Skocz do zawartości
  • 0
paulsen

ROSE PSYCHO PATH - karbonowy hardtail do ścigania

Pytanie

paulsen
Napisano (edytowane)

W tym roku do sprzedaży trafiła jedna linia karbonowych hardtaili - zamiast osobnych modeli na kołach 27" i 29" mamy model Rose Psycho Path, który w rozmiarze S ma montowane koła 27", a w rozmiarach M, L oraz XL koła 29".

Dzięki optymalizacji układania warstw karbonu w porównaniu z zeszłorocznym modelem udało się zaoszczędzić od 150 do 180 gramów w zależności od wielkości ramy. Geometria jest identyczna - sportowa, rama jest sztywna, krótki tylny trójkąt nadaje jej zwrotność, obecnie montujemy w niej widelec w standardzie boost. 

Ceny zaczynają się od 1800 euro wraz z przesyłką w najtańszej konfiguracji, którą oczywiście można zmieniać dzięki konfiguratorowi online

https://www.rosebikes.pl/produkty/rowery/mtb/cross-country/psycho-path/

 

9gadra.jpg

 

akio95.jpg

 

Ramy dostępne są w kolorach: czarny, czarny z czerwonymi akcentami oraz limonkowy. Oto link do zdjęć tej wersji, jakie zamieścił na swojej stronie niemiecki magazyn BIKE 

http://www.bike-magazin.de/mtb_news/mtb_neuheiten/bike-festival-2017-rose-psycho-path/a35840.html

 

Z powodu pewnych problemów technicznych nie wszystkie elementy w konfiguratorze możliwe są do zmiany, ale dysponuję pełnym zakresem dostępnych części i mogę podpowiedzieć jak można skonfigurować dany model. 

Oto poglądowe zestawienia:

Widelce: Rock Shox Reba RL z blokadą z manetki, Rock Shox SID RL z blokadą z manetki

Koła: DT SWISS modele X 1900 Spline, X 1700 Spline Two, XR 1501 Spline, XRC 1200 Spline (tylko dla modelu z kołami 27,5" czyli rozmiar S)

Opony: Continental Race King Race Sport oraz Schwalbe Racing Ralph Evo Snakeskin

Kierownice: min Race Face Next Flat, Ritchey MTN 2x WCS (alu oraz wersja karbonowa), Syntace Vector Carbon

Sztyce:  Race Face Turbine, Ritchey WCS, Kind Shock Lev Integra, Syntace P6 Carbon HiFlex

Siodełka: Rose, Selle Italia SLR XC, SDG Circuit MTN, Selle Italia SL Flow, Reverse, Tune Speedneedle LE Carbon, Selle Italia SLR Flite Flow, Ergon SMA 30 Comp, SQLab 611 i 612 Ergowave.  

 

 

 

 

 

 

Edytowane przez paulsen

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

9 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
grzesiowu

ile sama rama?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • 0
paulsen

Niestety prócz wyjątkowych przypadków nie sprzedajemy samych ram. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • 0
jaro0011

Czy na sezon 2018 PsychoPath'a dostanie oś boost z tyłu?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Kolmark
Napisano (edytowane)

 

Geometria jest identyczna - sportowa, rama jest sztywna, krótki tylny trójkąt nadaje jej zwrotność, obecnie montujemy w niej widelec w standardzie boost. 

 

 

