Skocz do zawartości
  • 0
SuperSportowy.pl

[GT] o marce, nowości, technologia, porady

Pytanie

SuperSportowy.pl

1. Rowery GT

 

GT to marka już z 45 letnią tradycją produkowania rowerów do bardzo ciężkich zastosowań. Potentaci z zakresu grawitacyjnych dyscyplin rowerowych, ramy z dożywotnią gwarancją o ekstremalnej wytrzymałości i najwyższej jakości wykonania. Charakterystyczny znak rozpoznawczy - Triple Triangle - czyli trzeci trójkąt w ramie zwiększający sztywność. 

 

2. Oferta 2017

 

Na nadchodzący sezon GT przygotowało prawdziwą rewolucję, najpopularniejsze linie górskich hardtaili Karakoram, Avalanche i Zaskar dostały całkowicie nowe, odchudzone ramy o lekko zmienionej geometrii i smuklejszym design'ie. Do tego sporo wariantów kolorystycznych, osprzętowych oraz dowolność w wyborze koła 27,5 czy 29 - dzięki temu jest to jedna z najlepszych ofert rowerów górskich na rynku.

 

Najpopularniejszą grupą rowerów od GT są jednak rowery na pełnym zawieszeniu zarówno od lekkich maszyn jak 100 mm Helion, przez maksymalnie uniwersalnego Sensora o 130 mm skoku, przez Mocne Endura - Force i Sanction po jednego z najbardziej utytułowanych rowerów w stawce DH czyli Fury. Mnogość modeli i wariantów sprawia, że nie ma takiej drugiej marki na rynku o tak bogatej ofercie rowerów do ciężkich zastosować. Do tego fantastyczne zawieszenie Angle Optimized Suspension, progresywna geometria i maksymalnie sztywne ramy czynią z rowerów GT maszyny do niszczenia tras rowerowych.

 

Od 3 sezonów jednym z bestsellerów GT jest seria Grade czyli bardzo innowacyjna Gravelówka. W tym sezonie doszło znacznie więcej konfiguracji, do tego wariant z prostą klasyczną kierownicą czy opcja w 100% przełajowa w wersji karbonowej lub aluminiowej.

 

http://www.gtbicycles.pl/rowery

 

http://supersportowy.pl/14_gt

 

3. Wyprzedaże

 

W tym temacie będziemy Was informować o wyjątkowych promocjach, obniżkach, rabatach czy możliwości kupienia rowerów testowych. Warto być na bieżąco

Edytowane przez SuperSportowy.pl

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

11 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
detonator

Jesteście w stanie załatwić ramę Sanction rok 2012 lub Force LE 2013 ? 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • 0
SuperSportowy.pl

Niestety dystrybutor nie posiada już żadnej z tych ram na stanie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • 0
detonator

 

 

W sumie nie wiem po kiego grzyba, 2013 nie skrzypią? 

 

Fajne malowania są w roczniku 2013 :) Poza tym, obecnie mam Sanctiona M i szukam rozmiaru L  

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • 0
bikergonia

Widzę że nie ma Zaskarów w ofercie.  :(

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • 0
SuperSportowy.pl

Widzę że nie ma Zaskarów w ofercie.  :(

 

Ależ są! Zaskar to flagowy model GT! W zeszłym roku GT zrobiło psikusa i z okazji 25 rocznicy istnienia zaskara stworzyli mnóstwo modeli lecz wszystkie na kole 27,5 co było dość dziwnym posunięciem. W 2017 wrócił zaskar na zupełnie nowej ramie, na kole 29 cali.

 

Jeden z najciekawszych modeli:

 

http://supersportowy.pl/meskie/1616-zaskar-275-carbon-expert-rawneon-green.html

 

W swoich sklepach mamy na stanie warianty na ramach aluminowych na próbę, istnieje też możliwość wzięcia na testy Zaskara Carbon Expert w rozmiarach M i L

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Pinio1

Dobry wieczór wszystkim !

