Cała aktywność
Kanał aktualizowany automatycznie
- Z ostatniej godziny
-
Zjeżdżałem kilkukrotnie na TRP Spyre i tarczach RT56, klocki EBC półmetaliki stąd: Hamowanie z 70-80 do 30-40 co agrafka, 0 problemów z hamulcami.
-
uzurpator obserwuje zawartość → [LinkGlide- łańcuch 10s] Co kupić?
-
Nie ma to większego znaczenia. Kup 3 takie same, rotuj do zarżnięcia kasety.
-
[Zdjęcia] Codziennie Jedno Zdjęcie
zekker odpowiedział klon → na temat → Rowerowe forum na max - ogólna dyskusja
-
[zakupy cz5] co kupiłeś ostatnio z części rowerowych
wr81 odpowiedział Puklus → na temat → Rowerowe forum na max - ogólna dyskusja
-
Sklep internetowy Biker-Budzyk Brodnica
smw44199 odpowiedział temat → Propozycje, uwagi, życzenia i krytyka
No i po co było robić aferę, straszyć uokik? -
dario69 obserwuje zawartość → [amortyzator] FOX 34 Rhytm 150 2019 ile oleju
-
Chciałem zrobić serwis olejowy w moim amorku: 2019 RHYTHM 34 FLOAT 29 150 Serial number: 195812-0035-t Part number: 910-18-944 Description: 2019, 34, A, FLOAT, 29in, Rhythm, 150, Grip Sweep-Adj, Matte Blk, Std/Matte Blk Logo, 15QRx110, 1.5 T, 51mm Rake, N/M OE Chodzi mi o ilość oleju odstrony dampera. Na stronie foxa jest 30 ml 5wt dla SC Grip Damper oraz 40 ml 5wt dla non-SC Grip Damper Możecie mi powiedzieć czy mam z SC Grip czy non-SC Grip Sorry za ten czarny podkład ale skopiowałem opis amorka zestrony foxa i nie mogę tego usunąć
-
[hamulce tarczowe hydrauliczne] Kompatybilność zacisków i klamek Shimano
grissley odpowiedział grissley → na temat → Hamulce rowerowe
Nooo dobra, nawet to niegłupie, jeśli usa się nieporozlewać siuwaxu... Czy coś zmienia to, że te nowe to j-kit? Jeśli nie, to wrzucę jeszcze zdjęcia zacisku i poproszę o poradę jak to się odpowietrza. Tam jest jakoś inaczej niż wszędzie gdzie indziej, a odpowietrzyć na bank będzie trzeba... -
[zakupy cz5] co kupiłeś ostatnio z części rowerowych
Eathan odpowiedział Puklus → na temat → Rowerowe forum na max - ogólna dyskusja
he w życiu każdego forumowicza przychodzi ten moment, że dokona zakupu na rczbikeshop. Dzisiaj dopadło i mnie. Zamówiłem klamkomanetki GRX 810 - przód/tył wraz z zaciskami do kompletu. Niby Not in stock /20 WORKING DAYS ale pożyjemy i zobaczymy. Cenowo za zestaw wyszło nieco ponad 700 zł. https://go.mail-coach.com/t/r-l-thhrukkd-nhuktaluk-jj/ RCZBERD7 86€ z wysyłką https://go.mail-coach.com/t/r-l-thhrukkd-nhuktaluk-jt/ RCZBERD8 92€ z wysyłką -
Sprawdzam nowy zawsze przymiarem, a potem tym samym przymiarem używany. Do tego czuję, że zmiana biegów staje sie "problematyczna", to pierwszy objaw zużycia. PS Co kupić jakbym brał KMC? e10, czy e11 do tego napędu?
- Dzisiaj
-
Nie ma znaczenia co kupisz, prawdopodobnie przy Twoim stylu jazdy takie będzie zużycie. Niemniej, w jaki sposób stwierdzasz że łańcuch jest zużyty?
-
Mam napęd Cuess 6000 linkglide 2x10. Fabryczny był shimano lg-500. Wytrzymał niecałe 2tyś km. Założyłem kmc e11 (teraz zastanawiam sie, czy nie powinien być e10) wytrzymał trochę ponad 2tyś km, czyli bardzo podobnie. Co mam teraz kupić, co możecie polecić?
