Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. @wojtasin, nie wiem czy to ironia 🙂, ale ma tą samą. @magda1626, Unibike nie podaje jednego istotnego szczegółu w geometrii, ale zakładając, że ta Merida i ten Unibike jest podobny to jest dokładnie tak jak piszesz - Rove jest pośrodku jeżeli chodzi o samą ramę. Możesz się przymierzyć do innego modelu Rove.
  3. Dzieki za wszelkie info. Ciekawe jest to, że jeżdząc na Zethosie czułam, że jest lżejszy niż Merida, choć waga mówi coś innego Niesttey nie mam aboslutnie nigdzie w promieniu 100 km gdzie tgo Rove 1 przymierzyć, ale też jakoś strasznie nie boję się go kupić online. To co mnie niepokoi : - jak jeździłam na DSX FS to zupełnie nie była moja bajka a mam wrażenie , że Rove 1 jest czymś pomiędzy Marin DSX a np. Zethosem... Czy jesteście mi w stanie powiedzieć, czy chociażby pozycja jazdy i komfort będzie porównywalny do Zethosa czy Meridy, przy cyzm rower jest po prostu lżejszy i zwinniejszy ? Czy jest to jednak zupłenie coś innego ?
  4. Są spodenki z jedną kieszenią w okolicach 100 pln, marka InBike.
  5. Rowerek teściowi pasuje jak ulał. Jeździ się dobrze, cicho, szybko. Ładne malowanie. Nawet błotniki plastikowe z imitacją takiej szczotkowanej stali nie wyglądają tanio. Z mojego punktu widzenia jak za taką cenę to naprawdę nie ma się do czego przyczepić. Oby posłużył. Dzięki raz jeszcze za pomoc!
  6. dzięki Krzysztof ale z chłopakami lecimy na Szrenicę w piątek i do piętku muszę to załatwić.
  7. Dzisiaj
  8. Jeśli chcesz to Ci to ogarnę za friko, tylko musiałbyś wysłać do trójmiasta.
  9. Szkoda, że skończyłeś czytać na przecinku Liv fajny i co miłe - nie ma tego dziadowskiego profilu sztycy, jak w toughroad.
  10. Unibike; 14,3 https://www.unibike.pl/zethos.html Merida; 13,6kg https://www.merida-bikes.com/pl-pl/bike/4098/crossway-300 czyli 700g różnicy. Info, jak widać ze stron producentów. Ale i tak najładniejszy i wyraźnie lżejszy (12,4kg).
  11. Myślałem, że jestem świadkiem narodzin nowego mistrza świata w kolarstwie, a okazało się, że pod drzewem znalazłem jedynie garniec pełen złota.
  12. Ostatecznie wziąłem na jakiś czas sigma 11.1. Idzie ustawić profil bez nagrywania śladu gps. Szkoda jednak, że za każdym razem trzeba włączyć nagrywanie jazdy, nie da się wsiąść na rower i jechać freeride tylko z wyświetlaniem prędkości i pomiarem dystansu, bez przypominania o rozpoczęciu nagrywania. Z komoota nie idzie bez planu pro synchronizować tras (trzeba pobrać gpx), idzie tylko wysyłać nagrane ślady. Ale ustawianie nawigacji w aplikacji sigma też jest wystarczające na jakieś mniejsze trasy.
  13. Tak informacyjnie - te modele mają takie same ramy. Twoje odczucia wynikają wyłącznie z elementów wymiennych, czyli mostka i być może kierownicy. W Viper zastosowali mostek regulowany robiąc z niego taką poczwarę 🙂. A jeżeli mowa o tym Rove https://www.liv-cycling.com/pl/rove-1 to wg mnie zdecydowanie najlepszy wybór.
