Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Za 2800 to i podróbkę bym kupił
  3. W sumie dobrze bo zyskasz jedną kulkę której brakowało w Twojej piaście. Teraz pozostaje kwestia odkręcenia bieżni w gołej piaście, albo idziesz w zniszczenia i ściskasz piastę w imadle i odkręcasz bieżnię albo bez zniszczeń metoda na deskę i szprychy albo metoda na tarczę hamulcową z deską lub ze ścianą.
  4. Kupuję całą piastę bo znalazłem używkę w znośnych pieniądzach, a próbuję zminimalizować koszty bo i tak na 90% na nowy sezon wlecą nowe koła, więc szkoda dokładać do tych. Zapadki 1:1 nie udało mi się znaleźć, więc trzeba byłoby rzeźbić i tak jak mówisz, pewnie jest to średnio bezpieczne :D. Myślałem, by zamiast przekładać cały bębenek po prostu rozkręcić ten drugi i przełożyć zapadkę skoro będzie pasować 1:1, powinno być to w miarę wykonalne bo wystarczy na sztywno złapać piastę, prawda? No i bębenek nie jest skręcony z taką siłą co przykręcony Żeby przełożyć cały bębenek to musiałbym jeszcze dokupić ten klucz imbusowy 15. Pozostałe elementy w bębenku w bdb stanie, ogólnie była zachowana nawet lepiej niż się spodziewałem.
  5. Ramy Breezer Inversion i Lightning Team dostępne w Rowerix. Just sayin'
  6. Miałeś zupełną rację. Program okazał się wielką żenującą kpiną i żadnych dopłat nie będzie, o czym można przeczytać w internetach. Następny w kolejce to haniebny podatek Belki. Każdy rząd obiecywał jego zniesienie lub modyfikacją. Nie dość, że inflacja okrada oszczędności rodaków, to jeszcze rząd swoje dokłada w postaci podatku 19% od odsetek z oszczędności. Aby nie było tak minorowo, to jestem bardzo zadowolony ze swojego ebika W sierpniu poniosło mnie na południe kraju do Kudowy, gdzie miałem tylko "rzut beretem" do Czech.
  7. Za 6k masz stary rower na hamplach szczękowych, któego wartość będzie spadać i za chwilę oddasz go za frytkę. Porównując tego Fuji to masz rower aero, duże przekroje rur które wpływają na wagę i totalną sztywność roweru, czyli komfort jazdy. Ciągle ma to sens jakbyś się ścigał w kryteriach ulicznych gdzie masz ostry sprint co parę km albo pod tri. Nie widzę sensu zakupu takiego roweru I teraz dla porównania tcr, które jest zapewne o niebo wygodniejszy, ma nowocześniejszą ramę -hample tarczowe, sztywne osie więc dużo łatwiej sprzedawalny, jest lżejszy- 8,2kg na kołach i oponach seryjnych. Jak sobie je wymienisz to schodzisz na 7,5kg (.....kozak). Rower który leci pod górę jak głupi, do sprintów zbiera się super, na zjazdach idzie jak po szynach. Tu nawet nie ma co porównywać, szczególnie jak uwzględnisz fakt, że opory aero tcr są takie same jak w Treku Madone- wg kanału roadracing.pl i badań na które się powołuje.Ten fuji to rower z 2018, Sensa jest nowa, giant też świeży. W tym budżecie nie widzę sensu zakupu używanego sprzętu, szczególnie jeśli nie masz jakiś specyficznych potrzeb jak tri , czy jakieś sprinty na kryteriach. Możesz oczywiście olać powyższy wywód, kupić sobie takiego Fuji no bo wygląda pro aero, ale to jedyna wartość jaką wniesie do Twojego życia taki rower....no i jeszcze jedno. W przypadku rowerów na zwykłych hamplach i kół karbonowych warto dobrze sprawdzić obręcz.To nie jest super połączenie, zdarza się, że obręcze ulegają uszkodzeniu w wyniku działania siły hamowania, temperatur itp. Jak rower jeździł na płaskim to pół biedy, jak po górach to bywa różnie. Obręcze karbonowe są dużo bezpieczniejsze w rowerze na hamulcach tarczowych. Podczas jazdy w deszczu nawet nie ma co porównywać jakości, siły i modulacji hamowania.
  8. Chodzi Wam o zwężenie na główce w tej ramie? Bo przy normalnej wygląda całkiem całkiem 🙂.
  9. No i super....z tri jest tak, że na rowerze nie wygrasz, ale możesz go na tym etapie przegrać. Z tego co mi mówią ludzie z tri, z którymi jeżdżę to trudno odrobić straty z roweru w biegu.
  10. Kup bębenek do piasty WH-M8010 i zamontuj go. Kupowanie całej piasty i demontaż z niej bębenka gdy piasta nie jest zapleciona w kole jest bardzo trudne, czasami kończy się uszkodzeniem piasty, ale jest to wykonalne, jeśli zdecydujesz się kupić całą piastę to powiem jak ten bębenek odkręcić bez zbędnych zniszczeń. Nie próbuj dopasowywać czegoś z piast innych marek bo to są bardzo precyzyjnie wykonane części i lekka odchyłka w wymiarze zapadki skończy się katastrofą, czyli zablokowaniem bębenka, potem zerwaniem i połamaniem przerzutki.