Jestem tu nowy od 6 lat biegałem na ultra maratonach po górach aż dopadła mnie kontuzja która wyeliminowała mnie z biegania. Postanowiłem nie spoczywać na laurach i za zgodą a wręcz nakazem ortopedy myślę o rowerze ale w taki sposób aby jeszcze nim wrócić na trasy imprez w górach. Rywalizację mam we krwi hi. Mam pytanie co do sprzętu mam 3,5 tyś na rower myślałem o marce GIANT a szczególnie o typie  Revel 29er1 lub 2 co sądzicie o moim wyborze a może mi ktoś doradzi w innej marce np.KROSS. Dodaję,iż mam 176cm wzrostu i 74 kg wagi.Pozdrawiam

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Quell

Temat o GT,dział sponsorowane,a tu pytanie ni z gruszki ni pietruszki.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Pinio1

Wybaczcie

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • 0
SuperSportowy.pl
Napisano (edytowane)

Słuchajcie Dystrybutor Marki GT i Aspire czyści się z rowerów o starszych rocznikach niż 2017 i idzie wyrwać jeszcze kilka perełek w bardzo atrakcyjnych cenach. Są nawet zaskary na pełnym zawieszeniu, pojedyńcze maszyny do DH i wiele innych. Jeśli jest ktoś czymś zainteresowany dajcie znać a możemy coś poszukać.

 

Ponadto istnieje flota testówek GT na sezon 2017, którą możemy Wam udostępnić na próbę

 

 

1. 2017 GT SENSOR 27,5" ELITE, corsa blue/orange, L

2. 2017 GT GRADE CARBON ULTEGRA, RAW/NEON YELLOW, 55

3. 2017 GT GRADE CARBON 105, RAW/NEON GREEN, 53

4. 2017 GT ZASKAR 29" CARBON EXPERT, RAW/PROCESS BLUE, M

5. 2017 GT ZASKAR 29" CARBON EXPERT, RAW/PROCESS BLUE, L

 

Edytowane przez SuperSportowy.pl

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

  • Podobna zawartość

    • Prz
      Przez Prz
      Na sprzedaż mam rower przełajowy/gravel GT Grade z 2015 roku.
      Rozmiar L (TT 565 mm), pełen napęd Shimano 105 11-rzędowy i hamulce tarczowe mechaniczne. Rama aluminiowa, ale bardzo komfortowa, widelec karbonowy. Stan dobry, mechanicznie wszystko 100% sprawne, na ramie kilka niedużych odprysków lakieru i jedna wgniotka, niepochodząca z kraksy (rower zbyt mocno oparty o drzewo mocując się z zakleszczonym łańcuchem). Wgniotka obejrzana przez serwisanta GT i od dwóch lat rower normalnie użytkowany razem z nią, także nie ma żadnego wpływu na wytrzymałość ramy.

      Rower bardzo uniwersalny, przyjmuje opony do 33-35c, więc może być przełajówką na każdą pogodę, ale komfortowa geometria typu gravel sprawia, że po założeniu gładkich opon staje się wygodną szosą endurance.

      Możliwa wysyłka kurierem, cena 2999 zł do lekkiej negocjacji. Więcej informacji na priv.

      Możliwy również odbiór osobisty w Trójmieście, Warszawie lub Poznaniu.

