Skocz do zawartości

[Rower do 3000] Rower do ok. 3000 PLN

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć, 

Poszukuję roweru do ok. 3000 PLN. Nie znam się na rowerach, mój poprzedni z decathlonu rockrider st 520. Ale po czasie jestem z niego niezadowolony. Nie wiem czy to kwestia serwisantów czy części, ale strzela suport, łańcuch zrywa, nie chodzą dobrze biegi, skrótem - slabo (wiem, czego oczekiwać po rowerze za 1300 PLN). Dlatego właśnie szukam czegoś lepszego, jestem amatorem, nie robię dużych tras, ale zależy mi na czymś już trochę z lepszej półki. Głównie po lasach jazda trochę miasta, typowy rower do wszystkiego :D

Waga 80 kg, wzrost 183 cm. 

Znalazłem coś takiego, czy nada się do czegokolwiek ten rower? 

https://smartrowery.pl/hardtail/82286-1868673-ghost-kato-29-essential-al-u.html

Ew proszę o rady co innego. I na co zwracać uwagę. Teraz znalezienie jakichś modeli nowych graniczy z cudem jak zauważyłem. A zależy mi na to żeby kupić rower do końca lutego xd. 

• Mod Team
Napisano

Ten Ghost z napędem na Tourney/Acera nie będzie lepszy niż to co masz obecnie. Ogólnie z tym budżetem w obecnych czasach nic wyraźnie lepszego nie kupisz. Wszystko prawie z atrapą amortyzatora i podstawowym napędem z najniższych grup. Rockridery od Decvathlona mają najlepszy stosunek cena/komponenty, ale z dostępnością kiepsko.

Napisano

Jedyne co jest lepsze w tym Ghost to koła - bo większe, 29, i na solidnych szprychach złożone :D No i hamulce hydrauliczne. 

Ale to niewiele żeby wydać 3000 zł. Zwłaszcza że to taki niefortunny budżet - bo żeby mieć coś lepszego niż teraz trzeba wydać nieco ponad 4 tysiące - albo kombinować. 

Czyli kupić np. Unibike Mission, albo inny sensowny rower za nieco ponad 2 tysiące, i zmienić mu widelec na coś lepszego, choć tutaj też wybór jest mocno ograniczony (prosta rura sterowa, QR9mm, no ale Raidon 29 się łapie. 

Albo - pójść w sztywny widelec. Marin Muirwoods, z oponą 29x2.0 spokojnie da radę i w lesie i w mieście.