Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Samo malowanie nie jest niczym niezwykły, Kubusie od paru lat mają takie właśnie cieniutkie lakiery pozwalające widzieć strukturę carbonu. Jednemu się podoba, innemu niet. Ale pracować to nic nie ma absolutnie prawa. To się nadaje do reklamacji.
  3. Nie wiem w ogóle czy się zdecyduję, bo mam jakąś dziwną awersję do karbonowych kierownic i sztyc, ale jakby coś to jakiej firmy można śmiało kupić? Chodzi o prostą, powiedzmy, że do MTB.
  4. Co ja ci poradzę, że masz socjalistyczne myślenie? Dla mnie nie ma znaczenia od kogo kupuję - kapitał nie zna narodowości. A że ty mieszasz ideologię do biznesu? No cóż twój wybór - ale nie łudź się, że to ma coś wspólnego z kapitalizmem.
  5. Powitoł Ten na UltraRomancach ciekawy, ale popsuty jednobiegowością Są jakieś budżetowe kierowniki jak poniższy ale aluminiowe i w jakimś rowerowym rozmiarze (calówka albo 31,8mm)? Gdyby była biała, to bym szczytował...
  6. Słaba pamięć, czy za młody? Ja tam pamiętam, że w czasach 8-9 rzędowych napędów ludzie robili takie same cyrki z pomiarami, gwoździami, rotacją. Na ogniwach powinny być wybite oznaczenia.
  7. Siodełka przód/tył nie ustawia się po to, aby niwelować bądź korygować geometrię ramy.
  8. @spidelli, dam wiarę bo to chyba Mazury Garbate.
  9. Dzisiaj
  10. Ale tego @RabbitHood nie jest w stanie sobie zwizualizować... Bo i po co. Jest tanio - trzeba korzystać 😅. A że zamknął się kolejny sklep ? A niech zdycha złodziej -wyzyskiwacz - imperialistyczny pachołek 🤣. Trzeba wspierać wolny rynek. Szkoda że ten chiński zamiast rodzimego. Myślę, że przy następnej dostawie szmelcu z Chin, powinieneś ogłosić te bzdurne tezy pracownikom Urzędu Skarbowego, Izby Celnej I KAS. Nie jest dla ciebie @RabbitHood naganne że ktoś, korzystając z czyiś praw patentowych bezczelnie zalewa rynek podróbkami pomijając wszelkie możliwe opłaty celno-skarbowe ? Abstrahując od aspektu prawnego jest to, moim mniemaniu, proceder wątpliwy.
  11. Czasem trzeba upaść by się podnieść pod innym "szyldem". W osławionej ostatnio branży HORECA to norma byle tylko ciągnąć kasę z wszelakich dotacji. A tak serio muszą zmniejszyć ten balon bo pozycjonowanie się w segmencie premium już się przejadło tym bardziej, że to było tylko na papierze. Dochodzą fikuśne kształty, których bardzo wielu nie kupi, zbyt mała wręcz dla mnie śmieszna oferta elektryków plus kulawe funkcjonowanie samej 7Anna... to się po prostu musiało sypnąć tylko niewiadomą była kwestia skali. Niech się przeorganizują wyciągając wnioski, sprzedając nawet sporo mniej ale lepiej.
  12. Ale juz byly takie rewolucje, maszyna parowa, elektrycznosc, itp i swiat sie nie zatrzymal. Wbrew przeciwnie zwyklemu Kowalskiemu poprawilo sie Ta nizsza cena to w wiekszosci badziewna jakosc. Gigantyczna pomoc paparatu panstwowego nie jest wcale wieksza niz w EU i raczej obejmuje bardziej strategiczne branze niz spd za kilkaset rmb.
  13. Jeżeli nie chcesz podczas tych skoków zostać z kierownicą w rękach, i zbierać zębów, to tak. Możliwości jest kilka. 1. Kup niższy mostek; górny gwint musi znajdować się niżej niź krawędź sterówki 2. Kup mostek na jedną śrubę, np Spank OOZY, choć to też nie do końca jest dobre rozwiązanie, ale i tak lepsze, niż to, co masz 3. Sprzedaj ten amortyzator i kup inny, z dłuższą sterówką. 4. Wymień sterówkę. Każda z tych opcji to jakaś inwestycja, bezgotówkowo się nie da. Jak nie chcesz sobie zrobić krzywdy, to rozważ którąś z nich.
  14. Jak Chińczyk przy gigantycznej pomocy swojego aparatu państwowego w końcu wykosi prawie wszystko potem podniesie cenę to nadal wielu będzie pitolić o wolnym rynku. Dojdzie zastępowanie w wielu branżach przez AI i robotykę, pieniążków ubędzie to się w główkach zrobi rewolucja. To moje marzenie bo inaczej bez takiego resetu wielu nigdy nie ogarnie pewnych kwestii.
  15. @leotdipl ta koncepcja narobiła trochę hałasu parę lat temu i znikła. Sam RAD nic ci nie daje, stąd jeszcze pojawił się RAAD, a w praktyce bez wprowadzania dodatkowych miar i wag w każdej uczciwej tabelce z geometrią ramy masz wszystkie potrzebne informacje. Pan Lee Likes Bikes na chwilę narobił szumu na YT, zdaje się nawet napisał książkę, a potem sprawa słusznie przycichła. Jeśli dobrze pamiętam, to z jakichś wyliczeń z jego wzorów wyszło mi, że powinienem jeździć na ramie z reachem 450mm. To co najmniej 20mm za krótko jak na moje upodobania...