      Specyfikacja:
      Rama: GT Grade Double Butted Triple Triangle, aluminium, taperowana główka
      Widelec: GT Grade Carbon, aluminiowa sterówka
      Korba: Shimano 105 FC-5800 50/34
      Przerzutka tylna: Shimano 105 RD-5800-GS
      Przerzutka przednia: Shimano 105 FD-5800
      Kaseta: Shimano 105 CS- 580 11-32
      Łańcuch: KMC X11
      Hamulce: Avid BB5 Road
      Klamkomanetki: Shimano 105 ST-5800
      Obręcze: Alex ATD470
      Piasty: Formula Ultralight 6 bolt disc
      Mostek: GT aluminium
      Opony: Schwalbe Racing Ralph Performance 700x33c
      Kierownica: GT aluminium, flare 14 stopni (rozchylenie dropów)
      Stery: FSA zintegrowane
      Siodełko: GT
      Sztyca: GT aluminium 27,2 mm
      Pedały: brak
      Zdjęcia roweru dostępne w ogłoszeniu na olx: https://www.olx.pl/oferta/rower-gravel-przelajowy-gt-grade-105-rozm-l-CID767-IDtjLPH.html#36fc8897f2 Mogę również podesłać na maila w pełnej jakości.
    • frantx2
      Przez frantx2
      Witam wszystkich
      Potrzebuję pomocy ,gdyż  chciałbym się dowiedzieć
      1. Czy ktoś miał do czynienia z tym rowerem i jak on się sprawuje?
      2. Czy w cenie między 3500-3800 jest on opłacalny czy będzie go można niedługo kupić taniej czy może coś innego w tych pieniądzach ?
      3. Zastanawiam się mocno nad doborem ramy jestes tak jakby pomiędzy M i L mam 180cm wzrostu i dł nogi ok 82cm i niewiem na który się zdecydować. Mieszkam w górach jednak nie będzie on służył tylko do jazdy po lasach ale i drogami .
    • Pawlos88
      Przez Pawlos88
      Rowerowe statystki reklamacyjne.
      Naszło mnie na wylanie na forum gorzkich żali i podsumowanie ostatnich, do niedawna dość intensywnych rowerowo lat, pod kątem ilości reklamowanych części
      Od 2012 wyglądało to tak:
      -GT Avalanche 1.0 kupiony jako cały rower - krzywa rama, ze źle pospawanym tylnym trójkątem, piasty zajechane po niespełna jednym sezonie(nie, nie jeździłem w błocie po ośki ani nie myłem pod wysokim ciśnieniem, ), rozklejające się siodełko, platformy które momentalnie łapały luz i już nie pamiętam co jeszcze... 
      -GT Zaskar - kupiona nowa rama, najwyższy model alu hardtaila z oferty GT wówczas, oh ah, słynny Zaskar. Bez kitu - krzywe było wszystko, chińskie rowery z marketu bywają lepsze jakościowo. Rozpakowałem z pudełka, przeraziłem się, odesłałem. Na szczęście bez szemrania oddali kasę.
      Mam sporo zdjęć jakby ktoś chciał zobaczyć ten niewypał.
      O takie cuda, nawet na stoisku rowerowym w Auchan trudno! (wiem co mówię, za studenckich czasów, dorabiałem tam w wakacje )
      - Santa Cruz Chameleon - no tego to mi było/jest naprawdę szkoda, obłędna rama, niestety po bodajże 3 sezonach pękła przy kominie, w sumie do końca nie wiadomo dlaczego - podejrzenia padły na sztycę Thomsona z setbackiem i dźwignię jaką mogła tworzyć... plusem całej sytuacji jest to, że dostałem w zamian fulla od Santy, minusem to, ze trzeba była na niego czekać ze 3 albo 4 miesiące i przy okazji dokupić damper za niemałą ilość gotówki (ale o tym zaraz)
      -w międzyczasie miałem dwa siodełka Specialized Phenom Pro, oba po jakieś 2 tygodnie albo krócej. Wygodne jak cholera, tylko szkoda, że materiał złaził z przodu już po kilku jazdach.
       Na plus zasługuje postawa sklepu w którym kupiłem, bo za każdym razem dostałem zastępcze siodło oraz fakt, że dostałem na testy model Power Pro, który okazał się równie świetny a sporo trwalszy. Finalnie dostałem droższy model Power-a w zamian za Phenoma. Tyle dobrego.
      -było jeszcze takie siodło jak Ritchey WCS Streem ( niewygodna deska, tak BTW)No chyba nawet z sezon wytrzymało, po czym ot tak, w czasie jazdy pękł jeden z prętów.
      Na uznanie reklamacji to chyba ze 2 albo 3 miesiące czekałem....
      -czas na widelec - Fox Float CTD kupowany jeszcze w Cult Bikes. Przejeździł sezon, zrobiłem serwis gwarancyjny i z początkiem kolejnego tłumik zrobił jeeeb i rzekł "Good Buy"
      -aktualnie reklamuje ponadto damper FOX X Float CTD, chociaż skucha leży po stronie sklepu a nie producenta - przysłali z uszkodzeniami ( w tym jedno na tłoku..)
      Paczka nie zniszczona, zabezpieczona na moje oko dobrze, raczej taki został po prostu zapakowany. Trochę wstyd.
      I znowu, czekanie, i znowu bez roweru na długi majowy weekend. I tu sedno problemu. Jak żyć, czy raczej jak jeździć skoro wiecznie nie ma na czym? Z jednej strony cześć dealerów/dystrybutorów jakoś usiłuje rekompensować wpadki, ale kto mi zwróci czas na rozkładanie/składanie/wysyłanie. Że nie wspomnę o tym, że po wydaniu tysięcy złotych na rower dość często nie mam czym jeździć.
      Konkluzja jest taka, że przy obecnej jakości sprzętu to bez 5 rowerów nie da chyba rady regularnie jeździć….
      I żeby nie było, sprzęt serwisuje pieczołowicie, zgodnie z zaleceniami - wszystko skręcane dynamometrycznym, gdzie trzeba smar, gdzie trzeba Loctite - regularne przeglądy po jazdach czy wszystko jest ok.
      Jeżdżę zgodnie z przeznaczeniem sprzętu, do tego chyba nie najgorzej technicznie, ciężki też nie jestem(65-70kg w ostatnich latach). Więc czemu do cholery ten sprzęt tak pada?

