Skocz do zawartości
enio303

[kask] FOX Fullface Jaki Rozmiar Wybrac

Rekomendowane odpowiedzi

enio303

Witam jestem nowy i mam dylemat jaki bo jest okazja kasku fox fullface tylko został rozmiar l według producenta 58-59 cm ja mam obwód głowy 57 i czy brac cena okozjonalna 350???

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Marcin86Poznan

Trudno kupić na odległość bo każda firma inaczej leży na głowie. Rozmiar to jedno a wygoda to drugie. Zapytaj czy w razie złego dopasowania można oddać.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
enio303

na stonie jest opisane 30 dni na zwrot

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Marcin86Poznan

No jak kupujesz w sklepie to luzik. Masz 14 dni na zwrot bez podania przyczyny, ponosisz jedynie koszty wysyłki.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
KaDeT5
Napisano (edytowane)

Tak jak kolega wyżej napisał, każda marka ma inny rozmiar, ale jak mozesz zwrócić to luzik, ale mozesz podjechac do pobliskiego sklepu i przymierzyć ten kask, nawet jak będzie drogi czy będzie dobry a potem zamówić ten za 350 ;)

Edytowane przez KaDeT5

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • mathellfire
      Przez mathellfire
      Na sprzedaż jeden z dwóch dostępnych w Polsce rowerów Marin Wolf Ridge - rozmiar ramy L, 19''. Ten drugi egzemplarz też należy do mnie - dodam w osobnym ogłoszeniu (rozmiar M-ka, w trochę mniej topowej konfiguracji więc trochę tańszy). Rower pochodzi z oficjalnego, profesjonalnego teamu MARIN. Rower ma za sobą jeden wyścig na Enduro World Series Crankworx w Kanadzie w roku 2018 i jest to cały jego przebieg. Razem z przygotowaniami przejechał ok. 100 kilkudziesięciu kilometrów. 

      Rower przeszedł po tym kompleksowy serwis. Wymiana na fabrycznie nowe: korby Sram XX, zębatki, łańcuch, sztyca karbon, napinacz, damper Fox Kashima, oś NAILD, mostek.

      Rower w bardzo wysokiej, topowej specyfikacji (ceny katalogowe proszę traktować luźno - wiadomo, że przez rok wszystko potaniało a i osprzęt, który jest na rowerze jest mniej warty niż sprzedawany osobno). 

      Rama: Marin Wolf Ridge Team Large 19'' - cena katologowa 15000zł
      Amortyzator: Ohlins RXF 36 140mm 29'er 15x110 - cena katalogowa 6100zł
      Damper: Fox CTD - cena katalogowa 1999zł // NOWY
      suport: SRAM GXP - cena katalogowa 150zł // NOWY
      Korba: SRAM XX + zębatka NW 36t - cena katalogowa 1499zł // NOWA
      Koła: Bontrager Duster Elite 29" - cena katalogowa 1199zł
      Opony: MTB Bontrager XR2 Team Issue TLR 2.20 - cena katalogowa 199zł
      Oś sztywna: NAILD Boost 12x148mm - cena katalogowa 349zł // NOWY
      Przerzutka tył: XTR M9000 11s - cena katalogowa 799zł
      Manetka tył: SRAM NX 11s - 149zł
      Napinacz: Dartmoor Trail One - cena katalogowa 420zł // NOWY
      Hamulce przód + tył: SRAM Guide RS - cena katalogowa 1399zł
      Kierownica: Funn Fatboy 770mm - cena katalogowa 199zł
      Gripy: Rithchey WCS - cena katalogowa 49zł
      Stery: FSA 
      Nowe = nowe, nigdy nie użyte, nawet osobiście nie wkręciłem pedałów chociaż kusi strasznie żeby chociaż raz się na nim przejechać. 
      Jedynym tak naprawdę używanym elementem jest siodełko, które zawodnik musiał przełożyć ze swojego poprzedniego roweru. Cała reszta roweru jest praktycznie jak nowa. Do tego serwis w oficjalnym teamie producenta. Łożyska, smary, płyny, serwis amorków itd. Wszystko zrobione.

      Proszę mieć na uwadze, że rower był składany przez team Marin'a i mogą w nim występować jakieś mniej standardowe elementy w porównaniu do wersji konsumenckiej.

      Rowery odkupiłem na początku tego roku jednak zajęło mi pół roku ich sprowadzenie do kraju.
       
      CENA: 11999zł


      Proszę serdecznie nie zawracać mi głowy wiadomościami "kupię za tyle i tyle tysięcy zł". Wystawiam w cenie używanego Marina Wolf Ridge'a, który sprzedał się na Allegro parę miesięcy temu w specyfikacji ... 3 razy tańszej w stanie używanym przed dwa sezony. Tutaj sam amortyzator jest warty tyle co średniej klasy używany full a sam rower jest praktycznie nowy. Wizualnie oczywiście drobne odpryski jak to na wyścigach (oczywiście odpryski lakieru a nie włókna węglowego). Technicznie ideał.  Rower dla osoby, która wie co chce kupić. Po zakupie należy napompować amortyzator/damper do odpowiedniego ciśnienia i oczywiście je wyregulować pod siebie. Kto pierwszy ten lepszy, drugiego takiego roweru w Polsce na sprzedaż nie ma.

