Skocz do zawartości

[fitness] Giant fastroad ar 1 czy Merida speeder 400 1by - co wybrać?


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Po długich rozważaniach wiem, że szukam właśnie roweru typu fitness.

Zależy mi na tym aby był szybki bo mam dosyć ciężka piłkarska nogę i zawsze na poprzednim mtb starym jeździłem w sumie tylko na najcięższej przerzutce. 

Chciałbym żeby mial punkty na montaż toreb/backpacking

i żeby mial jeden blat z przodu.

Najbardziej pod względem sprzętowym odpowiada mi canyon roadlite 7 ale jest dla mnie po prostu brzydki. Skoro już mam wydać tyle na rower to nie wyobrażam sobie żeby mi się nie podobał.

Po dłuższym reaserchu znalazłem te dwa rowery:

GIANT FASTROAD AR 1
https://www.fahrrad-xxl.de/giant-fastroad-ar-1-m000068138

Merida Speeder 400

https://www.merida-bikes.com/de-de/bike/4124/speeder-400

Nie znam się na tyle żeby ocenić który z nich jest lepszy i na którym mógłbym mieć cięższa przerzutkę. Wiem, ze dwa blaty rozwiązały by ten problem i wybór większy ale uparłem się na to żeby nie musieć myśleć o tej przedniej przerzutce, a rower ma być maksymalnie prosty i maksymalnie lekki.

Moglibyście doradzić czy te osprzęty są porównywalne, ewentualnie który lepszy?

Może znacie inne modele rowerów nawet mniej popularnych marek które wpasowałyby się w moje preferencje?

Mieszkam w Niemczech i tutaj chyba dostępność rowerów i ich różnorodność trochę większą niż w Polsce. Może to ułatwi ewentualny zakup ale nie znam się na tyle żeby wiedzieć na co warto zwrócić uwagę.

Proszę pomóżcie!!

Z góry dzięki.
Damian

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Giant fastroad ar nie będzie zbyt szybki bo to jak nazwa wskazuje all road czyli nie tylko na asfalt ale też na leśne ścieżki, pobocza, żwirek, często mają one opony 40". Rozważ Giant fastroad sl czyli rower szosowy, opony 32". Mam Merida speeder ale to już stary rower, dość szybki z tym że opony zmieniłem na 28".

  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach