Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. PawelW84

    [RST] First

    Tak, też byłem bardzo pozytywnie zaskoczony i to nie pierwszy raz. Kiedyś chciałem od nich kupić nowe siodełko i założyć je dziecku do szosy (mają fajne krótkie smukłe siodła). Napisałem do sklepu zapytanie i dostałem je za darmo. Nie wiem czy podchodzą tak do wszystkich czy mam po prostu szczęście (kupiłem u nich już 4 rowery) ale ja jestem bardzo zadowolony.
  3. Co masz na myśli, że grubo skoro nowy 1800 euro?
  4. Kupiłem tam hamulce (XT 8120) z promki która była na pepperze. Kupione 9tego wieczorem, od razu potwierdzenie, 10tego rano faktura, w południe spakowane i po południu wysyłka DHLem. W piątek w PL i dzisiaj u mnie. Nawet nieźle wszystko opakowane papierem.
  5. Jest tyle innych ciekawych dla Cb miejsc w internecie . Idź , pozwiedzaj , poświęć im swój cenny prywatny czas . I nie pisz więcej o rozwijaniu ciekawych tematów i konstruktywnych dyskusjach , plissss . Bo ctrl C + ctrl v z yt to nie jest ani ciekawe, ani konstruktywne .
  6. tego nawet nie ma sensu porównywać, rysel na microshift i to jeszcze na mechanicznych hamulcach
  7. grubo skoro nowy 1800 euro xD ja tam czytałem o radonach, głównie narzekania na serwis. Są ludzie co są zadowoleni, są co i nie. W giant dożywotnia gwarancja na ramę. Trance x 2026 - 4000 euro.
  8. Dzisiaj
  9. Cześć, Przymierzam się do kupienia nowego roweru szosowego typu endurance i wpadły mi do oka dwa roweru dokładnie Van Rysel endurance EDR AF sword 2x10 i SENSA Veneto disc 105. Ogólnie to szukam roweru tak do raczej max 4000 ale jeżeli coś mi się spodoba to mogę dodatkowo dorzuci do 4300. Będzie to moja pierwsza szosa więc celuję w spokojna geometrię typu endurance żeby też wrazie czego wrzucić sobie szersze opony do komfortowej jazdy. Miałem już możliwość przetestowania w jeździe tego Van Rysela i osobiście bardzo fajnie mi się na nim jeździło plus dodatkowo ma on już 32 mm opony i prześwit na 38 mm co raczej ciężko dostać. Najbardziej mnie nurtuje ten osprzęt microshift, czy nie lepiej poszukać czegoś innego Shimano itp. zachęcam do podsyłania ofert które są waszym zdaniem warte uwagi.
  10. Można, ale moderator sznib ma na to wywalone, bo: I co, oczekujesz że będę poświęcał prywatny, cenny czas żeby przebijać się przez dziesiątki postów żeby rozsądzić czy ktoś tam kiedyś w tym temacie coś źle napisał? Ni huhu. Panie sznib, ta funkcja wymaga, oprócz pasji i chęci poświęcania swojego prywatnego, cennego czasu, także pewnych kwalifikacji moralnych, których pan nie posiadasz. Władza wiąże się z odpowiedzialnością i trzeba do niej dorosnąć. Forum nie istnieje bez jego członków, z których każdy poświęca tu swój cenny, prywatny czas, by komuś pomóc, rozwinąć jakiś ciekawy temat, prowadzić konstruktywne dyskusje. Jak pan nie potrafisz pomóc i stworzyć przyjaznej atmosfery, to przynajmniej nie przeszkadzaj. Okazywanie poczucia wyższości innym członkom poprzez aroganckie odpowiedzi ( typu: "Nawet mi się nie chce czytać całej wiadomości", albo "Ni huhu") tylko pokazuje, że nie powinieneś wykonywać takiej funkcji, bo nie szanujesz innych.
  11. Za 7k pln chciałem kupić nowego Radona Slide Traila Al 7 lub używanego Gianta Trance 29 X. Kurczę, trudny wybór, bo o Radonowych rowerach mało informacji od użytkowników.
  12. Kiera PRO PLT Ergo 36cm do szosy w trenażerze.
  13. Angels We Have Heard On High - The Petersens
  14. Popsułem niechcący żonie gravela, oddałem jej swojego, czarny tydzień był i jakoś tak....mam zakaz kupowania do odwołania kierownica tam jeszcze jest zintegrowana ale jakoś się nie załapała
  15. Spoko! nie mam problemu z udami. Ja chuderlak jestem 😉😀 To szukam 130/135. Jakieś propozycje, linki 😊
  16. Raczej nie ma. Obliczyłem. Z korba 48, kołami 26 i oponami 35 oraz kadencją 70 z koronką * 14t miałby 28.5 km/h * 11t miałby 36.2 km/h. A pisze, że osiąga 35 km/h.
  17. afly