Krótki tył bezpośrednio nie nadaje rowerowi zwrotności, za to skraca bazę kół, a dopiero to daje zwrotność, w połączeniu ze stromym kątem główki ramy oczywiście (co akurat powoduje pogarszanie możliwości zjazdowych, niestety). Nadmierne skracanie tyłu upośledza zdolność roweru do podjeżdżania, nie dając NIC w zamian. Dodatkowo, żeby skompensować wymuszony w ten sposób duży kąt rury podsiodłowej (siedzimy zbytnio z przodu nad suportem), trzeba stosować sztycę z offsetem, tym większym, im bardziej stroma rura podsiodłowa, co upośledza zdolności podjeżdżania jeszcze bardziej i rowerzysta wali się na plecy, albo gryzie kierownicę, żeby utrzymać przednie koło na ziemi. Mój stary rower z tyłem 425mm nawet się nie umywa do nowego 29era z tyłem 434mm w podjeżdżaniu, a to tylko 9mm różnicy in plus. Zwrotność bardziej będzie upośledzać długa/szeroka kierownica, łagodny kąt główki ramy niż długi tył. Oczywiście połączenie długiego tyłu z długim przodem daje dramat w zwrotności, za to pod górę i na dół jest niebywale stabilnie. Nie przeceniałbym ram z krótkim tyłem.

Edytowane przez Kolmark

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • 0
gocu
Napisano (edytowane)

1. Jak to jest że gdy konfiguruję napęd zmieniając korbę na 1x (według konfiguratora bez dopłaty) - czyli wylatuje  przednia przerzutka i jedna manetka - a cena roweru się

nie zmniejsza o wartość tych części?

 

2. Do mojego przekroku 86cm wasz kalkulator proponuje korby 175mm i ramę w rozmiarze M (zgadzam się), ale do tego mostek 90mm (okropnie dużo jak na mój gust...)

Edytowane przez gocu

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • 0
jaro0011

Jak to jest że gdy konfiguruję napęd zmieniając korbę na 1x (według konfiguratora bez dopłaty) - czyli wylatuje  przednia przerzutka i jedna manetka - a cena roweru się nie zmniejsza o wartość tych części?

 

To nawet trochę logiczne, że nie zejdziesz poniżej ceny początkowej ;) Zmiana korby bez dopłaty nie oznacza że rower będzie tańszy niż jest bo nie ma przedniej przerzutki.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • 0
gocu

Zmiana korby bez dopłaty nie oznacza że rower będzie tańszy niż jest bo nie ma przedniej przerzutki.

 

Jeśli ktoś demontuje jakieś części z roweru i sprzedaje go bez nich to powinien obniżyć cenę o ich wartość - czy choćby symbolicznie, ot, żeby kupujący nie czuł się robiony w balona.

 

A teraz uwaga - to jest dopiero śmieszne: rower w podstawowej konfiguracji jest dostępny od reki, a na ten sam rower z wymienioną korbą, manetkami (z dwóch na jedną)  i pozbawiony przedniej przerzutki trzeba czekać... 5 tygodni. Niemieckie tempo, langsam, langsam, aber sicher... :)))

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • 0
jaro0011

 

 

A teraz uwaga - to jest dopiero śmieszne: rower w podstawowej konfiguracji jest dostępny od reki, a na ten sam rower z wymienioną korbą, manetkami (z dwóch na jedną)  i pozbawiony przedniej przerzutki trzeba czekać... 5 tygodni. Niemieckie tempo, langsam, langsam, aber sicher... ))


Pewnie muszą taki customowy rower złożyć od zera, zamówić części, ściągnąć ramę z Tajwanu itp... :P 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • 0
paulsen
Napisano (edytowane)

Rowery Psycho Path, podobnie jak większość naszych modeli, głównie składane są na zamówienie według konfiguracji wybranej przez nabywcę. Zdarzają się egzemplarze złożone, gotowe, bez możliwości dokonywania modyfikacji, ale jest ich niewiele, bo większość klientów woli pozmieniać komponenty. 

System nie zawsze pokazuje realny czas dostępności wybranego egzemplarza, pracujemy nad nową stroną internetową sklepu i nowym wariantem konfiguratora, który będzie lepiej zsynchronizowany z bazą magazynową. Czasem zdarza się, że z powodu opóźnień w dostawie ze strony poddostawców trzeba poczekać dłużej na rower. Tak jest np z nową Ultegrą, której dostawy Shimano przesuwa cały czas. Preferencje nabywców co do wyboru komponentów też bywają różne. 

