pozamiatał konkurencję.W obecnej odsłonie ifealny rower na szosową walkę i zabawę na dystansie ultra 1000 km i więcej
  14. No takie paści plus szeroko, sporo kamerdolców. Czarny widokowo też super a bardziej klimatyczny z super końcówką do jazdy.
  15. A ja, głupi, myślałem, że tarcze służą skuteczniejszemu zatrzymaniu się w nieprzewidzianej i niebezpiecznej sytuacji.... Strasznie duży ten przekrok w stosunku do wzrostu. Sprawdź jeszcze raz dla pewności
  16. Pojawil sie kod na 10% rabatu https://www.canyon.com/pl-pl/rowery-wyprzedaz/rowery-gravel/?prefn1=pc_condition_bike&prefv1=Nowy&srule=sort_price_descending
  17. Bo jak ktoś kupił wygodne siodełko, to już nie musi się martwić montażem (dziś pod biurem).
  18. @kaido2 Co to za Tribanek?
  19. Poczytaj forum Garmina. Problem pojawia się przy jeździe po kursie.
  20. Cześć, szukam nowej kierownicy do szosy – najchętniej z ergonomicznym, lekko spłaszczonym (flat) górnym chwytem, żeby było wygodniej na dłuższych trasach. Zastanawiam się nad chińskimi kierownicami z AliExpress – macie jakieś doświadczenia z nimi? Na ile Waszym zdaniem karbon w kierownicy szosowej faktycznie daje coś w komforcie albo tłumieniu drgań, a na ile to tylko marketing? Druga sprawa – myślę też o sztycy karbonowej. Tu już jestem bardziej zdecydowany, bo mam chińskiego gravela (składałem sam, rama i podzespoły SP Cycle, karbonowa kierownica i sztyca) i widzę, że sztyca faktycznie fajnie pracuje. Jakie są Wasze doświadczenia i rekomendacje w tym temacie? Z góry dzięki za opinie!
  21. Musi, nie musi 🙂. @Tyfon79, czyli tak? Ale to pewnie ominie się ciekawe widoki? Czyli takie 😀
  22. Dysponuje ktoś z Forumowiczów takimi 3,4 zapadkowymi bębenkami, żeby móc pomierzyć średnicę kołnierz z zapadkami (który wchodzi w pierścień „raczetowy” w korpusie piasty); czy jest to ten magiczny wymiar 28 mm?? Uwierzcie mi, bądź nie, że ciężko uzyskać odpowiedź ze sklepów wysyłkowych na zapytanie odnośnie parametru produktu!!!🫣🙁
  23. Czerwony z Radziechowskiej jechałem raz i raczej pozytywnie wspomnienia. Chyba w okolicach Glinnego jakieś małe gruzowisko było do spotkania z szutrówką i tyle. O ile nie musi być schronisko to lepiej jak ostatni szuter przecina czarny nim się dostać na Baranią. Bardzo lubię nim jeździć w obie strony. No a jak musi być schron to 3/4 trasy na Baranią to poprzeczne belki z drewna i naprawdę kupa kamerdolców więc troszkę z buta będzie. Zjazd z Baraniej jak coś nie jest długi to sobie zejdziecie jak będzie trzeba. Moim zdaniem jest przyjemniej ale krótko. Od Baraniej do Węgierskiej to idzie piorunem bo tam nieco ponad 100 metrów tylko w pionie powinno być.
  24. A ileż ten rower może mieć przebiegu, jeśli nawet jeszcze rolki przerzutki mają całkiem ładne zęby (chyba że były już wymieniane)? By zajeździć trzyrzędową korbę szosową ze stalowymi zębatkami (bo chyba takie tam są) to trzeba naprawdę zrobić kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. No, może z jakimiś bardzo kiepskimi łańcuchami typu Shimano HG40. Nowa kaseta 8-ka i przyzwoity łańcuch (np. KMC X8) to stówka, nowy suport 30 zł, szosowe opony zwijane budżetowe (np. Duro) spokojnie poniżej 100 zł za sztukę. Opona Duro Dorado 700 x 28C - sklep.rowery.pl
  25. Też tak uważam. Nie tylko do miasta, ale i na dalsze jazdy po szosie, nawet w sportowym tempie. Sam mam dwa podobne, tylko z napędami 2x8. Wydaje mi się, że ten serwis przesadza trochę ze zużyciem tej korby. Zębów rekina to ja tam jeszcze nie widzę, a na pewno nie na dużym blacie. Zresztą wszystkie chyba odkręcane i majątku nie kosztują. Przerzutka przednia, jeśli faktycznie do wymiany, to tu masz nówkę taką samą (jeśli rozmiar obejmy się zgadza): PRZERZUTKA PRZÓD SHIMANO FD-R443 9s Koła gotowe też znajdziesz w sklepie e-bmx w dobrych cenach, choćby taki przód: KOŁO 28" PRZÓD MAVIC CXP 22 + SHIMANO ULTEGRA + DT SWISS Moim zdaniem ten rower da się uruchomić za 1000 zł bez problemu.
  26. Myślę, że przesadzasz z tym zużyciem zębów.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...