      Więcej zdjęć (dwa ostatnie zdjęcia pochodzą z drugiego egzemplarza - chciałem pokazać dla upewnienia ewentualnego nabywcy gdzie, kto i kiedy na nich jeździł - filmy można znaleźć na internecie):

      www.aukcjoner.pl/gallery/027084831-Darmowa-galeria-zdjec-na-Allegro.html#I1







    • Gość maciekmacku
      Przez Gość maciekmacku
      Dzień dobry,
      Znajomy kupił sobie w Niemczech w markecie rower marki Fischer z elektrycznym wspomaganiem(?) w tylnym kole.  Ostatnio rower uległ awarii i uszkodzone zostały zapadki widoczne na zdjęciu. Jestem laikiem i nie mam pojęcia gdzie dostać takie zapadki i obawiam się, że nie jest przewidziana ich wymiana przez producenta. Proszę o rady

      zdjęcie 1 
      zdjęcie 2
      zdjęcie 3
    • Kubeeq
      Przez Kubeeq
      Witam. Zastanawiam się nad zakupem roweru używanego, od pierwszego właściciela, o nazwie Steppenwolf Tryton Comp Pro. Rower ma mi służyć na trasy typu enduro, downhill itp. Sprzęt jest używany, lecz posiada pełną gwarancję na ramę i nie tylko. Czy jest to dobry wybór jak na taką cenę? Poproszę o opinie o tym sprzęcie, ponieważ na internecie jest mało ocen o tym rowerze. 
      Specyfikacja roweru :
      Amortyzator przedni : Rockshox Lyrik 170mm
      Damper : Rockshox Monarch RT plus
      Hamulce : Avid elixir 9 trail
      Koła: Dt Swiss SPline
      Korba, suport, mostek, kierownica : Race Face
      Napęd: Sram x9
      Przerzutka tył przód : Deore XT
      Manetki przerzutki: SLX
       
    • mandrax2150
      Przez mandrax2150
      Witam,
      piszę do Was drodzy użytkownicy bo jestem w rozterce i potrzebuje Waszej rady i rzetelnej wiedzy, a Wiem że niektórzy z Was posiadają ja naprawdę ogromna w tych tematach. No ale do rzeczy. Chce kupić kolejny, bo to już będzie mój trzeci rower w pełni amortyzowany ale do końca nie wiem w którą stronę się skierować. Po latach jazdy na takiego typu rowerach już sprecyzowałem swoje potrzeby i wiem jak chce jeździć i do czego będzie mi ten rower służyć (głównie jako ścieżkowiec, ale na zjazdach też lubię sobie poszaleć - drop tu i tam) w głównej mierze poruszam się po Beskidzie Niskim, rzadziej po Bieszczadach czy Beskidzie Sądeckim. Więc nastawiam się na długie podjazdy i krótkie lecz dynamiczne zjazdy. 
      Wybrałem trzy rowery, które moim zdaniem spełnią moje oczekiwania sprzętowe jak i wizualne, sęk w tym, że nigdy nie miałem okazji ani testować takiego sprzętu jak i go dosiąść - czytaj przymierzyć :) więc pytanie swoje kieruję bardziej do użytkowników podobnych modeli. Jakie macie wrażenia z jazdy, czy są już jakieś wnioski, plusy bądź minusy i czy coś byście w nich zmienili, jeśli tak to dlaczego?  Ewentualnie czy macie jakieś inne typy, które Waszym zdaniem są warte uwagi.
      Typy:
      - Trek Remedy 9.7 2019 27.5"
      - Cube Stereo 140 HPC TM 27.5"
      - Canyon Spectral CF 7.0 27.5"
      Wszystkie rowery w rozmiarze M 17.5" gdyż mam 176 cm wzrostu i jakieś 80 cm w przekroku. Może dodam coś od siebie. jeździłem już na 1-zawiasie jak i na 4-zawiasowym rowerze. Ten ostatni działał o niebo lepiej. Miałem również styczność z DH (to nie dla mnie) jak i również z enduro, które mega mi się podoba. Uprawiam również sakwiarstwo - wspominam o tym gdyż mam Cuba Attention na kolach 29" i chce uprzedzić pytania czemu nie biorę czegoś na 29", otóż wydaja mi się te kola z duże w teren i jakoś mam mniejsza nad nimi kontrole - są jak dla mnie mniej zwrotne, za to na trasę idealne. 
      Napęd to kolejna sprawa. W ostatnim rowerze miałem 1x11 na korbie Saint (32T) i grajdołach od Sram (12T-42T chyba jakoś tak, nie pamiętam) - wiem tylko że napęd działał świetnie wiec również takowy chciałbym mieć w swojej kolejnej zabawce. Wiem ze to są spore pieniądze jak na rower, dlatego potrzebuje Waszej rady a dokładniej spostrzeżeń. Na co zwracać uwagę i który bajk wychodzi lepiej sprzętowo. Chciałbym się ustrzec niespodzianek jeszcze przed zakupem bo raczej prędko go nie zmienię. Nawet nie wiem czy będę chcieć zmieniać :P 
      Co do stylizacji lubię ciemne kolory i raczej malowanie stonowane, ale o tym się nie dyskutuje, każdy lubi co innego. 
      Pewnie niektórzy z Was powiedzą, Stary decyduj jak facet :p - wiem wiem, mam już swój typ ale Wasze zdanie będzie równie pomocne.
      Mam nadzieje ze Was nie zamęczyłem na śmierć - jeśli tak to przepraszam ale tez będę wdzięczny za jakieś mega cenne wskazówki. 
      Pozdrawiam
       
×