Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. 2000 vs 2700E do tego magura, która cieknie, sram AXS - ok jak ktoś woli to spoko, 140mm skoku. Dla mnie full wypas to giant, tylko alu.
  3. Ja też do starego górala 26" kupiłem TPU (tylko RideNow) z prestą (auto nie było), a mam otwory na auto, więc musiałem owijać taśmą . U Ciebie jest lepiej, bo zawory mają gwint i można zastosować dodatkowo nakrętki redukcyjne (niektóre dętki mają takie fabrycznie, np. Mitas): Nakrętka stabilizująca wentyl w obręczy do 8,5 mm otworu (adapter presta/auto) | sklep rowerowy Rowerek.pl
  4. Bo w końcu mi się znowu zachciało wturlać się na górę
  5. Dzisiaj
  6. Nie wiem czy ten Cube nie byłby lepszy https://multicycle.de/produkt/cube-stereo-one44-c68x-slx-frostwhitenblack-2024/ W zasadzie full wypas . AXS , lepsze hample , koła , RSy w wersji Ultimate ...
  7. Można obracać, oznaczenia mają funkcję pomocniczą. Ja ustawiam sobie tak, by po ugięciu zawieszenia o wartość SAG znacznik "kąta zero" patrzył w kierunku równoległym do podłoża.
  8. Wywaliłem dętki zalane Slimem i poszedłem w odchudzanie: Miały być 4 łatki w zestawie, dostałem 2 gratis :). Rożnica w wadze: Przypadkowo wziąłem Prestę zamiast Schredera, więc końcówki wentyli obwinąłem kilka razy izolacją, żeby się lepiej dopasowały: No i wreszcie zszedłem z wagą roweru poniżej 14kg. Obecnie 13,8.
  9. To o brak wibracji i jazgotu trenażera chodzi, a nie o Pikę za 50 zł 😂 natomiast zostawiając te piki na następny rok - bez zmiany na uznane opony po 200-300 zł szt. jesteś do przodu z wydatkami
  10. Jak na przecinku, jak podałem wartości z jednym miejscem po przecinku (no, w przypadku Meridy zaokrągliłem te 10g w górę).
  11. Odnośnie kierownicy to zapomniałem dopisać, że wraz z mostkiem przełożyłem krótszą kierownicę ze starego roweru. Kierownica jwst 720 a fabrycznie była 750. Kąty i gięcie jest praktycznie identyczne. Co do obracania kierownicy to teraz mam obróconą maksymalnie, przynajmniej tak wskazują oznaczenia, chyba że nie trzeba się nimi przejmować i można obracać bardziej?
  12. Nieźle styrana 😁 Z trenażerem sam jestem ciekaw jak będzie. Kolega jeździ zimą na normalnych oponach i jakoś dużo mocniej się nie ścierają. Też nie chce mi się bawić z żonglowaniem oponami.
  13. Nic nie mam do trenażera, poza radą aby wrzucić weń specjalną niebieską albo czerwoną gładką oponę.... Piki radzę po prostu dojeżdżać w realu , bo to zacne opony. Zobacz 32 ( węższa i z ciśnieniem 5-6 atm tylne koło) przebieg między 2000-3000 km, jedzie teraz lepiej niż gdy była nowa. 😆
  14. Super dziekije za odpowiedź, mam wzrost 174 waga 79 kg, właśnie tak widziałem.na olx ze wybór duzy, ale nie wiedziałem na których markach sie skupić.
  15. Teoria z osią kolana nad osią pedału sprawdzała się dla rowerów z jedną, specyficzną geometrią która już przeminęła. Porównaj sobie pozycję rowerzysty na rowerze triathlonowym, szosowym, mtb xc i enduro. To zupełnie inne zagadnienia, ale tym co je łączy są ograniczenia ciała. Dlatego współcześnie pozycję dobiera się mierząc kąt zgięcia kolana oraz kąt między udem a tułowiem. https://www.bikefitadviser.com/blog/not-basic-bike-fit-part-3-bike-fit-joint-angles
  16. @KSikorski i @KNKS - zdemolowaliście moje myślenie w tym zakresie, jesteście w stanie wrzucić coś na poparcie?
  17. Niedawno był podobny temat, co prawda tam w grę też wchodziła nowa, aluminowa Sensa ale polecajki były też używane, karbonowe: Jakie masz wymiary, jaki rozmiar roweru? Na olx masz Centuriony Gigadrive, jakieś starsze Gianty TCR, Specialized Termac i Roubaix, Treki Madone. Jest w czym wybierać Na szybkierowery.pl też są te Centuriony, czasem też się trafi jakiś inny fajny w zakładanym budżecie.
