Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Wspónie z miłym kurierem wnieśliśmy 100kg rowerów na trzecie piętro
  3. A co sądzicie o używanych? Znalazłem taką ofertę: https://www.olx.pl/d/oferta/gravel-romet-boreas-2-grx-2x10-2023-roz-54-CID767-ID16LLLW.html?isPreviewActive=0&sliderIndex=0 i dalej wisi, a do Opola mam blisko. Jak nie, to po prostu się rzeczywiście wstrzymam z tym i będę szukać na bieżąco jakichś ofert.
  4. Dokładnie o tym pisałem w jakimś innym wątku, warto się do listopada wstrzymać z kupowaniem roweru, bo na Pepperze cały czas wyskakuje coś ciekawego o 1/3 taniej. A to Attabo 2.0 Grado za 1999, a to cos na GRXie i sztywnych osiach za 2999. Gratulacje.
  5. Nie aktualne. Można zwinąć.
  6. CENA DO NEGOCJACJI
  7. Są uchwyty składane, obrotowe, czy ruchome, nie wiem jak to nazwać. Tu jakiś z Temu mi wyskoczył jak wpisałem hasło "wieszak na rower ścienny pionowy obrotowy": https://share.temu.com/ZzZvFRsUzVA a tu z Allegro: https://allegro.pl/oferta/wieszak-scienny-na-rower-elektryczny-z-blotnikami-obrotowy-lift-premium-15019972120
  8. Niecałe 2 tygodnie temu był Aspre 2 na GRX za 3000 zł. (sklep się wywiązał i powysyłali) no ale to trzeba trafić na taką okazję. https://www.pepper.pl/promocje/gravel-romet-aspre-2-na-grx-1090954
  9. Witam czy ktoś pomoże… Odnawiam starszy rowerek, miał wysłużoną i korbę ( 3 rządowa, najmniejsza tarcza miała 28 zębów) i kastę ( 8 rzędów z największą zębatką tylko 30T) . Przerzutka tył w tym bicyklu też stara, jaki model nie wiadomo, jakaś Acera. Zależało mi, aby na korbie była mniejsza niż uprzednio najmniejsza tarcza, z 24T. Mam problem ze znalezieniem odpowiedniej tylnej przerzutki, która obsłuży idącą nową korbę Shimano FC TY301 42/34/24 i nową kasetę Shimano CS-HG400-8 Acera z 8 rzedowa tarcze 11-45T ! Nie potrafię znaleźć przerzutki, która obsłuży tak dużą tarczę 45T w kasecie w układzie 3x8? Co znajdę w necie jaką przerzutkę, to po wczytaniu się w szczegóły, znajduję informację owszem o pojemności do 45T, ale jednocześnie kolejną informację, że obsłuży największą tarczę kasety tylko np. 34-38. To się jakby wyklucza? Znajdziecie rozwiązanie? Czy gdybym zmienił korbę na z jeszcze mniejszą najmniejszą zębatką ( 22 zęby) , np. FC-M311 ( 42-32-22) byłoby łatwiej znaleźć taka przerzutkę? Jaki model? A może odstąpić od tej kasety z 45T i wziąć z największą zębatką 40T, wtedy chyba dużo łatwiej już coś znaleźć, ale to bym wolał w ostateczności. Dziękuję serdecznie za podpowiedzi? Pozdrawiam.
  10. Ogólnie dzisiejsze problemy z zakładaniem opon biorą się z tego, że obręcze i opony robi się tubless ready - a to powoduje mniejszą tolerancję. Inna kwestia to wyrobienie u siebie dobrej techniki zakładania opony (to bardzo pomaga).
  11. Dzisiaj
  12. Jak w Renacie pozmieniasz to co naturalnie miało się ze "starości "wysypać to potem jest szansa na dłuższą 😉 szczęśliwą eksploatację (bezstresową dla mamusi) 😁. Kuśfa teraz spoglądam na nowe to do benzyny dali silnik od pralki PHeV. Czyli w kolejnym wcieleniu zostaje traktor jak nie pójdą drogą la'france czyli same elektryki ......tfuuu.
  13. Felt lepszy niż Romet bo ma sztywne osie. Nie piszą jaki widelec w tym Romecie. Chyba nic lepszego niż ten Felt nie znajdziesz w tym budżecie. Było już kilka wątków na temat graweli w tym budżecie, poszukaj
  14. @ajemkinga masz w kommot wykupiony cały świat czy region ?
