uczaj Napisano wczoraj o 06:37 Napisano wczoraj o 06:37 Witam serdecznie, Zakupiłem rower Trek Procaliber 9.5 Gen. 3 z 2025 roku, który na pokładzie posiada hamulce MT-200 firmy Shimano. Hamulce nie spełniają moich wymagań, a więc na początek modyfikacji roweru zostaną wymienione. Proszę o radę, a mianowicie myślałem nad starszą generacją Shimano XTR BR-M9100 lub najnowszą generacją Shimano Deore XT M8200. Hamulce są w podobnej cenie ,więc nie wiem, czy mam iść już w najnowszy model XT, czy starszy XTR. Proszę o wasze sugestie i przemyślenia. Z góry dziękuję i pozdrawiam. Cytuj
wolek Napisano wczoraj o 06:54 Napisano wczoraj o 06:54 Miej na uwadze to że BR-M9100 nie obsługują servowave. Cytuj
uzurpator Napisano wczoraj o 07:06 Napisano wczoraj o 07:06 1. Klocki na metaliczne 2. Tarcze na większe 3. Nie ma większego znaczenia które weźmiesz, różnią się głównie wagą oraz kupo-ficzerami do sprzedawania. Cytuj
cervandes Napisano wczoraj o 08:45 Napisano wczoraj o 08:45 Różnica taka, że nowe XT pracują na nowym oleju, nie wiemy czy to dobrze czy tak sobie - zbyt nowy produkt. Cytuj
pecio Napisano wczoraj o 09:44 Napisano wczoraj o 09:44 Zdecydowanie xt 8200 a najlepiej 8220 😉. Cytuj
uczaj Napisano wczoraj o 10:36 Autor Napisano wczoraj o 10:36 Co do wersji Shimano Deore XT M8220 z 4 tłoczkami to słyszałem takie przeświadczenie, że w ramach karbonowych powinno się wybierać wersję 2 tłoczkową, ponieważ wersja 4 tłoczkowa hamuje, agresywniej co wpływa na kondycje i łamliwość ramy karbonowej. Co sądzicie na ten temat , czy te przeświadczenie jest uzasadnione. 1 Cytuj
KSikorski Napisano wczoraj o 12:35 Napisano wczoraj o 12:35 Cytat Co sądzicie na ten temat , czy te przeświadczenie jest uzasadnione. Nie ma to żadnego uzasadnienia. Cytuj
pecio Napisano 11 godzin temu Napisano 11 godzin temu Od lat śmigam na 4-tłoczkach w plastikowych ramach i nic się nie dzieje. Kolejne bajki. Cytuj
Tyfon79 Napisano 9 godzin temu Napisano 9 godzin temu 20 godzin temu, uczaj napisał: Co do wersji Shimano Deore XT M8220 z 4 tłoczkami to słyszałem takie przeświadczenie, że w ramach karbonowych powinno się wybierać wersję 2 tłoczkową, ponieważ wersja 4 tłoczkowa hamuje, agresywniej co wpływa na kondycje i łamliwość ramy karbonowej. Co sądzicie na ten temat , czy te przeświadczenie jest uzasadnione. Nie stosuje się 4 tloków do tego typu rowerów. Masz tam poza tym RS Judy cienki jak patyk więc tym bardziej. Skoro nowe heble XT są takie cudowne czytaj chyba mocne a wszystkie pozostałe "starsze" już były fest mocne to tym bardziej. Jak masz ciśnienie na "nowości" to bież co tam ci pasuje bo i tak nawet w połowie nie wykorzystasz ich w tym rowerze. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.