Skocz do zawartości


Strona korzysta z plików cookie. Zobacz jak.   Rozumiem i akceptuję pliki cookies
Zdjęcie
- - - - -

ROSE PSYCHO PATH - karbonowy hardtail do ścigania

rower MTB hardtail karbon maratony do 10 tys Rosebikes ROSE

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 paulsen

paulsen

    Maniak

  • Użytkownik
  • 466 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Wrocław
  • Imię:Piotr
Garaż Rower

Napisano 03 maj 2017 - 08:37

W tym roku do sprzedaży trafiła jedna linia karbonowych hardtaili - zamiast osobnych modeli na kołach 27" i 29" mamy model Rose Psycho Path, który w rozmiarze S ma montowane koła 27", a w rozmiarach M, L oraz XL koła 29".

Dzięki optymalizacji układania warstw karbonu w porównaniu z zeszłorocznym modelem udało się zaoszczędzić od 150 do 180 gramów w zależności od wielkości ramy. Geometria jest identyczna - sportowa, rama jest sztywna, krótki tylny trójkąt nadaje jej zwrotność, obecnie montujemy w niej widelec w standardzie boost. 

Ceny zaczynają się od 1800 euro wraz z przesyłką w najtańszej konfiguracji, którą oczywiście można zmieniać dzięki konfiguratorowi online

PSYCHO PATH w niskich cenach w internetowym sklepie rowerowym

 

9gadra.jpg

 

akio95.jpg

 

Ramy dostępne są w kolorach: czarny, czarny z czerwonymi akcentami oraz limonkowy. Oto link do zdjęć tej wersji, jakie zamieścił na swojej stronie niemiecki magazyn BIKE 

BIKE Festival 2017: Rose Psycho Path

 

Z powodu pewnych problemów technicznych nie wszystkie elementy w konfiguratorze możliwe są do zmiany, ale dysponuję pełnym zakresem dostępnych części i mogę podpowiedzieć jak można skonfigurować dany model. 

Oto poglądowe zestawienia:

Widelce: Rock Shox Reba RL z blokadą z manetki, Rock Shox SID RL z blokadą z manetki

Koła: DT SWISS modele X 1900 Spline, X 1700 Spline Two, XR 1501 Spline, XRC 1200 Spline (tylko dla modelu z kołami 27,5" czyli rozmiar S)

Opony: Continental Race King Race Sport oraz Schwalbe Racing Ralph Evo Snakeskin

Kierownice: min Race Face Next Flat, Ritchey MTN 2x WCS (alu oraz wersja karbonowa), Syntace Vector Carbon

Sztyce:  Race Face Turbine, Ritchey WCS, Kind Shock Lev Integra, Syntace P6 Carbon HiFlex

Siodełka: Rose, Selle Italia SLR XC, SDG Circuit MTN, Selle Italia SL Flow, Reverse, Tune Speedneedle LE Carbon, Selle Italia SLR Flite Flow, Ergon SMA 30 Comp, SQLab 611 i 612 Ergowave.  

 

 

 

 

 

 


Użytkownik paulsen edytował ten post 03 maj 2017 - 08:54

  • 0

#2 grzesiowu

grzesiowu

    Maniak

  • Użytkownik
  • 632 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:kraków
  • Imię:grzesio
Garaż Rower

Napisano 09 maj 2017 - 23:02

ile sama rama?
  • 0

#3 paulsen

paulsen

    Maniak

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 466 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Wrocław
  • Imię:Piotr
Garaż Rower

Napisano 10 maj 2017 - 12:43

Niestety prócz wyjątkowych przypadków nie sprzedajemy samych ram. 


  • 0

#4 jaro0011

jaro0011

    Pro

  • Użytkownik
  • 192 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Trójmiasto
  • Imię:Jarek
Garaż Rower

Napisano 12 lipiec 2017 - 10:07

Czy na sezon 2018 PsychoPath'a dostanie oś boost z tyłu?


  • 0

#5 Kolmark

Kolmark

    Maniak

  • Użytkownik
  • 337 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Klucze

Napisano 12 lipiec 2017 - 11:35

 

Geometria jest identyczna - sportowa, rama jest sztywna, krótki tylny trójkąt nadaje jej zwrotność, obecnie montujemy w niej widelec w standardzie boost. 

 

 

Krótki tył bezpośrednio nie nadaje rowerowi zwrotności, za to skraca bazę kół, a dopiero to daje zwrotność, w połączeniu ze stromym kątem główki ramy oczywiście (co akurat powoduje pogarszanie możliwości zjazdowych, niestety). Nadmierne skracanie tyłu upośledza zdolność roweru do podjeżdżania, nie dając NIC w zamian. Dodatkowo, żeby skompensować wymuszony w ten sposób duży kąt rury podsiodłowej (siedzimy zbytnio z przodu nad suportem), trzeba stosować sztycę z offsetem, tym większym, im bardziej stroma rura podsiodłowa, co upośledza zdolności podjeżdżania jeszcze bardziej i rowerzysta wali się na plecy, albo gryzie kierownicę, żeby utrzymać przednie koło na ziemi. Mój stary rower z tyłem 425mm nawet się nie umywa do nowego 29era z tyłem 434mm w podjeżdżaniu, a to tylko 9mm różnicy in plus. Zwrotność bardziej będzie upośledzać długa/szeroka kierownica, łagodny kąt główki ramy niż długi tył. Oczywiście połączenie długiego tyłu z długim przodem daje dramat w zwrotności, za to pod górę i na dół jest niebywale stabilnie. Nie przeceniałbym ram z krótkim tyłem.


Użytkownik Kolmark edytował ten post 12 lipiec 2017 - 11:40

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: rower, MTB, hardtail, karbon, maratony, do 10 tys, Rosebikes, ROSE