      Jak to u Was wygląda? Tylko ja mam wybitnego pecha czy jednak większość tej branży rowerowej wykonana jest obecnie z gównolitu przez małoletnich skośnookich?
    • rzezniol
      Przez rzezniol
      Witam 
      Przyszedł czas na rozstanie z moim wiernym towarzyszem dnia codziennego.
      Oferuję na sprzedaż rower zbudowany dookoła stalowej ramy  GT Aggressor z 1997 roku.
      Skrótowo wyposażony w napęd 3x9 opartym o SRAM x7 z manetkami obrotowymi ... hamulce kompletne Deore LX koła na piastach Novatec. 
      Rozmiar ramy według oryginalnej naklejki 18 cali , realna długość podsiodłówki około 51 cm.
      Rower dla osoby 175 - 180 cm +/- 2 cm
      Pełna specyfikacja, zdjęcia i bogatszy opis w ofercie OLX.
      https://www.olx.pl/oferta/rower-gt-aggressor-cr-mo-sram-x7-deore-lx-slx-novatec-mtb-26-CID767-IDtFXqn.html
      Cena wywoławcza 1099 zł 
      Pozdrawiam
    • Prz
      Przez Prz
      Na sprzedaż rower przełajowy/gravel GT Grade z 2015 roku. Rozmiar L (TT 565 mm), pełen napęd Shimano 105 11-rzędowy i hamulce tarczowe mechaniczne. Rama aluminiowa, ale bardzo komfortowa, widelec karbonowy. Stan dobry, mechanicznie wszystko 100% sprawne, na ramie kilka niedużych odprysków lakieru i jedna wgniotka, niepochodząca z kraksy (rower zbyt mocno oparty o drzewo mocując się z zakleszczonym łańcuchem). Wgniotka obejrzana przez serwisanta GT i od dwóch lat rower normalnie użytkowany razem z nią, także nie ma żadnego wpływu na wytrzymałość ramy.
      Rower bardzo uniwersalny, przyjmuje opony do 33-35c, więc może być przełajówką na każdą pogodę, ale komfortowa geometria typu gravel sprawia, że po założeniu gładkich opon staje się wygodną szosą endurance.
      Geometria dostępna na stronie: http://www.gtbicycles.pl/…/2015-rowery-2015/szosowe/enduroa…
      Możliwa wysyłka kurierem, cena do lekkiej negocjacji. Więcej informacji na priv.
      Specyfikacja:
      Rama: GT Grade Double Butted Triple Triangle, aluminium, taperowana główka
      Widelec: GT Grade Carbon, aluminiowa sterówka
      Korba: Shimano 105 FC-5800 50/34
      Przerzutka tylna: Shimano 105 RD-5800-GS
      Przerzutka przednia: Shimano 105 FD-5800
      Kaseta: Shimano 105 CS-5800 11-32
      Łańcuch: KMC X11
      Hamulce: Avid BB5 Road
      Klamkomanetki: Shimano 105 ST-5800
      Obręcze: Alex ATD470
      Piasty: Formula Ultralight 6 bolt disc
      Mostek: GT aluminium
      Opony: Schwalbe Racing Ralph Performance 700x33c
      Kierownica: GT aluminium, flare 14 stopni (rozchylenie dropów)
      Stery: FSA zintegrowane
      Siodełko: GT
      Sztyca: GT aluminium 27,2 mm
      Pedały: brak
      Cena 3999 zł do lekkiej negocjacji.
      Zdjęcia można obejrzeć w ogłoszeniu pod linkiem: https://www.olx.pl/oferta/rower-gravel-przelajowy-gt-grade-105-rozm-l-CID767-IDtjLPH.html
×