Skocz do zawartości


Strona korzysta z plików cookie. Zobacz jak.   Rozumiem i akceptuję pliki cookies
Zdjęcie
- - - - -

ROSE PSYCHO PATH - karbonowy hardtail do ścigania

rower MTB hardtail karbon maratony do 10 tys Rosebikes ROSE

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 paulsen

paulsen

    Maniak

  • Użytkownik
  • 497 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Wrocław
  • Imię:Piotr
Garaż Rower

Napisano 03 maj 2017 - 08:37

W tym roku do sprzedaży trafiła jedna linia karbonowych hardtaili - zamiast osobnych modeli na kołach 27" i 29" mamy model Rose Psycho Path, który w rozmiarze S ma montowane koła 27", a w rozmiarach M, L oraz XL koła 29".

Dzięki optymalizacji układania warstw karbonu w porównaniu z zeszłorocznym modelem udało się zaoszczędzić od 150 do 180 gramów w zależności od wielkości ramy. Geometria jest identyczna - sportowa, rama jest sztywna, krótki tylny trójkąt nadaje jej zwrotność, obecnie montujemy w niej widelec w standardzie boost. 

Ceny zaczynają się od 1800 euro wraz z przesyłką w najtańszej konfiguracji, którą oczywiście można zmieniać dzięki konfiguratorowi online

PSYCHO PATH w niskich cenach w internetowym sklepie rowerowym

 

9gadra.jpg

 

akio95.jpg

 

Ramy dostępne są w kolorach: czarny, czarny z czerwonymi akcentami oraz limonkowy. Oto link do zdjęć tej wersji, jakie zamieścił na swojej stronie niemiecki magazyn BIKE 

BIKE Festival 2017: Rose Psycho Path

 

Z powodu pewnych problemów technicznych nie wszystkie elementy w konfiguratorze możliwe są do zmiany, ale dysponuję pełnym zakresem dostępnych części i mogę podpowiedzieć jak można skonfigurować dany model. 

Oto poglądowe zestawienia:

Widelce: Rock Shox Reba RL z blokadą z manetki, Rock Shox SID RL z blokadą z manetki

Koła: DT SWISS modele X 1900 Spline, X 1700 Spline Two, XR 1501 Spline, XRC 1200 Spline (tylko dla modelu z kołami 27,5" czyli rozmiar S)

Opony: Continental Race King Race Sport oraz Schwalbe Racing Ralph Evo Snakeskin

Kierownice: min Race Face Next Flat, Ritchey MTN 2x WCS (alu oraz wersja karbonowa), Syntace Vector Carbon

Sztyce:  Race Face Turbine, Ritchey WCS, Kind Shock Lev Integra, Syntace P6 Carbon HiFlex

Siodełka: Rose, Selle Italia SLR XC, SDG Circuit MTN, Selle Italia SL Flow, Reverse, Tune Speedneedle LE Carbon, Selle Italia SLR Flite Flow, Ergon SMA 30 Comp, SQLab 611 i 612 Ergowave.  

 

 

 

 

 

 


Użytkownik paulsen edytował ten post 03 maj 2017 - 08:54

  • 0

#2 grzesiowu

grzesiowu

    Maniak

  • Użytkownik
  • 653 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:kraków
  • Imię:grzesio
Garaż Rower

Napisano 09 maj 2017 - 23:02

ile sama rama?
  • 0

#3 paulsen

paulsen

    Maniak

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 497 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Wrocław
  • Imię:Piotr
Garaż Rower

Napisano 10 maj 2017 - 12:43

Niestety prócz wyjątkowych przypadków nie sprzedajemy samych ram. 


  • 0

#4 jaro0011

jaro0011

    Pro

  • Użytkownik
  • 195 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Trójmiasto
  • Imię:Jarek
Garaż Rower

Napisano 12 lipiec 2017 - 10:07

Czy na sezon 2018 PsychoPath'a dostanie oś boost z tyłu?