    [RST] First

    duży plus dla WOOM'a za taką obsługę posprzedażową!
  18. Ryzyk fizyk, a kupiłem tam korbę - 100 zł postawiłem na szali
  19. @nikbar1 ciekawe siodełko. Nigdy takiego nie widziałem. Co prawda dla mnie zdecydowanie za szerokie i nie występują chyba w mojej szerokości, ale warto wiedzieć, że coś takiego istnieje 🙂. Póki co znalazłem takie https://allegro.pl/oferta/siodlo-rowerowe-selleroyal-vaia-athletic-45st-zelowe-multi-tool-17275232543, ale kształt nie do końca mnie przekonuje.
  20. @KSikorski z tego co pamiętam to jest na odbiciu od Szwedzkiej Grobli, i miało być w edycji Pomerania Gdańska, jednak finalnie wypadło jak wiele singli i ostateczna trasa prowadziła inaczej.
  21. Jeżeli na szosę to lampka tylko odcięciem. Dobrze ustawiona zapewnia komfortową jazdę i nie musisz żonglować ustawieniem lub trybem gdy ktoś jedzie/idzie z naprzeciwka. Jeżeli ma to wyglądać schludnie to są mocowane pod wysięgnikiem na licznik wspomniane już przez innych Magicshine Hori 900/1300 lub EVO1700. ( Są też dostępne tańsze podobne lampki na Alli ). Jeżeli ma mieć wymienne ogniwa to jest Enfitix Navi 1600. Co do konieczności posiadania wymiennych ogniw to dla mnie nie ma to kompletnie znaczenia. Obecnie lampka z przyzwoitym ogniwem i rozkładem światła jest w stanie komfortowo oświetlać szosę przez 5-6 godzin. Dodatkowo praktycznie każda ma możliwość ładowania z power banku podczas pracy.
  22. PawelW84