  15. A ogólnie macie może jakieś inne rowery do polecenia w podobnej półce cenowej?
  16. Nie sądzę by się pomylił, że EBC są najpopularniejszymi klockami u nas do zastosowania jakie masz. Nie bierze się to z czapy a jak się boisz jakiś dziwnych tematów o rozgrzaniu metali to przynajmniej ja nie za bardzo rozumiem w czym problem. Przecież w terenie też na zimnych trzeba sekundę czy parę do hamować i jest żyleta. Fakt wycia czy popiskiwania to z mojego doświadczenia raczej najczęściej kwestia tarczy a nie samych klocków. Nic tu więcej nie wymyślimy zwłaszcza, że jak pisałem jak byś chciał Shimano to też mają bardzo dobry produkt. W sumie ciężko trafić na chałę przy tym co wymienione. Mi się raz udało ale chodziło o takie wycie, że jestem w 100% pewny winy zużytej już powoli kanapkowej tarczy XT. A tak to wszystko w większości poza żywicą tylko kwestia szybkości zużycia.
  17. Jedna mi się dość ciężko nakładała a druga w miarę OK. Ja gdzieś czytałem, że jak ciężko się nakłada to mocno przylega i nie ma takich problemów z mlekiem. Jak na razie raz je zakładałem i bynajmniej to dla mnie nie jest problem . W każdym bądź razie łyżki plastikowe z decathlona się nie połamały. Na przód i tył brałbym jednak to samo. Z tyłu zawsze się szybciej zużywa. Po 2-3 tyś można zamienić miejscami i dalej jeżdzić. W ten sposób się będą w miarę jednakowo zużywały.
  18. Gdzie nie spojrzysz, AI się wdziera. Ode mnie też trochę AI. Polecam popatrzeć na inne klipy na kanale Czarta. Dużo dziwnych rzeczy tam się dzieje.
  19. Co prawda wierciłem i malowałem wczoraj, ale wieszałem dzisiaj, więc chyba się liczy 😄
  20. Jak mało szutrów a dużo asfaltu to polecam Mitas X Road, mam to z tyłu na kole i jest to opona dająca sporą szybkość, na szutrach i po kamieniach idzie bardzo dobrze, jest lekka i wyjątkowo wytrzymała, zakłada i ściąga się dość łatwo. Ogólnie to lepiej założyć dwie różne opony, na przód coś bardziej agresywnego dobrze trzymającego w terenie, a na tył coś o łagodnym bieżniku dającym szybkość i małe opory toczenia.
  21. @pecio może kolega znalazł dobrą sztukę, rzadko ale się zdarzają, w wersji osobowej szanse rosną @spidelli nie wiem ile zapłaciłeś, ważne że jedziesz dalej 😁
  22. Jak rozumiem gościa to chodzi mu, że te 98% to szutry i asfalty. Więc pewnie tego szutru wyjdzie 8%
  23. Rozumiem choć nie pojmuję jak można chcieć tak wąskie opony przy 98% jeździe po szutrach. No chyba, że to szutry premium to tak 🙂. To nie pomogę, bo węższych opon totalnie nie znam. EDIT. @RabbitHood, dobra! To ja źle to odczytałem...
  24. Nie odrzucaj napędów 1xx, bo wielokrotnie mają miększe przełożenia niż 2xx, bo 3xx to pozostały w najtańszych rowerach. Do każdego trzeba podejść indywidualnie, bo są takie z twardszymi i miększymi napędami. + przyczepka - można, ale po co? Ja bym odrzucił całkowicie. Do tego co piszesz teraz to zapewne nie, ale pytanie: czy jak będziesz jeździł sam to będą podobne tereny? Spójrz na https://www.polygonbikes.com/pl/heist-x7/
  25. WTB Cross Boss 700x35c, realnie balon wychodzi 37 do 38mm przy ciśnieniu 2,8 bar, zakłada i ściąga się to rękami, waga 410 gramów.
  26. Ja takie "osobówki" z wymontowanymi tylnymi fotelami , "dyktą" na podłodze w benzynie ( bo nie toleruje "traktorów ... chwała Fordowi. ,że ma w opcji jeszcze takie silniki.)..... noooo...... tylko do sklepu po bułki , tak delikatnie . Czasami tylko ładowność x3 przekroczona , robi za auto terenowe , wywrotkę , lokomotywę pociągową do przeładowanej przyczepy ....... długo by wymieniać . Ale jak przyjdzie co do czego to tylko w niedzielę do kościółka jeździło .......... bardzo grzecznie 😷
  27. Też poszukuje dla siebie crossa i również z uwagi na pobolewające lędźwie. Jeżdżę obecnie na damce Merida Crossway 40 i na razie to dla mnie najwygodniejszy i najszybszy "miejski" rower na jakim jeździłem😀 Przesiadłem się ze starego Authora mtb. Mam na oku: Roam 1 2025 - 5000zł Heist X7 w rozmiarze L z tego co szukam już chyba niedostępny za wyjątkiem oficjalnego sklepu gdzie kosztuje 6000zł. Warto tyle zapłacić za ten rower? Merida Crossway 700 - 5600zł - Nie mogę niestety znaleźć żadnych informacji na forum nt. Meridki. Co możecie powiedzieć na temat tego roweru w porównaniu do Giant i Polygon? Dzięki! ps. czy do Roam albo Heist w razie W można wsadzić cieńszą oponkę na asfalt?
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...