  16. @Punkxtr masz rację. kiedyś wpadłem na pomysł, że dokupię mostek do Rondla. Chciałem taki sam jak ten fabryczny tylko krótszy. Zapomnij! Nie było na to szans. Nawet mi odpisali albo się dodzwoniłem (nie pamiętam) i dowiedziałem się, że nie sprzedają takich rzeczy, covidowe wersje Rondli to był dramat. Niestety taką kupiłem i została sama rama rama + wideł. Reszta do wymiany. Hamulce to był dramat, korba FSA z plasteliny, koła wiadomo. Aktualnie wielbiam tego Rondla (po tym jak wymieniłem: koła, opony, napęd na pełnego grxa 1x11, kierownicę, sztycę, mostek, siodło, owijkę). haki do Rondla to dramat. To jakieś odkuwki albo odlewy z plasteliny. Gnie się to od samego patrzenia. Dopiero hak zamówiony od Blackbird z CNC robi robotę.
  17. "7Anna powstała 24 lata temu, ale nawet w branży mało kto kojarzył, że to ta firma stała za takimi markami jak NS Bikes, Octane One, Creme czy później Rondo." Tu właściwie można przestać czytać, za chwilę i tak jest paywall. Kobyliński bez dwóch zdań zrobił kawał dobrej roboty, bez niego było już tylko gorzej. Rondo - bardzo fajne rowery, ale... Sama firma 7Anna to jakaś kpina. Dodzwonić się do nich nigdy nie dało (bo i znaleźć aktywny (!) nr telefonu to jakaś abstrakcja). Na maile odpisywali różnie - czasem w jeden dzień, czasem po tygodniu, najczęściej w ogóle. Załatwienie jakiejkolwiek sprawy urastało do rangi niemożliwego. W panelu b2b praktycznie nigdy niczego nie było, nie mówiąc już o perypetiach z dostępem do niego. Także z mojej perspektywy - nic dziwnego.
  18. Akurat TEN przymiar to jest arcykozacki i szanuj go. Zwykłe blaszki są gówno warte, ale ten pokazuje precyzyjnie poziom wyciągnięcia bez konieczności rozpinania łańcucha i jego wieszania. A do autora: raz w życiu miałem HG40 i też doleciałem do 700km przebiegu i był 1% HG71 kupuj. Bardzo je sobie lata temu na ósemce chwaliłem.
  19. Jest sens rotacji łańcuchów nawet tych w 8 biegowych napędach. Rachunek jest prosty. Kupujesz kasetę i 2 łańcuchy. Razem za ok 300 zł Jeździsz rotując łańcuchy aż zajeździsz oba i przy okazji kasetę. W drugim wariancie kupujesz łańcuch i kasetę za ok 200 zł. Zajeżdżasz napęd i znowu kupujesz łańcuch i kasetę. Po zajechaniu 2 łańcuchów wydałeś w sumie 400 zł. Przykładowy zestaw to: W porównaniu do pierwszej opcji o 100 zł więcej. Opłaca się rotować?
  20. sugeruję zajrzeć w tabelki, bo to jest taka dosyć długa M-ka, zwłaszcza jak na pełnosztywny rower - 610mm ETT i 445mm ricza - także taka niby emka, ale trochę elka
  21. No i bracie właśnie o tym piszę! Dlaczego ja mam "dbać" o polskie firmy? Dlaczego mam psuć wolny rynek? Jeśli ktoś nie potrafi odnaleźć się w biznesie to niech wraca do PRL i gospodarki kierowanej.
  22. Sprzedam, tel. 694524542
  23. @Rybus85 Nie zrozumiałeś. Nie widzisz różnicy między chińskim producentem, który prowadzi zarejestrowaną działalność w UE, urządza sieć dealerską, która zatrudnia pracowników w kraju przeznaczenia, płaci podatki, a firmą krzak z Temu/Ali która wysyła badziewie do UE w zawoalowanych paczkach licząc że oszuka system podatkowy/akcyzowy ? Jeśli nie widzisz, to nic nie poradzę 🙄. Trzeba było zostać w PRL. W systemie kapitalistycznym sam musisz zadbać o siebie. Co nie zmienia faktu że "chińskie" platformy sprzedażowe działają na szkodę przedsiębiorców w krajach UE. Inny punkt widzenia ma przedsiębiorca, a inny statystyczny Janusz, tyrający za najniższą w systemie trójzmianowym cieszący się że kupił dętkę 12zł taniej, czekając 24 dni na dostawę. Życie...
  24. Bo Trójstyk granic PL-LT-RUS (Wiżajny): Dacie wiarę, że znad Wigier i z powrotem, na 120 km było ponad 800 metrów przewyższeń?
  25. Widać to jak podchodzi do klienta producent europejski i chiński 🤦 To co ostatnio prezentują nowe europejskie auta w porównaniu do chinoli to kpina. Wystarczy spojrzeć chociaż na ostatnie nowe Mercedesy. Robione na odpałę. Klient i tak kupi... Niech tak robią dalej. A potem zdziwienie że chiński rynek coraz bardziej się rozwija i wypiera rynek europejski.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...