Mastodont Napisano 6 Sierpnia 2023 Napisano 6 Sierpnia 2023 Cześć. Czy po tych zdjęciach jesteście w stanie stwierdzić, czy ta obręcz jest tubeless ready?To chyba oryginalna taśma na obręczy. Rower Cube Sting 2015
Mod Team sznib Napisano 6 Sierpnia 2023 Mod Team Napisano 6 Sierpnia 2023 Pytasz o obręcz a dajesz zdjęcia taśmy? Zrób zdjęcia naklejek jakie są na obręczy.
Mastodont Napisano 6 Sierpnia 2023 Autor Napisano 6 Sierpnia 2023 Na obręczy nie ma żadnych naklejek, które wskazują na tubeless ready. Dlatego dałem zdjęcia taśmy, która wygląda jak pod uwalnianie pod mleko. W skrócie, że to trop potwierdzenie tr.
siemalysy Napisano 6 Sierpnia 2023 Napisano 6 Sierpnia 2023 Miałeś chyba na myśli uszczelnienie, a nie uwalnianie. W każdym razie ta taśma nie jest uszczelnieniem i jeżeli miałbyś obręcz pod tubeless musiałbyś dać nową taśmę. Wg mnie ta obręcz nie jest do tubeless.
Mod Team sznib Napisano 6 Sierpnia 2023 Mod Team Napisano 6 Sierpnia 2023 Taśma akurat jest typowa pod dętkę. Te koła to jakieś OEMy pakowane do gotowych rowerów, osobno do kupienia w sklepie nie widać ich. Najprawdopodobniej nie są dostosowane do systemu tubeless.
Mastodont Napisano 6 Sierpnia 2023 Autor Napisano 6 Sierpnia 2023 A co konkretnie decyduje o tym czy obręcz przyjmie TR?
Mastodont Napisano 6 Sierpnia 2023 Autor Napisano 6 Sierpnia 2023 6 minut temu, leejoonidas napisał: Ten zaznaczony element obręczy. Rozumiem. Czyli musi być wklęsły. Idę sprawdzić obręcz jeszcze jeden raz. Ps. Znalazłem test mojego roweru o tam pisze że koła są TR. https://bikemagic.com/gear/mtb-bike-reviews/review-cube-sting-120-race-29.html 11 minut temu, leejoonidas napisał: Ten zaznaczony element obręczy. Rozumiem. Czyli musi być wklęsły. A patrząc na moją obręcz nie jest. Ps. Znalazłem test mojego roweru o tam pisze że koła są TR. https://bikemagic.com/gear/mtb-bike-reviews/review-cube-sting-120-race-29.html Ps2. Kupię zestaw na jedno koło i sprawdzę czy da radę zrobić TR.
leejoonidas Napisano 6 Sierpnia 2023 Napisano 6 Sierpnia 2023 Nie musi być wklęsły, wystarczy że ten odcinek obręczy jest poziomy i prosty, a nie skierowany lekko w dół do środka obręczy.
Mod Team sznib Napisano 6 Sierpnia 2023 Mod Team Napisano 6 Sierpnia 2023 Czasem koła które nie są fabrycznie przeznaczone do TR dają się uszczelnić. Trzeba spróbować.
graveloiksctrailowka Napisano 6 Sierpnia 2023 Napisano 6 Sierpnia 2023 Jak nie da rady z tubeless można spróbować z dętką TPU. Szybsze od butylowych, lżejsze oraz odporniejsze na dobicia. Czy polecam lateks... chyba jednak nie, może to była wada fabryczna, ale dwie takie dętki rozwaliły mi się praktycznie przy wentylu. Faktycznie było czuć że idą nieco lżej.
Sobek82 Napisano 6 Sierpnia 2023 Napisano 6 Sierpnia 2023 Normalnie kleisz taśmę, wkręcasz wentyl i lejesz mleko, zalewałem zwykłe MT35 na drutowej oponie i dawało radę.
Kettler Napisano 7 Sierpnia 2023 Napisano 7 Sierpnia 2023 Taśmę dobierz do szerokości obręczy aby nie wychodziła na boki. Sprawdź obręcz w środku czy nie ma jakiś nierówności zwłaszcza przy łączeniu obreczy i otworze na wentyl. Jak trzeba to drobny papier ścierny i przeszlifować. Ja w moich niby tubeless ready musiałem nałożyć dwie warstwy lakieru w miejsce łączenia obręczy i szlifować. 😕
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.