Potwierdzeniem daty złożenia roweru jest zwykle rachunek/faktura czyli zamówienie przetworzone przez dział sprzedaży, który jednocześnie rezerwuje części dla danego zamówienia. Pierwszeństwo w kolejce na montażu mają zamówienia zapłacone. 

Ramy modelu Psycho Path podobnie jak kilku innych modeli właśnie się kończą się, zazwyczaj zamawiamy dwie partie na cały sezon. Pierwsza przychodzi najszybciej i zwykle najszybciej się rozchodzi, kolejna - większa - to zwykle zapas do końca sezonu. 

Z częściami 2x11 vs 1x11 i cenami też musimy poczekać na nową wersję konfiguratora. Product managerowie działu MTB chcieli umieścić w konfiguratorze model podstawowy 1x11 by z tego poziomu dokonywać modyfikacji na 2x11, ale dział sprzedaży sprzeciwił się, bo zdecydowana większość klientów kupuje rowery z napędem 2x11. Podsumowując - konfigurator nie umożliwia przejścia w dół i zejścia z ceną, bo nie został tak zaprogramowany. Wywodzi się z czasów gdy sprzedawaliśmy nawet 8 wersji tego samego modelu, różniących się detalami w wyposażeniu, a podstawą sprzedaży był katalog wysyłkowy. Klienci preferowali raczej upgrade modelu za dopłatą, nikt nie przewidywał wtedy uproszczenia napędu do  1x11 lub 1x12.

 

Mostek - długość można zmienić w uwagach do zamówienia i przesłać także tę uwagę do mnie, a ja dopilnuję by dział sprzedaży dobrał odpowiedni mostek. Można go zresztą zamienić na krótszy/dłuższy jeśli po przymiarce rozmiar okaże się niewłaściwy. 

 

Edytowane przez paulsen

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

  • Podobna zawartość

    • piotrekke
      Przez piotrekke
      Cena : 1999 zł
      Sprzedaję rower górski Creon Grx 9, rama rozmiar M (46 cm)
      Rower zakupiony w kwietniu 2017 r., na dzień 28.10.2017 r. łącznie przejechane tym rowerem około 300 km w tym większość po asfalcie dlatego rower jest w stanie bardzo dobrym, prawie jak nowy !
      Dołączam paragon zakupu i kartę gwarancyjną (gwarancją na ramę dożywotnia, na osprzęt - 2 lata)
      Rama: Aluminium
      Rozmiar ramy    : 29"x 460 / 510 / 560 mm
      Widelec: Suntour XCM, Blokada, Skok 100mm,
      Ilość biegów: 27
      Przerzutka tył: Shimano Alivio
      Przerzutka przód: Shimano Altus
      Manetki: Shimano Altus
      Korba: Shimano Acera
      Suport: VP-BC73C
      Łańcuch: KMC X9
      Kaseta / Wolnobieg: Shimano Acera
      Hamulec przód: Shimano Acera, Hydrauliczne,Tarcza 180 mm
      Hamulec tył:Hydrauliczne, Shimano Acera,  Tarcza 160 mm
      Dźwignie hamulca: Shimano hydrauliczne
      Piasta przód: Shimano Acera
      Piasta tył: Shimano Acera
      Opony: Conti Race King, Conti Race King
      Obręcze: Crosser CRX6, Crosser CRX6
      Kierownica: HL MTB
      Wspornik kierownicy: HL TDS
      Chwyty kierownicy: Velo VLG-311AD2, Velo VLG-311AD2
      Stery: FSA H2246A
      Wspornik siodła: HL SP-19
      Siodło: Selle Royal Shadow
      Pedały: VP-990A, VP-990A
       
      https://www.olx.pl/oferta/rower-gorski-mtb-29-creon-grx-9-rama-m-46cm-kolo-29-shimano-alivio-CID767-IDpKbGN.html

    • werner_pluskat
      Przez werner_pluskat
      Cześć,
       
       szukam porady, który z wymienionych rowerów wybrać. Wzrost 184 cm, waga ok 85 kg, po wewnętrznej stronie nogi zmierzyłem długość wychodzi 86 cm.
       