  • 0

#5 Kolmark

Kolmark

    Maniak

  • Użytkownik
  • 357 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Klucze

Napisano 12 lipiec 2017 - 11:35

 

Geometria jest identyczna - sportowa, rama jest sztywna, krótki tylny trójkąt nadaje jej zwrotność, obecnie montujemy w niej widelec w standardzie boost. 

 

 

Krótki tył bezpośrednio nie nadaje rowerowi zwrotności, za to skraca bazę kół, a dopiero to daje zwrotność, w połączeniu ze stromym kątem główki ramy oczywiście (co akurat powoduje pogarszanie możliwości zjazdowych, niestety). Nadmierne skracanie tyłu upośledza zdolność roweru do podjeżdżania, nie dając NIC w zamian. Dodatkowo, żeby skompensować wymuszony w ten sposób duży kąt rury podsiodłowej (siedzimy zbytnio z przodu nad suportem), trzeba stosować sztycę z offsetem, tym większym, im bardziej stroma rura podsiodłowa, co upośledza zdolności podjeżdżania jeszcze bardziej i rowerzysta wali się na plecy, albo gryzie kierownicę, żeby utrzymać przednie koło na ziemi. Mój stary rower z tyłem 425mm nawet się nie umywa do nowego 29era z tyłem 434mm w podjeżdżaniu, a to tylko 9mm różnicy in plus. Zwrotność bardziej będzie upośledzać długa/szeroka kierownica, łagodny kąt główki ramy niż długi tył. Oczywiście połączenie długiego tyłu z długim przodem daje dramat w zwrotności, za to pod górę i na dół jest niebywale stabilnie. Nie przeceniałbym ram z krótkim tyłem.


Użytkownik Kolmark edytował ten post 12 lipiec 2017 - 11:40

  • 0

#6 gocu

gocu

    Maniak

  • Użytkownik
  • 394 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 09 sierpień 2017 - 08:38

1. Jak to jest że gdy konfiguruję napęd zmieniając korbę na 1x (według konfiguratora bez dopłaty) - czyli wylatuje  przednia przerzutka i jedna manetka - a cena roweru się

nie zmniejsza o wartość tych części?

 

2. Do mojego przekroku 86cm wasz kalkulator proponuje korby 175mm i ramę w rozmiarze M (zgadzam się), ale do tego mostek 90mm (okropnie dużo jak na mój gust...)


Użytkownik gocu edytował ten post 09 sierpień 2017 - 08:41

  • 0

#7 jaro0011

jaro0011

    Pro

  • Użytkownik
  • 195 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Trójmiasto
  • Imię:Jarek
Garaż Rower

Napisano 09 sierpień 2017 - 08:42

Jak to jest że gdy konfiguruję napęd zmieniając korbę na 1x (według konfiguratora bez dopłaty) - czyli wylatuje  przednia przerzutka i jedna manetka - a cena roweru się nie zmniejsza o wartość tych części?

 

To nawet trochę logiczne, że nie zejdziesz poniżej ceny początkowej ;) Zmiana korby bez dopłaty nie oznacza że rower będzie tańszy niż jest bo nie ma przedniej przerzutki.


  • 0

#8 gocu

gocu

    Maniak

  • Użytkownik
  • 394 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 09 sierpień 2017 - 10:32

Zmiana korby bez dopłaty nie oznacza że rower będzie tańszy niż jest bo nie ma przedniej przerzutki.

 

Jeśli ktoś demontuje jakieś części z roweru i sprzedaje go bez nich to powinien obniżyć cenę o ich wartość - czy choćby symbolicznie, ot, żeby kupujący nie czuł się robiony w balona.