    [RST] First

    Amor po serwisie. Wszystko działa, na razie lepiej niż przed rozbiórką. Wcześniej miał tendencję do przyklejania się po postoju. Gdyby poszukiwał w tym zakresie pomocy to stworzyłem mały manual: 1) Przydatne linki: 2) Ustalenie poziomu oleju, jeśli nie wiemy czy oryginalnie jest ok lub gdy ktoś przed nami w nim grzebał podałem w poście powyżej 3) Instrukcja serwisu w punktach: 1) Sprawdzamy długość skoku 2) Odkręcamy górną nakrętkę tłumika (Klucz 24 do komory tłumika (10-13Nm)) 3) Wyciągamy górą tłumik górny 4) Wylewamy olej z tłumika górnego do menzurki ( 90ml SAE 5W) 5) Odkręcamy śrubę imbusową 4mm sprężyny powietrznej w dolnej ladze 6) Zlewamy olej do menzurki ( ja dolewam 5ml 15WT Heavy(manual nie przewiduje)) 7) Spuszczamy powietrze z komory 😎 Odkręcamy korek komory powietrznej Klucz 22 do komory powietrznej (10-13Nm) 9) Odkręcamy pokrętło regulacji odbicia (śrubokręt) 10) Luzujemy tłumik w dolnej ladze (imbus 8mm w prawo) 11) Zlewamy olej do menzurki ( ja dolewam 5ml 15WT Heavy (manual nie przewiduje)) 12) Zdejmujemy dolne lagi, czyścimy, wymieniamy uszczelki gumowe i kurzowe 13) Wkładamy nowe uszczelki kurzowe nasączone olejem 15WT Heavy oraz smarujemy uszczelki gumowe i ślizgi Sram Butter lub Dynamic Seal 14) Czyścimy odboje sprężyny powietrznej 15) Odkręcamy nakrętkę sprężyny powietrznej szczypcami Seger-a 16) Sprężynę powietrzną wyciągamy w dół przez goleń 17) Wyciągamy tłoczek w dół przez goleń, czyścimy 18) Czyścimy w środku górną lagę 19) Odkręcamy plastikową nakrętkę tłumika, klucz 24 20) Czyścimy dolny i górny tłumik 21) Dokręcamy dolną nakrętkę dolnego tłumika M12 ręką przytrzymując imbusem 8mm 22) Czyścimy w środku górną lagę amortyzatora 23) Smarujemy oring tłumika dolnego i nakrętkę oraz gwint lagi 24) Wkręcamy dolny tłumik w lagę, klucz 24 moment 7Nm (wartość orientacyjna w manualu jest 110-130 kgf ? , jeśli Seger to ostrym do zewnątrz) 25) Zalewamy tłumik olejem 5WT ( około 80ml) na około 12 cm od korony amora (na wysokość tłumika górnego) 26) Pompujemy tłumikiem dolnym olej 27) Smarujemy nakrętkę tłumika górnego i oring na dole oraz gwint w ladze 28) Montujemy tłumik górny (blokada otwarta), sprawdzamy działanie blokady skoku, jeśli nie działa lub działa z „luzem” dolewamy oleju do tłumika górnego. 29) Sprawdzamy czy tłumik dolny chowa nam się w całości do górnej lagi 30) Skręcamy (Klucz 24 do komory tłumika (10-13Nm)) 31) Smarujemy tłoczek tłumika powietrznego Sram Butter lub Dynamic Seal i wkładamy go od dołu lagi 32) Smarujemy sprężynę tłumika powietrznego oraz gwint nakrętki i lagi (sitko, durszlak) i wkładamy od dołu (wkładamy od dołu przy otwartym zaworze powietrznym) 33) Skręcamy korek sprężyny powietrznej szczypcami Segera (5-7Nm) 34) Smarujemy uszczelkę i odboje sprężyny powietrznej 35) Do komory powietrznej od góry wlewamy 3ml oleju 5WT ( manual 5-10ml) 36) Smarujemy gwint komory powietrznej i korek z wentylem Sram Butter lub Dynamic Seal 37) Jeśli występuje (u mnie nie było) dokręcamy do niej u góry element tłumika powietrznego , ręką 38) Skręcamy (Klucz 22 do komory powietrznej (10-13Nm)) 39) Pompujemy sprężynę powietrzną 40) Zakładamy dolne lagi (ustawiamy amor do góry nogami) 41) Przez otwory na śruby wlewamy po 5 ml oleju 15WT Heavy (manual nie przewiduje) 42) Dokręcamy śruby w dolnych goleniach 43) śrubę imbusową 8mm w tłumiku (5Nm) 44) śrubę imbusową 4mm (5-7Nm) w sprężynie powietrznej z odrobiną loctite 45) montujemy pokrętło regulacji odbicia 46) montujemy pokrętło zamknięcia ( musimy ustalić jego położenia na max zamknięte do przodu) Czy jest prawidłowo i zgodnie ze sztuką nie wiem, u mnie działa. 4) fotki tłumika powietrznego
  23. Ja mam takie https://www.bike24.pl/produkty/419555 wcześniej miałem to starsze gel i to chyba jest lepsze, choć tamto też było dla mnie ok, znaczy nic nie wyszło mnie nie bolała po jeździe,w tracie to różnie bywa
  24. Szukałem, ale nie znalazłem 😌.
  25. Trochę tak. Ja dodatkowo próbowałem ustawienie bloków w butach tak żeby jak najbardziej ustawić stopy na zewnątrz. Pomogło bardzo nieznacznie.
  26. Jeżeli skreślasz schowek i ciekawy kolor to możesz wrócić to przeglądu rowerów od nowa, otwiera się szeroki wachlarz. Co prawda jeszcze składam Topstone'a, ale schowek już wypróbowałem i wchodzą tam: normalnej wielkości łyżki uniora, multitool z 11 kluczami, zestaw naprawczy tubeless, nabój CO2, pompka, dętka tpu i jeszcze zostaje miejsce na jakieś dokumenty, klucze do auta/domu. Mi się bardzo to podoba.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...