  18. O jezuuu... Co to za herezje... To chyba z poradnika "zdobywacza" sprawności rowerzysty ZHP na rok 1984. Aktualnie dosyć radykalnie zmieniła się geometria rowerów mtb i tym samym metoda kolano-ciężarek-pedał przestała obowiązywać. Regulacja siodła jak i offset sztycy służą do zmiany parametru reach, czyli odległości do kokpitu. Taaa... 🙄 W 99% przypadków wystarczy zmienić kąt osadzenie kierownicy w mostku, unosząc końcówki ku górze. Wysokość kierownicy względem siedzenia czy tez długość mostka nie ma na w/w dolegliwości większego wpływu, tym bardziej że na załączonej ilustracji widać że autor przyjmuję pozycję ze wszechmiar zrelaksowaną. Moja rada. Wróć do ustawień fabrycznych, weź imbusa do kieszonki i, podczas przejażdżki, zacznij od korygowania kąta kierownicy. Zamiast montować dłuższy mostek lepiej zminusować ten istniejący. Zwróć również uwagę na szerokość kierownicy. TREK lubi dawać do swoich rekreacyjnych mtb kierownice o niepotrzebnie rozdmuchanej szerokości. Zbyt szeroka kierownica równiez może powodować dyskomfort. Na szczęście łatwo ją skrócić.
  19. Wszystkie DD mogą działać bez zasilania. Opór jest kształtowany w ten sposób - czym szybciej upalasz tym trenażer stawia większą rezystancję. Można kombinować z akumulatorem , UPSem.... temat jak najbardziej do ogarnięcia jakbyś chciał mieć full potencjał DD.
  20. tak, jest jeszcze marka rowerów GT która upadła - i są na wyprzedaży. bierz GT sensora, za 6000 zł carbon. 140 to trail, 150 to all-moutain. Flip-chipa nie użyłem ani razu. Sram jest bardziej trwały podobno od shimano, ja po prostu mam dwa rowery z shimano i mi to ułatwia zarządzenie częściami zapasowymi. Kupuje jeden łańcuch, jedną kasetę i mam w razie czego co podmienić z drugiego roweru. Dwa nie miałem nigdy srama i mu nie ufam, no i nie da się palcem zrzucać przerzutek. Magura jw. w sumie wszędzie mam shimano, a magury mają opinie cieknących (ale i mocniejszych), za to brak servowave. W shimano póki co wymieniłem jeden łancuch w rowerze w ciągu dwóch lat, ale ja nie jeźdzę nigdzie do pracy. Dodatkowo np. GT ma gorsze hamulce, bo trailowe - nastawione na wagę, a nie siłę. Rower jest poprawnie skonfigurowany pod względem podjazdów, ale cierpi na zjazdach. Sensor ma 13.5kg, to nie wiem o jakich 2kg piszemy zerknij dobrze na wagi, chyba, że ja coś pomyliłem. Giant jako jedyny ma serwis bezproblemowy i sieć w PL, reszta to internetowe marki. Mam cube, to po prostu chyba najtańsza marka rowerów. GT czy giant mają dożwotnią gwarancję na ramę. Uważam po prostu, że ten cube jak na rower trailowy jest drogi, trailowy masz skeen, GT czy scotta 960 - które kosztuja 2-3k mniej https://www.biker-boarder.de/gt/3112427.html " Mam 130/120 skoku na mazowszu i mi nie starcza na niektorych dropach. 150/140 idealnie by mi sie sprawdzilo. Wiec na enduro bralbym 170/170, zbyt latwo o kontuzje przy dobiciu" Tylko dostajesz przy 170mm zjazdą geometrię ramy, bo to rowery enduro. To zależy od oczekiwań.
  21. Nie wiem ile pobiera realnie pewnie zależy od oporu jaki musi wygenerować z v A wychodzi max 18W co przy aku 12v 10ah da na pewno ponad 6h pracy. Natomiast jest prawdopodobne że praca z akumulatora będzie się wiązała z potrzebą zastosowania przetwornicy napięcia aby ciągle na wyjściu było 12v, nie są to drogie rzeczy aku 100zł przetwornica 50zł jakieś kable, wtyczki i powinno działać. Nie znalazłem w necie aby ktoś tak użytkował więc pozostaje Ci "przetrzeć drogę"
  22. To nie ma żadnego znaczenia dla współczesnej geometrii rowerów górskich.
  23. Witam, posiadam rower triban 520, osprzęt sora, zastanawiam sie nad wymiana na razie budżet mam ograniczony do około 3000 zl(moze do 5 lat kupie rower juz konkretny), za czym sie rozglądać z Rama carbonowa i osprzętem 105? Rower bedzie służyć do treningów i startow w triathlonie.
  24. Powerbank to jakiś pomysł - teraz kwestia jaki to ma pobór /h
  25. Z opisów na stronie Elite wynika że wszystkie interaktywne trenażery bez prądu można ustawić tylko na stały opór, więc nic fajnego z tego. Natomiast są zasilane 12v 1.5A więc może jakiś powerbank ? lub popularny akumulator agm 12v
  26. @bashey_pl też zerkam. Rok temu kupiłem z Deca i są słabe. Więc liczę, że coś fajnego od YKYW kupię ale jeszcze nie wiem co.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...