-
[hamulce tarczowe hydrauliczne] Kompatybilność zacisków i klamek Shimano
marcin_ostrów odpowiedział grissley → na temat → Hamulce rowerowe
Jak masz takie same to zrób żeby byłe te same Odkręcasz klamkę i zacisk , przekładasz . Przy odbrobinie uwagi nawet odpowietrzać potem nie trzeba . A unikasz całej zabawy z przeciąganiem przewodów przez ramę. -
Zarejestrował się nowy użytkownik: dario69
-
[hamulce tarczowe hydrauliczne] Kompatybilność zacisków i klamek Shimano
grissley odpowiedział grissley → na temat → Hamulce rowerowe
Nie te same a takie same Ale tak, wiem o tym. -
[Klamka hamulca] Magura HS33 - Jak wymienić klamkę/dźwignię hamulca
Roballinho odpowiedział vsl1992 → na temat → Magura
Znajdż walec tej samej średnicy zewnętrznej, albo ciut mniejszy, najlepiej z tworzywa, albo drewna, i puknij nim tą tulejkę, która jest w klamce. Swoją drogą też mam hs33, ale nie mam w ogóle takiej tulei. -
[serwis] jak wykręcić pierścień racheta z piasty DT Swiss 350
marcin_ostrów odpowiedział Eathan → na temat → Koła rowerowe
Dokładnie . Cokolwiek w end capa i na siłę. To na wcisk tylko siedzi. -
Jeżeli w tych prymitywnych napędach ja i moi znajomi mamy przedłużki za te parę groszy i napęd działa tak samo jak bez nich zwłaszcza na małych koronkach, to działa i można z powodzeniem polecić innym. Specyfikacja Triba RC100 jest dostępna dla każdego i można sobie pewne rzeczy samemu sprawdzić, druga rzecz autor korzystając ze specyfikacji producenta sam podał te dane z jego strony , po których nie trudno wywnioskować, że jest to kaseta CS-H072-7 12-28 odpowiednik Shimanowskiej CS-HG20 -7 Klameczka Taaak, jedna klameczka i mamy potworka z wyglądu xD , nie ma to jak chodzić w dwóch różnych butach,- tenisówek i glan, - no zacnie A do jakich ciekawych wniosków się dochodzi po pewnym czasie takiej jazdy, że no jakoś tak wujowo Można zrozumieć jeszcze pewne wybory gdyby komplet kosztował 5 stów, ale za 145 pln przy Sensah Reflex? No prosze Cię Co do kasety , to ano dlatego polecam 11-40, bo przy tarczy 44 nie spotka gościa wypych z buta. Jeżdżę różne wyścigi, w tym te bardzo ciężkie i nie chciał byś widzieć min kolesi , kiedy w białych skarpetach wypychają swoje szosy, a ja sobie ich lekko objeżdżam( mając przy tym sensowne prędkości i pokonując to w ułamek jak miałbym to robić z buciora), bo "ujmą było przekroczenie zakresu mazowieckiej kasety w swojej karbonowej szosce". Dla każdego normalnego zjadacza, liczy się raczej efekt, a nie kanony, moda i szpan. I ostatnia sprawa, to nie jest rower szosowy pomimo geometrii endurance. Z założenia miał być to najtańszy na rynku gravel, o czym świadczy jego wyposażenie, a że się pewne rzeczy pozmieniały i obecnie w szosach spotka się szersze lacie jak w przełajówkach , to ktoś mądry z marketingu wpadł na pomysł by zmienić z gravel na szosę. I już na sam koniec,- te dziury w stopniowaniu Raczej przy tym rowerze i też tak ogólnie się domyślam , że jazda będzie w zakresie "sport dla siebie turystyka" i dla funu , więc jakie to ma znaczenie?
-
[serwis] jak wykręcić pierścień racheta z piasty DT Swiss 350
Dokumosa odpowiedział Eathan → na temat → Koła rowerowe
Ja robię to niepotrzebnym adapterem 15 do qr. Wsadzam go tyle, żeby siedział tylko w end-capie i "wyłamuję". -
Rafał87 obserwuje zawartość → [Piasta] dt swiss 350 problem
-
[Zdjęcia] Codziennie Jedno Zdjęcie
spidelli odpowiedział klon → na temat → Rowerowe forum na max - ogólna dyskusja
-
[Koła] Nowe koło szosowe do roweru - jakie wybrać?
ernorator odpowiedział MORVILxv → na temat → Koła rowerowe
Generalnie lepiej nie używać presta w otworze na samochodowy. Jak masz to gdzieś to tańsze lepsze bo 28 szprych więc kilka g lżejsze a jeśli nie jeździsz po gruzie i nie skaczesz to 32 tobie nie potrzebne. -
uzurpator obserwuje zawartość → [Centrowanie] Kilka pytań i [Hamulce] Tektro M275 - upgrade czy wymiana na klocki metaliczne?