 

A teraz uwaga - to jest dopiero śmieszne: rower w podstawowej konfiguracji jest dostępny od reki, a na ten sam rower z wymienioną korbą, manetkami (z dwóch na jedną)  i pozbawiony przedniej przerzutki trzeba czekać... 5 tygodni. Niemieckie tempo, langsam, langsam, aber sicher... :)))


  • 0

#9 jaro0011

jaro0011

    Pro

  • Użytkownik
  • 195 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Trójmiasto
  • Imię:Jarek
Garaż Rower

Napisano 09 sierpień 2017 - 11:12

A teraz uwaga - to jest dopiero śmieszne: rower w podstawowej konfiguracji jest dostępny od reki, a na ten sam rower z wymienioną korbą, manetkami (z dwóch na jedną)  i pozbawiony przedniej przerzutki trzeba czekać... 5 tygodni. Niemieckie tempo, langsam, langsam, aber sicher... ))


Pewnie muszą taki customowy rower złożyć od zera, zamówić części, ściągnąć ramę z Tajwanu itp... :P 
  • 0

#10 paulsen

paulsen

    Maniak

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 497 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Wrocław
  • Imię:Piotr
Garaż Rower

Napisano 09 sierpień 2017 - 23:23

Rowery Psycho Path, podobnie jak większość naszych modeli, głównie składane są na zamówienie według konfiguracji wybranej przez nabywcę. Zdarzają się egzemplarze złożone, gotowe, bez możliwości dokonywania modyfikacji, ale jest ich niewiele, bo większość klientów woli pozmieniać komponenty. 

System nie zawsze pokazuje realny czas dostępności wybranego egzemplarza, pracujemy nad nową stroną internetową sklepu i nowym wariantem konfiguratora, który będzie lepiej zsynchronizowany z bazą magazynową. Czasem zdarza się, że z powodu opóźnień w dostawie ze strony poddostawców trzeba poczekać dłużej na rower. Tak jest np z nową Ultegrą, której dostawy Shimano przesuwa cały czas. Preferencje nabywców co do wyboru komponentów też bywają różne. 

Potwierdzeniem daty złożenia roweru jest zwykle rachunek/faktura czyli zamówienie przetworzone przez dział sprzedaży, który jednocześnie rezerwuje części dla danego zamówienia. Pierwszeństwo w kolejce na montażu mają zamówienia zapłacone. 

Ramy modelu Psycho Path podobnie jak kilku innych modeli właśnie się kończą się, zazwyczaj zamawiamy dwie partie na cały sezon. Pierwsza przychodzi najszybciej i zwykle najszybciej się rozchodzi, kolejna - większa - to zwykle zapas do końca sezonu. 

Z częściami 2x11 vs 1x11 i cenami też musimy poczekać na nową wersję konfiguratora. Product managerowie działu MTB chcieli umieścić w konfiguratorze model podstawowy 1x11 by z tego poziomu dokonywać modyfikacji na 2x11, ale dział sprzedaży sprzeciwił się, bo zdecydowana większość klientów kupuje rowery z napędem 2x11. Podsumowując - konfigurator nie umożliwia przejścia w dół i zejścia z ceną, bo nie został tak zaprogramowany. Wywodzi się z czasów gdy sprzedawaliśmy nawet 8 wersji tego samego modelu, różniących się detalami w wyposażeniu, a podstawą sprzedaży był katalog wysyłkowy. Klienci preferowali raczej upgrade modelu za dopłatą, nikt nie przewidywał wtedy uproszczenia napędu do  1x11 lub 1x12.

 

Mostek - długość można zmienić w uwagach do zamówienia i przesłać także tę uwagę do mnie, a ja dopilnuję by dział sprzedaży dobrał odpowiedni mostek. Można go zresztą zamienić na krótszy/dłuższy jeśli po przymiarce rozmiar okaże się niewłaściwy. 

 


Użytkownik paulsen edytował ten post 09 sierpień 2017 - 23:24

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: rower, MTB, hardtail, karbon, maratony, do 10 tys, Rosebikes, ROSE