      Rower do wypraw po nizinnym terenie głownie, czasami górzystym, jazda głownie rekreacyjno-turystyczna i weekendowa.
      Z tego co widzę Diamonback Sync 4 ma niezły osprzęt w porównaniu do Univegi, ale kiepski widelec, Diamondback Heist ma tylko jeden blat z przodu i nie wiem, czy nie bedzie mi to przeszkadzać. Budżet to ok 2000-2200 maksymalnie.
      http://allegro.pl/rower-univega-summit-5-0-rockshox-alivio-z-2975zl-i7086456426.html
      http://allegro.pl/diamondback-sync-4-0-27-5-wyprzedaz-20-i6842574618.html
      http://allegro.pl/diamondback-heist-1-0-27-5-wyprzedaz-20-i6863261457.html
       
      Pozdrawiam
    • werner_pluskat
      Przez werner_pluskat
      Cześć,
       
       szukam porady, który z wymienionych rowerów wybrać. Wzrost 184 cm, waga ok 85 kg, po wewnętrznej stronie nogi zmierzyłem długość wychodzi 86 cm.
       
      Rower do wypraw po nizinnym terenie głownie, czasami górzystym, jazda głownie rekreacyjno-turystyczna i weekendowa.
      Z tego co widzę Diamonback Sync 4 ma niezły osprzęt w porównaniu do Univegi, ale kiepski widelec, Diamondback Heist ma tylko jeden blat z przodu i nie wiem, czy nie bedzie mi to przeszkadzać. Budżet to ok 2000-2200 maksymalnie.
      http://allegro.pl/rower-univega-summit-5-0-rockshox-alivio-z-2975zl-i7086456426.html
      http://allegro.pl/diamondback-sync-4-0-27-5-wyprzedaz-20-i6842574618.html
      http://allegro.pl/diamondback-heist-1-0-27-5-wyprzedaz-20-i6863261457.html
       
      Pozdrawiam
       
    • Rask
      Przez Rask
      Witam,na sprzedaż trafia piękny rower renomowanej firmy Gazelle.Jest to rower szosowy,mało używany,zadbany,trzymany lato,jesień,zimę,wiosnę w domu.Rama jest w ogóle niezniszczona,brak jakichkolwiek pęknięć,wgnieceń jedynie drobne ryski lecz w mało widocznych miejscach i trzeba się dobrze pogimnastykować by je zauważyć.Rower sprzedaję wraz z całym osprzętem czyli:licznik,pokrowiec na rower,dzwonek,pompkę(również firmy Gazelle),oświetlenie(przód i tył)i 2x koszyk na bidon.Ze swojej strony naprawdę polecam ten rower,co tu dużo mówić proszę oto specyfikacja roweru.
      Rower również można znaleźć na allegro,zainteresowanych zapraszam priv w celu podania linku do licytacji.
      Rower jest na częściach:
      Rama: Gazelle Squadra GoldLine Racing DOUBLE BUTTED ALUMINIUM
      Widelec: Gazelle GoldLine Racing CARBON ACC Stealth
      Kierownica: 3 TTT Forma SL Ergopower
      Stem: Colorado pro lite
      Siodełko:BBB BSD-62W Razer Anatomic saddle
      Hamulce:Daytona Campagnolo speed 9
      Tarcze: CAMPAGNOLO RACING T TRIPLE CHAINSET 175mm 52/42/30T
      Przerzutki: Daytona Campagnolo speed 9Opony:Continental Ultra Sport 23-622 (700x23C)
      Pedały:Look 236
      Łańcuch:BBB Bch-82
      Obręcz:Mavic CXP33
      Klamkomanetki:Campagnolo Daytona
      Po więcej informacji zapraszam priv.

       
×