  11. Dzisiaj
  12. Cześć. Ostanio przy czyszczeniu wnętrza rury podsiodłówej w rowerze Giant Trance 29 odkryłem, że w miejscu godzie rura podsiodłówa zespawana jest z rurą górną są dwie małe dziurki (śtednicy zapałki). Wyczuć to można jak się wszadzi palec do rury podsiodłowej. Powierzchnia nie jest gładka, pełna tylko od palcem czuć te dziurki. Wygląda, że przy spawaniu przepalona została rura podsiodlowa. Pytanie czy to jest normalne czy powinienem reklamować ramę? Zdjęcia niestety nie zamieszczę, po nie da się za bardzo sfotografować wnetrza rury podsiodłowej.
  13. @chudzinki dzięki za pomiar. @zekker dzięki za info. @wr81 dzięki za ofertę. Ciekawy sklep. Zarejestrowałem się - coś sobie upoluję. Ten kolor i ster redukcyjny mnie powstrzymał. Ale jak ktoś ma tapered i uszkodzony stary amor, to cena hit. Podepnę archiwalny wątek, gdzie Paragon jest zestawiony z NRX. Paragon vs NRX Paragon pływa w oleju, niektórzy piszą, że słyszą przelewający się olej. Dlatego działa dobrze w czasie. Serwis amortyzatorów robię sam, a Paragon nie jest skomplikowanym amortyzatorem. Poluję więc na wersję z prostą rurą. Podsumowując, Paragon, a potem dłuuugo, długo nic dla piasty QR9 i skoku w zakresie 65-80 mm. Jedyny mały minus, że przestali produkować go w wersji matowej.
  14. Ale wciąż temat przykrótkiej tęczy moją głowę męczy.
  15. Masa tego NCX air jest podawana jako 1,8kg - równa masie Paragona. na pewno jest amorem lepszym niż sprężynowe NEXy itp. Co do jakości pracy się nie wypowiem, natomiast ponownie będzie zdecydowanie lepszy niż sprężynowiec. W tym konkretnym przypadku dodatkowo CCC - tutaj koszt suntoura jest mniejszy niż przegląd Paragana w serwisie. Co do tragicznego wyglądu takiej główki ze sterami 4444t pełna zgoda. Dodatkowa uwaga co do Paragona. Zdecydowana większość na rynku to Paragony Gold i do nich odnosi się większość opinii. Zdarzają się czasem również z rzadka Paragony Silver (były chyba na allegro) które ważą wyraźnie więcej - ponad 2.1kg i mają inne golenie.
  16. Wydaje mi się, że ten będzie lepszy. Na tych filmach wszystko tak łatwo schodzi. U mnie, naprawdę przypierniczyłem tym młotkiem i nie drgnęło nawet.
  17. Sprawa wyjaśniona, jedna zapadka w bębenku pękła. Tu zaczyna się robić ciekawie, Shimano nie przewiduje serwisu bębenka i zaleca wymianę całości przy uszkodzeniu części za grosze, ale sam bębenek (Y3G898040) do tej piasty jest już niedostępny, więc pozostaje kupić pasujący bębenek do kasety i innej piasty (Y38V98010), który kosztuje zresztą niewiele mniej co sama piasta, więc równie dobrze można kupić piastę i przełożyć co trzeba. Podążając tym tropem, to wg. Shimano najlepiej pewnie byłoby wymienić od razu całe koło Będę próbował dobrać zapadkę i mam wymiary, ale jak rzuciłem okiem to z żadnego ogłoszenia nie pasują 1:1 lub nie ma informacji. Wizualnie wyglądają podobnie do tych: https://allegro.pl/oferta/zestaw-zapadek-novatec-nt-3ps-f-bebenek-f2-f5-12294785982 więc pewnie bez przeróbki się nie obejdzie. Ewentualnie popytam jeszcze w lokalnych serwisach. A jakby ktoś miał te piastę na części, bębenek, albo zapadki do niego, to dajcie znać.
  18. Mam założone Marathony GT 365 (katalogowo 50, realnie 48) i pełny błotnik. Bez błotnika jest jeszcze sporo zapasu. Podobnie w drugim rowerze z Marathonami Mondial (też 50, realnie 47). Kiedyś przymierzałem Kendy Klondike 29x2,1" i widelec przyjąłby ale błotnik już nie. Nie mierzyłem lub nie pamiętam ile faktycznie miała opona na szerokość. NCX to kowadło i nawet nie chodzi o wagę, a beznadziejny tłumik. Nie powiem, z notatek wynika że wytrzymał u mnie 35k km (wersja D LO Air) ale Paragon po 8k bez serwisu działa lepiej niż tamten nowy. Tanio ale czy warto pchać się w coś co udaje amortyzację?
  19. Bo tęczę od góry wypuszczają chmury
  20. wiecie czy 510 przyjmuje 58v bez żadnego problemu ?
  21. Tak jak napisał @KSikorski musisz podać jak wygląda aktywność na Garmin Connect.
  22. Ta rama z sterami redukcyjnym i będzie wyglądała tragicznie. Do paragona włożyłem swego czasu 29x2,0 (race King) na obręczy dr Swiss r500db i było wystarczająco dużo luzu by z tym jeździć.
  23. Jak te aktywności wyglądają w Garmin connect?
  24. Na taką? + Łańcuch Shimano CN-LG500 Linkglide 10/11?
  25. Czyli co muszę zmienić kasetę?
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...