Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. @wr81 no to czeka nas kolejna ewolucja: gravel XC - skok 100 a potem 120 mm gravel trial - skok 130-150mm gravel enduro skok 160-180mm gravel dh - skok powyżej 190mm gravel adventure - skok do 40-90mm
  3. Najistotniejszy jest chyba w tym wszystkim "nowy" RS Rudy XL - 60mm. Wróciliśmy do RS Indy...
  4. Dlatego poprzerabiałem wszystkie crossy i trekkingi na gravele, by móc sobie siekać takie Wisły1200 Dokładnie, to usiadłszy na moment , odciążył ciągle tak samo obciążone plecy i znalazł lekarstwo którego nie doszukał się jak dotąd żaden specjalista
  5. W których konkretnie i jak się to ma do 5 poprawki konstytucji?
  6. ...powoduje konieczność wymiany blatu...
  7. True, Ninery jakoś tak urodą nie grzeszą za bardzo...
  8. Dzisiaj
  9. Facet chce gravela bo go na crossie plecy bolą.
  10. Wiem że było, 5 lat temu był taki zielony. Ale wtedy był dostępny tylko w stanach i chyba nawet jeszcze drożej niż ten Trek dzisiaj. Nadal jest to niegłupi model, choć nie najpiękniejszy.
  11. Facet chce gravela, a mu wiercicie głowę jakimiś bzdurami. Gravel jest skokiem do przodu wglądem crossa, zwłaszcza gdy chce się robić więcej km.
  12. Witam, Jaki polecacie blat ovalny do korby SRAMA 30 t, nie ukrywam, że zależy mi na czerwonym kolorze. Do tej pory używałem allugear ale może jest jakaś lepsza alternatywa ?
  13. spinka i skuwacz w kieszeni i można jeździć
  14. Powoduje. Siła nie rozkłada się równomiernie na ogniwach zazębionych z blatem.
  15. ale poza strzelaniem nie powoduje to jakiegoś zagrożenia w postaci zerwania łańcucha ? W zeszłym roku miałem sytuację, że zerwałem łańcuch gdzieś na zjeździe zostając bez a byłem ponad 20 km od samochodu i w konsekwencji musiałem prowadzić rower pieszo do niego. Więc wole unikać sytuacji, które mogą powodować takie coś i jeśli jest na to szansa to wole zmienić blat.
  16. No to sobie w obecnym rowerze obniż kierownicę i sprawdź. Bo założę się, że masz mostek na plus i komin podkładek pod nim.
  17. Niekoniecznie inna rozmiarówka, natomiast wersje skórzane mają tendencję do naciągania się i dopasowania do stopy, np. w zeszłym sezonie, kupiłem la ######vy, które w wersji syntetycznej w 47 były za ciasne, natomiast w wersji nubukowej pasowały bardzo dobrze, ale to właśnie kwestią rozciągliwości i dopasowania materiału do stopy.
  18. Zwarcie styków ma rozładować kondensatory.
  19. Normalny : Pokrak 🙃
  20. To nie kwestia softu, soft zawsze był najnowszy. Wziął i się zepsuł. Na reddicie znalazłem info, że zresetowanie może pomóc. Co ciekawe - sugerują wsadzenie baterii odwrotnie. Nie rozumiem co to niby ma dać skoro styki są ułożone tak jak są i wsadzenie baterii jedyne co może spowodować to zwarcie styków. Wyjąłem baterię i sprawdzę wieczorem czy zacznie gadać. A jak nie, to pierniczę - tak jak @Eathan pisze - znak sygnał, że to czas na Assioma Favero PRO MX2...
  21. Bo jak jechałem to mialem wrażenie, że jakbym pochylił się to byłoby mi wygodniej
  22. No i korba 38t, więc z lubelskich górek się nie dokręci 🤭.
  23. @kipcior spokojnie, to (full gravel) już było i można mieć używkę: https://m.olx.pl/d/oferta/gravel-niner-mcr-9-rdo-CID767-ID172Hh4.html (Nie moje ogłoszenie jakby co:))
  24. To Trek wreszcie coś sensownego zrobił dla mnie, tylko 5 lat za późno. Szkoda że 1x choć pod górę to odpowiednik 22x30 w MTB, co już się robi przyzwoite. No ale przy tej cenie to raczej zbyt często go w górach nie zobaczę.
  25. O - jak zwykle byłem trendsetterem.
  26. @Mihau_ nie zapominaj o cenie. Nowa kiera to +10 tys. do ceny za poprzedni model
  27. A na sezon 2027 wymieni się kierownicę na prostą w celu lepszej kontroli w terenie i tym samym historia zatoczy koło.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...