-
Po pierwsze - masz źle wyregulowana hamulce. O ile, w przypadku mechaników, w miarę schodzenia klocków klamka będzie się zapadać, to nie ma prawa się to zdarzyć po jednym hamowaniu. Mam 15 różnych mechaników w 'stajni' i żaden nie wymaga regulacji częściej niż raz na kilka jazd. Nie. Po prostu nie umiesz w tarczówki. NIe można. To jest błąd regulacji.
-
[serwis] jak wykręcić pierścień racheta z piasty DT Swiss 350
Eathan odpowiedział Eathan → na temat → Koła rowerowe
Łapisz w imadło i szarpiesz -
[Napęd] 1x12 - prośba o opinię zestawu
uzurpator odpowiedział mariooo_87 → na temat → Napęd rowerowy
Jest dość oczywiste, że napęd złożony zgodnie z tabelami kompatybilności producenta będzie działać prawidłowo. To jednak nie oznacza, że twierdzenie przeciwne jest prawdziwe. Przy odrobinie ekspertyzy można robić naprawdę pokręcone kombinacje z napędem które purystów przyprawią a apopleksję a jednocześnie pracują nie gorzej od tego, co sobie producent uwidział. -
1 & 2 - naprężenie po stronie mniej skośnej wyjdzie z geometrii koła na podstawie naprężenia po drugiej stronie. Jeżeli mówimy o typowym tylnym kole pod obręczówki, to możesz się spodziewać ok 60% naprężenia strony napędowej. Czyly - jeżeli obręcz ma max 1200N, to na stronę napędu tyle chcesz, a po stronie drugiej wyjdzie 650-700N 3. Radzić poprzez 'te typy tak mają'. Prawidłowo zbudowane koło po prostu luzuje ciut po założeniu opony. 4. Koło zawsze napinamy do wartości maksymalnej po stronie 'stromej'. Strzelanie jest normalne po zapleceniu i nawet zaleca się je wywołać, aby usunąć skręcenie szprych po zaplocie. Strzelanie regularne podczas jazdy to zdupcone koło.
-
goa2004 obserwuje zawartość → [Centrowanie] Kilka pytań
-
Cześć, Zwracam się do osób doświadczonych - praktyków z prośbą o udzielenie odpowiedzi. 1. Przy kołach karbonowych ( koło tylne na hamulcem szczękowy chińska obręcz brak info odnośnie maksymalnego napięcia szprych, zakładam bezpiecznie max 120, jaka powinna być po stronie nie napędowej wartość? ) ? 2. Wyczytałem gdzieś, że po stronie hamulca tarczowego należy osiągnąć maksymalną wartość dla obręczy? ( chociaż np. Aeolus 3 pro disc bontragera mają podaną minimalną wartość dla nienapędowej 69 kgf, oraz minimalną i maksymalną dla napędowej 119 kgf, 154 kg. ) czy zatem tutaj należy przyjąć wypadkową ? zachowując minimum?. 3. Jak już wiem, po napompowaniu koła naprężenie spada ~1,5 wartości TM-1 z park toola. ( i mamy np. problem z dociągnięciem szprych bo zaczynają się skręcać - w sensie odkształcać plastycznie ) jak sobie z tym radzić? Czy dobrym pomysłem jest naciągnąć je do maksymalnych wartość, i później pozostawić o 1,5 mniejsze, co wówczas jest w środku przedziału minimum - maksimum. 4. W jednym kole mam temat taki, że mimo osiągnięcia wartości minimalnych a nawet powyżej, koło za każdym razem jak wsiadam na rower rozpręża się słychać 3x jakby ktoś w cymbał uderzył. Za luźne czy za mocno naciągnięte? Poza tym po przejechaniu kilkudziesięciu km zaczęło na nowo cykać jak stanę na pedał.
-
[hamulce tarczowe hydrauliczne] Kompatybilność zacisków i klamek Shimano
wolek odpowiedział grissley → na temat → Hamulce rowerowe
Zmieniasz mt200 na mt501. Masz te same przewody. Inna historia była by przy mt520.