  14. Trochę czasu minęło, ale udało mi się zajrzeć do paru sklepów. Gravel - chętnie bym kupił, przejechałem się na meridzie silex 400. Jednak jak wspomniano na grupie - nie wykorzystałbym potencjału, ponieważ aktualnie tyle nie jeżdżę a koszt sensownego modelu jest wyższy niż zakładałem na ten zakup. Aktualnie zaczynam skłaniać się ku crossowi, chociaż szkoda, że dopiero powyżej 5000 są modele z powietrznym amortyzatorem (z drugiej strony ciągnąć przyczepkę, nie odczułbym raczej różnicy w wadze między sprężynowym a powietrznym). We dwóch sklepach polecili mi unibike viper (cena może do lekkiej negocjacji), 19". Jechało się na nim całkiem dobrze, chociaż pierwsze co bym zrobił to obniżył mostek (pozycja była dla mnie zbyt wyprostowana). Osprzęt wydaje się być sensowny. Waga trochę wysoka w porównaniu do konkurencji. Amortyzator sprężynowy, z tego co się zorientowałem - żaden specjalny, na krawężnikach działał . Problem, że nie mieli na miejscu ramy 17", a taka ze względu na przekrok by musiała być. No i ostatecznie nie przejechałem się na takiej i nie wiem, jakie byłyby odczucia. Poza tym aspektem - co o nim sądzicie? Jechałem też chwilę na Giancie, coś mi nie podpasowało, był to chyba roam 3. Tylko dla przypasowania ramy przejechałem się na meridzie crossway 100 - pozycja tak samo zbyt wyprostowana, obniżenie mostka dało już lepsze odczucia. Na cube nature pro (nie wiem dokładnie jaki) na szybko wskoczyłem - jakoś "gorsze" wrażenia niż jak na unibike viper. Przejechałem się też na dwóch MTB scotta i ghosta - fajnie szły, przełożenia, jak już tu wspomniano, miększe, jednak mimo to 1x jakoś mnie nie przekonał do jazdy, jaką planuję. Chcę jeszcze podjechać do sklepu, gdzie mają mieć głównie rowery ze sztywnymi widelcami, może tam będzie coś więcej do przymierzenie poza gravelem. Ponoć KTM ma wysyłać już do sklepów nową serię, może coś ciekawego też będzie. Będę wdzięczny za opinie i propozycje
  15. Te 2 tysiące mogą być - ale tak jak piszę - musi działać bez prondu. Niestety w kanciapie mam za niskie napięcie.
  16. Mostek dłuższy dałem tak samo jak ten fabryczny czyli skierowany do góry. Co do podkładek to fabrycznie pod kierownicą były dwie podkładki i jedna nad, czyli obniżyłem o 1 cm bo tyle ma jedna podkładka. Co osiągnę podsuwając siodełko do przodu ? To chyba zmniejszy kąt pomiędzy rękami i tułowiem oraz przesunie kolana do przodu.
  17. A o jakim przedziale cenowym rozmawiamy ? Na pewno trzymaj się z daleka od Tacxa . Polecić mogę Elite XR , Wahoo Kickr Core lub Wahoo Kickr .
  18. W mojej ocenie nie wygląda to najgorzej tj. "rekreacyjnie", jedynie bym podsunął siodło trochę do przodu. Biorąc pod uwagę zdjęcie to mostek z pozycji "-" zmieniłeś na "+". W efekcie zyskałeś wydłużenie roweru o 20mm przy tej samej wysokości kierownicy co wcześniej (zakładam że kierownica poszła w dół 2 cm).
  19. Bo trzeba było uważać, żeby nie rozjechać: Sporo ich wylazło, a wielkość jako widać.
  20. @Veext krótki update odnośnie mostka Extralite. Po dokręceniu śrub luzowanie ustąpiło, więc Włosi dobrze w instrukcji pisali 🙂 Mostek jest sztywny, nie występuje żadne skręcanie czy uginanie.
  21. @pierotez btw te konkretne spodenki z monetami u mnie są po 266 zł.
  22. Bo na własnych smieciach tyz piknie...
  23. Po moich korektach tak to teraz wygląda: Kolano jest nadal przed osią padała ale czy rzeczywiście to jest aż tak ważne ? Zmiany wykonywałem tylko z myślą odsunięcia kierownicy o siodełka i efekt udało się osiągnąć, lecz w celu optymalizacji pozycji chętnie zastosuję nowe wskazówki
  24. 400 gramów, jak odliczyć podpórkę, 330 jeśli jeszcze wywalić manetkę blokady Pod kątem moich upodobań Merida ma bardziej przyjazny napęd i na start - przyjemniejsze opony, ale Unibike ładniej się prezentuje
  25. Polećcie jakiś direct-drive który można kręcić bez prądu - nie musi mieć żadnych "interaktywnych" zabawek.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...